Parašė goolfietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kintamos informacijos kelio ženklai
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jei netingi perprogramuoti kamerą sumažėja, jei tingi neusmažėja. Paprastai perprogramuoja tik jeigu ilgai remontai bus, kaip mėnesio pvz.
- 2 patinka
Comment
-
Konfigūruoti ir programuoti yra du skirtingi dalykai, suprogramuoti programą, sukompiliuoti ir užkrauti į kažkokią įrangą dažniausiai reikia turėti įrangą prie savęs, tokius kaip greičio matuoklius sukonfigūruoti galima ir nuotoliniu būdu.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąKonfigūruoti ir programuoti yra du skirtingi dalykai, suprogramuoti programą, sukompiliuoti ir užkrauti į kažkokią įrangą dažniausiai reikia turėti įrangą prie savęs, tokius kaip greičio matuoklius sukonfigūruoti galima ir nuotoliniu būdu.
Juo labiau turėtų būti kažkokia metodologija kaip apskaičiuojamas vidutinis greitis ir jis (laikas tarp pradinio ir galinio taško) įvedamas į sistemą. Kad nebūtų jog vienas žmogus kaip norėjo, taip suvedė ir neaišku ar teisingai.
- 3 patinka
Comment
-
Vakar važiavau A1:Kaunas-Vilnius. Buvo labai smarkus lietus.
Labai juokinga buvo žiūrėti į ženklus ties Vieviu- stovi ženklas 100km/h, o už 5m pakabinti kintamos informacijos ženklai rodo 80km/h. Taip buvo 2jose vietose. Nenufotografavau, nes važiuodamas vairuoju, o ne telefonu žaidžiu.
Tai visgi, kuriuo ženklu vadovautis?
Comment
-
Visada siūlyčiau vadovautis Kelių eismo taisyklėmis:
8. Eismą keliuose Lietuvos Respublikoje gali apriboti tik kelio ženklai, nurodyti Taisyklių 1 priede, prie kelio ženklų priskirtini kintamos informacijos kelio ženklai, kurių pavyzdžiai nurodyti Taisyklių 2 priede, kelio ženklinimas, nurodytas Taisyklių 3 priede, šviesoforai ir reguliuotojo signalai, nurodyti Taisyklėse ir kituose Lietuvos Respublikoje galiojančiuose teisės aktuose, susijusiuose su eismo reguliavimu. Jeigu kelio ženklo ir kelio ženklinimo reikalavimai skiriasi, reikia vadovautis kelio ženklu. Kai kelyje įrengti kintamos informacijos kelio ženklai, vadovaujamasi kintamos informacijos kelio ženklais. Reguliuotojo nurodymai turi pirmenybę šviesoforo signalų, kelio ženklų ir kelio ženklinimo, taip pat Taisyklių reikalavimų atžvilgiu. Eismo dalyviai privalo vadovautis jiems skirtais kelio ženklais.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVisada siūlyčiau vadovautis Kelių eismo taisyklėmis:
Tik kodėl dar ten paliktas stacionarus ženklas 5m (gal ir dar mažesniu) atstumu? ar tai nėra perteklinis ženklas, jei taisyklės sako, kad jo galiojimo atstumas yra niekinis? ar čia "dėl viso pikto", jei neveiks kintamos informacijos ženklai?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
Ačiū iš išaiškinimą!
Tik kodėl dar ten paliktas stacionarus ženklas 5m (gal ir dar mažesniu) atstumu? ar tai nėra perteklinis ženklas, jei taisyklės sako, kad jo galiojimo atstumas yra niekinis? ar čia "dėl viso pikto", jei neveiks kintamos informacijos ženklai?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė strongiukas Rodyti pranešimąAutonominio važiavimo su tokiais reikalais dar ilgai nesulauksim Lietuvoj. Pas mane mašina tokioj vietoj tik stacionarų priėmė (nors prieš tai, kur buvo tik kintamos informacijos, nuskaitė teisingai)
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVisada siūlyčiau vadovautis Kelių eismo taisyklėmis:
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai šiuo atveju A67 – „Google“ žemėlapiai kaip? Jei kintamas ženklas rodys 80km/h, pagal KET jis galios iki sankryžos? iki kito kintamo ženklo su apribojimų pabaiga? ar iki čia to toliau stovinčio stacionaraus? o jei tas toliau stovintis stacionarus būtų Apribojimų pabaiga, jis anuliuotų kintamą?
Comment
Comment