Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Skirtumas tik tas, kad ereliui teisės bus atimtos ir skirta bauda, o dviratininką gaudyt tas pats, kas vėją laukuos.
    Ir ? Pilna tokių atvejų kai nepadeda nei baudos nei teisių atėmimai. Tokių veikėjų tokios priemonės nesustabdys.

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Atrodo, karščiai jau atlėgo....
    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Tai niekas ir negaudys kol tik ineternete pasipiktinimus reikš žmonės. O erelių pilna, nėra dienos kai nepamatytum kaip skraido žmonės gatvėse, gauna bauda, atema teises, ar kas pasikeičia? Toliau laksto. Atkreipk dėmesi, kad tokie kurie prisiskraido, save, draugus ar kitus žmones užmuša dažniausiai jau ne vieną kartą bausti už KET pažeidimus, vairavę girti ar praradę teises, taigi ta bauda nieko neduoda, once a daunas always a daunas.
    Ir kur gi Jūs čia matote karščių įtaka ?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Tai niekas ir negaudys kol tik ineternete pasipiktinimus reikš žmonės. O erelių pilna, nėra dienos kai nepamatytum kaip skraido žmonės gatvėse, gauna bauda, atema teises, ar kas pasikeičia? Toliau laksto. Atkreipk dėmesi, kad tokie kurie prisiskraido, save, draugus ar kitus žmones užmuša dažniausiai jau ne vieną kartą bausti už KET pažeidimus, vairavę girti ar praradę teises, taigi ta bauda nieko neduoda, once a daunas always a daunas.
    Atrodo, karščiai jau atlėgo....

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    once a daunas always a daunas.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Tai niekas ir negaudys kol tik ineternete pasipiktinimus reikš žmonės. O erelių pilna, nėra dienos kai nepamatytum kaip skraido žmonės gatvėse, gauna bauda, atema teises, ar kas pasikeičia? Toliau laksto. Atkreipk dėmesi, kad tokie kurie prisiskraido, save, draugus ar kitus žmones užmuša dažniausiai jau ne vieną kartą bausti už KET pažeidimus, vairavę girti ar praradę teises, taigi ta bauda nieko neduoda, once a daunas always a daunas.
    Paskutinis taisė k0fis; 2014.08.12, 11:18.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Skirtumas tik tas, kad ereliui teisės bus atimtos ir skirta bauda, o dviratininką gaudyt tas pats, kas vėją laukuos.

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Šįryt šalia Gariūnų tilto pamačiau tokį vaizdą: lyjant lietui ir dar ne visiškai prašvitus (t.y. matomumas nekoks), dviratininkas be liemenės, turbūt ir be žibintų, nes tokių nepastebėjau, važiavo ne tik kad ne dviračių taku, bet net ir ne asfalto pakraščiu kelkraštyje, o prie pat skiriamosios linijos, matyt norėdamas pasikasyti alkūnę į automobilių veidrodėlius. Tai vat dėl tokių padarų ir tenka kelti perteklinius reikalavimus, tikintis, kad nors kiek susiprotės save pasaugoti.
    Keista logika, o kiek erelių lakstančių ir dar tuo pačiu traiškančių žmones netgi ir perėjose su automobiliais, tai dabar dėl to gal visiem greiti leistiną padarom 30km/h mieste ir jei viršiji, kad ir 5km/h bauda 5000? Reikėjo skambint 112 ir pranešti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Iš esmės su teiginiu sutinku. Kaip visada apsidraudžiama su pertekliumi, nes vėlgi jei važiuojant kelyje staiga pasidarys blogas matomumas (pvz. rūkas prie upės), tai kažin ar nors vienas dviratininkas sustos už važiuojamosios dalies ribų, tam kad išsitraukti iš neaerodinaminės kuprinės parašiutinę liemenę, antiaerodinamines lemputes, bei atšvaitus prie stipin..., ai pala, prie ratlankių. O gal apsisuks ir grįš namo? Ar vėlgi pasiteisinimai, kad gi nereikia?
    Šįryt šalia Gariūnų tilto pamačiau tokį vaizdą: lyjant lietui ir dar ne visiškai prašvitus (t.y. matomumas nekoks), dviratininkas be liemenės, turbūt ir be žibintų, nes tokių nepastebėjau, važiavo ne tik kad ne dviračių taku, bet net ir ne asfalto pakraščiu kelkraštyje, o prie pat skiriamosios linijos, matyt norėdamas pasikasyti alkūnę į automobilių veidrodėlius. Tai vat dėl tokių padarų ir tenka kelti perteklinius reikalavimus, tikintis, kad nors kiek susiprotės save pasaugoti.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    kalbant apie liemenes kazkaip atkreipiau demesi i sita naujiena - http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...tuva-56-441458

    visai stilingos ir manau patogios naudoti liemenes pas konservus. idomu kur tokiu galima nusipirkti...

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    O lyginti dirbančius (stovičnius) kelyje ar važiuojamojoje dalyje apie kuriuos ispėja iš anksto sustatyti įspėjamieji kelio ženklai, dėl vykdomų darbų, nerėtai dar ir greitis sumažinamas, ką jau kalbėti apie kūgius ar kitoki žymėjimą, su dviratininkais (t.y. kitais pilnaverčiais eismo dalyviais) jau nejuokinga?
    Tai kaip tik stovintį dar geriau pastebėt Beje, nuo kada statomi įspėjamieji ženklai apie tai, kad kažkas žolę kelio krašte pjauna?

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    labai geras pastebejimas. be abejo eilini karta labai jau "nepatogus" dviratininkams. is tiesu ziema vasara kelininkai dirba su liemenem ir visu pirma del to, kad zymiai geriau matosi ir atkreipia eismo dalyviu demesi. "argumentai" apie tai, kad tai ju darbine apranga yra absurdiski

    tiesa cia matau toliau retkarciais vystomas dar vienas "argumentas - hitas" neva "zalia liemene" susilieja mieste su spalvom, zalia aplinka ir tampa nematoma cia geras visu pirma zalios liemenes niekur nemaciau pirkti. tik geltonas arba oranzines. visu antra nemaciau gyvenime dar ne vieno medzio ar krumo tokios ryskios zalios spalvos kad permustu liemenes vyrai baikit linksmint
    O lyginti dirbančius (stovičnius) kelyje ar važiuojamojoje dalyje apie kuriuos ispėja iš anksto sustatyti įspėjamieji kelio ženklai, dėl vykdomų darbų, nerėtai dar ir greitis sumažinamas, ką jau kalbėti apie kūgius ar kitoki žymėjimą, su dviratininkais (t.y. kitais pilnaverčiais eismo dalyviais) jau nejuokinga?
    Paskutinis taisė k0fis; 2014.07.17, 23:19.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    butent, diena yra uztektini iprasti dviratiniai atsvaitai, apranga su sviesa atspindinciais elementais ir optimaliu variantu salmas. Visokios lemputes ir priverstines liemenes yra diena nematomos, nereikalingos ir nebent aero dinamika gadina dviraciui )
    Iš esmės su teiginiu sutinku. Kaip visada apsidraudžiama su pertekliumi, nes vėlgi jei važiuojant kelyje staiga pasidarys blogas matomumas (pvz. rūkas prie upės), tai kažin ar nors vienas dviratininkas sustos už važiuojamosios dalies ribų, tam kad išsitraukti iš neaerodinaminės kuprinės parašiutinę liemenę, antiaerodinamines lemputes, bei atšvaitus prie stipin..., ai pala, prie ratlankių. O gal apsisuks ir grįš namo? Ar vėlgi pasiteisinimai, kad gi nereikia?

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    butent, diena yra uztektini iprasti dviratiniai atsvaitai, apranga su sviesa atspindinciais elementais ir optimaliu variantu salmas. Visokios lemputes ir priverstines liemenes yra diena nematomos, nereikalingos ir nebent aero dinamika gadina dviraciui )

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    p.s. pasisakyciau uz privaloma liemeniu nesiojima pestiesiems tamsiu paros metu einantiems kelkrasciu. tiems kurie vaiksto saligatviais to nereikia. beje, kaip ir dviratininkams nereikia vazinejantiems dviraciu takais.
    Dėl tamsaus paros meto niekas ir nesiginčyja- tuomet matomumą padidinančios priemonės yra reikalingos Bet dieną... Dieną, sakyčiau, ir dviratininkams pakaktų įprastų atšvaitų (jų turėjimą ir anksčiau KET reglamentavo). Dieną nėra didelio skirtumo, ar atšvaitasm ar lemputė.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Atsakysiu klausimu į klausimą. O jeigu regėjimas ant tiek blogas, kad saulėtą dieną, važiuojant mieste 50 km/h, negali pastebėti dviratininko, ar verta išvis vairuoti?
    ne pastebeti, o labiau atkreipti demesi pakartosiu pavyzdi su policija: manau ne vienas vairuojantis masina zino ta jausma kai net ir pacia sviesiausiai zaliausia diena jau is kilometro pamatai policininku ryskias liemenes, numeti gaza, siek tiek isitempi ir buni simta kartu atidesnis ir ramesnis pravaziuodamas pro juos su dviratininkais tokios "naprezonkes" aisku nebus, bet efektas, kad pamatysi kazka is tolo ir labiau atkreipsi demesi, busi atsargesnis, tikrai bus ir velgi - tai juk del jusu paciu saugumo

    beje, sviesios ir grazios dienos pas mus buna nedaznai. pavasari, rudeni, niuriom dienom, temstant liemeniu/lempuciu efektas augs simtais kartu. ir kadangi nuo siol kaip ir nera pasirinkimo teises kada ta lempute isijungti ar liemene uzsideti, tai garantuotai ir nelaimingu atsitikimu tokiu oru ar paros metu bus maziau. garantuotai.



    p.s. pasisakyciau uz privaloma liemeniu nesiojima pestiesiems tamsiu paros metu einantiems kelkrasciu. tiems kurie vaiksto saligatviais to nereikia. beje, kaip ir dviratininkams nereikia vazinejantiems dviraciu takais.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Tai načiort tada automobiliams žibintai? Kam dieną kely dirbantiems speciali atšvaitinė apranga? Kam tada išvis reikalingi ženklai atšvaitai ant pakelės medžių? Kam reikalingi kelkraščio stulpeliai? Jeigu viską pastebi ir matai, KAM?

    O kodėl aš turiu taikytis prie taisyklių irgi, kurios mažina avaringumą, jeigu normalūs žmonės ir be tų taisyklių avarijų nedaro? Kaip lietuvių liaudis sako - šaukštas deguto medaus statinę sugadina.
    Dėl žibintų naudojimo iki šiol daug prieštaringų diskusijų kyla. Kelkraščio stulpeliai? Hmm, ar dieną jie labai padeda? Aišku, kad jie pagrinde skirti tam, ka pagerinti matomumą tamsiu paros metu ar esant prastoms oro sąlygoms . Lygiai taip pat ir dėl atšvaitų pėstiesiems- policininkai, dalindami juos, daugiausia skatina juos nešioti būtent tamsiu paros metu, niekas nesako, kad jie reikalingi ir dieną. Užmiestyje ir miesteliuose daug kur šaligatvių nėra, pėstiesiems tenka vaikščioti kelkraščiais, bet vis vien, pagal KET 48 punktą, dieną jiems jokie atšvaitai nereikalingi. Tik nesakykit, kad dviratininką sunkiau nei pėsčiąjį pastebėti.

    Ir vėlgi, niekas nesiginčyja dėl liemenės naudos naktį. Diskusijos vyksta tik dėl dienos meto.

    Normalūs žmonės sėdasi prie vairo išgėrę, chuliganiškai vairuoja, važinėja šaligatviais bei lekioja senamiesčiu 150 km/h greičiu??? Taip kad taisyklių turime laikytis visi, bet jos turi būti logiškos ir pagrįstos.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Atsakysiu klausimu į klausimą. O jeigu regėjimas ant tiek blogas, kad saulėtą dieną, važiuojant mieste 50 km/h, negali pastebėti dviratininko, ar verta išvis vairuoti?

    P.S. Aš nekalbu apie dviratininkus-chuliganus, kurie išlekia iš už kampo arba kamštyje nardo tarp automobilių. Tokiems chuliganams, jei jau kas, tai ir viso kūno apsauga nuo sumušimų nepadės. Aš kalbu apie sąžiningus dviratininkus, kurie laikosi KET. Kodėl jie turi vykdyti kažkokius absurdiškus reikalavimus dėl chuliganų?
    Tai načiort tada automobiliams žibintai? Kam dieną kely dirbantiems speciali atšvaitinė apranga? Kam tada išvis reikalingi ženklai atšvaitai ant pakelės medžių? Kam reikalingi kelkraščio stulpeliai? Jeigu viską pastebi ir matai, KAM?

    O kodėl aš turiu taikytis prie taisyklių irgi, kurios mažina avaringumą, jeigu normalūs žmonės ir be tų taisyklių avarijų nedaro? Kaip lietuvių liaudis sako - šaukštas deguto medaus statinę sugadina.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Kaip čia Bootsy pastebėjo, nėra gatvėse tokių vietų, kad liemenę dėvintis žmogus susilietų su aplinka. NĖRA. O jeigu jau liejasi spalvos, arba išvis jų neskiriama, tai ką tada išvis čia apie eismą ir jo saugumą aiškint?
    Atsakysiu klausimu į klausimą. O jeigu regėjimas ant tiek blogas, kad saulėtą dieną, važiuojant mieste 50 km/h, negali pastebėti dviratininko, ar verta išvis vairuoti?

    P.S. Aš nekalbu apie dviratininkus-chuliganus, kurie išlekia iš už kampo arba kamštyje nardo tarp automobilių. Tokiems chuliganams, jei jau kas, tai ir viso kūno apsauga nuo sumušimų nepadės. Aš kalbu apie sąžiningus dviratininkus, kurie laikosi KET. Kodėl jie turi vykdyti kažkokius absurdiškus reikalavimus dėl chuliganų?

    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Aš vis tiek nesuprantu, kodėl tuomet pėstiesiems nereikia dėvėti liemenių einant per perėjas? Tai būtų nepalyginamai veiksmingesnė priemonė, siekiant išvengti žūčių keliuose.
    Tai gal išvis įstatymais uždraudžiame išeiti iš namų be liemenės? Juk maža ką, gal koks kelių erelis sugalvos pasivažinėti šaligatviais ir nepamatys ten vaikščiojančių pėsčiųjų?
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2014.07.16, 11:24.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Tai jo jo, geriau visus išvadint debilais, negu pačiam pagalvot... Eismas - toks dalykas, į kurį patekęs, gali iš jo savo jėgomis nebeišeit. Tai kodėl nepasisaugojus savęs, vietoj to, kad rėkiant apie visokius sertifikatus, mistinius sargus "vairuotojus" ir kitokias nesąmones? Kiek gatvėse yra tų plentinių dviračių, prie kurių nieko negalima kabint? Gal koks penktadalis? Tai dėl šito penktadalio, dabar turi nieko nedaryt, nes eilinį kartą mažuma kažko užsimanė arba apsiverkė?

    Kaip čia Bootsy pastebėjo, nėra gatvėse tokių vietų, kad liemenę dėvintis žmogus susilietų su aplinka. NĖRA. O jeigu jau liejasi spalvos, arba išvis jų neskiriama, tai ką tada išvis čia apie eismą ir jo saugumą aiškint?

    Ir jeigu kažkam nepatinka bananų respublika - visos sienos atviros, niekas neverčia čia tarp idiotų gyvent.
    Aš vis tiek nesuprantu, kodėl tuomet pėstiesiems nereikia dėvėti liemenių einant per perėjas? Tai būtų nepalyginamai veiksmingesnė priemonė, siekiant išvengti žūčių keliuose.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Tai jo jo, geriau visus išvadint debilais, negu pačiam pagalvot... Eismas - toks dalykas, į kurį patekęs, gali iš jo savo jėgomis nebeišeit. Tai kodėl nepasisaugojus savęs, vietoj to, kad rėkiant apie visokius sertifikatus, mistinius sargus "vairuotojus" ir kitokias nesąmones? Kiek gatvėse yra tų plentinių dviračių, prie kurių nieko negalima kabint? Gal koks penktadalis? Tai dėl šito penktadalio, dabar turi nieko nedaryt, nes eilinį kartą mažuma kažko užsimanė arba apsiverkė?

    Kaip čia Bootsy pastebėjo, nėra gatvėse tokių vietų, kad liemenę dėvintis žmogus susilietų su aplinka. NĖRA. O jeigu jau liejasi spalvos, arba išvis jų neskiriama, tai ką tada išvis čia apie eismą ir jo saugumą aiškint?

    Ir jeigu kažkam nepatinka bananų respublika - visos sienos atviros, niekas neverčia čia tarp idiotų gyvent.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Tai niekur net palydos nebuvo?
    O gatvėse, esant įprastoms eismo sąlygoms nekontroliuojamoje aplinkoje, transporto priemonėms, netenkinančioms joms keliamų reikalavimų, dalyvavimas eisme draudžiamas. Atrodo du kart du, bet kažkam visvien atrodo, kad turi būti penki.
    Turi bloga isivaizdavima apie si sporta Palyda buna grupinese treniruotese, bet tik tam, kad galetu isimest viena ar kelis, kurie arba patys neatlaike ar ju technika pabiro. Paprastai treniruojamasi be jokiu palydu. Varzybu metu labai priklauso nuo ju standarto, TT dazniausiai nebuna, o road yra komandos palyda, kur dazniausiai buna viena ar kelios masinos, bet jos prisijungia ir atsijungia, kada reikia arba isvis vaziuoja tik paskui kelis specifinius komandos narius.

    Beda ta, kad plentiniai ir tt dviraciai 100% atitinka visoje Europos Sajungoje galiojancius reikalavimus, ko nuo siol "neatitinka" bananu respublikoje O dabartiniai reikalavimai yra tas pats, kas visom masinoms priverstinai reikalaut tureti LED zibintus, kas nelabai racionalu ar ne?

    Ir pasikartojant, VISI ES parduodami dviraciai, kurie gaminami serijinu budu PILNAI atitinka ES reikalavimus. Taciau musu bananu respublikos yra begale istatymu, netik tie dviraciai, kurie tiesiogiai priestarauja bendrijos reikalavimams ir teisei. O su atsvaitais pvz:
    Dviračio gale turi būti raudonas šviesos atšvaitas, iš abiejų šonų – oranžiniai šviesos atšvaitai arba kiti šviesą atspindintys elementai, pritvirtinti prie ratų stipinų
    Yra neimanoma juos pritvirtinti, o ES reikalavimuose, norint gaut TUV, nereikalauja prie STIPINU nieko tvirtint, uztenka ant RATLANKIO. Kas su plentiniais/tt ratlankiais ir yra, jie turi sviesa atspindincius elementus ant RATLANKIU.

    dėvėti ryškų drabužį su šviesą atspindinčiais elementais
    Kaip ir kas interpretuos ryskuma? Dviratininku apranga numargina sviesa atspinindciais elementais, bet daznai buna pvz raudona, balta, marga ir pan. Kas nustatys ar ji ryski? Policininkas is akies? Kur tada, jei taip rupinamasi dviratininku saugumu, punktas apie privalomus salmus? Dabartiniai pakeitimai rasyti zmoniu, kurie dviraciu nenaudoja, o tik mano, jog pastarieji trukdo gyvent, todel ir sauguma supranta, kaip kelininko liemene + nelogiski sviesu ir atsvaitu reikalavimai, bet apie tokius elementarius saugumo reikalavimus, kaip salmas - velniop, kam to reikia

    Komentuoti:

Working...
X