Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąKą čia aš, juk tave sveikinti reikia, eilinį kartą nusikliedėjus.
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąTai nestabdykime progreso, leiskime ir mašinoms važinėti šaligatviais, bet tik iki 20km/h, kad nieko neužmuštų.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Labai adekvatus palyginimas, paspirtukas sveriantis 10 kg, važiuojantis maximum 25 km/h ir užimantis tik keliolika cm plačio ir 1,5 tonos virš 2 metų plačio automobilis važiuojantis 70 km/h, sveikinu.
Ką čia aš, juk tave sveikinti reikia, eilinį kartą nusikliedėjus.
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąTai nestabdykime progreso, leiskime ir mašinoms važinėti šaligatviais, bet tik iki 20km/h, kad nieko neužmuštų.
Komentuoti:
-
Tai nestabdykime progreso, leiskime ir mašinoms važinėti šaligatviais, bet tik iki 20km/h, kad nieko neužmuštų.
Komentuoti:
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Jei įvyksta avarija, svarbu yra ne kiek kartų kas greičiau judėjo, o absoliutus greičio skirtumas + masė. Jeigu 25 km/val važiuojantis paspirtukas susiduria su iš priekio 50 km/ val. atvažiuojančia mašina, tai skaudžios nelaimės tikimybė yra nepalyginamai didesnė, nei kad jis susidurtų su iš priekio einančiu žmogumi. El. paspirtukas yra saugesnė transporto priemonė jau vien už dviratį, nes dviratis gali viršyti 25 km/val. greitį, yra mažiau manevringas, kritiniu atveju neišeina nuo jo lengvai nušokti ir skirtingai nuo paspirtuko yra didesnė ir iš daugiau metalo pagaminta konstrukcija, nepaisant to kai dviračiai susiduria su žmonėmis niekas nežūsta, žmonės žūsta kai jie susiduria su mašinomis. Jeigu Lietuva uždraus paspirtukus apskritai - tai bus progreso stabdymas, panaši kvailystė, kaip kad uždrausti dviračius, o jeigu pradės griežtai reguliuoti, kad jie negali šaligatviais važinėti, nors dviračių eismo kažkodėl niekas iki šiol griežtai nereguliavo - na tai turėsim daugiau žuvusių. Reikia ne drausti, o kaip galima daugiau įrenginėti dviračių takų, o drausti tik tose vietose, kur tą tikrai reikia daryti dėl didelio žmonių srauto.Paskutinis taisė Lettered; 2019.05.22, 13:00.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na, tai skirtumas tarp automobilių ir dviračių/paspirtukų yra 2 kartai, tarp pėsčiųjų - 4 kartai.Paskutinis taisė Eidvis; 2019.05.22, 12:32.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Mieste mašinoms greitis yra 50 km/h, nors jis dažniausiai viršijamas, paspirtukų maksimalus greitis 25 km/h (jis dažniausiai nepasiekiamas), pėsčiųjų ~ 6 km/h. Paspirtukai kur kas artimesni pėstiesiems ir tai ne tik dėl greičio, o ir dėl to, kad susidūrimas su jais nereiškia susidūrimo su tona metalo, kas turi daug didesnę tikimybe baigtis blogai. Dviračiai šaligatviuose yra daug pavojingiau, nei paspirtukai, bet kažkodėl niekas jų iki šiol problemomis neįvardino. Esmė paprasta - kur yra intensyvus žmonių srautas - ten el. paspirtukai turi būti draudžiami, bet visokiuose miegamuosiuose rajonuose, kur yra intensyvus mašinų srautas ir keli žmonės vaikštantys šaligatviais, tai ten versti el. paspirtukams važinėti gatvėmis yra daug pavojingiau, nei šaligatviais.
Tuo labiau kad dviračiams/paspirtukams, kaip ir kitoms transporto priemonėms, aktualūs tokie dalykai kaip susikertančių srautų reguliavimas šviesoforais arba kelio pirmumo ženklais.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kuo dviračiai ant šaligatvio pavojingiau už paspirtukus?
Dviračiams ilgą laiką irgi buvo draudžiama važiuot šaligatviais. Neseniai leido, jei pro pėstįjį pristabdai iki 6km/h. Bet buvo stumiama daugiau kaip laikinas sprendimas kol nėra normalių dvirtakių.
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąPaspirtuko (o ir dviračio) greitis daug artimesnis mašinos greičiui. Todėl transporto priemonės turi būti važiuojamojoje kelio dalyje, pėstieji - šaligatviuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Bet ką tada daryti dėl to, kad dažnai automobilių vairuotojais dviratininkų ir paspirtukininkų nelaiko lygiaverčiais eismo dalyviais? Pavyzdžiui jeigu kitą automobilį praleistų (nes taip turi daryti pagal eismo taisykles), tai prieš dviratininką pasuks priešais, nes "negi čia lauksi kol tas lėtas dviratininkas pravažiuos".
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Bet ką tada daryti dėl to, kad dažnai automobilių vairuotojais dviratininkų ir paspirtukininkų nelaiko lygiaverčiais eismo dalyviais? Pavyzdžiui jeigu kitą automobilį praleistų (nes taip turi daryti pagal eismo taisykles), tai prieš dviratininką pasuks priešais, nes "negi čia lauksi kol tas lėtas dviratininkas pravažiuos".
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąPaspirtuko (o ir dviračio) greitis daug artimesnis mašinos greičiui. Todėl transporto priemonės turi būti važiuojamojoje kelio dalyje, pėstieji - šaligatviuose.
P.S. o jei pėsčiųjų eismas šaligatviais neįntensyvus, gal ir mašinos ten gali važiuoti. Ypač jei nelabai greitai, o voditeliui labai reikia.
Komentuoti:
-
Paspirtuko (o ir dviračio) greitis daug artimesnis mašinos greičiui. Todėl transporto priemonės turi būti važiuojamojoje kelio dalyje, pėstieji - šaligatviuose.
P.S. o jei pėsčiųjų eismas šaligatviais neįntensyvus, gal ir mašinos ten gali važiuoti. Ypač jei nelabai greitai, o voditeliui labai reikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Elektriniai paspirtukai, kaip ir kiekviena transporto rūšis, turi ir minusų ir pliusų, bet manau būtų labai negerai, jeigu juos apskritai uždraustų ar suvaržytų iki tiek, kad neapsimokėtų jais važinėti. Jeigu mes norime mažinti kamščius ir automobilių skaičių mieste - tai elektriniai paspirtukai yra bene geriausia to alternatyva. Ir dabar turim situaciją, kai elektriniai paspirtukai jau yra, o infrastruktūros jiems nėra, dėl to reikia ieškoti kažkokio geriausio vidurinio varianto. Tokiose gatvėse kaip Pilies Vilniuje, ar Basanavičiaus Palangoje, kur daug žmonių, žinoma reikėtų drausti tiek dviračių, tiek paspirtukų eismą, bet drausti jais važinėti šaligatviais, kur nėra intensyvaus žmonių eismo, tai jau mano supratimu nėra protinga, nes jeigu juos išgrūsim į gatvę, kur yra intensyvus mašinų eismas - nelaimingo įvykio tikimybė išaugs kelis kartus, juk kai mašina nutrenkia paspirtuką yra žymiai blogiau, nei kad paspirtukas nutrenkia žmogų (kiek žinau, paspirtukų maksimalus greitis gali būti 25 km/h). Aš nemanau, kad turėtumėm stabdyti evoliuciją, aš manau, kad turėtumėm prisitaikyti prie jos, o tai reiškia, kad reikia tiesti dviračių takus, reikia uždrausti elektrinių paspirtukų ir dviračių eismą ten, kur yra intensyvus žmonių eismas, bet neturėtumėm uždrausti jiems važinėti šaligatviais, turint omeny, kad turbūt 99% Lietuvos šaligatvių žmonių eismas nėra intensyvus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kai pamatau paspirtuką gatvėje, baisu dėl jo pasidaro, kai jų padaugės, tikrai bus nukentėjusių nuo mašinų. Kažkaip nei gatvėje, nei šaligatvyje jie nelabai įsipaišo.
Komentuoti:
-
Dėl dviračių ir paspirtukų, tai reiktų uždrausti važiavimą apskritai visais šaligatviais. Jungtinėje Karalystėje draudžiama važinėti šaligatviais, ir tai yra neabejotinai saugiau ir patogiau tiek dviratininkams, tiek pėstiesiems.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąLabai gerai. Vilniuje jau baisu vaikščioti šaligatviais ne tik dėl to, kad jie kreivi, bet dėl paspirtukų.
Beje, Vokietijos situacija (manau mums reiktų pasimokyti):
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...is-221-1146610
Komentuoti:
-
Labai gerai. Vilniuje jau baisu vaikščioti šaligatviais ne tik dėl to, kad jie kreivi, bet dėl paspirtukų.
Beje, Vokietijos situacija (manau mums reiktų pasimokyti):
Europoje sparčiai augant paspirtukų gerbėjų skaičiui, Vokietija penktadienį nusprendė leisti šios transporto priemonės eismą gatvėmis ir dviračių takais, tačiau uždraudė jais riedėti šaligatviais, kad apsaugotų pėsčiuosius. Po intensyvių diskusijų dėl kelių eismo saugumo ir poveikio eismui, Vokietijos parlamento aukštieji rūmai patvirtino transporto ministro Andreaso Scheuerio pasiūlymą leisti „elektra varomų transporto priemonių“ eismą keliais.
Komentuoti:
-
Aš irgi už. Pats Palangoje važinėju tik dviračiu, bet norint patekti iki tilto galima laisvai važiuoti puikiomis šalutinėmis gatvelėmis. Nėra reikalo vinguriuoti tarp pėsčiųjų toje gatvėje.
Komentuoti:
Komentuoti: