Labai pritariu. Keli km pavažiuoti neturi būti problema. Ypač kai tikslas - automagistralės statusas Vilnius -Kaunas. Ir tikėtina 140kmh.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kalbant apie viaduko būtinumą Žiežmariuose reikia atsižvelgti ir į gyventojus ir į Kaišiadorių rajono lokaciją - perkirstą respublikinės magistralės. Galima organizuoti eismą ir esamais keliais ir gatvėmis, bet čia situacija kaip su Jakų žiedu - Palanga-Vilnius viadukas nėra būtinas, bet kaip čia forume aiškino ekspertai
 tai reikalinga atskirti skirtingų reikšmių kelių srautus ar pan. 
Dėl kelių Vokietijoje - autobanus kerta daug vietinės reikšmės keliukų po apačia, tik ten nebūna į/išsukimų į autobaną.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kiek simtu zmoniu kelia i darba ar pan (trimis kilometrais max.) pakeis viadukas kainuosiantis desimtis mln.?Parašė Kitas Rodyti pranešimąKalbant apie viaduko būtinumą Žiežmariuose reikia atsižvelgti ir į gyventojus ir į Kaišiadorių rajono lokaciją - perkirstą respublikinės magistralės. Galima organizuoti eismą ir esamais keliais ir gatvėmis, bet čia situacija kaip su Jakų žiedu - Palanga-Vilnius viadukas nėra būtinas, bet kaip čia forume aiškino ekspertai
 tai reikalinga atskirti skirtingų reikšmių kelių srautus ar pan. 
Dėl kelių Vokietijoje - autobanus kerta daug vietinės reikšmės keliukų po apačia, tik ten nebūna į/išsukimų į autobaną.
O su Jaku ziedu lyginti srautu net neverta - skirsis turbut vos ne simta kartu sio viaduko.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na jei jau taip norisi rasti suminį rezultatą, tuomet skaičiuokite ir magistrale vykstančių laiko taupymą dėl apribojimo panaikinimo, bei pagerėjusios saugumo situacijos.Parašė Lienzer Rodyti pranešimąKiek simtu zmoniu kelia i darba ar pan (trimis kilometrais max.) pakeis viadukas kainuosiantis desimtis mln.?
O su Jaku ziedu lyginti srautu net neverta - skirsis turbut vos ne simta kartu sio viaduko.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jau kuris laikas vyksta.Parašė mag Rodyti pranešimąGal kas žinot, kas per darbai prie Didžiulio ežero už Grigiškių?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilnius - Kaunas ties rekonstrukcijomis pristatyta "nelegalių" greičio matuoklių. T.y. tokių, apie kuriuos visuomenei neskelbiama čia http://www.eismoinfo.lt/eismo-zemela...o%20matuokliai
Tiesa, panašu, kad kolkas jie neveikia.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kuom jie nelegalūs, jei prieš tai yra ženklai apie juos pranešantys?Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVilnius - Kaunas ties rekonstrukcijomis pristatyta "nelegalių" greičio matuoklių. T.y. tokių, apie kuriuos visuomenei neskelbiama čia http://www.eismoinfo.lt/eismo-zemela...o%20matuokliai
Tiesa, panašu, kad kolkas jie neveikia.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pažanga, kad padarė 4 juostas su geltona linija. Kažkada darydavo po 1.
Nepažanga, kad "tabletes" išstumdo ir niekas negrąžina į vietą per visą savaitgalį.
Sudėtų betono atitvarus ir leistų 90 km/h.
Dabar pamatę matuoklį žmonės stabdo, mėtosi.
PS. Matuoklis reikalingas, nes atsiranda kas važiuoja 100 km/h bet apsižergęs juostą. Bet jis turi būti įrengtas pagal reikalavimus, apie jį paskelbta kelio šeimininko puslapyje, ir, be abejo, su protingu greičio apribojimu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokia logika remiantis visa magistralė gali būti dviejų juostų, bet va be festivalių ir kitokios veiklos šalyje esamaParašė Creatium Rodyti pranešimąNa, tai aktualu galbūt nebent esant dideliam eismui, pvz. važiuojant iš kokio festivalio (Karklės). Kitu atveju automobilių nėra tiek daug, kad neužtektų vienos juostos. Viena juosta leidžia atstumą įveikti greičiau, nes nereikia lėtinti bijant užkabinti kokį kuoliuką ar kitą automobilį.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pažanga būtų, jeigu visomis keturiomis juostomis būtų galima normaliai naudotis. Dabar priešpriešinės juostos atskirtos tik viena linija, o ant linijos sustatytos gairės, kurių plotis 30 cm. Taigi šis atstumas jau atimamas iš tų laikinų eismo juostų pločio ir galutiniam rezultate gaunasi, kad vietomis jose netelpa automobilis. Jeigu ten būtų "švaraus" pločio 2,0 m, tuomet nebūtų problemų ja važiuoti, bet kai į tą plotį patenka gairės, betoniniai atitvarai ar dar kas nors, tai iš tokios juostos naudos lieka 0.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPažanga, kad padarė 4 juostas su geltona linija. Kažkada darydavo po 1.
Nepažanga, kad "tabletes" išstumdo ir niekas negrąžina į vietą per visą savaitgalį.
Sudėtų betono atitvarus ir leistų 90 km/h.
Dabar pamatę matuoklį žmonės stabdo, mėtosi.
PS. Matuoklis reikalingas, nes atsiranda kas važiuoja 100 km/h bet apsižergęs juostą. Bet jis turi būti įrengtas pagal reikalavimus, apie jį paskelbta kelio šeimininko puslapyje, ir, be abejo, su protingu greičio apribojimu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu reikėtų rinktis tarp šių dviejų variantų:Parašė vėkas Rodyti pranešimąTokia logika remiantis visa magistralė gali būti dviejų juostų, bet va be festivalių ir kitokios veiklos šalyje esama
1. 4 juostų magistralė su juostomis, siauresnėmis negu 2m, kuriomis galima važiuoti max. 60 km/h greičiu.
2. 2 juostų magistralė, kurių plotis - 2.5 ar daugiau metrų ir kuriomis galima važiuoti 130 km/h greičiu.
... tai aš rinkčiausi 2 variantą.
Comment
 
							
						
Comment