Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
Aš irgi už. Pats Palangoje važinėju tik dviračiu, bet norint patekti iki tilto galima laisvai važiuoti puikiomis šalutinėmis gatvelėmis. Nėra reikalo vinguriuoti tarp pėsčiųjų toje gatvėje.
-
Palanga bus pirmoji, kuri uždraus paspirtukų ir dviračių eismą su pėsčiaisiais pagrindinėje gatvėje. Kaip manote ar gerai? Aš tai vertinu labai teigiamai, nes tikrai eidavau su tokia baime ir vis atsisukdamas ar neatlekia kas nors.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ks-787-1147596
Komentuoti:
-
Seimas rengs Saugaus Automobilių Keliais Įstatymo (SEAKĮ) ir automatiškai KET pakeitimus.
Siūlomi pakeitimai: 1) Atšaukti privalomas liemenes arba žibintus dienos metu. Kalba eina tik apie dienos metą, tamsiuoju paros metu reikalavimai lieka tie patys. 2) Įteisinti važiavimą dviračiu per pėsčiųjų perėjas pėsčiojo greičiu, ir tik įsitikinus, kad tai saugu. Dviratininkas važiuodamas per nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas pirmumo neturi (tai pat, kaip važiuodamas per nereguliuojamą dviračių pervažą). Siūlymuose ir numatyta leisti dviratininkui važiuoti per perėją tik pėsčiojo greičiu dėl saugumo. Didžioji dauguma mano pastebėtų dviratininkų jau dabar važiuoja per perėjas artimam pėsčiojo greičiui.
Argumentai, kurių negavo Peticijų komisija - UŽSIENIO TYRIMAS.
Dėl liemenių/žibintų dienos metu
Seimo Informacijos ir komunikacijos departamento Tyrimų skyrius atlikto 2018-11-27 tyrimą „Dviračių eismo reguliavimas ir saugos reikalavimai Europos Sąjungos valstybėse narėse“. Nustatyta, kad liemenės arba žibintai dienos metu nėra privalomi Vokietijoje, Danijoje, Švedijoje, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje, Estijoje, Latvijoje. Nėra taikomas reikalavimas dėvėti vieną iš jų. Vokietijoje (rekomenduojama liemenė), Jungtinėje Karalystėje (rekomenduojama būti apsirengus šviesių spalvų, arba šviesą atspindinčius drabužius), tai yra tik rekomendacinio pobūdžio dalykas, bet jis tikrai nėra privalomas. Kitų valstybių neištyrė, bet, manau, to pilnai pakanka. Tyrimą parengė Seimo Informacijos ir komunikacijos departamento Tyrimų skyriaus patarėja Dainora Valiukaitė.
Dėl važiavimo per pėsčiųjų perėjas
Seimo Informacijos ir komunikacijos departamento Tyrimų skyrius atlikto 2018-11-27 tyrimą „Dviračių eismo reguliavimas ir saugos reikalavimai Europos Sąjungos valstybėse narėse“. Tirtos šalys: Vokietija, Švedija, Jungtinėje Karalystė, Prancūzija, Estija, Latvija. Nustatyta, kad pėsčiųjų perėjas (tuo pačiu ir perėjas „Zebrus“) teisės aktai nedraudžia važiuoti dviračiu: Vokietijoje, Latvijoje, Jungtinėje Karalystėje, Estijoje. Tyrimą parengė Seimo Informacijos ir komunikacijos departamento Tyrimų skyriaus patarėja Dainora Valiukaitė.
Vokietijoje kelių eismo taisyklės tiesiogiai nedraudžia dviratininkams važiuoti per pėsčiųjų perėją. Tačiau, kirsdami važiuojamąją kelio dalį pėsčiųjų perėja pirmenybę prieš motorinių transporto priemonių vairuotojus turi tik pėstieji, o dviratininkai, jei jie važiuoja, pirmenybės neturi, o ją įgyja tik nulipę ir vesdami dviratį, tada jie traktuojami kaip pėstieji. Jungtinėje Karalystėje varytis dviratį per pėsčiųjų perėjas-„Zebrus“ yra tik rekomendacinio pobūdžio. Estijoje dviratininkai, kirsdami kelio važiuojamąją dalį pėsčiųjų perėja, neturi sukelti pavojaus pėstiesiems ir pasirinkti saugų greitį. Latvijoje dviratininkams taip pat leidžiama kirsti važiuojamąją kelio dalį per pėsčiųjų perėjas, netrukdant pėstiesiems ir sumažinus greitį.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Galėtų dvirtakiuose pakratyt "eletrinius dviračius". Vilniuje yra nemažai tikrai galingesnių nei 1kw, bet drąsiai važiuojančių dvirtakiais.Patys pripažįsta, kad pabandė išsinuomoti ir laisvai pasiekia 35 km/h, bet neturi galimybių juos sukontroliuoti?Paskutinis taisė senasnamas; 2018.07.19, 20:07.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Straipsnio įvade paaiškinta, bet kadangi tau neįdomu, tai koks skirtumas.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai lygininam off piste su DH, kalnų slidinėjimą trasomis su XC ar trail (žiūrint kokios spalvos trasa), lygumų slides su CX... Bet prie ko čia važinėjimas po miestą batono?
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Gal neteko būti kalnuose žiemą? Labai maža dalis žiemos sporto mėgėjų šokinėja nuo uolų. Kaip ir maža dalis dviratininkų praktikuoja DH. Tam straipsny taikyti epidemiologiniai metodai, t.y. skaičiuoti kreipimaisi į medikus ir į draudimo bendroves (faktai) ir dalinta iš skirtingais būdais spėjamų dalyvių skaičių ir trukmių (įverčiai). Ar tai vadinasi "laužta iš piršto"?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą"Slidinėjimą" turėjo omeny kalnų slidinėjimą. Ir dar kaip suprantu snieglentės pateko į tą pačią statisitką.. Tai gal ir reiktų lyginti su DH MTB važinėjimu. Natūralu, kad numint duonos iki parduotuvės bus saugiau nei ekstremalus kalnų sportas.
Būtent dėl tokių tyrimų ir sakau, kad didelė dalis dviračių saugumo statistikos yra laužta iš piršto.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kažin ar savivaldybė turi galias aukštesnes už įstatymus. Jau nekalbant apie užvertimą bylomis.
Bet aišku, kad čia reikia normalaus reglamentavimo valstybės mastu, nes šitos elektrinės karvės pacukų rankose - potencialūs traumuotojai ar net žudikai.Paskutinis taisė MikasRidikas; 2018.07.18, 14:05.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O pagal kokią metodiką tikrinti? Gatvėj konfiskuoti privatų turtą ir policininkas pabandytų važiuot pro matuoklį? O gal nuokalnė buvo? Vėjas į nugarą?
Vienintelis kelias - priversti sertifikatus dalinančias įmones realiai testuoti (pvz atsitiktinai darant pakartotinius testus) ir nuolat atsitiktinai paiminėti paspirtukus ekspertizei, kad nebūtų patiuningavimų jau po ekspertizės.
Šiltu oru dažniau matuotų kurortuose, kitomis dienomis į miestą pavažiuotų. Nuo to nepabėgsim, teko ir Žvėryne (Vingio parke turbūt išnuomotus) triratukus bedriftinančius ir signalizuojančius matyt. Signalas kaip automobilyje. Nustačius pažeidimus, galima būtų tikrinti ir leidimą išdavusias įmones ar viską skaidriai daro.
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
O miesto valdžia neturi galių tiesiog patys nusistatyti, kokios transporto priemonės leidžiamos miesto gatvėse? Nustatyti parametrus (pvz. paspirtuko svoris, apimtys) ir nuo kito sezono neleisti eksploatuoti jų neatitinkančių priemonių miesto teritorijoje. Ar tai neįmanoma?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O pagal kokią metodiką tikrinti? Gatvėj konfiskuoti privatų turtą ir policininkas pabandytų važiuot pro matuoklį? O gal nuokalnė buvo? Vėjas į nugarą?
Vienintelis kelias - priversti sertifikatus dalinančias įmones realiai testuoti (pvz atsitiktinai darant pakartotinius testus) ir nuolat atsitiktinai paiminėti paspirtukus ekspertizei, kad nebūtų patiuningavimų jau po ekspertizės.
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Kodėl gi to nepadarius? Manau galima ir kitokių priemonių sugalvoti, kad neliktų tų monstrų dviračių ir pėsčiųjų takuose, bet paprasčiausia, aišku, uždrausti visiems važinėti...
Vienintelis kelias - priversti sertifikatus dalinančias įmones realiai testuoti (pvz atsitiktinai darant pakartotinius testus) ir nuolat atsitiktinai paiminėti paspirtukus ekspertizei, kad nebūtų patiuningavimų jau po ekspertizės.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąProblema tame, kad policija turėtų testuoti kiekvieną sustabdytą paspirtuką ir tikrinti jo maksimalų greitį. Nes sertifikatus, kad atseit atitinka normas neaiškios kontoros išdavinėja visiems iš eilės.
Komentuoti:
-
Problema tame, kad policija turėtų testuoti kiekvieną sustabdytą paspirtuką ir tikrinti jo maksimalų greitį. Nes sertifikatus, kad atseit atitinka normas neaiškios kontoros išdavinėja visiems iš eilės.
Komentuoti:
-
Palanga aklavietėje: dėl pavojingų nutrūktgalvių su paspirtukais gali nukentėti ir dviratininkai
Palangiškiai jau antrą vasarą piktinasi nauja kurorto pramoga – elektriniais paspirtukais. Tiksliau, problema ne patys paspirtukai, o ant jų atsisėdę ir lyg bepročiai dideliu greičiu tarp praeivių nardantys turistai. Miesto valdžia ruošia radikalų planą – kitą vasarą Basanavičiaus gatve bus atiduota pėstiesiems. Tačiau ir tai – ne pati geriausia išeitis, nes kentės sąžiningi ir atsakingi dviratininkai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą"Slidinėjimą" turėjo omeny kalnų slidinėjimą. Ir dar kaip suprantu snieglentės pateko į tą pačią statisitką.. Tai gal ir reiktų lyginti su DH MTB važinėjimu. Natūralu, kad numint duonos iki parduotuvės bus saugiau nei ekstremalus kalnų sportas.
Būtent dėl tokių tyrimų ir sakau, kad didelė dalis dviračių saugumo statistikos yra laužta iš piršto.
+1 vienas už komentatorius.
Komentuoti:
-
"Slidinėjimą" turėjo omeny kalnų slidinėjimą. Ir dar kaip suprantu snieglentės pateko į tą pačią statisitką.. Tai gal ir reiktų lyginti su DH MTB važinėjimu. Natūralu, kad numint duonos iki parduotuvės bus saugiau nei ekstremalus kalnų sportas.
Būtent dėl tokių tyrimų ir sakau, kad didelė dalis dviračių saugumo statistikos yra laužta iš piršto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąO kodėl automobilių saugumo lygį žiūri pagal NCAP testus, o ne pagal tai kiek konkretaus modelio nuvažiuotam kilometrui tenka žuvusiųjų?
Anekdotai apie išgarsėjusius atvejus nėra labai naudingi vertinant saugumą, kaip ir pamąstymai apie tipinius greičius ar jų rėžius. Štai Aucklando universiteto mokslinis straipsnis, kuriame teigiama, kad NZ važinėti dviračiu trumpoms kelionėms yra 100x saugiau, nei slidinėti, arba 500x saugiau, nei žaisti regbį, o meistravimo namuose sužalojimų rizika yra palyginiama su važinėjimo dviračiu: https://rcaforum.org.nz/sites/public...in%20NZ%3F.pdf
O štai straipsnis apie Utrechto universiteto tyrimą, kad važinėjimas dviračiu didina vidutinę gyvenimo trukmę: https://mentalfloss.com/article/7921...cy-study-finds
Dar įdomus faktoidas: nuo 2001 iki 2017 m. žuvusių keliuose dviratininkų sumažėjo virš 7 kartų: https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc..._2000-2017.pdf
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąGalėtų dvirtakiuose pakratyt "eletrinius dviračius". Vilniuje yra nemažai tikrai galingesnių nei 1kw, bet drąsiai važiuojančių dvirtakiais.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: