Taip, tarpvalstybinėse sutartyse šis pažeidimas neįtrauktas. Tai kaip ir nedraudžiama, bet niekas neatsakys.
Kiek esu bendravęs su LKPT darbuotoju (ne bendru informaciniu telefonu 87 00 60 000, kur atsiliepinėja realiai su bylų nagrinėjimu nedirbančios ir tik šabloninius atsakymus duoti galinčios konsultantės), bet būtent su Kelių policijos valdyba jų specialiu el. paštu, kur dirba daugiau kompetencijos atsakyti į tokias užklausas gebantys tyrėjai, tai kaip pasakojo, kad teoriškai galima siųsti atskiras užklausas kreipiantis į atitinkamų šalių ambasadas, bet jo žodžiais "valstybei tai kainuoja", t.y. neapsimoka dėti daug darbo tam, kad per vargus atkapsčius savininką, paskirti jam 5 eurų baudą, kai mūsų tarnybų darbas kreipiantis į kitų šalių institucijas atsieina gerokai brangiau nei ta bauda.
Evakuatorius turi būti (ir realiai veikti). Kaip toje pačioje Prahoje, kur vieną kartą kolega ryte mašinos nerado (nes naktį atvažiavęs nepamatė ženklo). Nes baudą gali ir tūkstantinę skirti, gi neišsireikalausi kad sumokėtų.
Vilnius, prie Vilkpėdės st. link centro.
”Dėjau skersą ant visų, aš iš ESO, aš galiu”
Kodėl jeigu jau yra būtinybė sustoti, negalima sustoti pilnai ant vėjos? Sustodamas taip, neduoda praeiti taku, tenka rinktis: per žolę ar per “magistralę”
Tik kitą kart neapsiverkit kai teks kokią valandėlę ilgiau be dingusios elektros pagyvent, su neveikiančiu šviesoforu ar sustojusiu troleibusu... gerai? Nes ESO tuo metu ieškos parkingo aikštelės...
Tik kitą kart neapsiverkit kai teks kokią valandėlę ilgiau be dingusios elektros pagyvent, su neveikiančiu šviesoforu ar sustojusiu troleibusu... gerai? Nes ESO tuo metu ieškos parkingo aikštelės...
aš manau turėjo omeny jei jau užvažiavai ant žolės 2 ratais tai kokio velnio dar 70% šaligatvio, bent jau aš taip manyčiau tokį parkavimą pamatęs
Šiaip keista, kai atrodo šalis jau "Europinė", bet standartizuotų procedūrų, kaip daryti elementarius dalykus vis dar nėra.
Ne nuo šalies priklauso, nes procedūros kiekvienos įmonės vidaus tvarkose aprašomos. Lygiai taip, kaip mūsų Europinėje šalyje pastoviai važinėja berods Mano būstas su mirksinčiais švyturėliais visą dieną, visiškai nepriklausomai ką jie tuo metu daro. Nors šiaip švyturėlis turėtų būti naudojamas sustojus kelyje, ten kur negalima sustoti. Eso automobilis matosi tokį turi, tai pilnai galėjo stovėti važiuojamojoje dalyje.
Gatvė trijų juostų, sustoji ir netrukdai pėstiesiems, negadini šaligatvio ir vejos.
Būtent, pas mus matyt iš senų laikų kažkodėl likęs įsivaizdavimas, kad automobiliams geriau netrukdyti, o pėstiesiems - nieko tokio, apeis. Kai yra kaip tik atvirkščiai - vairuotojas sėdi patogiai, jam nesvarbu lietus ar pan.
Kažkada panašiai aiškinau nelegaliems parkuotojams Žalgirio g. ant dviračių tako, kol ten dar nebuvo kuoliuk7, kuriuos i6kaulyjau i6 VMS. Žmogus, panašu, nuoširdžiai pradėjo kvestionuoti, kur kitur jam būtų galima prisiparkuoti, nes visos vietos šalia esančiam parkinge užimtos, o vaikus pasiimti iš kažkokio būrelio ar savaitgalinės mokyklos reikia. Tada tiesiog pirštu parodžiau į už kelių metrų esančią visiškai tuščią 5 juostų (toje vietoje) Žalgirio gatvę. Sutiko su manim, kad gal ir teisingai 2ia sakau ir iškart pasitraukė. O kiti, turbūt biškiuką gudresni, ir taip ten sustodavo lėtėjimo juostoje, kuri 99.999% laiko yra tuščia. Čia tiesiog toks psichologinis barjeras, kurio gera dalis žmonių net nesupranta ir net nepagalvoja.
Dar vienas, gal labiau kultūrinis lietuviams būdingas dalykas, pradėti visaip kvailai atsikalbinėti ir kvestionuoti jų pažeidimą pamačiusio žmogaus poziciją, kai yra literaliai pagriebti už rankos darantys pažeidimą. Iš serijos "ar tau trukdo" arba "O kas toks būsit?" ir, suprask, net negalvoju nusioleisti, pripažinti padaręs klaidą ir patraukti mašinos. Ta diskusija paprastai gali tęstis iki begalybės, pradėjus atsišaudyti pirmyn ir atgal, bet visais be išimties atvejais visos diskusijos iškart baigiasi, kai paaiškėja, kad aš tikrai nejuokauju, ne kaip nors grasinu ar gasdinu, bet iš tikrųjų skambinu 112 ir registruoju pranešimą, apibūdinu pažeidėją, lokaciją ir informuoju, kad pažeidėjas kategoriškai atsisako, pavyzdžiui, patraukti mašiną nuo šaligatvio ir kad reikalingas policijos ekipažas. Tada per maždaug 0,5 s nutinka kažkoks staigus psichologijos persijungimas tokių žmonių smegenyse, baigiasi visi atsikalbinėjimai, noras konfrontuoti ar "aiškintis", "kas aš toks esu", kam trukdo ir t.t. Aišku, gaila, kad išvis reikia iki to prieiti, bet kai tenka prieiti, veikia su 100% success rate be išimčių (kol kas).
Kitoje temoje buvo diskutuota apie parkavimą Vingio parke po ženklais ir/arba ant žolės, prelegentai bandė argumentuoti, kad "dažnai vaikštau, bet niekada nemačiau ten mašinų".
Prašau eilinio trečiadienio vakaro nuotrauka - eilė išsirikiavusi nuo šlagbaumo link išvažiavimo. Aš vis negaliu suprast ir logiškai paaiškint kodėl VMS reikėjo Vingio parko šlagbaumą perkelti nuo parko prieigų arčiau estrados. Perkėlus šlagbaumą dabar visas kelias tapo "parkofke" ir šiaip palyginus gana intensyvaus eismo gatve.
Tik kitą kart neapsiverkit kai teks kokią valandėlę ilgiau be dingusios elektros pagyvent, su neveikiančiu šviesoforu ar sustojusiu troleibusu... gerai? Nes ESO tuo metu ieškos parkingo aikštelės...
Nesakau, kad reikia ieškoti legalaus parkingo tarnyboms, kurios užtikrina mūsų kasdieninį gyvenimą.
Tiesiog keista, kad jeigu jau užvažiavo ant vejos, tai kodėl nesustoti ten pilnai? Nes tokiu atveju, koks buvo ten, žmogui reikia rinktis tarp eiti keliu nes šaligatvių netilpsi arba veja. Ir jeigu dar paprastas žmogus galėtų paeiti, tai neįgalus jau ne.
Comment