Parašė myhorsegallery
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Diskusijos apie kelių projektavimą ir tiesimo technologijas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tas betoninis atitvaras tikrai ne geriau nei metalinė mūsų juosta, kuri furas sulaiko, o kaip tas betonas sulaikytų tai nežinau, čia labai senovinis atitvaro variantas. Tokių daug senuose keliuose Italijoje. Brangu, bet dėl patikimumo nebūčiau toks tikras. O ilgų autostradose nelabai ir reikia, jei jos gerai įrengtos, beto akini ta pačia kryptimi važiuojančius per galinius veidrodėlius.Parašė sleader Rodyti pranešimąBet vienoje vietoje jie mus aplenkė, nes įrengė betoninį atitivarą skiriamojoje juostoje.
 
 
 As much power as necessary, as much freedom as possible
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nereikėtų lyginti kelių technologijų, naudotų PL prieš 40 metų ir dabartinių BY. Dabartinė Lada tikriausiai geresnė, nei tas nebegaminamas Polski Fiat...., nors dar nebūčiau toks tikrasParašė Eidvis Rodyti pranešimąKelyje nuo Varšuvos iki Krokuvos labai panašiai, tik šviesoforai, o dar priedo ten žalia prieš išsijungiant nemirksi kaip Lietuvoje. Tai toks nekoks jausmas, kai leki ir staiga persijungia į geltoną, o tu pasimeti ką daryti - kirsti ant stabdžių ar mėginti pralėkti. As much power as necessary, as much freedom as possible As much power as necessary, as much freedom as possible
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 cia joks ne aplenkimas. Zmones desimtmeciais testavo atitvaru technologijas ir suprato kad jis turi amortizuoti susidurimo metu. Jei masina ziema apsuks ir ji trenksis i betonini atitvara, greiciausiai atitvaro konstrukcijai nieko nebus, o vat vairuotojas zus su didesne tikimybe nei atsitrenkus i metaline juosta, kokia yra tam paciam kelyje sonuose. Irengineti betonines sienas vidury kelio yra nusikaltimas, o ne aplenkimas.Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Bet vienoje vietoje jie mus aplenkė, nes įrengė betoninį atitivarą skiriamojoje juostoje. Pas mus labai trūksta tokių sudubliuotų atitvarų su augmenija tarp jų. Būtų galima be problemų važiuoti su ilgosiomis šviesomis nakti ir neakinti priešpriešinio eismo.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su sąlyga, kad skiriamoji juosta yra pakankamo pločio. Pvz. tas kas sumontuota pas mus A1 atkarpoje Vilnius-Kaunas visiškai nesulaiko sunkiasvorio transporto, pro tokį atitvarą fūros į priešpriešinį eismą gali išvažiuoti "kaip per sviestą". Žymiai pavojingiau yra susidurti su iš priešpriešos "atlėkusiu" transportu, nei apsusukus kelyje vožtis į neamortizuojantį atitvarą. Labai sudėtinga atsitrenkti į atitvarą taip, kad sugebėtų kažkas žūti. Visa esmė pačio automobilio atmetimas nuo atitvaro. Jeigu jis neamortizuojantis, tai automobilis atšoka į kitą pusę, jeigu jis atšoks nuo kelkraščio pusės į pagrindinį srautą - tai labai pavojinga, jeigu atšoks link kelkraščio - pakartotinio susidūrimo rizika gerokai mažesnė.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
 cia joks ne aplenkimas. Zmones desimtmeciais testavo atitvaru technologijas ir suprato kad jis turi amortizuoti susidurimo metu. Jei masina ziema apsuks ir ji trenksis i betonini atitvara, greiciausiai atitvaro konstrukcijai nieko nebus, o vat vairuotojas zus su didesne tikimybe nei atsitrenkus i metaline juosta, kokia yra tam paciam kelyje sonuose. Irengineti betonines sienas vidury kelio yra nusikaltimas, o ne aplenkimas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Štai greitkelis Kalifornijoje: https://www.google.lt/maps/@38.19271...2!8i6656?hl=lt Matomas betoninis atitvaras.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąZmones desimtmeciais testavo atitvaru technologijas ir suprato kad jis turi amortizuoti susidurimo metu. Jei masina ziema apsuks ir ji trenksis i betonini atitvara, greiciausiai atitvaro konstrukcijai nieko nebus, o vat vairuotojas zus su didesne tikimybe nei atsitrenkus i metaline juosta, kokia yra tam paciam kelyje sonuose. Irengineti betonines sienas vidury kelio yra nusikaltimas, o ne aplenkimas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai daug kur yra, bet neaisku pries kiek metu padaryta.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠtai greitkelis Kalifornijoje: https://www.google.lt/maps/@38.19271...2!8i6656?hl=lt Matomas betoninis atitvaras.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Deja taip. Pas mus nuo seno buvo montuojami tik N smūgio stiprumo klasės atitvarai (N - normalus, H - aukštas), jų užduotis ir tėra susidoroti su lengvojo automobilio smūgio jėga. Tik prieš kelis metus buvo įvestos naujos atitvarų projektavimo ir įrengimo taisyklės, kur jau nurodyti atvejai įrengti H1, H2, H4 klases. Deja vis dar daugumoje vietų net ir magistraliniuose keliuose toliau įrenginėja N2 klasę, o H atsiranda nebent prie tiltų.Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Su sąlyga, kad skiriamoji juosta yra pakankamo pločio. Pvz. tas kas sumontuota pas mus A1 atkarpoje Vilnius-Kaunas visiškai nesulaiko sunkiasvorio transporto, pro tokį atitvarą fūros į priešpriešinį eismą gali išvažiuoti "kaip per sviestą". Žymiai pavojingiau yra susidurti su iš priešpriešos "atlėkusiu" transportu, nei apsusukus kelyje vožtis į neamortizuojantį atitvarą. Labai sudėtinga atsitrenkti į atitvarą taip, kad sugebėtų kažkas žūti. Visa esmė pačio automobilio atmetimas nuo atitvaro. Jeigu jis neamortizuojantis, tai automobilis atšoka į kitą pusę, jeigu jis atšoks nuo kelkraščio pusės į pagrindinį srautą - tai labai pavojinga, jeigu atšoks link kelkraščio - pakartotinio susidūrimo rizika gerokai mažesnė.
 P.S. O betoniniai atitvarai jau daug metų laikomi didžiu blogiu, nes atitvaras turi ne tik sulaikyti, bet ir amortizuoti. Skiriamosiose juostose tikrai reiktų montuoti stipresnius atitvarus, tačiau kito kraštutinumo - betono tikrai nesiūlyčiau.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.10.01, 07:55.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Betoniniai atitvarai buvo labai populiarūs 1970-taisiais, pusė Italijos tokiais nusėta, bet dabar į naujus kelius niekur jų nebededa. O ilgos šviesos autostradoje nereikalingos, jei ji teisingai įrengta, bet kokiu atveju akini priekyje važiuojantį per šoninius veidrodėlius.Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Bet vienoje vietoje jie mus aplenkė, nes įrengė betoninį atitivarą skiriamojoje juostoje. Pas mus labai trūksta tokių sudubliuotų atitvarų su augmenija tarp jų. Būtų galima be problemų važiuoti su ilgosiomis šviesomis nakti ir neakinti priešpriešinio eismo.As much power as necessary, as much freedom as possible
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu kažkas priekyje važiuoja, tai ilgųjų šviesų įjungti ne tik, kad neleidžia KET, bet jos ir nereikalingos. Juk kelią tolėliau priekyje ir apšviečia priekyje važiuojantis. Tačiau vėlyvą nakti važiuojant pasivyti retai ką pasiveji, o iš priešpriešos tai prasilenki gerokai dažniau.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
 Betoniniai atitvarai buvo labai populiarūs 1970-taisiais, pusė Italijos tokiais nusėta, bet dabar į naujus kelius niekur jų nebededa. O ilgos šviesos autostradoje nereikalingos, jei ji teisingai įrengta, bet kokiu atveju akini priekyje važiuojantį per šoninius veidrodėlius.
 
 Dėl betoninių atitvarų parašiau, nes nors ir yra tobulesnių technologijų (metaliniai ar net trosiniai), tačiau pas mus apart pačių paprasčiausių metalinių, geresnės stiprumo klasės nelabai naudojami. Kadangi neturiu jokių žinių apie atitvarų kainas, taigi padariau išvadą, kad tikriausiai stiprūs, aukšti ir patikimi metaliniai mums pernelyg brangūs. Cemento gamyklą turime, žvyro irgi turime, tai gal betoninius galėtume pigiau susistatyti. Jeigu neįperkame pakankamo lygio metalinių (ar trosinių), tai bent pigesnius nors ir technologiškai prastesnius susistatyti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal šviesoforams atliktas tik paprastasis remontas? Ar jų ten prieš tai nebuvo?Parašė BriedisČia tipo taip. Čia tipo šviesoforas kažkur šaligatvio vidury, lentelė su žalia rodykle, dubliuojantis šviesoforas kažkur už sankryžos, trijų sekcijų pėsčiųjų šviesoforai, pėsčiųjų perėjos ženklas orientuotas į dviračių taką, itin kokybiškai nutiestas dviračių takas, kurio plotis neatitinka STR, ir t.t. ir pan.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Buvo ir prieš taiParašė dsanto Rodyti pranešimą
 Gal šviesoforams atliktas tik paprastasis remontas? Ar jų ten prieš tai nebuvo? https://www.google.com/maps/@55.5266...7i13312!8i6656 https://www.google.com/maps/@55.5266...7i13312!8i6656
 
 Kaip ir pradedu suprast, kad kovojimas dėl kokybiškesnių sprendinių Vilniuje, gali atnešti kokybiškesnius sprendinius regionuose ateityje. Buvo laikai, kai Vilniuje braižydavo ant suskilusių plytelių "dviračių takus", kurie praeina pro stulpus, tai šitie dalykai sugebėjo persiduoti ir provincijai. Ateina į Vilnių supratimas kaip reikia įrengti infrastruktūrą (bent jau iš visuomenės pusės), iš paskos supratimas turėtų ateiti ir į provinciją Paskutinis taisė PoDV; 2019.03.19, 23:15. Paskutinis taisė PoDV; 2019.03.19, 23:15.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu kada Lietuvoje pasikoreguos str'as su siauresnėmis eismo juostomis miestuose? Dabar važiuojam prabangiai ir greitai. Tuo tarpu siauros juostos, priverčia vairuotojus lėtinti greitį, kad nenuskintų veidrodėlių.
 Pas mus pilna vietų kur pagal taisykles dvi juostos "netelpa", tai linija ir nebrėžiama. Tuo tarpu pagal kitus standartus tilptų, visi važiuotų lėčiau bet dviejomis juostomis.
 Comment



 
							
						






Comment