Parašė Shernas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Tvarkau miestą. Parkavimas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir labai gerai, kad nėra infrastruktūrinis. Kad kažkur pasaulyje jis yra infrastruktūrinis, tai dar nereiškia jog jis toks ir turi būti. NT kaip ir bet koks kitas turto mokestis yra vienas pagrindinių įrankių mažinti nelygybę ir tuo pačiu palaikyti visuomenės stabilumą. Aišku tie pinigai gali eiti ir infrastruktūrai, bet jų rinkimo tikslas neturėtų būti infrastruktūra.Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Kepurės priš**neduosiu, neaišku kur deda surinktus:
Nekilnojamojo turto „Inreal“ grupės vadovas Gediminas Pruskus akcentuoja, kad pasaulyje NT mokestis yra infrastruktūrinis – naudojamas tame regione, kuriame surenkamas. Tuo tarpu pagal šį siūlymą surinkti pinigai ir toliau keliaus ne į savivaldybių, o į valstybės biudžetą. „Toks principas iškreipia šio mokesčio esmę. Mokestis, kuris iš esmės turės įtakos Vilniaus gyventojams, bus paskirstytas ir panaudotas neįvardijamoms valstybės reikmėms“, – 15min komentavo jis.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1213776?copied
O visokie degalų akcizai gali būti geri netiksliniai ekologiniai mokesčiai (o ne tiksliniai kelių mokesčiai, kaip ne kurie norėtų). Pinigai pvz eina mokytojams, o važinėjama ir teršiama vis tiek mažiau
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na čia ir pavarei, back to USSR. Mažinti nelygybę mokesčiais, bauskim tuos, kas sugeba daugiau uždirbt. Gal be demagogijų.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Ir labai gerai, kad nėra infrastruktūrinis. Kad kažkur pasaulyje jis yra infrastruktūrinis, tai dar nereiškia jog jis toks ir turi būti. NT kaip ir bet koks kitas turto mokestis yra vienas pagrindinių įrankių mažinti nelygybę ir tuo pačiu palaikyti visuomenės stabilumą. Aišku tie pinigai gali eiti ir infrastruktūrai, bet jų rinkimo tikslas neturėtų būti infrastruktūra.
O visokie degalų akcizai gali būti geri netiksliniai ekologiniai mokesčiai (o ne tiksliniai kelių mokesčiai, kaip ne kurie norėtų). Pinigai pvz eina mokytojams, o važinėjama ir teršiama vis tiek mažiau
Priežastis galėtų būti efektyvus resursų panaudojimas, kaip pvz kapsintis mokestis už turtą skatina jo panaudojimą, ar tai būtų asmeninis gyvenimas, ar nuoma kitiems, bet ne stovintis tuščiai. Tačiau vėlgi, paėmus globaliai, tai yra tiesiog kitokia matematika, nes dabar jo naudingumas susiskaičiuoja pirkimo metu, ir protingas pasiskaičiuos ar verta turėti. Na bet tarkim su periodiniu mokesčiu lengviau sprendžiama - good. Mažesni resursų disbalanso pikai. Kaip ir toeriškai geriau parkavimo vietą periodiniu mokesčiu apmokestint, nei pardavinėt.
Tačiau kaip paskirstomos lėšos, čia jau valstybės reikalas, kiek kam ko deleguoja. Kai kur logiškai, kai kur emociškai (pvz kad neliktų apmaudo kokiai savivaldybei). Šalies tikslai aukštesni už miesto, miestas nėra izoliuotas darinys. Tačiau visiškai neproporcingai darant miestas netenka vertės, kurią sukuria, tai čia pastovus balansavimas. Deja, dar ir politikavimas. Įdomu ar viešos gairės yra
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mažinant nelygybę ir yra geriausia apmokestinti ne pajamas, o turtą bei kapitalą. Kaip kitaip tai padarysi be mokesčių? Apmokestinti labiausiai reikia ne tuos kurie sugeba daugiau uždirbti, o tuos kurie generuoja turtą nedirbdami. Su USSR čia neturi nieko bendro, Japonija čia daug geresnis pavyzdys. Ir tai nėra demagogija, didelė turtinė nelygybė veda prie revoliucijos, kurios metu daugiau uždirbantys gali netekti visko, todėl nekreipti dėmesio į nelygybę yra tas pats kaip ruoštis dar vienai spalio revoliucijai.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Na čia ir pavarei, back to USSR. Mažinti nelygybę mokesčiais, bauskim tuos, kas sugeba daugiau uždirbt. Gal be demagogijų.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Akcizas yra antivartojimo mokestis. T.y. akcizo tikslas yra sumažinti vartojimą. Ar tai veikia - kita diskusija.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Visų pirma akcizas yra tiesiog vartojimo mokestis, kaip pvz. PVM, ir čia jau valdžios reikalas, kur tie pinigai leidžiami.
Visų antra, stovėjimo vietos prie privačių objektų (daugiabučio, ofiso, akropolio) nėra vieša infrastruktūra, tuom bet kokiu atveju reikia rūpintis iš savo asmeninių lėšų.
Daugiabučių kiemai, ypač tie kurie priklauso savivaldybei, yra vieša infrastruktūra.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O PVM tikslas irgi mažinti vartojimą, o GPM tikslas mažinti pajamas?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Akcizas yra antivartojimo mokestis. T.y. akcizo tikslas yra sumažinti vartojimą. Ar tai veikia - kita diskusija.
Daugiabučių kiemai, ypač tie kurie priklauso savivaldybei, yra vieša infrastruktūra.
Teoriškai vieša, bet realiai reikalinga tik tų daugiabučių gyventojams, todėl ir savivaldybei nėra jokios pareigos įrenginėti parkingo kiemuose.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
PVM yra ne akcizas, o tiesiog lengviau apskaičiuojamas pardavimo mokestis. Būtent akcizai yra skirti padidinti tam tikros prekės kainą tam, kad sumažinti jos vartojimą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O PVM tikslas irgi mažinti vartojimą, o GPM tikslas mažinti pajamas?
Teoriškai vieša, bet realiai reikalinga tik tų daugiabučių gyventojams, todėl ir savivaldybei nėra jokios pareigos įrenginėti parkingo kiemuose.
Tuo kiemu naudojasi ne vien to daugiabučio gyventojai, nebent tas daugiabutis yra kokiame vienkiemyje. O savivaldybei yra pareiga tvarkyti viešą infrastruktūrą net ir tuo atveju jeigu ja naudojasi tik dalis savivaldos gyventojų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu tikslas mažinti vartojimą, tada tuo labiau tų pinigų negalima skirti parkingų prie daugiabučių įrengimui, tai kaip tik labai skatina vartoti kurą.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTuo kiemu naudojasi ne vien to daugiabučio gyventojai, nebent tas daugiabutis yra kokiame vienkiemyje. O savivaldybei yra pareiga tvarkyti viešą infrastruktūrą net ir tuo atveju jeigu ja naudojasi tik dalis savivaldos gyventojų.
Prioritetus nusistato pati savivaldybė, o daugiabučių kiemai ir parkingai yra ir turi būti paskutinėje eilutėje. Kam tai nepatinka, gali susikurti bendriją ir perimti sklypą savo žinion.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš sutinku kad tuos pinigus reikėtu skirti būtent alternatyvoms - viešajam transportui, dviračių infrastruktūrai, elektromobilių pakrovimo stotelėms ir t.t. Tačiau tai nereiškia kad kiemus reikia apleisti. Juos galima tvarkyti nebūtinai tik asfaltuojant aikšteles.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu tikslas mažinti vartojimą, tada tuo labiau tų pinigų negalima skirti parkingų prie daugiabučių įrengimui, tai kaip tik labai skatina vartoti kurą.
Prioritetus nusistato pati savivaldybė, o daugiabučių kiemai ir parkingai yra ir turi būti paskutinėje eilutėje. Kam tai nepatinka, gali susikurti bendriją ir perimti sklypą savo žinion.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet apmokėti už tai turėtų daugiabučio gyventojai, nes tas kiemas tik jiems reikalingas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJuos galima tvarkyti nebūtinai tik asfaltuojant aikšteles.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jie jau apmoka (laikant kad jie nevengia mokėti mokesčių).Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet apmokėti už tai turėtų daugiabučio gyventojai, nes tas kiemas tik jiems reikalingas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tada gal ir prie naujų daugiabučių aplinką tvarkykime už savivaldybės pinigus.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jie jau apmoka (laikant kad jie nevengia mokėti mokesčių).
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, žinoma, tai ir dabar yra daroma ten, kur gatvės yra suformuotos savivaldybės žiniai.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tada gal ir prie naujų daugiabučių aplinką tvarkykime už savivaldybės pinigus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
https://www.google.lt/maps/place/54%...'08.8%22E/Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
kuri cia vieta?
Nuo senų senovės čia taip parkuoja, nieks nesiskundžia, keista, kad dar parkavimo vietų nesusibraižė. Kažkada vakare čia buvau, tai buvo pilnai užpildytas parkingas. Įdomu kad šalimais dar yra purvinėlis, tai nežinau pagal kokias kastas čia vietiniai pasidaliję plotus
 beje krepšiai tvarkingi, bet nesu matęs žaidžiančių. Tiesa be progos į šitas apylinkes neužsuku, tai nežinau, gal yra koks sporto tvarkaraštis
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
aciu! reikes kada krepsini ateit pazaistParašė stop.this.train Rodyti pranešimą
https://www.google.lt/maps/place/54%...'08.8%22E/
Nuo senų senovės čia taip parkuoja, nieks nesiskundžia, keista, kad dar parkavimo vietų nesusibraižė. Kažkada vakare čia buvau, tai buvo pilnai užpildytas parkingas. Įdomu kad šalimais dar yra purvinėlis, tai nežinau pagal kokias kastas čia vietiniai pasidaliję plotus
 beje krepšiai tvarkingi, bet nesu matęs žaidžiančių. Tiesa be progos į šitas apylinkes neužsuku, tai nežinau, gal yra koks sporto tvarkaraštis
							
						
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Senas straipsnis, bet niekas nepasikeite
https://www.tv3.lt/m/naujiena/lietuva/928288/vilnieciams-atristos-rankos-savivaliauti-net-r-simasius-prarades-vilti-stato-automobili-bet-kur
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Haha, na dabar viskas aišku iš kur tokia tolerancija pažeidėjams, nes juk jeigu pradėt su tuo kovot, pats liks be parkovkės ir kaimynai irgi nesupras tokių bajerių...Parašė Zygis Rodyti pranešimąSenas straipsnis, bet niekas nepasikeite
https://www.tv3.lt/m/naujiena/lietuva/928288/vilnieciams-atristos-rankos-savivaliauti-net-r-simasius-prarades-vilti-stato-automobili-bet-kur
							
						
Comment
 

Comment