Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kas matuos? Policija? Tai gal ji žinos, koks yra nustatytas elektroniniu ženklu tam tikrame ruože tuo metu.
    Esmė ne tame. Kaip jie ketina Vilniaus - Kauno ruožą versti automagistrale su daugybe dažnų šalutinių išvažiavimų-nuvažiavimų, autobusų stotelėmis ir "perėjomis" ties jomis (tiltų reikia ar požeminių perėjų), siauru tiltu per Kruną ir kt.? Tik kosmetiškai patvarkius ir sustačius ženklus? Ar visgi statant viadukus, pėsčiųjų tiltus ir kt. Bet tam reikia laiko ir nemažai pinigų.
    Galiausiai lieka ruožas ties Kaunu, kuris net greitkeliu būti negali. Vievio ruožas irgi negali būti automagistre anei greitkeliu.
    Dabar magistralėje likusias neiškeldintas stoteles planuoja atskirti, įrengiant tam pritaikytas aikšteles, atskirtas tvorele. Ten kur ženklai pėstieji ir stotelė, ten atsiras požeminės perėjos.

    Spėju, siauras tiltas per Kruną liks greitkeliu, o automagistralė prasidės kur nors už Karčiupio ir spėju, baigsis ties Vieviu. Toj atkarpoj nėra daug įvažų, kurios trukdytų sklandžiam automagistralės standarto greičiui, tik ties Elektrėnais jų daugiau. Nuo Vievio link Vilniaus kelias neprimena tokio, kuris būtų nusipelnęs automagistralės statuso, pilna visokiausių nuovažų iš abejų pusių. Tik ties Skirmantiškėmis atskirs stoteles ir įrengs požeminę perėją. Pagrindinis darbas bus su greitėjimo/lėtėjimo juostų ilginimu. Būtų gerai, jei atsirastų, kur įmanoma, jungiamųjų kelių, kad apjungtų keletą nuovažų vienoje vietoje.

    Comment


      Nuo Didžiulio ež. iki Vievio ir taip yra greitkelis. Viską įmanoma padaryti.

      Comment


        Ties Žiežmariais iki Kaišiadorių viaduko lygtai irgi ne greitkelis. Bet ten gal laikinai. Bet kokiu atveju nuo Vilniaus (Didžiulio ež. ar Girgiškių pakraščio (Kauno link) iki Kauno (Palemono ar Karčiupio) ištisinės automagistralės nebus. Na, nežinau. Jau dabar kai yra didesnis eismo intensyvumas ne visada saugu važiuoti 100 km/h, o kas bus, kai oficialiai leis 130 vasarą ir 110 žiemą, kai realiai bus važiuojama 140-150 km/h vasara ir 130 žiemą?.. Tuo labiau, kai bus yra "lėtai" judančių sunkvežimių (90 km/h) ir autobusų (80-100 km/h). Nuo Kauno iki Klaipėdos eismo intensyvumas kur kas mažesnis.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Ties Žiežmariais iki Kaišiadorių viaduko lygtai irgi ne greitkelis. Bet ten gal laikinai. Bet kokiu atveju nuo Vilniaus (Didžiulio ež. ar Girgiškių pakraščio (Kauno link) iki Kauno (Palemono ar Karčiupio) ištisinės automagistralės nebus. Na, nežinau. Jau dabar kai yra didesnis eismo intensyvumas ne visada saugu važiuoti 100 km/h, o kas bus, kai oficialiai leis 130 vasarą ir 110 žiemą, kai realiai bus važiuojama 140-150 km/h vasara ir 130 žiemą?.. Tuo labiau, kai bus yra "lėtai" judančių sunkvežimių (90 km/h) ir autobusų (80-100 km/h). Nuo Kauno iki Klaipėdos eismo intensyvumas kur kas mažesnis.
          Ką reiškia "ne visada"? Jei yra baisi lijundra, gal ir nesaugu.

          Autobusai, kurie važiuoja 80 kmh, turėtų būti išvyti iš automagistralės. Yra kelias per Aukštadvarį, ten ir važiuoja tegu. Po to prasideda, fūra lenkia autobusą, kamštis už jos didžiulis.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

            Ką reiškia "ne visada"? Jei yra baisi lijundra, gal ir nesaugu.

            Autobusai, kurie važiuoja 80 kmh, turėtų būti išvyti iš automagistralės. Yra kelias per Aukštadvarį, ten ir važiuoja tegu. Po to prasideda, fūra lenkia autobusą, kamštis už jos didžiulis.
            Nesaugu ne tik kai lijundra, o kai važiuoja kolona sunkvežimių, autobusai, kažkokie gaidžiai bando ardytis, mirksi šviesomis, dar koks nors pasiutęs krovininis mikrobas lekia 120-130 km/h ir jei visa tai susikaupia vienoje vietoje, tai ir yra nesaugu. Aišku, jei dar oro sąlygos prastos prisideda... O eismo intensyvumas didelis, todėl tokių judančių sankaupų pasitaiko dažnai. Todėl ir sakau, kad tas noras daryti automagistralę kažkam degina šikną. Kokia nauda iš automagistralės? Krovininis transportas, autobusai greičiau važiuoti negalės. Tik lengvieji automobiliai. Kiek formaliai sutrumės kelionė? 5 min. Dėl to verta rizikuoti saugumu? Norint turėti realią automagistralę, reikia labai rimtų investicijų pertvarkymui, o ne tai, kad ten kelias stoteles pertvarkys ir greitėjimo/lėtėjimo juostas pailgins...

            Laba diena, autobusų greitį automagistralėje nustato KET. Lietuvoje autobusai negali važiuoti 100 km/h niekur, nors dauguma automagistralėse tą ir daro, bet tai yra KET pažeidimas. Jei ne šis KET pažeidimas, tai kelionė tarp Vilniaus ir Kauno autobusu truktų ~10 min ilgiau. Tik į tai žiūrima pro pirštus. Gal iš viso automagistrales tik lengviesiems automobiliams skirti? Dar labiau automobilizaciją didinti siūlai?
            Paskutinis taisė Al1; 2017.08.01, 06:09.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Laba diena, autobusų greitį automagistralėje nustato KET. Lietuvoje autobusai negali važiuoti 100 km/h niekur, nors dauguma automagistralėse tą ir daro, bet tai yra KET pažeidimas. Jei ne šis KET pažeidimas, tai kelionė tarp Vilniaus ir Kauno autobusu truktų ~10 min ilgiau. Tik į tai žiūrima pro pirštus. Gal iš viso automagistrales tik lengviesiems automobiliams skirti? Dar labiau automobilizaciją didinti siūlai?
              Laba diena, gal reikėtų kažkam atsinaujinti KET žinias?
              131.3. autobusais automagistralėse – ne didesniu kaip 100 km/h greičiu, greitkeliuose – ne didesniu kaip 90 km/h greičiu, keliuose su asfalto ar betono danga – ne didesniu kaip 80 km/h greičiu, kituose keliuose – ne didesniu kaip 70 km/h greičiu;
              O jeigu kalbant kas yra nesaugu, tai nesaugu yra važiuoti 100 km/h keliuose, kuriuose nustatytas greitis yra didesnis. Nelabai suvokio to noro važiuoti būtent 100 km/h, kai nei pats gali komfortiškai važiuoti (nes reikia pastoviai lenkti fūras), nei kitiems leidi važiuoti sklandžiai leistinu greičiu, nes vėlgi - pastoviai lenki fūras. Tai arba važiuoti 90 km/h tarp fūrų atsipalaidavęs ir nieko nelenki, arba važiuoji 110-120. T.y. tokiu greičiu, kokiu juda absoliuti dauguma lengvųjų automobilių.

              Comment


                Gerai, dėl autobusų suklydau. 80 km/h autobusai tikrai nevažinėja, nebent kokie laužai. Ir čia jau ne KET problemos, o tame, kad tokie laužai praeina TA.

                Tai kas gi siūlo važiuoti mažesniu greičiu, nei nustatyta? Saugumas susijęs ne tik su leistinu greičiu. Ir daugeliu atvejų būtent ne su juo, nes važiavimas juo ir yra nesaugus tam tikromis aplinkybėmis. Va tos aplinkybės nuolat ir susidaro A1 tarp Vilniaus ir Kauno dėl didelio eismo intensyvumo, kai net judėjimas leistinu greičiu nėra saugus. O greitis didės, jei A1 bus paverstas automagistrale. Daugiau ant popieriaus ir formaliai, nei realiai pagal technines charakteristikas. Tiksliau su už ausų pritemptomis charakteristikomis, atliekant kelio korekciją tik labiausiai jų neatitinkančiose vietose. Na neatitinka A1 tarp Vilniaus ir Kauno automagistralėms keliamų reikalavimų esant tokiems eismo srautams.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                  O jeigu kalbant kas yra nesaugu, tai nesaugu yra važiuoti 100 km/h keliuose, kuriuose nustatytas greitis yra didesnis. Nelabai suvokio to noro važiuoti būtent 100 km/h, kai nei pats gali komfortiškai važiuoti (nes reikia pastoviai lenkti fūras), nei kitiems leidi važiuoti sklandžiai leistinu greičiu, nes vėlgi - pastoviai lenki fūras. Tai arba važiuoti 90 km/h tarp fūrų atsipalaidavęs ir nieko nelenki, arba važiuoji 110-120. T.y. tokiu greičiu, kokiu juda absoliuti dauguma lengvųjų automobilių.
                  Antra juosta važiuoja bolidai 140-160 km/h, tai nori nenori turi maltis tarp fūrų su tuo 110-120 km/h (dažniausiai ir vyksta tokios "pynutės"). Ypatingos tragedijos nebūtų, jeigu ne karts nuo karto natūraliai susidarančios avarinės situacijos.

                  Comment


                    O ką duos oficialūs 130 km/h? Tai, kad gaidžiai ir ereliai lakstys ir toliau ant 150-160 ir mirksės šviesomis, reikalaudami kelio bei sudarydami avarines situacijas.
                    Kai tik yra galimybė ir saugu, aš tokius gaidžius tyčia nepraleidžiu, važiuodamas leistinu greičiu... O kaip ardosi kai kurie debilai...

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      O ką duos oficialūs 130 km/h? Tai, kad gaidžiai ir ereliai lakstys ir toliau ant 150-160 ir mirksės šviesomis, reikalaudami kelio bei sudarydami avarines situacijas.
                      Kai tik yra galimybė ir saugu, aš tokius gaidžius tyčia nepraleidžiu, važiuodamas leistinu greičiu... O kaip ardosi kai kurie debilai...
                      Nesaugu yra grybus pakelėse pardavinėti ir supuvusius pasatus emergency lane taisyti. Bet su laiku ir tai turi baigtis.
                      Nežinau ar mes čia turėtume abejoti, kad investicijos į infrastruktūra pagrindiniame kelyje yra reikalingos.

                      Comment


                        Taigi ir eina kalba, kad norint ruožą tarp Vilniaus ir Kauno paversti normalia automagistrale su adekvačiomis esamiems srautams techninėmis charakteristikomis, reikia rimtų investicijų ir laiko. O tai kas planuojama yra tik bandymas pritempti už ausų tai, ką turime. Su minimaliais labiausiai neįsipaišančių į automagistralės formalius reikalavimus, problemiškų vietų pašalinimais. Štai kame yra problema. Kad iš esmės kelias liks toks, koks yra, bet bus padidintas greitis. Ir kokių iš to pasekmių galime laukti?

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Taigi ir eina kalba, kad norint ruožą tarp Vilniaus ir Kauno paversti normalia automagistrale su adekvačiomis esamiems srautams techninėmis charakteristikomis, reikia rimtų investicijų ir laiko. O tai kas planuojama yra tik bandymas pritempti už ausų tai, ką turime. Su minimaliais labiausiai neįsipaišančių į automagistralės formalius reikalavimus, problemiškų vietų pašalinimais. Štai kame yra problema. Kad iš esmės kelias liks toks, koks yra, bet bus padidintas greitis. Ir kokių iš to pasekmių galime laukti?
                          Ką reiškia minimalūs? Jei atitinka reikalavimus, tai atitinka. Ne išleistų pinigų kiekis kelią padaro automagistrale.

                          Jei iškels kelias autobusų stoteles, uždarys dar tris kavines su nesaugiais išvažiavimais, pastatys apšvietimą, aptvers tinklu nuo žvėrių. Ir bus puiku. Ten vasarą pilna važiuojančių 130 km/h. Ir įvykių skaičius, prie tokio srauto, yra nedidelis.

                          Comment


                            Dabar važiuoja 130, nes leidžia 110. Kai leis 130, važiuos 150 ar 160. Negi neaišku? Reikalavimų atitikimas yra formalus dalykas. Ir galima pritempinėti. Bet reikia žiūrėti realiai. Netinka kelias važiavimui 130+. Ir kelių vietų patvarkymas nieko neišspręs. Tiesiog per didelis srautas, reikia rimtesnių pertvarkymų, kurių nenusimato. Kiek kartų galima kartoti, kad dabar dažnai susidaro nesaugios situacijos ir būtent dėl didelio srauto. O jei dar greitis padidės? Tokiam srautui iš viso reikėtų 3+3 kelio. Gal ne visame ruože tarp Vilniaus ir Kauno, bet daug kur.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Dabar važiuoja 130, nes leidžia 110. Kai leis 130, važiuos 150 ar 160. Negi neaišku? Reikalavimų atitikimas yra formalus dalykas. Ir galima pritempinėti. Bet reikia žiūrėti realiai. Netinka kelias važiavimui 130+. Ir kelių vietų patvarkymas nieko neišspręs. Tiesiog per didelis srautas, reikia rimtesnių pertvarkymų, kurių nenusimato. Kiek kartų galima kartoti, kad dabar dažnai susidaro nesaugios situacijos ir būtent dėl didelio srauto. O jei dar greitis padidės? Tokiam srautui iš viso reikėtų 3+3 kelio. Gal ne visame ruože tarp Vilniaus ir Kauno, bet daug kur.
                              Laba diena, greitkelį vasarą - 120 leistinas greitis. Ir jei leistų 130 visi nevažiuotų 150 ar 160, nes dabar automagistralėje visi tikrai tokiais greičiais nevažiuoja, dauguma 120-140. Be to, netaip ir svarbu koks leistinas greitis, jei situacija kelyje dėl intensyvaus eismo, kaip kad pvz. savaitgaliais neleidžia greičiau važiuoti, tai niekas ir nevažiuoja, nes tiesiog nėra kaip.
                              Dabar Vilnius-Kaunas vasarą dauguma 120-130 mina, jokių ten problemų nėra jei koks beretinis ar fūristas nesugalvoja užkišti.
                              Paskutinis taisė k0fis; 2017.08.01, 09:28.

                              Comment


                                Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                Dabar Vilnius-Kaunas vasarą dauguma 120-130 mina, jokių ten problemų nėra jei koks beretinis ar fūristas nesugalvoja užkišti.
                                Skaičiau, kad atrodo LAKD siūlys įteisinti draudimą fūroms lenkti užkemšant antrą juostą, kad nebūtų taip, kad greitis didesnis 2 km/h ir lenkia 2km atstume, o kiti turi vilktis paskui ją 90 km/h greičiu.

                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Kas čia rašė, kad nesaugu dėl tokių, kurie važiuoja lėčiau nei dauguma? Aha, visi nevažiuos leistinu greičiui. Tai kur ir kaip jie važiuos? 1 juosta tarp autobusų ir sunkvežimių ant 90 km/h? O gal visgi antra ir maišysis net tiems, kurie nori važiuoti maksimaliu leistinu greičiu. O dar kelio gaidžiai? Nereikia čia sekti pasakų, kad viskas gerai. Viskas gerai tik Vilnius - Ukmergė ar Kaunas - Klaipėda, kur srautas kur kas mažesnis.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Kas čia rašė, kad nesaugu dėl tokių, kurie važiuoja lėčiau nei dauguma? Aha, visi nevažiuos leistinu greičiui. Tai kur ir kaip jie važiuos? 1 juosta tarp autobusų ir sunkvežimių ant 90 km/h? O gal visgi antra ir maišysis net tiems, kurie nori važiuoti maksimaliu leistinu greičiu. O dar kelio gaidžiai? Nereikia čia sekti pasakų, kad viskas gerai. Viskas gerai tik Vilnius - Ukmergė ar Kaunas - Klaipėda, kur srautas kur kas mažesnis.
                                    Tai šiaip jie tada aplenkia tuos 90 km/h važiuojančius ir grįžta į pirmą juostą. Jei reikės kokioms 20 s. prilėtinti ar, kad X6 tau iš nugaros ilgosiomis pamirksės, tai menka čia problema.

                                    Comment


                                      Ne, tai yra rimta problema, kai antra juosta užpildyta tokiais lėtai važiuojančiais ir po vieną lenkiančiais pirma juosta važiuojančius karavanus. Ir dar sugalvoja lenkti staiga (ar per žioplumą), kai kažkas antra juosta priartėja. Iš esmės tai yra avarinių situacijų sudarymas arba labai arti to.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Antra juosta važiuoja bolidai 140-160 km/h, tai nori nenori turi maltis tarp fūrų su tuo 110-120 km/h (dažniausiai ir vyksta tokios "pynutės"). Ypatingos tragedijos nebūtų, jeigu ne karts nuo karto natūraliai susidarančios avarinės situacijos.
                                        Važiuojančių 150-160 yra absoliuti mažuma. Pusantrų metų du kart į savaitę atvažinėjau Vilnius-Palanga-Vilnius maršrutu, tai mane važiuojantį 150 km/h (Kaunas-Klaipėda) aplenkdavo vienetai. Pagrindinis srautas juda 130-135 km/h. Vilnius-Kaunas dėl atitinkamai mažesnio leistino greičio, pagrindinis srautas (V85) juda kiek lėčiau. Ir kažkaip neteko susidurti su didelėmis problemomis ar avarinėmis situacijomis.

                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        O ką duos oficialūs 130 km/h? Tai, kad gaidžiai ir ereliai lakstys ir toliau ant 150-160 ir mirksės šviesomis, reikalaudami kelio bei sudarydami avarines situacijas.
                                        Kai tik yra galimybė ir saugu, aš tokius gaidžius tyčia nepraleidžiu, važiuodamas leistinu greičiu... O kaip ardosi kai kurie debilai...
                                        Labai keista yra girdėti skundus dėl eismo saugumo iš žmogaus, kuris greičiau važiuojantiems tyčia blokuoja kelią (chuliganiški veiksmai), viską motyvuodamas leistinu greičiu. Tačiau juokingiausia, kad vėliau paaiškėja, kad toks žmogus net nežino apie jau nuo 2015-01-01 galiojančius greičio ribojimus. Ir taip važiuodamas lėčiau nei leistina blokuoja gal netgi leistinu greičiu judančius ir juos vadina gaidžiais....

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Kas čia rašė, kad nesaugu dėl tokių, kurie važiuoja lėčiau nei dauguma? Aha, visi nevažiuos leistinu greičiui. Tai kur ir kaip jie važiuos? 1 juosta tarp autobusų ir sunkvežimių ant 90 km/h? O gal visgi antra ir maišysis net tiems, kurie nori važiuoti maksimaliu leistinu greičiu. O dar kelio gaidžiai? Nereikia čia sekti pasakų, kad viskas gerai. Viskas gerai tik Vilnius - Ukmergė ar Kaunas - Klaipėda, kur srautas kur kas mažesnis.
                                          Tai kad pons kažkokioj pararelinei visatoj gyvenat, visur jums viskas blogai. Dauguma ten važiuoja leistinu arba iki +10 greičiu ir bedų nėra, nebent tokie TYČINIAI kaip pats, kad pripažinai jog darai, idiotai tyčia blokuoja/nepraleidžia/užkiša.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X