Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ne aš čia siūlau kliedesius, t.y. leisti automobiliams važiuoti šaligatviais.
    Taigi nieko neužmuš. Kaip ir paspirtukai. Nestabdykime progreso.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Ką čia aš, juk tave sveikinti reikia, eilinį kartą nusikliedėjus.
    Ne aš čia siūlau kliedesius, t.y. leisti automobiliams važiuoti šaligatviais.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied

    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Tai nestabdykime progreso, leiskime ir mašinoms važinėti šaligatviais, bet tik iki 20km/h, kad nieko neužmuštų.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Labai adekvatus palyginimas, paspirtukas sveriantis 10 kg, važiuojantis maximum 25 km/h ir užimantis tik keliolika cm plačio ir 1,5 tonos virš 2 metų plačio automobilis važiuojantis 70 km/h, sveikinu.

    Ką čia aš, juk tave sveikinti reikia, eilinį kartą nusikliedėjus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Tai nestabdykime progreso, leiskime ir mašinoms važinėti šaligatviais, bet tik iki 20km/h, kad nieko neužmuštų.
    Labai adekvatus palyginimas, paspirtukas sveriantis 10 kg, važiuojantis maximum 25 km/h ir užimantis tik keliolika cm plačio ir 1,5 tonos virš 2 metų plačio automobilis važiuojantis 70 km/h, sveikinu.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Tai nestabdykime progreso, leiskime ir mašinoms važinėti šaligatviais, bet tik iki 20km/h, kad nieko neužmuštų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

    Jei įvyksta avarija, svarbu yra ne kiek kartų kas greičiau judėjo, o absoliutus greičio skirtumas + masė. Jeigu 25 km/val važiuojantis paspirtukas susiduria su iš priekio 50 km/ val. atvažiuojančia mašina, tai skaudžios nelaimės tikimybė yra nepalyginamai didesnė, nei kad jis susidurtų su iš priekio einančiu žmogumi. El. paspirtukas yra saugesnė transporto priemonė jau vien už dviratį, nes dviratis gali viršyti 25 km/val. greitį, yra mažiau manevringas, kritiniu atveju neišeina nuo jo lengvai nušokti ir skirtingai nuo paspirtuko yra didesnė ir iš daugiau metalo pagaminta konstrukcija, nepaisant to kai dviračiai susiduria su žmonėmis niekas nežūsta, žmonės žūsta kai jie susiduria su mašinomis. Jeigu Lietuva uždraus paspirtukus apskritai - tai bus progreso stabdymas, panaši kvailystė, kaip kad uždrausti dviračius, o jeigu pradės griežtai reguliuoti, kad jie negali šaligatviais važinėti, nors dviračių eismo kažkodėl niekas iki šiol griežtai nereguliavo - na tai turėsim daugiau žuvusių. Reikia ne drausti, o kaip galima daugiau įrenginėti dviračių takų, o drausti tik tose vietose, kur tą tikrai reikia daryti dėl didelio žmonių srauto.
    Geras pastebėjimas, kol nebus adekvačios infrastruktūros, visiška kvailytė paspirtukus nuo šaligatvių išvaryti į gatves kartu su automobiliais. Aš pats planuoju į darbą geru oru pradėti važinėti paspirtuku vietoje automobilio, bet jei reiks kokia Kareivių g. važiuoti ne šaligatviu, o gatve kartu su visokiomis fūromis, tikrai toliau važinėsiu tik automobiliu, menkas malonumas taip rizikuoti gyvybe plius kvėpuoti teršalus.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.05.22, 13:00.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na, tai skirtumas tarp automobilių ir dviračių/paspirtukų yra 2 kartai, tarp pėsčiųjų - 4 kartai.
    Jei įvyksta avarija, svarbu yra ne kiek kartų kas greičiau judėjo, o absoliutus greičio skirtumas + masė. Jeigu 25 km/val važiuojantis paspirtukas susiduria su iš priekio 50 km/ val. atvažiuojančia mašina, tai skaudžios nelaimės tikimybė yra nepalyginamai didesnė, nei kad jis susidurtų su iš priekio einančiu žmogumi. El. paspirtukas yra saugesnė transporto priemonė jau vien už dviratį, nes dviratis gali viršyti 25 km/val. greitį, yra mažiau manevringas, kritiniu atveju neišeina nuo jo lengvai nušokti ir skirtingai nuo paspirtuko yra didesnė ir iš daugiau metalo pagaminta konstrukcija, nepaisant to kai dviračiai susiduria su žmonėmis niekas nežūsta, žmonės žūsta kai jie susiduria su mašinomis. Jeigu Lietuva uždraus paspirtukus apskritai - tai bus progreso stabdymas, panaši kvailystė, kaip kad uždrausti dviračius, o jeigu pradės griežtai reguliuoti, kad jie negali šaligatviais važinėti, nors dviračių eismo kažkodėl niekas iki šiol griežtai nereguliavo - na tai turėsim daugiau žuvusių. Reikia ne drausti, o kaip galima daugiau įrenginėti dviračių takų, o drausti tik tose vietose, kur tą tikrai reikia daryti dėl didelio žmonių srauto.
    Paskutinis taisė Eidvis; 2019.05.22, 12:32.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

    Mieste mašinoms greitis yra 50 km/h, nors jis dažniausiai viršijamas, paspirtukų maksimalus greitis 25 km/h (jis dažniausiai nepasiekiamas), pėsčiųjų ~ 6 km/h. Paspirtukai kur kas artimesni pėstiesiems ir tai ne tik dėl greičio, o ir dėl to, kad susidūrimas su jais nereiškia susidūrimo su tona metalo, kas turi daug didesnę tikimybe baigtis blogai. Dviračiai šaligatviuose yra daug pavojingiau, nei paspirtukai, bet kažkodėl niekas jų iki šiol problemomis neįvardino. Esmė paprasta - kur yra intensyvus žmonių srautas - ten el. paspirtukai turi būti draudžiami, bet visokiuose miegamuosiuose rajonuose, kur yra intensyvus mašinų srautas ir keli žmonės vaikštantys šaligatviais, tai ten versti el. paspirtukams važinėti gatvėmis yra daug pavojingiau, nei šaligatviais.
    Na, tai skirtumas tarp automobilių ir dviračių/paspirtukų yra 2 kartai, tarp pėsčiųjų - 4 kartai.

    Tuo labiau kad dviračiams/paspirtukams, kaip ir kitoms transporto priemonėms, aktualūs tokie dalykai kaip susikertančių srautų reguliavimas šviesoforais arba kelio pirmumo ženklais.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Kuo dviračiai ant šaligatvio pavojingiau už paspirtukus?

    Dviračiams ilgą laiką irgi buvo draudžiama važiuot šaligatviais. Neseniai leido, jei pro pėstįjį pristabdai iki 6km/h. Bet buvo stumiama daugiau kaip laikinas sprendimas kol nėra normalių dvirtakių.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Paspirtuko (o ir dviračio) greitis daug artimesnis mašinos greičiui. Todėl transporto priemonės turi būti važiuojamojoje kelio dalyje, pėstieji - šaligatviuose.
    Mieste mašinoms greitis yra 50 km/h, nors jis dažniausiai viršijamas, paspirtukų maksimalus greitis 25 km/h (jis dažniausiai nepasiekiamas), pėsčiųjų ~ 6 km/h. Paspirtukai kur kas artimesni pėstiesiems ir tai ne tik dėl greičio, o ir dėl to, kad susidūrimas su jais nereiškia susidūrimo su tona metalo, kas turi daug didesnę tikimybe baigtis blogai. Dviračiai šaligatviuose yra daug pavojingiau, nei paspirtukai, bet kažkodėl niekas jų iki šiol problemomis neįvardino. Esmė paprasta - kur yra intensyvus žmonių srautas - ten el. paspirtukai turi būti draudžiami, bet visokiuose miegamuosiuose rajonuose, kur yra intensyvus mašinų srautas ir keli žmonės vaikštantys šaligatviais, tai ten versti el. paspirtukams važinėti gatvėmis yra daug pavojingiau, nei šaligatviais.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Bet ką tada daryti dėl to, kad dažnai automobilių vairuotojais dviratininkų ir paspirtukininkų nelaiko lygiaverčiais eismo dalyviais? Pavyzdžiui jeigu kitą automobilį praleistų (nes taip turi daryti pagal eismo taisykles), tai prieš dviratininką pasuks priešais, nes "negi čia lauksi kol tas lėtas dviratininkas pravažiuos".
    Gerinti fizinę infrastruktūrą, ir tobulinti įstatyminę bazę, kur dabar dviratininkas yra trečiarūšis dalyvis.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Bet ką tada daryti dėl to, kad dažnai automobilių vairuotojais dviratininkų ir paspirtukininkų nelaiko lygiaverčiais eismo dalyviais? Pavyzdžiui jeigu kitą automobilį praleistų (nes taip turi daryti pagal eismo taisykles), tai prieš dviratininką pasuks priešais, nes "negi čia lauksi kol tas lėtas dviratininkas pravažiuos".
    Kuo daugiau dviratininkų ir paspirtukininkų bus - tuo labiau apsipras. Taip jau yra. Kultūros reikia, o ji atsiras, kai bus proteguojama.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Paspirtuko (o ir dviračio) greitis daug artimesnis mašinos greičiui. Todėl transporto priemonės turi būti važiuojamojoje kelio dalyje, pėstieji - šaligatviuose.

    P.S. o jei pėsčiųjų eismas šaligatviais neįntensyvus, gal ir mašinos ten gali važiuoti. Ypač jei nelabai greitai, o voditeliui labai reikia.
    Bet ką tada daryti dėl to, kad dažnai automobilių vairuotojais dviratininkų ir paspirtukininkų nelaiko lygiaverčiais eismo dalyviais? Pavyzdžiui jeigu kitą automobilį praleistų (nes taip turi daryti pagal eismo taisykles), tai prieš dviratininką pasuks priešais, nes "negi čia lauksi kol tas lėtas dviratininkas pravažiuos".

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Paspirtuko (o ir dviračio) greitis daug artimesnis mašinos greičiui. Todėl transporto priemonės turi būti važiuojamojoje kelio dalyje, pėstieji - šaligatviuose.

    P.S. o jei pėsčiųjų eismas šaligatviais neįntensyvus, gal ir mašinos ten gali važiuoti. Ypač jei nelabai greitai, o voditeliui labai reikia.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Elektriniai paspirtukai, kaip ir kiekviena transporto rūšis, turi ir minusų ir pliusų, bet manau būtų labai negerai, jeigu juos apskritai uždraustų ar suvaržytų iki tiek, kad neapsimokėtų jais važinėti. Jeigu mes norime mažinti kamščius ir automobilių skaičių mieste - tai elektriniai paspirtukai yra bene geriausia to alternatyva. Ir dabar turim situaciją, kai elektriniai paspirtukai jau yra, o infrastruktūros jiems nėra, dėl to reikia ieškoti kažkokio geriausio vidurinio varianto. Tokiose gatvėse kaip Pilies Vilniuje, ar Basanavičiaus Palangoje, kur daug žmonių, žinoma reikėtų drausti tiek dviračių, tiek paspirtukų eismą, bet drausti jais važinėti šaligatviais, kur nėra intensyvaus žmonių eismo, tai jau mano supratimu nėra protinga, nes jeigu juos išgrūsim į gatvę, kur yra intensyvus mašinų eismas - nelaimingo įvykio tikimybė išaugs kelis kartus, juk kai mašina nutrenkia paspirtuką yra žymiai blogiau, nei kad paspirtukas nutrenkia žmogų (kiek žinau, paspirtukų maksimalus greitis gali būti 25 km/h). Aš nemanau, kad turėtumėm stabdyti evoliuciją, aš manau, kad turėtumėm prisitaikyti prie jos, o tai reiškia, kad reikia tiesti dviračių takus, reikia uždrausti elektrinių paspirtukų ir dviračių eismą ten, kur yra intensyvus žmonių eismas, bet neturėtumėm uždrausti jiems važinėti šaligatviais, turint omeny, kad turbūt 99% Lietuvos šaligatvių žmonių eismas nėra intensyvus.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kai pamatau paspirtuką gatvėje, baisu dėl jo pasidaro, kai jų padaugės, tikrai bus nukentėjusių nuo mašinų. Kažkaip nei gatvėje, nei šaligatvyje jie nelabai įsipaišo.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Dėl dviračių ir paspirtukų, tai reiktų uždrausti važiavimą apskritai visais šaligatviais. Jungtinėje Karalystėje draudžiama važinėti šaligatviais, ir tai yra neabejotinai saugiau ir patogiau tiek dviratininkams, tiek pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Labai gerai. Vilniuje jau baisu vaikščioti šaligatviais ne tik dėl to, kad jie kreivi, bet dėl paspirtukų.
    Beje, Vokietijos situacija (manau mums reiktų pasimokyti):

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...is-221-1146610
    Prilygino dviračiams tiesiog. Kur "dviratis frei",ten turbūt irgi bus leidžiamas riedžių eismas šaligatviais

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Labai gerai. Vilniuje jau baisu vaikščioti šaligatviais ne tik dėl to, kad jie kreivi, bet dėl paspirtukų.
    Beje, Vokietijos situacija (manau mums reiktų pasimokyti):
    Europoje sparčiai augant paspirtukų gerbėjų skaičiui, Vokietija penktadienį nusprendė leisti šios transporto priemonės eismą gatvėmis ir dviračių takais, tačiau uždraudė jais riedėti šaligatviais, kad apsaugotų pėsčiuosius. Po intensyvių diskusijų dėl kelių eismo saugumo ir poveikio eismui, Vokietijos parlamento aukštieji rūmai patvirtino transporto ministro Andreaso Scheuerio pasiūlymą leisti „elektra varomų transporto priemonių“ eismą keliais.
    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...is-221-1146610

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Aš irgi už. Pats Palangoje važinėju tik dviračiu, bet norint patekti iki tilto galima laisvai važiuoti puikiomis šalutinėmis gatvelėmis. Nėra reikalo vinguriuoti tarp pėsčiųjų toje gatvėje.

    Komentuoti:

Working...
X