Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Labai pritariu. Keli km pavažiuoti neturi būti problema. Ypač kai tikslas - automagistralės statusas Vilnius -Kaunas. Ir tikėtina 140kmh.

    Comment


      Sužinotų kokie vokiečiai apie antrą tokią sankryžą prie kažkokio miestelio tai turbūt pasukiotų pirštą prie smilkinio ir pradėtų garsiai isteriškai juoktis iki nukritimo
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        Kalbant apie viaduko būtinumą Žiežmariuose reikia atsižvelgti ir į gyventojus ir į Kaišiadorių rajono lokaciją - perkirstą respublikinės magistralės. Galima organizuoti eismą ir esamais keliais ir gatvėmis, bet čia situacija kaip su Jakų žiedu - Palanga-Vilnius viadukas nėra būtinas, bet kaip čia forume aiškino ekspertai tai reikalinga atskirti skirtingų reikšmių kelių srautus ar pan.
        Dėl kelių Vokietijoje - autobanus kerta daug vietinės reikšmės keliukų po apačia, tik ten nebūna į/išsukimų į autobaną.

        Comment


          Parašė Kitas Rodyti pranešimą
          Kalbant apie viaduko būtinumą Žiežmariuose reikia atsižvelgti ir į gyventojus ir į Kaišiadorių rajono lokaciją - perkirstą respublikinės magistralės. Galima organizuoti eismą ir esamais keliais ir gatvėmis, bet čia situacija kaip su Jakų žiedu - Palanga-Vilnius viadukas nėra būtinas, bet kaip čia forume aiškino ekspertai tai reikalinga atskirti skirtingų reikšmių kelių srautus ar pan.
          Dėl kelių Vokietijoje - autobanus kerta daug vietinės reikšmės keliukų po apačia, tik ten nebūna į/išsukimų į autobaną.
          Kiek simtu zmoniu kelia i darba ar pan (trimis kilometrais max.) pakeis viadukas kainuosiantis desimtis mln.?
          O su Jaku ziedu lyginti srautu net neverta - skirsis turbut vos ne simta kartu sio viaduko.

          Comment


            Parašė Lienzer Rodyti pranešimą
            Kiek simtu zmoniu kelia i darba ar pan (trimis kilometrais max.) pakeis viadukas kainuosiantis desimtis mln.?
            O su Jaku ziedu lyginti srautu net neverta - skirsis turbut vos ne simta kartu sio viaduko.
            Na jei jau taip norisi rasti suminį rezultatą, tuomet skaičiuokite ir magistrale vykstančių laiko taupymą dėl apribojimo panaikinimo, bei pagerėjusios saugumo situacijos.

            Comment


              Žiežmariai. Foto 2015 08 16










              Comment


                Gal kas žinot, kas per darbai prie Didžiulio ežero už Grigiškių?

                Comment


                  Parašė mag Rodyti pranešimą
                  Gal kas žinot, kas per darbai prie Didžiulio ežero už Grigiškių?
                  Jau kuris laikas vyksta.
                  Autoturistai

                  Comment


                    Taigi stato analogišką tunelinę sankryžą, kaip ir Žiežmariuose.

                    Comment


                      Vilnius - Kaunas ties rekonstrukcijomis pristatyta "nelegalių" greičio matuoklių. T.y. tokių, apie kuriuos visuomenei neskelbiama čia http://www.eismoinfo.lt/eismo-zemela...o%20matuokliai

                      Tiesa, panašu, kad kolkas jie neveikia.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Vilnius - Kaunas ties rekonstrukcijomis pristatyta "nelegalių" greičio matuoklių. T.y. tokių, apie kuriuos visuomenei neskelbiama čia http://www.eismoinfo.lt/eismo-zemela...o%20matuokliai

                        Tiesa, panašu, kad kolkas jie neveikia.
                        O kuom jie nelegalūs, jei prieš tai yra ženklai apie juos pranešantys?

                        Comment


                          Tai, kad ten butaforiniai matuokliai. Bet veikia labai efektyviai

                          Comment


                            Pažanga, kad padarė 4 juostas su geltona linija. Kažkada darydavo po 1.

                            Nepažanga, kad "tabletes" išstumdo ir niekas negrąžina į vietą per visą savaitgalį.
                            Sudėtų betono atitvarus ir leistų 90 km/h.
                            Dabar pamatę matuoklį žmonės stabdo, mėtosi.
                            PS. Matuoklis reikalingas, nes atsiranda kas važiuoja 100 km/h bet apsižergęs juostą. Bet jis turi būti įrengtas pagal reikalavimus, apie jį paskelbta kelio šeimininko puslapyje, ir, be abejo, su protingu greičio apribojimu.

                            Comment


                              Iš tų juostų jokios naudos, kai plotis vos vos siekia du metrus. Niekas dvejomis nevažiuoja, užtenka vienos juostos.

                              Comment


                                Austrijoje "antrąją" daro po 1,9 metro ir nieko.
                                Didžiausia nauda - mašinos gali važiuoti "šachmatais". T.y. pirmos juostos tarpe tarp dviejų mašinų telpa antros juostos mašina. Pralaidumas tampa dvigubas.

                                Comment


                                  Na, tai aktualu galbūt nebent esant dideliam eismui, pvz. važiuojant iš kokio festivalio (Karklės). Kitu atveju automobilių nėra tiek daug, kad neužtektų vienos juostos. Viena juosta leidžia atstumą įveikti greičiau, nes nereikia lėtinti bijant užkabinti kokį kuoliuką ar kitą automobilį.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Na, tai aktualu galbūt nebent esant dideliam eismui, pvz. važiuojant iš kokio festivalio (Karklės). Kitu atveju automobilių nėra tiek daug, kad neužtektų vienos juostos. Viena juosta leidžia atstumą įveikti greičiau, nes nereikia lėtinti bijant užkabinti kokį kuoliuką ar kitą automobilį.
                                    Tokia logika remiantis visa magistralė gali būti dviejų juostų, bet va be festivalių ir kitokios veiklos šalyje esama

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Pažanga, kad padarė 4 juostas su geltona linija. Kažkada darydavo po 1.

                                      Nepažanga, kad "tabletes" išstumdo ir niekas negrąžina į vietą per visą savaitgalį.
                                      Sudėtų betono atitvarus ir leistų 90 km/h.
                                      Dabar pamatę matuoklį žmonės stabdo, mėtosi.
                                      PS. Matuoklis reikalingas, nes atsiranda kas važiuoja 100 km/h bet apsižergęs juostą. Bet jis turi būti įrengtas pagal reikalavimus, apie jį paskelbta kelio šeimininko puslapyje, ir, be abejo, su protingu greičio apribojimu.
                                      Pažanga būtų, jeigu visomis keturiomis juostomis būtų galima normaliai naudotis. Dabar priešpriešinės juostos atskirtos tik viena linija, o ant linijos sustatytos gairės, kurių plotis 30 cm. Taigi šis atstumas jau atimamas iš tų laikinų eismo juostų pločio ir galutiniam rezultate gaunasi, kad vietomis jose netelpa automobilis. Jeigu ten būtų "švaraus" pločio 2,0 m, tuomet nebūtų problemų ja važiuoti, bet kai į tą plotį patenka gairės, betoniniai atitvarai ar dar kas nors, tai iš tokios juostos naudos lieka 0.

                                      Comment


                                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                        Tokia logika remiantis visa magistralė gali būti dviejų juostų, bet va be festivalių ir kitokios veiklos šalyje esama
                                        Jeigu reikėtų rinktis tarp šių dviejų variantų:
                                        1. 4 juostų magistralė su juostomis, siauresnėmis negu 2m, kuriomis galima važiuoti max. 60 km/h greičiu.
                                        2. 2 juostų magistralė, kurių plotis - 2.5 ar daugiau metrų ir kuriomis galima važiuoti 130 km/h greičiu.

                                        ... tai aš rinkčiausi 2 variantą.

                                        Comment


                                          Prie ko čia magistralė? Tai laikina apvažiavimo vieta ir nereikia daryti tragedijos. Aišku, yra nesąmonė, kai padaromos dvi juostos, kurios vos vos 2 m pločio. Realiai niekas taip nevažiuoja, važiuoja viena vora. O jei kas agresyviai bando rautis antra juosta, tai galima ir nepraleisti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X