Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąLabai džiugu matant darbus.
O ar planuojama rekonstruoti šią atkarpą? Jei taip - kada maždaug? Tikiuosi bus pertvarkomi viename lygyje esantys eismo ryšiai?
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąTaigi ji prieš 6 metus jau rekonstruota, 4 juostos, ko dar galima norėti? Šaligatvių?
Pagrindinis sprendinių brėžinys -> Pagr brez_01, 02 ir 03
Brėžiniai 07-13 yra aplinkkelio dalis nuo HE link Garliavos.
- 9 patinka
Comment
-
Kaip nesidominčiam detaliai gal kas atsakys:
Kada yra numatyta baigti projektą?
Ačiū.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Bet dabar didesno laivo jau nebeatsiveši į uostą?
Štai keli pavyzdžiai populiarių katerių, kurie ant priekabos dažniausiai viršija 4,5 m bendrą aukštį ir po tokiu viaduku jau sunkiai tilptų:- Bayliner 2855 Ciera (~9 m, aukštas salonas) – ant priekabos apie 4,8–5,0 m.
- Jeanneau Merry Fisher 855 (~8,7 m, hardtop) – ant priekabos apie 4,7–5,0 m.
- Bavaria Sport 29/32 – dar aukštesni, ant priekabos virš 5 m.
- Nimbus 280 Coupe (~9 m, aukšta kabina) – ant priekabos apie 4,9 m.
- Antares 9 OB (~9 m, hardtop) – ant priekabos apie 5 m.
Net ir mažesni kruizeriai su uždara kabina gali pasiekti 4,6–4,8 m ant priekabos, ypač jei nenuimtos antenos, stogeliai, turėklai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė miraged Rodyti pranešimąBet dabar didesno laivo jau nebeatsiveši į uostą?
Štai keli pavyzdžiai populiarių katerių, kurie ant priekabos dažniausiai viršija 4,5 m bendrą aukštį ir po tokiu viaduku jau sunkiai tilptų:- Bayliner 2855 Ciera (~9 m, aukštas salonas) – ant priekabos apie 4,8–5,0 m.
- Jeanneau Merry Fisher 855 (~8,7 m, hardtop) – ant priekabos apie 4,7–5,0 m.
- Bavaria Sport 29/32 – dar aukštesni, ant priekabos virš 5 m.
- Nimbus 280 Coupe (~9 m, aukšta kabina) – ant priekabos apie 4,9 m.
- Antares 9 OB (~9 m, hardtop) – ant priekabos apie 5 m.
Net ir mažesni kruizeriai su uždara kabina gali pasiekti 4,6–4,8 m ant priekabos, ypač jei nenuimtos antenos, stogeliai, turėklai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė miraged Rodyti pranešimąBet dabar didesno laivo jau nebeatsiveši į uostą?
Štai keli pavyzdžiai populiarių katerių, kurie ant priekabos dažniausiai viršija 4,5 m bendrą aukštį ir po tokiu viaduku jau sunkiai tilptų:- Bayliner 2855 Ciera (~9 m, aukštas salonas) – ant priekabos apie 4,8–5,0 m.
- Jeanneau Merry Fisher 855 (~8,7 m, hardtop) – ant priekabos apie 4,7–5,0 m.
- Bavaria Sport 29/32 – dar aukštesni, ant priekabos virš 5 m.
- Nimbus 280 Coupe (~9 m, aukšta kabina) – ant priekabos apie 4,9 m.
- Antares 9 OB (~9 m, hardtop) – ant priekabos apie 5 m.
Net ir mažesni kruizeriai su uždara kabina gali pasiekti 4,6–4,8 m ant priekabos, ypač jei nenuimtos antenos, stogeliai, turėklai.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O šalia esantis geležinkelio viadukas praleisdavo 5m? Kažkaip nepastebėjau jokių riboženklių.
Prisiminkime geležinkelio viaduką R. Kalantos g, iškart nusileidus nuo kalno. Kažkada ten stovėjo ženklai 3,5m, bet po juo laisvai tilpdavo standartinė 4m fura. Ir dar ne vieną tokį pvz galėčiau surasti. Todėl ką rodo ženklas ir realus aukštis yra visiškai nesusiję dalykai. Realius aukščius rastume ViaLietuva puslapy, nežinau ar bus savivaldybei priklausančio viaduko aukštis, bet magistraliniai yra visi.
Buvo ir atvirkštinių variantų - prieš pora metų Vilniuje po tiltu netilpo 480cm nors jis nežymėtas ir turėtų būtų min 5m...
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąJaučiu prasidės laivų vežimai pro Pažaislį.
Comment
Comment