Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atrodo vienas iš procesų, kuris strigo dėl "Latvijas Tilti" teisminių ginčų jau išsisprendė:
    2015-07-02
    2015 m. liepos 1 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir UAB „Fegda“ pasirašė rangos sutartį, kuriosvertė 12,526 mln. eurų (įskaitant 21% PVM). Planuojama, kad apie 75% sutarties vertės bus finansuojama ES struktūrinės paramos lėšomis. Darbai bus vykdomi Trakų ir Kaišiadorių savivaldybėse.

    2015 m. sausio 14 d. įvyko atviras darbų „Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas. Sutartis Nr. 3“ pirkimo konkursas, kuriame dalyvavo keturi tiekėjai:UAB „Fegda“, ūkio subjektų grupė, kurią sudarė UAB „Autokausta“, AS (AB) A.C.B., UAB „Lietuvos kelių statyba“ ir RAB „Tilts“, ūkio subjektų grupė, kurią sudarė AB „Eurovia Lietuva“ ir UAB „Hidrostatyba“, ir AB „Kauno tiltai“. Išnagrinėjusi gautus pasiūlymus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Viešųjų pirkimų komisija pripažino UAB „Fegda“ pasiūlymą laimėjusiu atvirą konkursą ir nutarė su ja sudaryti pirkimo sutartį. Pasiūlymai buvo vertinami pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijų, kurio vienas iš vertinimo kriterijų buvo darbų atlikimo terminas. Pasirinkus ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą, darbų trukmė sutrumpėjo nuo maksimalios, nurodytos pirkimo dokumentuose (18 mėnesių) iki 16 mėnesių.

    Darbai apims:
    · valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda Moluvėnų sankryžos kelio 21,14 km rekonstravimą į dviejų lygių sankryžą, įrengiant viaduką ir jungiamuosius kelius, ir;
    · valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda Žiežmarių sankryžos kelio ruože nuo 61,6 iki 62,6 km rekonstravimą į dviejų lygių sankryžą, įrengiant tunelinį viaduką, jungiamuosius kelius ir pėsčiųjų viaduką.

    Planuojama darbų pabaiga – 2016 m. lapkričio mėnesį.

    LAKD inf.
    Šaltinis: http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...ankryzos/19668

    Comment


      /\ Aš nesuprantu kelių dalykų:

      1. Kaip galima žemėlapyje susirasti kurią būtent sankryžą ketina rekonstruoti (Moluvėnų atvejis).
      2. Kodėl Žiežmariuose ketinama statyti naują dvigubą sankryžą, kai netoli jau yra dobilas (http://maps.lt/map/default.aspx?lang...,stops,zebra)?

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        /\ Aš nesuprantu kelių dalykų:

        1. Kaip galima žemėlapyje susirasti kurią būtent sankryžą ketina rekonstruoti (Moluvėnų atvejis).
        Apytikslė viaduko vieta:



        Nuoroda

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          /\ Aš nesuprantu kelių dalykų:

          1. Kaip galima žemėlapyje susirasti kurią būtent sankryžą ketina rekonstruoti (Moluvėnų atvejis).
          2. Kodėl Žiežmariuose ketinama statyti naują dvigubą sankryžą, kai netoli jau yra dobilas (http://maps.lt/map/default.aspx?lang...,stops,zebra)?
          Dėl Moluvėnų, šios temos įrašas #717

          Comment


            Nu va, pagaliau.

            Ties Žiežmariais prasidėjo skirtingų lygių sankryžos statybos darbai
            2015 07 14
            Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos 2015 m. liepos 1 d. pasirašė sutartį su UAB „Fegda“ dėl Žiežmarių skirtingų lygių sankryžos, pėsčiųjų viaduko bei apjungiamųjų kelių statybos darbų kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ties 61,77 km. Bendra projekto vertė – 7,938 mln. Eur. Numatoma darbų pabaiga – 2016 m. lapkričio 7 d.

            http://www.kaisiadorys.lt/go.php/lit...tingu_lyg/1828

            Comment


              Prie Didžiulio ežero irgi ženklus jau stato.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Prie Didžiulio ežero irgi ženklus jau stato.
                Valio, pagaliau... Idomu kas statys?

                Comment


                  Parašė Corsaro Rodyti pranešimą
                  Valio, pagaliau... Idomu kas statys?
                  #765 pranešimas

                  Comment


                    Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
                    Nu va, pagaliau.

                    Ties Žiežmariais prasidėjo skirtingų lygių sankryžos statybos darbai
                    2015 07 14
                    Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos 2015 m. liepos 1 d. pasirašė sutartį su UAB „Fegda“ dėl Žiežmarių skirtingų lygių sankryžos, pėsčiųjų viaduko bei apjungiamųjų kelių statybos darbų kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ties 61,77 km. Bendra projekto vertė – 7,938 mln. Eur. Numatoma darbų pabaiga – 2016 m. lapkričio 7 d.

                    http://www.kaisiadorys.lt/go.php/lit...tingu_lyg/1828
                    8 mln € verti investuoti, kad keli žmogeliukai sutaupytų 8 km važiuojant?
                    You've got one life! Live it!

                    Comment


                      Parašė fredis Rodyti pranešimą
                      8 mln € verti investuoti, kad keli žmogeliukai sutaupytų 8 km važiuojant?
                      Manau, kad pagrindinė priežastis, tai, kad norima panaikinti 70km/h greičio ribojimą ir padidinti saugumą.
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Parašė fredis Rodyti pranešimą
                        8 mln € verti investuoti, kad keli žmogeliukai sutaupytų 8 km važiuojant?
                        Saugumo prasme labai reikalinga. Toje vietoje yra autobusų stotelės, parduotuvė-kavinė. Ir kelias į Stasiūnus. Pavojinga vieta kirsti greitkelį.

                        Comment


                          Žiežmariai. Prieš mėnesį.











                          Comment


                            Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
                            Saugumo prasme labai reikalinga. Toje vietoje yra autobusų stotelės, parduotuvė-kavinė. Ir kelias į Stasiūnus. Pavojinga vieta kirsti greitkelį.
                            Aš tą suprantu. Bet panaikini apsisukimą ir tegul žmonės pavažiuoja link Vilniaus 4 km ir galės saugiai važiuoti Kauno link.
                            You've got one life! Live it!

                            Comment


                              na pas gi šviesoforų šalis, tai dar ir perėją įrengti su šviesoforu? O tai būtų linksma, pirmoji pasaulyje reguliuojama sankryža automagistralėje

                              Comment


                                Parašė trolyno Rodyti pranešimą
                                na pas gi šviesoforų šalis, tai dar ir perėją įrengti su šviesoforu? O tai būtų linksma, pirmoji pasaulyje reguliuojama sankryža automagistralėje
                                Gal ir šviesoforų šalis, bet AM kategorijos keliuose (A1, A2, ateityje ir Via Baltica) šviesoforų niekas nestatys. Pastatys įspėjamuosius ženklus, kur vaikšto žmonės, blogiausiu atveju sumažins greitį iki 100-110 km/h ir viskas..

                                O čia tai bus skirtingų lygių sankryža. Galėsi kad ir ant 200 pralėkt, nebus jokių raudonų Bus Vokietijos autobanas

                                Comment


                                  Tas siauras tiltas per Kruna upelį su <80> ties buvusiu Bajorkiemiu, įdomu ar ten nusimato kada praplatėti?
                                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                                  Comment


                                    Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
                                    Nu va, pagaliau.

                                    Ties Žiežmariais prasidėjo skirtingų lygių sankryžos statybos darbai
                                    2015 07 14
                                    Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos 2015 m. liepos 1 d. pasirašė sutartį su UAB „Fegda“ dėl Žiežmarių skirtingų lygių sankryžos, pėsčiųjų viaduko bei apjungiamųjų kelių statybos darbų kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ties 61,77 km. Bendra projekto vertė – 7,938 mln. Eur. Numatoma darbų pabaiga – 2016 m. lapkričio 7 d.

                                    http://www.kaisiadorys.lt/go.php/lit...tingu_lyg/1828
                                    Foto 2015 07 22. Pro automobilio langą




                                    Comment


                                      Žiežmarių sankryža. Foto 2015 08 02










                                      Comment


                                        ziezmariai

                                        Parašė fredis Rodyti pranešimą
                                        Aš tą suprantu. Bet panaikini apsisukimą ir tegul žmonės pavažiuoja link Vilniaus 4 km ir galės saugiai važiuoti Kauno link.
                                        Būtent!
                                        Mūsuose kažkaip madinga atsižvelgti į visų interesus ir kas pora km statyti dviejų lygių sankryžas tuo metu nedarant kitų daug svarbesnių jungčių.

                                        Ar esate matę kur nors DE, FR, kad panašaus lygio keliuose būtų viadukai kiekvienam kaimui - yra lygiagretūs keliai ir visi pavažiuoja keletą km iki artimiausio exit'o (sortie).

                                        Nekart teko atsidurti situacijose, kai važiuojant vakaruose ir pražiopsojus išvažiavimą ar nusukimą tekdavo susukti dešimt ir daugiau km apsisukti (o juk ten žmonių tankumas žymiai didesnis ir tokie nusukimai dažnesni pasitarnautų žymiai didesniam skaičiui gyventojų). O dabar čia dėl kelių šimtų mašinų srauto statomas viadukas, kurio atsiradimas dar padidins vietinio tranporto eismą ne vietinio susisiekimo keliais ir gatvėm, o greitkeliu - važiuodami iš Kaišiadorių į Žiežmarius dabar išsuks iš 142 kelio viaduko link Vilniaus per A1 ir vėl ners į lėtėjimo juostą ties naujuoju viaduku...

                                        O juk paprasčiausia buvo tiesiog naikinti tą apsisukimą ir visus į/iš važiavimus ties Žiežmariais abejose A1 pusėse. Tie nedideli srautai gali lengvai susisiekti per 142 kelio viaduką.

                                        ps: dabar Žiežmariai de facto turės du įvažiavimus iš greitkelio, kai Vakaruose visi miestai iki 300 t gyventojų iš greitkelio turi po max 3 exit'us.
                                        Paskutinis taisė Lienzer; 2015.08.08, 13:07.

                                        Comment


                                          Parašė Lienzer Rodyti pranešimą
                                          Ar esate matę kur nors DE, FR, kad panašaus lygio keliuose būtų viadukai kiekvienam kaimui - yra lygiagretūs keliai ir visi pavažiuoja keletą km iki artimiausio exit'o (sortie).
                                          Minimose šalyse viadukų esame matę gerokai daugiau, tik dalis jų yra pravažiavimai po magistralėmis, kurie ne taip matosi. Mes būtent dar ir skiriamės nuo turtingesnių vakarų šalių, kad pas mus automagistralės atkerta kelius ir neleidžia jais pervažiuoti iš vienos kelio pusės į kitą, kai kitur tai dažnai būna sujungta.
                                          Tik čia nereikia maišyti su transporto mazgu, kuris leidžia įvažiuoti/išvažiuoti iš magistralės. Pritariu, kad transporto mazgas čia nereikalingas ir netgi žalingas. Šioje vietoje turėtu būti dviejų lygių prasilenkimas, kuris užtikrintu Triliškių susisiekimą su Žiežmariais ir esant reikalui įvažiavimą į greitkelį per Žiežmarius ir dabar esantį transporto mazgą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X