Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie kelių projektavimą ir tiesimo technologijas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Apsisukimas tokiam kelyje. Bravo, tikriausiai mokosi iš mūsų LAKD
    Bet vienoje vietoje jie mus aplenkė, nes įrengė betoninį atitivarą skiriamojoje juostoje. Pas mus labai trūksta tokių sudubliuotų atitvarų su augmenija tarp jų. Būtų galima be problemų važiuoti su ilgosiomis šviesomis nakti ir neakinti priešpriešinio eismo.

    Comment


      #42
      ... bet atitvaro tarp gatvės ir pėsčiųjų tako įrengt nesugebėjo. Vietoj to plastikiniai stulpeliai. Pas mus tą pačią funkciją atlieka žali plastikiniai paaukštinimai virš metalinio atitvaro.

      Comment


        #43
        Vieno lygio pėsčiųjų perėjos tokiame kelyje atrodo dar blogiau nei vieno lygio apsisukimas

        Comment


          #44
          Kelyje nuo Varšuvos iki Krokuvos labai panašiai, tik šviesoforai, o dar priedo ten žalia prieš išsijungiant nemirksi kaip Lietuvoje. Tai toks nekoks jausmas, kai leki ir staiga persijungia į geltoną, o tu pasimeti ką daryti - kirsti ant stabdžių ar mėginti pralėkti.

          Comment


            #45
            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Bet vienoje vietoje jie mus aplenkė, nes įrengė betoninį atitivarą skiriamojoje juostoje.
            Tas betoninis atitvaras tikrai ne geriau nei metalinė mūsų juosta, kuri furas sulaiko, o kaip tas betonas sulaikytų tai nežinau, čia labai senovinis atitvaro variantas. Tokių daug senuose keliuose Italijoje. Brangu, bet dėl patikimumo nebūčiau toks tikras. O ilgų autostradose nelabai ir reikia, jei jos gerai įrengtos, beto akini ta pačia kryptimi važiuojančius per galinius veidrodėlius.


            As much power as necessary, as much freedom as possible

            Comment


              #46
              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
              Kelyje nuo Varšuvos iki Krokuvos labai panašiai, tik šviesoforai, o dar priedo ten žalia prieš išsijungiant nemirksi kaip Lietuvoje. Tai toks nekoks jausmas, kai leki ir staiga persijungia į geltoną, o tu pasimeti ką daryti - kirsti ant stabdžių ar mėginti pralėkti.
              Nereikėtų lyginti kelių technologijų, naudotų PL prieš 40 metų ir dabartinių BY. Dabartinė Lada tikriausiai geresnė, nei tas nebegaminamas Polski Fiat...., nors dar nebūčiau toks tikras
              As much power as necessary, as much freedom as possible

              Comment


                #47
                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Bet vienoje vietoje jie mus aplenkė, nes įrengė betoninį atitivarą skiriamojoje juostoje. Pas mus labai trūksta tokių sudubliuotų atitvarų su augmenija tarp jų. Būtų galima be problemų važiuoti su ilgosiomis šviesomis nakti ir neakinti priešpriešinio eismo.
                cia joks ne aplenkimas. Zmones desimtmeciais testavo atitvaru technologijas ir suprato kad jis turi amortizuoti susidurimo metu. Jei masina ziema apsuks ir ji trenksis i betonini atitvara, greiciausiai atitvaro konstrukcijai nieko nebus, o vat vairuotojas zus su didesne tikimybe nei atsitrenkus i metaline juosta, kokia yra tam paciam kelyje sonuose. Irengineti betonines sienas vidury kelio yra nusikaltimas, o ne aplenkimas.

                Comment


                  #48
                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                  cia joks ne aplenkimas. Zmones desimtmeciais testavo atitvaru technologijas ir suprato kad jis turi amortizuoti susidurimo metu. Jei masina ziema apsuks ir ji trenksis i betonini atitvara, greiciausiai atitvaro konstrukcijai nieko nebus, o vat vairuotojas zus su didesne tikimybe nei atsitrenkus i metaline juosta, kokia yra tam paciam kelyje sonuose. Irengineti betonines sienas vidury kelio yra nusikaltimas, o ne aplenkimas.
                  Su sąlyga, kad skiriamoji juosta yra pakankamo pločio. Pvz. tas kas sumontuota pas mus A1 atkarpoje Vilnius-Kaunas visiškai nesulaiko sunkiasvorio transporto, pro tokį atitvarą fūros į priešpriešinį eismą gali išvažiuoti "kaip per sviestą". Žymiai pavojingiau yra susidurti su iš priešpriešos "atlėkusiu" transportu, nei apsusukus kelyje vožtis į neamortizuojantį atitvarą. Labai sudėtinga atsitrenkti į atitvarą taip, kad sugebėtų kažkas žūti. Visa esmė pačio automobilio atmetimas nuo atitvaro. Jeigu jis neamortizuojantis, tai automobilis atšoka į kitą pusę, jeigu jis atšoks nuo kelkraščio pusės į pagrindinį srautą - tai labai pavojinga, jeigu atšoks link kelkraščio - pakartotinio susidūrimo rizika gerokai mažesnė.

                  Comment


                    #49
                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Zmones desimtmeciais testavo atitvaru technologijas ir suprato kad jis turi amortizuoti susidurimo metu. Jei masina ziema apsuks ir ji trenksis i betonini atitvara, greiciausiai atitvaro konstrukcijai nieko nebus, o vat vairuotojas zus su didesne tikimybe nei atsitrenkus i metaline juosta, kokia yra tam paciam kelyje sonuose. Irengineti betonines sienas vidury kelio yra nusikaltimas, o ne aplenkimas.
                    Štai greitkelis Kalifornijoje: https://www.google.lt/maps/@38.19271...2!8i6656?hl=lt Matomas betoninis atitvaras.
                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                    Comment


                      #50
                      Bet atitvaras švelniai tariant šiek tiek toliau nuo važiavimo juostos.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Štai greitkelis Kalifornijoje: https://www.google.lt/maps/@38.19271...2!8i6656?hl=lt Matomas betoninis atitvaras.
                        Tai daug kur yra, bet neaisku pries kiek metu padaryta.

                        Comment


                          #52
                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Su sąlyga, kad skiriamoji juosta yra pakankamo pločio. Pvz. tas kas sumontuota pas mus A1 atkarpoje Vilnius-Kaunas visiškai nesulaiko sunkiasvorio transporto, pro tokį atitvarą fūros į priešpriešinį eismą gali išvažiuoti "kaip per sviestą". Žymiai pavojingiau yra susidurti su iš priešpriešos "atlėkusiu" transportu, nei apsusukus kelyje vožtis į neamortizuojantį atitvarą. Labai sudėtinga atsitrenkti į atitvarą taip, kad sugebėtų kažkas žūti. Visa esmė pačio automobilio atmetimas nuo atitvaro. Jeigu jis neamortizuojantis, tai automobilis atšoka į kitą pusę, jeigu jis atšoks nuo kelkraščio pusės į pagrindinį srautą - tai labai pavojinga, jeigu atšoks link kelkraščio - pakartotinio susidūrimo rizika gerokai mažesnė.
                          Deja taip. Pas mus nuo seno buvo montuojami tik N smūgio stiprumo klasės atitvarai (N - normalus, H - aukštas), jų užduotis ir tėra susidoroti su lengvojo automobilio smūgio jėga. Tik prieš kelis metus buvo įvestos naujos atitvarų projektavimo ir įrengimo taisyklės, kur jau nurodyti atvejai įrengti H1, H2, H4 klases. Deja vis dar daugumoje vietų net ir magistraliniuose keliuose toliau įrenginėja N2 klasę, o H atsiranda nebent prie tiltų.
                          P.S. O betoniniai atitvarai jau daug metų laikomi didžiu blogiu, nes atitvaras turi ne tik sulaikyti, bet ir amortizuoti. Skiriamosiose juostose tikrai reiktų montuoti stipresnius atitvarus, tačiau kito kraštutinumo - betono tikrai nesiūlyčiau.
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2018.10.01, 06:55.

                          Comment


                            #53
                            Parašė sleader Rodyti pranešimą

                            Bet vienoje vietoje jie mus aplenkė, nes įrengė betoninį atitivarą skiriamojoje juostoje. Pas mus labai trūksta tokių sudubliuotų atitvarų su augmenija tarp jų. Būtų galima be problemų važiuoti su ilgosiomis šviesomis nakti ir neakinti priešpriešinio eismo.
                            Betoniniai atitvarai buvo labai populiarūs 1970-taisiais, pusė Italijos tokiais nusėta, bet dabar į naujus kelius niekur jų nebededa. O ilgos šviesos autostradoje nereikalingos, jei ji teisingai įrengta, bet kokiu atveju akini priekyje važiuojantį per šoninius veidrodėlius.
                            As much power as necessary, as much freedom as possible

                            Comment


                              #54
                              Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                              Betoniniai atitvarai buvo labai populiarūs 1970-taisiais, pusė Italijos tokiais nusėta, bet dabar į naujus kelius niekur jų nebededa. O ilgos šviesos autostradoje nereikalingos, jei ji teisingai įrengta, bet kokiu atveju akini priekyje važiuojantį per šoninius veidrodėlius.
                              Jeigu kažkas priekyje važiuoja, tai ilgųjų šviesų įjungti ne tik, kad neleidžia KET, bet jos ir nereikalingos. Juk kelią tolėliau priekyje ir apšviečia priekyje važiuojantis. Tačiau vėlyvą nakti važiuojant pasivyti retai ką pasiveji, o iš priešpriešos tai prasilenki gerokai dažniau.

                              Dėl betoninių atitvarų parašiau, nes nors ir yra tobulesnių technologijų (metaliniai ar net trosiniai), tačiau pas mus apart pačių paprasčiausių metalinių, geresnės stiprumo klasės nelabai naudojami. Kadangi neturiu jokių žinių apie atitvarų kainas, taigi padariau išvadą, kad tikriausiai stiprūs, aukšti ir patikimi metaliniai mums pernelyg brangūs. Cemento gamyklą turime, žvyro irgi turime, tai gal betoninius galėtume pigiau susistatyti. Jeigu neįperkame pakankamo lygio metalinių (ar trosinių), tai bent pigesnius nors ir technologiškai prastesnius susistatyti.

                              Comment


                                #55


                                Čia kairiau dviračių takas ir per jo ilgį einanti tvora?
                                Paskutinis taisė R.D.; 2019.03.19, 21:59.

                                Comment


                                  #56
                                  Na provincijoje prigalvoja genialių sprendimų, tikrai nemanau kad tai vien Anykščių problema.. Pabradėje paskutiniai keli “sutvarkymai” taip pat pilni kuriozų. Net nežinau kas liūdniau - ar kad kažkas taip sugalvoja, ar kad daugumai vietinių tai nerūpi.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Briedis
                                    Čia tipo taip. Čia tipo šviesoforas kažkur šaligatvio vidury, lentelė su žalia rodykle, dubliuojantis šviesoforas kažkur už sankryžos, trijų sekcijų pėsčiųjų šviesoforai, pėsčiųjų perėjos ženklas orientuotas į dviračių taką, itin kokybiškai nutiestas dviračių takas, kurio plotis neatitinka STR, ir t.t. ir pan.
                                    Gal šviesoforams atliktas tik paprastasis remontas? Ar jų ten prieš tai nebuvo?

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                      Gal šviesoforams atliktas tik paprastasis remontas? Ar jų ten prieš tai nebuvo?
                                      Buvo ir prieš tai https://www.google.com/maps/@55.5266...7i13312!8i6656

                                      Kaip ir pradedu suprast, kad kovojimas dėl kokybiškesnių sprendinių Vilniuje, gali atnešti kokybiškesnius sprendinius regionuose ateityje. Buvo laikai, kai Vilniuje braižydavo ant suskilusių plytelių "dviračių takus", kurie praeina pro stulpus, tai šitie dalykai sugebėjo persiduoti ir provincijai. Ateina į Vilnių supratimas kaip reikia įrengti infrastruktūrą (bent jau iš visuomenės pusės), iš paskos supratimas turėtų ateiti ir į provinciją
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2019.03.19, 22:15.

                                      Comment


                                        #59
                                        Toki broka kaip suprantu turi pataisyti, ar ne?

                                        Comment


                                          #60
                                          Įdomu kada Lietuvoje pasikoreguos str'as su siauresnėmis eismo juostomis miestuose? Dabar važiuojam prabangiai ir greitai. Tuo tarpu siauros juostos, priverčia vairuotojus lėtinti greitį, kad nenuskintų veidrodėlių.
                                          Pas mus pilna vietų kur pagal taisykles dvi juostos "netelpa", tai linija ir nebrėžiama. Tuo tarpu pagal kitus standartus tilptų, visi važiuotų lėčiau bet dviejomis juostomis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X