Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie kelių projektavimą ir tiesimo technologijas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kam ukininkam su agrotechnika važiuoti miestelio vidine gatve?

    Jau turėjome atvejį, kai vienas vilkiko vairuotojas nesugebėjo išsukti ir nuvirto.
    Čia matyt kai jau ant šaligatvio nebeužtenka važinėtis ir važuoji ant šlaito ir tada kaltini infratruktūrą kad atvažiavai su fūra.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      O kam ukininkam su agrotechnika važiuoti miestelio vidine gatve?
      Nuvažiuoti iki lauko, esančioje kitoje miestelio pusėje, nuvežti iki pirkėjo produkciją, etc. etc.

      Comment


        Statybų naujienos.lt 2025.09.08
        Nuo atliekos iki kelio – pelenai ir šlakas keičia statybų taisykles
        Atliekos gali virsti vertingu statybiniu resursu. Tuo įsitikinusi „Kauno švara“, kuri iš nepavojingųjų atliekų deginimo gautus pelenus ir šlaką siūlo naudoti kelių tiesybos bei infrastruktūros projektuose. Kas vakar buvo atlieka, šiandien tampa kelių tiesybos medžiaga. Tai – ekonomiška ir tvari alternatyva įprastoms kelių tiesybos medžiagoms.


        Ilgalaikius tyrimus atlikę Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) Kelių tyrimo instituto mokslininkai patvirtina, kad šie deginimo proceso likučiai gali būti naudojami kaip alternatyva tradicinėms kelių tiesybos medžiagoms. (...)
        Pelenų ir šlako panaudojimas kelių tiesyboje ne tik padeda mažinti statybos kaštus ir žaliavų naudojimą, bet ir prisideda prie žiedinės ekonomikos bei aplinkos tausojimo tikslų įgyvendinimo. „Tiesiogiai naudojame tai, kas dar prieš kelerius metus buvo problema. Dabar tai – ne tik tvarus sprendimas, bet ir būdas sutaupyti“, – konstatuoja „Kauno švaros“ projektų vadovai. (...)
        Inžinieriai pelenų ir šlako mišinius realiomis veikimo sąlygomis išbandė skirtingose vietose, vertindami jų tinkamumą įvairioms konstrukcijoms. Rezultatai parodė, kad tinkamai pagaminti ir įrengti pelenų ir šlako produktai sudaro tvirtą, transporto priemonių apkrovų poveikiui atsparų sluoksnį, kuris gali būti naudojamas ne tik automobilių kelių nesurištiesiems pagrindo sluoksniams, bet ir aikštelėms, pėsčiųjų ir dviračių takams, privažiavimams prie žemės ūkio ar pramonės objektų bei kitoms eismo zonoms.
        Pelenai ir šlakas sėkmingai panaudoti Marvelės gatvės šaligatvio rekonstrukcijai, Mokolų ir Aukštažio gatvių remontui, Kauno Palaimintojo Jurgio Matulaičio parapijos aikštelės dangų įrengimui, Žvaigždžių gatvės rekonstrukcijai, Lapių sąvartyno kelio įrengimui. (...)

        https://www.statybunaujienos.lt/nauj...aisykles/25077

        Comment

        Working...
        X