Ar darbai priduoti? jei nepriduoti reiskia joks zenklinimas kolkas negalioja.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tvarkau miestą. Parkavimas
Collapse
X
-
čia su tokiais reikalais savo laiką gaišta kaltininkai, bandantys išsisukti nuo baudos, o ne epolicijos patvirtintojai/atmetėjai.Parašė DeSadas Rodyti pranešimąAr darbai priduoti? jei nepriduoti reiskia joks zenklinimas kolkas negalioja.
Comment
-
O iš kur eiliniam žmogui žinoti šitą faktą? Eismas juk leidžiamasParašė DeSadas Rodyti pranešimąAr darbai priduoti? jei nepriduoti reiskia joks zenklinimas kolkas negalioja.
Comment
-
as tik logiskai mastau, jei darbai nepriduoti ... reiskia vyksta statybosParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
čia su tokiais reikalais savo laiką gaišta kaltininkai, bandantys išsisukti nuo baudos, o ne epolicijos patvirtintojai/atmetėjai.
, privaziuot prie sklypu servitutas turi but, jei statybininkams nemaiso priparkuotos masinos - tada nera teisiniu priemoniu. Nebent statybvietes Health and safety - kuris lietuvoj non existent , iki kol neatsitiks kokia didele nelaime, ir statybos bendrove nesumokes milijonu. Bet velgi yra kontroliuojancios institucijos ir tt .
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
eismas per statybviete leidziamas jei reikia privaziuot iki savo namu, siuo atveju leidziama vaziuot buvo visu statybos laikotarpiu .Parašė Kaid Rodyti pranešimą
O iš kur eiliniam žmogui žinoti šitą faktą? Eismas juk leidžiamas"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
VMS atrodo kitaip, visi 13 pažeidėjų gyvens ramiai be baudų.Parašė bardakas Rodyti pranešimąTies kiekvienu įvažiavimu į dviračių gatvę yra ženklai "Zona stovėti draudžiama". Tai visi parkuotojai automatiškai tampa pažeidėjais.
P.S. Na taip, nuo centro pusės kabo tik dviračių gatvės ženklas be Sustoti draudžiama ženklo. Vadinasi, čia legalus nemokamas parkingas kol nepakabino ženklo.Pateiktose nuotraukose nėra tinkamai užfiksuoto kelio ženklo. Užfiksuotos veikos (galimo KET pažeidimo) negalima kvalifikuoti kaip administracinio nusižengimo, neįmanoma įrodyti nusižengimo sudėties. Administracinio nusižengimo teisena pateikto pranešimo pagrindu vykdoma nebus.
Comment
-
Tikrai NE. Jeigu kada nesimato draudžiančio ženklo - tikrai nebaus. n kartų išbandyta.Parašė MantasMa Rodyti pranešimąĮdomu, ar imsis bauduot pagal piliečių pranešimus, kai kadre draudžiančio ženklo nesimato? Važiavau ir aš šiandien pro šituos, mačiau tą su raudonu lapeliu, pasidžiaugiau, bet akivaizdu, kad dažniau prasukt viešai tvarkai reikia.
Comment
-
Aš dvirtakių temoj rašiau. Atsikirsti dar noriu papildomai opozicijai dėl pasiūlytų nupiešti geltonų linijų (-os) Giedraičių g., o Vileišio punktyrų – Londone pateiktas pavyzdys atrodė ne tik šlykščiai dėl sudvigubintų linijų, bet ten dar termoplastikas, kuris yra iškilus ir matosi pakartotiniai sluoksniai ant senų atsilupinėjusių linijų, dar ir žymiai ryškesnė medžiaga. Vilniuje dažant dažais nebūtų reljefo ir būtų mažesnis ryškumas. Beje, bent Vileišio g. būtų Ferrari raudona-geltona, kas visai turėtų būti smagu, bent aptemptakelniams.Parašė gangstarr Rodyti pranešimąKažkur buvo post'as, kokia situacija su parkavimo pažeidimais Neries kairiosios krantinės dviračių gatvėje.
Visus esu sufotkinęs. Kadangi sudėti dviračių gatvės ženklai, tai ar išlieka pažeidimas pagal KET 150.6? Čia kaip ir yra dviračių juosta.
Prisiminiau Algirdo g., kad ten irgi geltonos juostos nėra, bet užvažiavimo bortai įrengti ant tos grystos salelės, tai mašinistams irgi sudaromas įspūdis, kad tarsi jiems "užšokt" padaryta...
---
Dviračių juostų Vileišio g. nėra – pagal KET jos būtų, jei būtų dviračių simboliai ant asfalto, bet tada čia būtų draudžiamas mašinų eismas, nes dviračių juostomis mašinoms važiuoti draudžia KET.
Ženklo "stovėti draudžiama zona" tik ir nėra nuo centro, nes čia aklagatvis, t. y. iš fotografuotojo pozicijos net nėra kaip įvažiuoti mašinoms, tik todėl nėra ženklo. Čia tik dviračiai įvažiuos.Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
P.S. Na taip, nuo centro pusės kabo tik dviračių gatvės ženklas be Sustoti draudžiama ženklo. Vadinasi, čia legalus nemokamas parkingas kol nepakabino ženklo.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
Comment
-
Tvarkingi šaligatviai, tvarūs bortai, kokybiška kelio danga, humaniškas parkavimas - nėra dideli lūkesčiai, tai labai elementaru. O tai, kad mes buvom už 2 geležinių uždangų ir kad mūsų traumavimas įvairiais kampais buvo gilesnis - faktas. Iš čia toji ne-meilė, nerūpestingumas, atmestinumas, chamiška prieiga. Tai, kad aš jautriai reguoju į sudrožtą ir drožiamą infrą yra mano asmeninė problema, bet aš tikrai nesu vienas su tokia problema
- 14 patinka
Comment
-
Keista kad tiek daug zmoniu nori kaltinti komunizma ir Iron Curtain kaip koks dalykas kuris privercia mus elgtis kaip degradam. Gal jau metas susitaikyti su tuo dalyku kad tiesiog didelis kiekis Lietuvoje gyvenanciu zmoniu nori gyventi kaip kiaulideje, ir elgis kaip aborigenai ir sedeti apsiktoje aplinkoje...Panasu kad VMS ir daug kitu savivaldybiu toleruoja toki elgesi ir net palaiko ji.Parašė Knope Rodyti pranešimąTvarkingi šaligatviai, tvarūs bortai, kokybiška kelio danga, humaniškas parkavimas - nėra dideli lūkesčiai, tai labai elementaru. O tai, kad mes buvom už 2 geležinių uždangų ir kad mūsų traumavimas įvairiais kampais buvo gilesnis - faktas. Iš čia toji ne-meilė, nerūpestingumas, atmestinumas, chamiška prieiga. Tai, kad aš jautriai reguoju į sudrožtą ir drožiamą infrą yra mano asmeninė problema, bet aš tikrai nesu vienas su tokia problema
- 10 patinka
Comment
-
Sovietmetis ir prieš tai buvusi carinė okupacija demoralizavo, stipriai apnaikino pilietiškumą, daug sunaikino drąsių turinčių stuburą ir iniciatyvą žmonių. Išliko konformistai, prisitaikėliai ir tt.. Viešoios erdvės buvo brutaliai valdomos - šluojamos bažnyčios, kapinės, senovė, kuri nors ką turėjo bendrą su prabanga, su meile šaliai, viešosios erdvės įrenginėjamos ne su meile žmogui, o ant ,,atjebys'' ir komunistinio žmogaus formavimui.
Vienintelė vieta kur žmogus galėjo jaustis turintis nors kokią užuovėją nuo okupantų buvo namai, o visa kas už namų slenksčio - pavojus. Pavojaus reikia išvengti, reikia išgyventi, o kalbėti apie kažkokius viešosios erdvės puoselėjimus - geriau pamiršti. Be to - kokios galimybės tai daryti net jei norėtum? Aišku, į SSSR pabaigą buvo geriau, bet žala jau buvo padaryta.
Be to - bene viską už tave padaro partija - pastato namus, skiria butus, skiria jau pagal okupanto supratimą ,,sutvarkytą'' viešąją erdvę ir tt. - tai irgi skatina formuotis požiūrį, kad už mane viską kažkas turi padaryti.
Bent jau Vilniuje, o matyt ir kituose miestuose, gatvės buvo įrengiamos principu automobilis uber alles - pažiūrėkit iki šiol kiek daug išlikusios nežmoniškos situacijos kuomet važiuojamosios dalies ir šaligatvių pločio santykis, kur auto skirta apie 2,5 juostų, o pėstieji, dar gerai jei išvis yra, turi kokį 1 m pločio sugriuvusį šaligatvį... Vien tai kokį supratimą apie infrą formuoja žmogui augusiam tokioje aplonkoje nuo mažų dienų?
Yra ir kitų aplinkybių, bet paliksiu jas kol kas nepaliestas.
Kažką kaltinti yra beprasmiška. Reikia ieškoti priežasčių kodėl taip yra ir tada imtis veiksmų, kad tai pakeisti.Paskutinis taisė spekas; 2024.02.18, 12:21.
- 1 patinka
Comment
-
Jūs iš esmės viską teisingai parašėte - apie okupantus, jų sunaikintą pilietiškumą ir tt. Tik tokia ironija: naudojate okupantų kalbos struktūrą - bendratį po 'kad'- paskutiniam sakiny. Lietuviškai - neokupantiškai - turi būti 'pakeistume'. Tada dar: taisyklingai: žąla. Ir kitos gramatinės klaidos...
O dėl automobilių ir šaligatvių - ar jūs buvęs JAV? Turbūt ne, nes ten daug kur išvis šalitgatvių nėr, bo miestai buvo statyti tarnaujant automobiliams - Fordo pinigams. Bet kokiu atveju, pas mus Europoj, dar ačiū dievui, pėsčiųjų poreikiai yra paimami domėn, kad ir ne tokie platūs, kaip jūs norėtumėt.
Comment
-
Visas ženklinimas, kuris stovi, yra galiojantis. Net jeigu ženklinimas yra nelegalus, privalai jo laikytis iki kol policija jį panaikins (ir skirs baudą nelegaliam ženklintojui). Vairuotojas negali ir neturi nustatynėti ženklo legalumo. Jis turi jo laikytis.Parašė DeSadas Rodyti pranešimąAr darbai priduoti? jei nepriduoti reiskia joks zenklinimas kolkas negalioja.
Comment
-
Aktyvioje Statybvieteje zenklinimas galioja?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Visas ženklinimas, kuris stovi, yra galiojantis. Net jeigu ženklinimas yra nelegalus, privalai jo laikytis iki kol policija jį panaikins (ir skirs baudą nelegaliam ženklintojui). Vairuotojas negali ir neturi nustatynėti ženklo legalumo. Jis turi jo laikytis.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Žinoma, kad galioja. Visiems matomas pavyzdys yra kelio remonto darbai, kur aktyvioje statybvietėje yra ribojamas greitis.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Aktyvioje Statybvieteje zenklinimas galioja?
Comment
-
aktyvioje statybvietėje leidžiama belekam važinėti?Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Aktyvioje Statybvieteje zenklinimas galioja?
Comment
-
Jei nemaiso statybos vadovui ir jis nesiskundzia policijai .Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
aktyvioje statybvietėje leidžiama belekam važinėti?
Jei servitutas yra privaziavimui prie privaciu sklypu - tada taip, kas sioje statybvieteje ir buvo, visi vazinejo kaip norejo, Apart kai buvo uztveriama visiskai
Reiketu pasiklaust teisininku koks zenklinimo reglamentavimas yra siuo atveju , bet itariu bus pilka zona . Ale laikomes tvarkos, statybos teritorijoje atsakingas statybininkas ir tt tt .Paskutinis taisė DeSadas; 2024.02.19, 09:56."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
taip bet tada statomi laikinieji zenklai, siuo atveju kai ivedamas naujas pastovusis zenklinimas visoje teritorijoje, jis isigalioja kai priduodami darbai.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Žinoma, kad galioja. Visiems matomas pavyzdys yra kelio remonto darbai, kur aktyvioje statybvietėje yra ribojamas greitis.
Nebent teisininkai pakomentuotu."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Laikinieji ar nelaikinieji - visi galioja. Ženklinimas įsigalioja tada, kai ženklinimas yra įrengiamas. Kada, kokie ir kam darbai bus priduoti visiškai nesvarbu. Skirtumas tik tas, kad darbų metu darbo mašinos gali jų nelsilaikyti. Darbo mašinos tai čia kranai ir t.t., ne WV kuriuo darbuotojas atvažiuoja.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
taip bet tada statomi laikinieji zenklai, siuo atveju kai ivedamas naujas pastovusis zenklinimas visoje teritorijoje, jis isigalioja kai priduodami darbai.
Nebent teisininkai pakomentuotu.
Comment
Comment