Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Taip, bet tada reikėtų tas apklausas kažkaip išpopuliarinti per žiniasklaidą. Na gal tam tuos pinigus ir reikėtų panaudoti.
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai ir klausiu - kaip? Gatvėse stabdyti vairuotojus ir rodyti jiems ženklų pavyzdžius? Ar praeinant techninę apžiūrą? Abiem atvejais manau tave vairuotojai pasiųs.
Prie tokios apklausos "prikabinus" ir formą skirtą pasiūlymams, įmanoma ir nemažai gerų pasiūlymų/pastabų sulaukti.Paskutinis taisė sleader; 2011.01.19, 18:31.
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąO kodėl ne, jei tai daroma vairuotojų patogumui? Ar tai daroma tik specialistams, turintiems kažkokių mistinių žinių?
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąLogika normali. Juk būtent tas šriftas ir perkrauna skydą iki tiek, kad jame sunku sutalpinti likusią informaciją.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš parašiau, kad tarpai turi būti, o šie ženklai įrengti nesilaikant taisyklių, o tu iš to padarei išvadą - kad matomumas ir ženklo teisingas suvokimas priklauso ne nuo raidžių stambumo... Keista logika.
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąVokiškas arba lenkiškas vietovardžių rašymo variantas geresnis. Nebūtina viską rašyti didžiosiomis raidėmis.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNesupratau?
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąTai tik parodo, kad matomumas ir ženklo teisingas suvokimas priklauso ne nuo raidžių stambumo.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTarpai turi būti. Deja, šie ženklai įrengti pažeidžiant ženklų įrengimo taisykles.
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąPaskutinėse 2 nuotraukose akivaizdžiai pažeista kompozicija. Ir būtent dėl to, kad panaudotos didžiosios raidės:
1. Rodyklei neužtenka vietos prie DŪKŠTO
2. Nėra tarpo tarp kelio numerių ir UTENOS bei UKMERGĖS
Bet koks geras dizaineris tą pasakytų.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąJuokauji gal, kaip - žmonių gatvėje klausinėti, samdyti apklausų firmas? Čia pakankamai specifinis dalykas, reikia turėti kažkokių žinių (bent jau šią forumo temą būti paskaičius ).
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąO antra, matyt jie patys gali daryti visuomeninius monitoringus, tam ir lėšos, jei neklystų, būna skiriamos - sužinoti žmonių nuomonę. Bet tikriausiai nesvarbu jiems tai yra.
Komentuoti:
-
Paskutinėse 2 nuotraukose akivaizdžiai pažeista kompozicija. Ir būtent dėl to, kad panaudotos didžiosios raidės:
1. Rodyklei neužtenka vietos prie DŪKŠTO
2. Nėra tarpo tarp kelio numerių ir UTENOS bei UKMERGĖS
Bet koks geras dizaineris tą pasakytų.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKitas lietuviškų ženklų trūkumas - tekstai rašomi vien didžiosiomis raidėmis, nors tyrimai rodo, kad lengviau skaitomas yra tekstas mažosiomis raidėmis.
Paskutinis taisė Lettered; 2011.01.19, 17:37.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBet negi projektuotojams ir kelininkų valdininkams iki to laiko kas nors uždraudžia šiek tiek daugiau pagalvoti?
Parašė Romas Rodyti pranešimąDar vienas pavyzdys, kai netinkamai ženklinamos nuorodos
- Griškabūdžio sankryža su keliu 1912 Rupiniai - Kudirkos Naumiestis.
Jei visam 55 km keliui suteiktas vienas numeris Nr.1912, tai realios eismo kryptys yra šiek tiek kitokios
Parašė Romas Rodyti pranešimą- važiuojantiems pagrindiniu 137 keliu labiau reikalingos nuorodos į Paluobius, Žvirgždaičius ar Griškabūdį
Parašė Romas Rodyti pranešimąPlanuojamoje sankryžoje nėra posūkio nuorodos net į Griškabūdį, kuris yra visai šalia
Komentuoti:
-
137. Griškabūdžio kryžkelė su keliu Nr.1912
Dar vienas pavyzdys, kai netinkamai ženklinamos nuorodos
137 kelias Pilviškiai-Jurbarkas
Kitais metais 137 kelyje bus rekonstruojama:
- sankryža ties Šakiais su 140 keliu Kaunas - Šakai;
- Griškabūdžio sankryža su keliu 1912 Rupiniai - Kudirkos Naumiestis.
Pažiūrėkime, kaip krypčių nuorodos padės orientuotis erdvėje:
- abejotina, ar yra bent vienas žmogus kratytųsi žvyrkeliais per miškus nuo šios sankryžos 31 km iki Zapyškio (neskaitant grybautojų)
- abejotina, ar yra bent vienas žmogus kratytųsi žvyrkeliais nuo šios sankryžos 24 km iki pat Kudirkos Naumiesčio;
- abejotina, ar kas nors iš Šakių važiuoja į K.Naumiestį ar iš Marijampolės į Kauną per šią kryžkelę
- tiesa, kažkada buvo autobusas, kuris iš Kauno į Vilkaviškį važiavo per Griškabūdį ir K.Naumiestį
Jei visam 55 km keliui suteiktas vienas numeris Nr.1912, tai realios eismo kryptys yra šiek tiek kitokios
- važiuojantiems pagrindiniu 137 keliu labiau reikalingos nuorodos į Paluobius, Žvirgždaičius ar Griškabūdį
Planuojamoje sankryžoje nėra posūkio nuorodos net į Griškabūdį, kuris yra visai šalia
Šaltinis: Pirkimas 27974. Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas, II etapas. Sutartis Nr.2
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...7974&LID=38462
Nieko nekainuotų užrašyti ir vietines kryptis, pvz.:
Komentuoti:
-
/\ Ačiū už pavyzdį su perstumta 180 ir 181 kelių sankryža Seirijuose.
Mes nesame labai turtingi. Norimi aplinkkeliai bus nutiesti negreit.
Bet negi projektuotojams ir kelininkų valdininkams iki to laiko kas nors uždraudžia šiek tiek daugiau pagalvoti?
Juk iš tos ES pinigų sumos, kuri skirta būsimai Pilviškių sankryžos rekonstrukcijai, sąmata nepasikeistų prirašius nuorodą iki Šakių ar Jurbarko.
Visiškas absurdas, kai iš visų krypčių laukia sukiojimasis, bet krypčių nuorodų nėra, tik paaiškinimas su nuoroda į tuos Pilviškius.
Komentuoti:
-
Jusu minetuoju atveju nepasitenkinimas pilnai suprantamas, taciau problema yra ne paciame zenklinime, o pasenosioje keliu sistemoje, kuri nebeatitinka siuolakiniu transporto krypciu poreikiu. Blogai ir tai, kad dazniausiai uz europos pinigus rekonstruojami kokreciu esamu keliu konkretus ruozai, o ne bendras keliu tinklas pagal eismo krypciu poreikius. Sis jusu paminetas atvejis kaip tik labai geras to pavyzdys. Sios sankryzos rekonstrukcija, gal net prarastu savo prasme, jei pats keliu tiklas ties Pilviskiais butu pertvarkytas pagal tranzitinio eismo poreikius, aplenkiant sukinejimasi per vietines reiksmes (bent jau taptu vietines reiksmes po pertarkymo) kelius bei gatves. Tuomet ir zenklai nurodytu kryptis link marsruto tikslo, o ne visai salia esancios gyvenvietes.
Prisiminiau beveik analogiska situacija ties Seirijais vaziuojant nuo Druskininku link Simno. Tokios pat kategorijos keliai isdestyti visiskai tokia pat tvarka, kai reikia pasukti i Seirijus, kad rastum kelia link Simno. Be zemelapio ne kiekvienas susiorientuotu. Skirtumas tik tas, kad link Simno faktiskai nera eismo...
P.S. Tiesa tai tik teoriniai pasamprotavimai, nes nesame tokie turtingi, kad is esmes pertvarkyti keliu tinkla, juolab, kad net ir esant krypciu poreikiams, daznai nera pakankamo eismo intensyvumo.Paskutinis taisė Ginthus; 2010.12.11, 17:26.
Komentuoti:
-
Pilviškių sankryžos rekonstrukcija
Kad toks ydingas ženklinimas bus ilgam, rodo ir nauji projektai
Pvz. paskelbtas viešas pirkimas 136 ir 137 kelių sankryžos rekonstravimui Pilviškiuose.
Pilviškių prieigose numatyta pateikti nuorodas:
136 kelyje - nuorodą į Pilviškius, bet nėra numatyta nuorodos į Vinčus ar Kauną
187 kelyje - nuorodą į Pilviškius, bet nėra nuorodos į Šakius - Jurbarką.
Turbūt ir važiuojant nuo Šakių iki Pilviškių kitoje sankryžoje bus nuorodos tik į Vinčus ir Vilkaviškį, bet jokių užuominų, kur tas 187 kelias į Marijampolę.
Šaltinis: Pirkimas 29286 Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas, II etapas. Sutartis Nr.2. https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...7974&LID=38462
Juk visai nesunku užrašyti visas reikiamas kryptis, pvz.
136 kelyje važiuojant nuo Vilkaviškio:
187 kelyje važiuojant nuo Marijampolės
Kas trukdo sujungti 137 ir 187 kelius - negi tik ta 1 km atkarpa Pilviškiuose?Paskutinis taisė Romas; 2010.12.11, 16:21.
Komentuoti:
-
Kai kurios kryptys eina per kelis kelius, tuomet nuorodos iki galutinio punkto būna labai retai. Pvz.,
Iš Vilniaus ik sienos Lazdijuose reikia važiuoti keliais:
A4 iki Valkininkų kryžkelės;
128 iki Alytaus;
131 iki kryžkelės ties Alytumi;
132 iki Lazdijų;
135 iki LT/PL sienos
Iš Kauno į Šiaulius reikia važiuoti keliais:
A1 iki Sitkūnų
A8 iki Kėdainių
144 iki Šeduvos
A9 iki Šiaulių
Dar blogiau, kai nuorodos išvis dingsta
Pvz., kelias iš Marijampolės į Jurbarką (beje, sovietmečiu ir iki 1992 m. turėjęs vieną numerį Nr.97)
A7 iki Gižų
187 iki Pilviškių
136 iki Pilviškių miestelio
137 iki Jurbarko
Šaltinis: Maršrutinio orientavimo taisyklių schema http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...das?p_id=23563
Pilviškiuose racionalios nuorodos išvis dingsta.
Nežinia, kur sukti 136 keliu - į Vilkaviškį ar į Pilviškių - Vinčų pusę
Žemėlapis iš www.maps.lt
Komentuoti:
Komentuoti: