Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
    Sveiki, ar kas pildote A juostų pažeidėjus? Gal kas turi pomėgį po grįžimo namo po kamščio išsitraukti video medžiagą iš registratoriaus ir išsiųsti medžiagą į e-policiją? Šiandien prikaupiau medžiagos. Gal kas supažindins, ar galiu siųsti visus vienu pranešimu ar kiekvieną atskirai? Ir ar labai ten sudėtinga supildyti viską, jeigu kiekvienam atskirai?
    Kaip galima fiksuoti A juostos pažeidėjus? Siunčiate foto ar video?

    Jei video - kokia kokybe jie priima? Koks failo dydis?
    Jei foto - kaip įrodyti, kad nebus kontrargumento "stovėjau nes užgeso ir sugedo su avariniu nuotraukoje nesimato avarinio"?

    Comment


      Sugedęs savo dešiniausioj juostoj turi likt stovėt, bet ištisinės kirst negali. Pvz. Gedimino pr. sustoja dažnai "sugedę", tai tokios pačios plačios ištisinės kirsti ir stoti ant dviračių juostos irgi negali.
      ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Sugedęs savo dešiniausioj juostoj turi likt stovėt, bet ištisinės kirst negali. Pvz. Gedimino pr. sustoja dažnai "sugedę", tai tokios pačios plačios ištisinės kirsti ir stoti ant dviračių juostos irgi negali.
        Realybė yra kitokia.
        Sugedus mašinai ištisinės kirsti negalima, bet jei autoįvykis techninis, kažkas kažkam į galą, ir policija neatvažiuoja reguliuoti eismo, visi turi stovėti kol susifotografuos dalyviai ir apsispręs kas kaltas? Pvz. Kalvarijų g. kur 1A+1+1+1A (ar Saulėtekio al.). Nes IŠTISINĖS kirsti negalima.

        Na taip nebus

        Turi būti taisyklės adekvačiau parašytos. Traktorių ant 25 km/h aplenkti galima (kai yra ištisinė+kelio ženklas "Lenkti draudžiama").

        Comment


          Užtat traktoriaus lenkti nebuvo galima, jei buvo tik ištisinė, be draudžiamojo ženklo. Dabar jau įsigaliojo arba ketino priimti ir netrukus įsigalios, kad galima kirsti ištisinę ir be ženklo. Tai taip, mašinos turėtų stovėti sugedusios savo juostoj, o jau kam reikia, tas pasirinks, kaip apvažiuoti – ar pro kairę išvažiuojant į priešpriešą arba A juosta. Tokiu atveju, A juosta VT ir toliau važiuos be trikdžių.

          Realybėje, pvz. Gedimino pr. dauguma stoja tik trečdalį dviračių juostos užėmę, kiti stoja ištisinės nekirtę nei kiek.
          ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Realybėje, pvz. Gedimino pr. dauguma stoja tik trečdalį dviračių juostos užėmę, kiti stoja ištisinės nekirtę nei kiek.
            Realybėje stovinčios viduryje prospekto mašinos (atseit netrukdo dviratininkams "dviračių take" kurių per darganą nebūna,išskyrus paspirtukais lakstančius bolt-woltus) gerokai užkemša kelią lygioje vietoje.
            Bet čia jau nutolta nuo temos apie "A" juostas, nes prospekte yra ne "A" juosta, o dvigubas kurjerių paspirtukų (vasarą buv. dviračių) takas.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Realybėje stovinčios viduryje prospekto mašinos (atseit netrukdo dviratininkams "dviračių take" kurių per darganą nebūna,išskyrus paspirtukais lakstančius bolt-woltus) gerokai užkemša kelią lygioje vietoje.
              Ar tokiu atveju pateisini ištisinės kirtimą?

              Comment


                Linija yra tokia pati iš KET (storoji, plačioji) ar A juosta, ar autostrada, ar dviračių juosta.

                Papildant: būtų galima manyti, jog KET (jau ar netrukus) leidžiant kirsti ištisinę, būtų legalu lūžusiai mašinai stovėti A juostoj. Visgi, dauguma gatvių, kur yra A juosta, turi po dvi juostas mašinoms, tai tikrai turėtų būti (gal ir yra) saugiklis, kad lūžusi mašina turi stovėti mašinų dalyje, kaip iki šiol, nes A juosta visais atvejais bus tik viena.

                Prieš porą metų ant T. Narbuto g. kalno centro kryptimi pačioje viršukalnėje išėjo oras iš "Senukai" sunkvežimio. Sugalvojo fūristas pasitraukti į A juostą, kad netrukdyti mašinoms. Matyt vėlai sumąstė (nes dingus orui, stabdžiai užsibklokuoja), tai atsistojo įstrižas per pirmą mašinų juostą ir A juostą. Tai troleibusai negalėjo jo apvažiuoti, nes laidai pakabinti arčiau A juostos centro, o ne per vidury tarp abiejų juostų. Troleibusų virvės būtų kabinusios vilkiko puspriekabę. Tai nutįso troleibusų eilė beveik nuo stotelės iki Spaudos rūmų. Juokingiausia, kad buvo 5 val. ryto, t. y. mašinų net nebuvo savo dviejose juostose, o troleibusų keliasdešimt susigrūdo.
                ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                Comment


                  /\ Gerai, kad iš Gedimino prospekto (kur nėra jokių "A" juostų) pavyko gana rišliai sugrįžti į temą apie "A juostas.

                  Comment


                    Pasnigo, A juostos darbai Pilatės pr. sustojo. Tai dabar ir lauks pavasario?

                    Comment


                      Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                      Pasnigo, A juostos darbai Pilatės pr. sustojo. Tai dabar ir lauks pavasario?
                      Skalda sustingo.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Jau įrengta A juosta Pilatės pr. atskirta fiziškai (kaip Ukmergės g.) iki maždaug Viada degalinės. Atrodo gerai, įdomu būtų pamatyti, kaip atrodo eismas toje vietoje rytinio piko metu, kiek sutrumpėjo kelionės trukmė bei kaip įtakos keleivių srautus.

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Skalda sustingo.
                          o, tai ir asfaltuot nebereiks, jei pavasarį nebeatstings.

                          Comment


                            Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                            Jau įrengta A juosta Pilatės pr. atskirta fiziškai (kaip Ukmergės g.) iki maždaug Viada degalinės. Atrodo gerai, įdomu būtų pamatyti, kaip atrodo eismas toje vietoje rytinio piko metu, kiek sutrumpėjo kelionės trukmė bei kaip įtakos keleivių srautus.
                            Išsprendė 7:00 - 8:30 problematiką patekti iki A juostos - dabar principe atskira juosta nuo pat Įsruties g. ir išsukant nuo Vydūno g. Blogesnėm dienom prisidėdavo papildomos 15-20min. Atskyrimas leidžia važiuoti ženkliai greičiau šalia stovinčių automobilių. Papildoma nauda - dvirtakis (bendras takas) atskirtas toliau nuo bendro eismo, tai ženkliai maloniau važiuoti, ypač kai telkšo balos. Išlieka problematika ties vakariniu aplinkkeliu, ten be papildomo viaduko nepagerės, bet dažniausiai iki 5min spūstis. Kai keliavau, nebuvo aišku kaip subraižys patekimą iš senojo pilaitės kelio (ar padarė greitėjimo juostą kaip Ukmergės g. ties Šeškinės g. ar ne), nes principe ir ten problematiška dėl pastoviai užstatomos A juostos. Chaosėlio nemažai buvo, daug kas pasimetę - patamsyje gan ryškiai šviečia senos juostos, automobiliams eismas vingiuoja - didelė dalis lėčiau nei įprastai važiavo. Nemažai kuriozinių važiuojančių A juosta (A ženklinimo lyg ir nebuvo dar).
                            Važiuojant iki 7:00 skirtumo esminio nėra, gal tik greičiau važiuoti galės, bet turėtų koreaguoti laikus tarp stotelių.

                            Labai tikiuosi, kad pradės per metus grįžimą nuo centro Narbuto g. A juostą, šiuo metu ten sugaištama iki 30min, kas galėtų būti 4-5min. intensyviausio piko metu. Tada jau sakyčiau, kad 4G maršrute bus ženkliai greičiau bus keliauti viešuoju piko metu.

                            Dėl keleivių srautų tai autobusai kas 5min, bet vietos įlipti ties outlet (kas turėjo būti park and ride vieta) yra labai rizikingas variantas, dažnu atveju gali tik pasistūmėjęs įsigrūsti. Arba jei vairuotojai geranoriškai įsileidžia priekyje. Atitinkamai grįžtant autobusas pralaisvėja tik ties pačia Pilaite. Komforto važiuojant piko metu nedaug, ypač šildymo ir kaitros metu. Papildomai ir miesto renginių metu autobusai gan perpildyti. Jeigu augs keleivių srautai be tankesnio alternatyvaus VT eismo su ilgesniais autobusais ar papildomais maršrutais kaip 1 troleibuso nukreipimas iki Pilaitės, išliks diskomfortas keliauti VT. 4G praktiškai siekia limitą, belieka gerinti 30,54 autobusus ir pridėti papildomus maršrutus.

                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Ei, Benkunskai, srautai, srautai,srautai atsirado!

                              Dėl keleivių srautų tai autobusai kas 5min, bet vietos įlipti ties outlet (kas turėjo būti park and ride vieta) yra labai rizikingas variantas, dažnu atveju gali tik pasistūmėjęs įsigrūsti

                              Comment


                                Pilaitės pr. A juosta

                                Nauja pradžia ir kelio vingis
                                Click image for larger version

Name:	20251211_103649.jpg
Views:	106
Size:	244,7 kB
ID:	2234187
                                Apsisukimas su nauja įsibėgėjimo juosta. Daug vairuotojų duria kiaurai ištisinę ir visas juostas, kad pasuktų į dešinę.

                                Click image for larger version

Name:	20251211_103131.jpg
Views:	106
Size:	1,17 MB
ID:	2234194

                                Vaizdas atgal į Pilaitės pusę su 4G naujoje juostoje - važiuoja greitai. Matosi apsisukimo greitėjimo juosta.

                                Click image for larger version

Name:	20251211_102858.jpg
Views:	107
Size:	288,9 kB
ID:	2234186

                                Perbraižytas naujasis įsukimas. Lėtėjimo, A juosta, greitėjimo juosta + 2 paprastos.

                                Click image for larger version

Name:	20251211_102741.jpg
Views:	104
Size:	585,6 kB
ID:	2234192

                                Prieš šią sankryžą ženklinimas naujas

                                Click image for larger version

Name:	20251211_102854.jpg
Views:	103
Size:	511,3 kB
ID:	2234190

                                Ta pati sankryža iš kitos pusės. Tolumoje matoma apsisukimo greitėjimo juostos pabaiga.

                                Click image for larger version

Name:	20251211_102642.jpg
Views:	103
Size:	495,4 kB
ID:	2234191

                                4G ties senuoju pilaitės keliu su nauja greitėjimo juosta

                                Click image for larger version

Name:	20251211_102351.jpg
Views:	105
Size:	336,8 kB
ID:	2234189

                                Šioje vietoje vis dar sustoja ant A juostos. Manau trūksta kuoliukų, kad pabrėžti greitėjimo juostos atskyrimą.

                                Click image for larger version

Name:	20251211_102351(1).jpg
Views:	104
Size:	345,4 kB
ID:	2234188

                                Ta pati sankryža iš kitos pusės. Pažymėta trūkstamos indikacijos vieta.

                                Click image for larger version

Name:	20251211_102151.jpg
Views:	104
Size:	67,2 kB
ID:	2234185

                                Vaizdas prieš sankryžą su senuoju pilaitės keliu

                                Click image for larger version

Name:	20251211_102555.jpg
Views:	105
Size:	791,8 kB
ID:	2234193
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Važiavau pirmadienį, tai vos pasiekiem Senosios Pilaitės kelią, strigom dėl daugybės persirikiuojančių automobilių.

                                  Comment


                                    Tie pabraižymai tai negeras dalykas. Turėtų būti jeigu ne pilnavertės salelės, tai bent kito medžiagiškumo užvažiuojamos dangos (kaip matosi ties apsisukimu).

                                    Comment


                                      Kažkokia dažų terlionė kaip Ukmergės g. su begale konfliktinių taškų... Kaip visada Vilnius žino geriausiai kaip daryti A juostas tik dėl skambių antraščių

                                      Comment


                                        Visos sąlygos yra išbandyti A juostos įrengimą gatvės viduriu. Gaila, jog VMS baidosi rimtesnių sprendimų VT eismo pagerinimui kaip velnias kryžiaus.

                                        Comment


                                          Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                                          Visos sąlygos yra išbandyti A juostos įrengimą gatvės viduriu. Gaila, jog VMS baidosi rimtesnių sprendimų VT eismo pagerinimui kaip velnias kryžiaus.
                                          Būtent, tiesiog švaistomos lėšos ir žmogiškieji ištekliai eksperimentams, kurie yra nepavykę

                                          Comment

                                          Working...
                                          X