Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2025-06-15 susikirtimas su Kalantos g.

    Click image for larger version

Name:	20250614_061439.jpg
Views:	2886
Size:	1,60 MB
ID:	2205572

    Click image for larger version

Name:	20250614_061510.jpg
Views:	2880
Size:	2,23 MB
ID:	2205573

    Click image for larger version

Name:	20250615_065221.jpg
Views:	2910
Size:	1,79 MB
ID:	2205574

    Click image for larger version

Name:	20250614_061518.jpg
Views:	2895
Size:	1,99 MB
ID:	2205575

    Click image for larger version

Name:	20250615_065226.jpg
Views:	2894
Size:	2,18 MB
ID:	2205576
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Labai džiugu matant darbus.

      O ar planuojama rekonstruoti šią atkarpą? Jei taip - kada maždaug? Tikiuosi bus pertvarkomi viename lygyje esantys eismo ryšiai?

      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2744
Size:	44,1 kB
ID:	2205662

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą
        Labai džiugu matant darbus.

        O ar planuojama rekonstruoti šią atkarpą? Jei taip - kada maždaug? Tikiuosi bus pertvarkomi viename lygyje esantys eismo ryšiai?
        Taigi ji prieš 6 metus jau rekonstruota, 4 juostos, ko dar galima norėti? Šaligatvių?

        Comment


          4 juostos - jau gerai. Noriu, kad būtų greito eismo gatvė. Perspektyva tokia - kad visa ši atkarpa būtų greito eismo:

          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2725
Size:	84,5 kB
ID:	2205687

          Comment


            Norėt nedraudžiama.
            Gal jau gana teršti eterį savo „pasiūlymais“ pabraukant ant žemėlapio?

            Comment


              Kam taip griežtai? Armchair urbanistika ir infrastruktūros vystymas – tai praktiškai šito forumo tema!

              Comment


                Tai jau turbūt kitąmet bus atidarytas visas aplinkkelis?

                Comment


                  Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
                  Taigi ji prieš 6 metus jau rekonstruota, 4 juostos, ko dar galima norėti? Šaligatvių?
                  Nu, pavyzdžiui, normalios A kategorijos gatvės pagal parengtą detalujį planą, kur būtų padidintas greitis ir panaikinti visi kairieji posūkiai, dviejų lygių sankryža su Taikos pr. ir ties geležinkelio viaduku.

                  Click image for larger version

Name:	2025-06-15_23-05-23.png
Views:	2695
Size:	787,9 kB
ID:	2205736

                  Pagrindinis sprendinių brėžinys -> Pagr brez_01, 02 ir 03

                  Brėžiniai 07-13 yra aplinkkelio dalis nuo HE link Garliavos.
                  Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                  Comment


                    2025-06-29 Nebėra Černobilio filmo tilto

                    Click image for larger version

Name:	20250629_155455.jpg
Views:	2329
Size:	1,61 MB
ID:	2207935

                    Click image for larger version

Name:	20250629_155449.jpg
Views:	2313
Size:	1,88 MB
ID:	2207936

                    Click image for larger version

Name:	20250629_165317.jpg
Views:	2314
Size:	2,28 MB
ID:	2207937

                    Click image for larger version

Name:	20250629_165315.jpg
Views:	2306
Size:	2,69 MB
ID:	2207938

                    Click image for larger version

Name:	20250629_155453.jpg
Views:	2295
Size:	2,38 MB
ID:	2207939
                    TIesiai būdavo tiltukas ČernobilioClick image for larger version

Name:	20250629_155329.jpg
Views:	2300
Size:	3,09 MB
ID:	2207940
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      2025-07-06 juda po truputį projektas

                      Click image for larger version

Name:	20250706_065603.jpg
Views:	2003
Size:	1,45 MB
ID:	2208601

                      Click image for larger version

Name:	20250706_065558.jpg
Views:	1988
Size:	1,54 MB
ID:	2208602

                      Click image for larger version

Name:	20250706_062359.jpg
Views:	2004
Size:	2,14 MB
ID:	2208603

                      Click image for larger version

Name:	20250706_062355.jpg
Views:	1998
Size:	2,14 MB
ID:	2208604
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Kaip nesidominčiam detaliai gal kas atsakys:
                        Kada yra numatyta baigti projektą?
                        Ačiū.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Praėjusio savaitgalio nuotraukos
                          Marijampolės pl. (Kauno HES'o) ir T.Masiulio sankryža važiuojant link Vilniaus
                          Foto 2025.07


                          Pritrauktas vaizdas

                          Comment


                            2025-08-02 jau viaduko kontūras yra

                            Click image for larger version

Name:	20250802_061443.jpg
Views:	1125
Size:	1,25 MB
ID:	2213691

                            Click image for larger version

Name:	20250802_061455.jpg
Views:	1127
Size:	1,53 MB
ID:	2213692

                            Click image for larger version

Name:	20250802_061544.jpg
Views:	1130
Size:	1,63 MB
ID:	2213693

                            Click image for larger version

Name:	20250802_061207.jpg
Views:	1144
Size:	1,59 MB
ID:	2213694

                            Click image for larger version

Name:	20250802_061522.jpg
Views:	1127
Size:	1,99 MB
ID:	2213695
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              2025-08-18 Aprišinėja armatūrą ant viaduko

                              Click image for larger version

Name:	20250818_125054.jpg
Views:	663
Size:	2,45 MB
ID:	2215927
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Bet dabar didesno laivo jau nebeatsiveši į uostą?

                                Štai keli pavyzdžiai populiarių katerių, kurie ant priekabos dažniausiai viršija 4,5 m bendrą aukštį ir po tokiu viaduku jau sunkiai tilptų:
                                • Bayliner 2855 Ciera (~9 m, aukštas salonas) – ant priekabos apie 4,8–5,0 m.
                                • Jeanneau Merry Fisher 855 (~8,7 m, hardtop) – ant priekabos apie 4,7–5,0 m.
                                • Bavaria Sport 29/32 – dar aukštesni, ant priekabos virš 5 m.
                                • Nimbus 280 Coupe (~9 m, aukšta kabina) – ant priekabos apie 4,9 m.
                                • Antares 9 OB (~9 m, hardtop) – ant priekabos apie 5 m.

                                Net ir mažesni kruizeriai su uždara kabina gali pasiekti 4,6–4,8 m ant priekabos, ypač jei nenuimtos antenos, stogeliai, turėklai.

                                Comment


                                  Parašė miraged Rodyti pranešimą
                                  Bet dabar didesno laivo jau nebeatsiveši į uostą?

                                  Štai keli pavyzdžiai populiarių katerių, kurie ant priekabos dažniausiai viršija 4,5 m bendrą aukštį ir po tokiu viaduku jau sunkiai tilptų:
                                  • Bayliner 2855 Ciera (~9 m, aukštas salonas) – ant priekabos apie 4,8–5,0 m.
                                  • Jeanneau Merry Fisher 855 (~8,7 m, hardtop) – ant priekabos apie 4,7–5,0 m.
                                  • Bavaria Sport 29/32 – dar aukštesni, ant priekabos virš 5 m.
                                  • Nimbus 280 Coupe (~9 m, aukšta kabina) – ant priekabos apie 4,9 m.
                                  • Antares 9 OB (~9 m, hardtop) – ant priekabos apie 5 m.

                                  Net ir mažesni kruizeriai su uždara kabina gali pasiekti 4,6–4,8 m ant priekabos, ypač jei nenuimtos antenos, stogeliai, turėklai.
                                  O šalia esantis geležinkelio viadukas praleisdavo 5m? Kažkaip nepastebėjau jokių riboženklių.

                                  Comment


                                    Parašė miraged Rodyti pranešimą
                                    Bet dabar didesno laivo jau nebeatsiveši į uostą?

                                    Štai keli pavyzdžiai populiarių katerių, kurie ant priekabos dažniausiai viršija 4,5 m bendrą aukštį ir po tokiu viaduku jau sunkiai tilptų:
                                    • Bayliner 2855 Ciera (~9 m, aukštas salonas) – ant priekabos apie 4,8–5,0 m.
                                    • Jeanneau Merry Fisher 855 (~8,7 m, hardtop) – ant priekabos apie 4,7–5,0 m.
                                    • Bavaria Sport 29/32 – dar aukštesni, ant priekabos virš 5 m.
                                    • Nimbus 280 Coupe (~9 m, aukšta kabina) – ant priekabos apie 4,9 m.
                                    • Antares 9 OB (~9 m, hardtop) – ant priekabos apie 5 m.

                                    Net ir mažesni kruizeriai su uždara kabina gali pasiekti 4,6–4,8 m ant priekabos, ypač jei nenuimtos antenos, stogeliai, turėklai.
                                    Savo burinį Beneteau 305 veždavomės į Kuršes, po geležinkeliu palysdavom su ~0,5-0,7m atsarga (ant ganėtinai žemos platformos). Įtariu, kad strigom Kaune amžinai

                                    Comment


                                      Jaučiu prasidės laivų vežimai pro Pažaislį.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        O šalia esantis geležinkelio viadukas praleisdavo 5m? Kažkaip nepastebėjau jokių riboženklių.
                                        Jei ant tilto / prieš tiltą nėra nurodytas saugus pravažiavimo aukštis - tiltas yra minimum 5m aukščio. Taip kad šis geležinkelio viadukas neturėjo trukdyti laivų transportui. Teko keletą kartų pro ten su laivu važiuoti.
                                        Prisiminkime geležinkelio viaduką R. Kalantos g, iškart nusileidus nuo kalno. Kažkada ten stovėjo ženklai 3,5m, bet po juo laisvai tilpdavo standartinė 4m fura. Ir dar ne vieną tokį pvz galėčiau surasti. Todėl ką rodo ženklas ir realus aukštis yra visiškai nesusiję dalykai. Realius aukščius rastume ViaLietuva puslapy, nežinau ar bus savivaldybei priklausančio viaduko aukštis, bet magistraliniai yra visi.
                                        Buvo ir atvirkštinių variantų - prieš pora metų Vilniuje po tiltu netilpo 480cm nors jis nežymėtas ir turėtų būtų min 5m...

                                        Comment


                                          Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                          Jaučiu prasidės laivų vežimai pro Pažaislį.
                                          Kaži koks ten geležinkelio viaduko aukštis? Neatrodo labai aukštas...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X