Parašė goolfietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kintamos informacijos kelio ženklai
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jei netingi perprogramuoti kamerą sumažėja, jei tingi neusmažėja. Paprastai perprogramuoja tik jeigu ilgai remontai bus, kaip mėnesio pvz.
- 2 patinka
Comment
-
Konfigūruoti ir programuoti yra du skirtingi dalykai, suprogramuoti programą, sukompiliuoti ir užkrauti į kažkokią įrangą dažniausiai reikia turėti įrangą prie savęs, tokius kaip greičio matuoklius sukonfigūruoti galima ir nuotoliniu būdu.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąKonfigūruoti ir programuoti yra du skirtingi dalykai, suprogramuoti programą, sukompiliuoti ir užkrauti į kažkokią įrangą dažniausiai reikia turėti įrangą prie savęs, tokius kaip greičio matuoklius sukonfigūruoti galima ir nuotoliniu būdu.
Juo labiau turėtų būti kažkokia metodologija kaip apskaičiuojamas vidutinis greitis ir jis (laikas tarp pradinio ir galinio taško) įvedamas į sistemą. Kad nebūtų jog vienas žmogus kaip norėjo, taip suvedė ir neaišku ar teisingai.
- 3 patinka
Comment
-
Vakar važiavau A1:Kaunas-Vilnius. Buvo labai smarkus lietus.
Labai juokinga buvo žiūrėti į ženklus ties Vieviu- stovi ženklas 100km/h, o už 5m pakabinti kintamos informacijos ženklai rodo 80km/h. Taip buvo 2jose vietose. Nenufotografavau, nes važiuodamas vairuoju, o ne telefonu žaidžiu.
Tai visgi, kuriuo ženklu vadovautis?
- 1 patinka
Comment
-
Visada siūlyčiau vadovautis Kelių eismo taisyklėmis:
8. Eismą keliuose Lietuvos Respublikoje gali apriboti tik kelio ženklai, nurodyti Taisyklių 1 priede, prie kelio ženklų priskirtini kintamos informacijos kelio ženklai, kurių pavyzdžiai nurodyti Taisyklių 2 priede, kelio ženklinimas, nurodytas Taisyklių 3 priede, šviesoforai ir reguliuotojo signalai, nurodyti Taisyklėse ir kituose Lietuvos Respublikoje galiojančiuose teisės aktuose, susijusiuose su eismo reguliavimu. Jeigu kelio ženklo ir kelio ženklinimo reikalavimai skiriasi, reikia vadovautis kelio ženklu. Kai kelyje įrengti kintamos informacijos kelio ženklai, vadovaujamasi kintamos informacijos kelio ženklais. Reguliuotojo nurodymai turi pirmenybę šviesoforo signalų, kelio ženklų ir kelio ženklinimo, taip pat Taisyklių reikalavimų atžvilgiu. Eismo dalyviai privalo vadovautis jiems skirtais kelio ženklais.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVisada siūlyčiau vadovautis Kelių eismo taisyklėmis:
Tik kodėl dar ten paliktas stacionarus ženklas 5m (gal ir dar mažesniu) atstumu? ar tai nėra perteklinis ženklas, jei taisyklės sako, kad jo galiojimo atstumas yra niekinis? ar čia "dėl viso pikto", jei neveiks kintamos informacijos ženklai?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
Ačiū iš išaiškinimą!
Tik kodėl dar ten paliktas stacionarus ženklas 5m (gal ir dar mažesniu) atstumu? ar tai nėra perteklinis ženklas, jei taisyklės sako, kad jo galiojimo atstumas yra niekinis? ar čia "dėl viso pikto", jei neveiks kintamos informacijos ženklai?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė strongiukas Rodyti pranešimąAutonominio važiavimo su tokiais reikalais dar ilgai nesulauksim Lietuvoj. Pas mane mašina tokioj vietoj tik stacionarų priėmė (nors prieš tai, kur buvo tik kintamos informacijos, nuskaitė teisingai)
- 3 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVisada siūlyčiau vadovautis Kelių eismo taisyklėmis:
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai šiuo atveju A67 – „Google“ žemėlapiai kaip? Jei kintamas ženklas rodys 80km/h, pagal KET jis galios iki sankryžos? iki kito kintamo ženklo su apribojimų pabaiga? ar iki čia to toliau stovinčio stacionaraus? o jei tas toliau stovintis stacionarus būtų Apribojimų pabaiga, jis anuliuotų kintamą?
Comment
-
Jei kyla abejonės, vairuotojas pradeda ieškoti logikos, svarstyti taip ar kitaip - reiškia dėmesys nebe į kelią, nebe į eismo sąlygas.
Rebusų sprendimas automagistralėje yra labai blogai. Forumo dalyviai išspręstų Regitros egzaminą be pasirengimo. Bet turiu pažįstamų, kas laikė teisės ~1995 m., pravažiuot gavo tik keli iš grupės egzamino metu. Kiti teoriškai egzaminą laikė.
Dviprasmiškumų vengimas turi būti pirmas principas. 2025 metais visų vairuotojų teisių perlaikyti nepriversi.
PS
Kodėl naikina kairius posūkius be sekcijos? Dėl dviprasmiškumų ir dilemų. Kad būtų aišku - važiuoti ar nevažiuoti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPS
Kodėl naikina kairius posūkius be sekcijos? Dėl dviprasmiškumų ir dilemų. Kad būtų aišku - važiuoti ar nevažiuoti.
- 2 patinka
Comment
-
Pokyčiai vairuotojams: jau šią žiemą dalyje Lietuvos automagistralių – didesniu greičiu
Žiemą automagistralėje 130 km/val. greičiu – apie tokią idėją Lietuvoje buvo kalbama jau kurį laiką. Aiškėja, kad tokia idėja yra visiškai reali ir jau netrukus gali būti įgyvendinta. Tiesa, kaip atskleidė „Via Lietuva“, maksimalų leistiną greitį diktuotų oro ir eismo sąlygos.
„Idėja yra reali ir jau įgyvendinama, tačiau tai daryti svarstoma tik tuose magistralių ruožuose, kuriuose yra įdiegtos intelektinės transporto sistemos: kelių oro sąlygų stotelės, vaizdo kameros ir kintamos informacijos kelio ženklai“, – LRT.lt kalbėjo „Via Lietuvos“ atstovas Vytenis Radžiūnas.
- 2 patinka
Comment
-
Jei bus blogos sąlygos, visi važiuos lėčiau.
Dabar kiekvienas automobilių gamintojas prigalvoja visokių ženkliukų savo GPS sistemoje, kad interpretuoti greitį Lietuvoje. Tai yra labai nepraktiška (Škoda rodo 130 ir laikrodis nupieštas).
O pagrindinė problema - Kaunas-Klaipėda važiuoji pagal eismo sąlygas ir orus, Vilnius-Kaunas neretai dega 90 km/h nes budintis biurokratas bijo padidinti iki 110 km/h "dėl visa ko". Nes o jei atsitis avarija ir jį po to nubaus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąO pagrindinė problema - Kaunas-Klaipėda važiuoji pagal eismo sąlygas ir orus, Vilnius-Kaunas neretai dega 90 km/h nes budintis biurokratas bijo padidinti iki 110 km/h "dėl visa ko". Nes o jei atsitis avarija ir jį po to nubaus.Paskutinis taisė Ginthus; 2025.10.16, 10:50.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Taip iš esmės ir yra, nes būtent aršiausi lakstūnai, prisilakstę, ieško kaltų aplinkui, tik ne savęs. Visos taisyklės bei procedūros atsiranda per patirtį, o ne dėl visa ko
Kovo 10 d. analogiškomis sąlygomis automobiliui su vasarinėmis padangomis naikinama techninė apžiūra.
Taisyklės ir procedūros yra lankstomos tų, kas yra valdžioje ir tiek.
Kas laiko trikojį prie +15'c ant A1? Raseinių policininkai, nes "reikia įvykdyti metinį baudų planą".
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKažkaip kuo toliau, tuo labiau Fulgur primena tipinį komentatorių FB Reido puslapyje po video iš registratorių.
Vokietijoje, Austrijoje tai apima atskiras atkarpas kur remontai, kamščiai, išvažiavimai. Bet ne visą kelią: "Mes nurodysime kaip Jums važiuoti". Nes važiuojant iki Palangos, tai atrodo keistai - pinigų pareguliuoti užteko iki Kauno...
PS
Vienas iš nedaugelio tinkamų kintamosios informacijos ženklų:
https://maps.app.goo.gl/vBnAeNxYG59KJH93A
- 1 patinka
Comment
Comment