Parašė evvt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Nesiūliau kažko konkretaus, bet o ką jeigu būtų vienos subinės vežimo toks sakykim gražiau VIP mokestis ir jeigu neturi jo susimokėjęs tai pateik prašau įrodymus(tefono foto yra fotgrafavimo data pvz). Nu kažko ištobulinto ir jau gero nepasiūlysiu dabar ir čia, kaip minėjau už tai pinigų negaunu ir dar minėjau kad gal kažkas gauna už taiParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai jūs siūlotę ką? GSM signalus pravažiuojančius skanuoti? O gal nereikia išradinėti dviračio ir kitokiomis priemonėmis mažinti automobilių srautus?
Kokiomis? Daryti dar daugiau nesamonių eismo reguliavime ir infrastruktūroj kad būtų baisiai nepatogu visiem be išimčių?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAutomobilių eismo bloginimas mieste yra siekiamybė. Mieste turi būti nemalonu važiuoti automobiliu ir juo naudotis turėtum tik tada, kai nėra kito varianto.Kol svarstoma apie vairavimo sąlygų bloginimą, represijas ir vairuotojų diskriminaciją (ir kur visai tai buvo girdėta ?...),statistika kalba už save.Parašė evvt Rodyti pranešimąReikia įvesti diskriminaciją (ekonominę geriausia) automobiliams vežiojantiems 1 subinę(vairuotoją). (....)
Šitą žingsnį būtina atlikti tiksliai vienu metu su naujos transporto priemonės atidarymu( labai durnas žodis todėl keistinas į kažką panašaus kaip "veikimo pradžia" ar pan., bet vistik panaudojau kad visi suprastų) tam kad ta diskriminacija netaptų prievarta be alternatyvos pasirinkti.
Per prievartą mielas nebūsi.


https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R024#/
Comment
-
Ir kodėl manes visai nestebina, jog labiausiai keleivių sumažėjo Kaune, kur buvo didžiausios investicijos į gatvių asfaltavimą. Ar čia priežasties-pasekmės ryšį supainiojau? Gal ten covido labiau bijota?Parašė Romas Rodyti pranešimą
Kol svarstoma apie vairavimo sąlygų bloginimą, represijas ir vairuotojų diskriminaciją (ir kur visai tai buvo girdėta ?...),statistika kalba už save.
Per prievartą mielas nebūsi.


https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R024#/
- 4 patinka
Comment
-
O kur dėtumėte viešojo transporto mazgą, jo vietoje įrengus žiedinę sankryžą? Pats esu siūlęs VMS sujungti O. Milašiaus g. su Saulėtekio alėja per Lingių gatvę bent viena kryptimi, atsakymas buvo, kad "dabartinis mazgas gerai aptarnauja transporto srautus, o norint tiesti jungtį reikalingi papildomi teritorijų planavimo dokumentai".Parašė spekas Rodyti pranešimąIdėja ateičiai?
Trečia, jei panaikinti važiuojamą dalį raudonai užbrūkšniuotoje vietoje, kokį lankstą daryti iš Saulėtekio vykstantiems link Nemenčinės?
Comment
-
Tai kuo Kauno avtambilistai išrinko Kraba trečią kartą jei jis taip juos diksriminuoja, kad jie iš pykčio nevažiuoja VT?Parašė Romas Rodyti pranešimąTema ne apie Kauną, tačiau ten išties rodomas didelis kritimas. Gal kaip nors kitaip skaičiuojama.
Šiaip viešasis transportas po COVID'o nesusigrąžino keleivių (gal išskyrus Klaipėdą).
Ir represijos bei vairuotojų diskriminacija nelabai prisideda prie viešojo transporto patrauklumo.
Comment
-
Represijos, genocidas - jeigu reikia vartoti tokius epitetus, tai tokį žmogų ir pakeis tik šie dalykaiParašė Romas Rodyti pranešimąTema ne apie Kauną, tačiau ten išties rodomas didelis kritimas. Gal kaip nors kitaip skaičiuojama.
Šiaip viešasis transportas po COVID'o nesusigrąžino keleivių (gal išskyrus Klaipėdą).
Ir represijos bei vairuotojų diskriminacija nelabai prisideda prie viešojo transporto patrauklumo.
- 2 patinka
Comment
-
Tuos terminus "bloginimas" ir "diskriminacija" tik pacitavau iš kolegų - žr. pranešimą Nr..1443.
Kol kas ten tik tokia argumentacija.
https://www.miestai.net/forumas/foru...30#post2084830
Comment
-
"Diskriminacija" pavartojau juokais, bet važiuojančios vienos subinės VIP mokestukas būtų labai OK - susimoki ir gauni prabangą.Nes nu jei užsisakai mokamą labai atskirą staliuką restorane tai juk kiti klientai nesiveržia prie jo pvz šaukdami diskriminacija! Nu kaip įvažiavimas į Nidą-reik susimokėt. Ar kas nors vadina tai genocidu, represijom ar diskriminacijom?
- 3 patinka
Comment
-
Tai kad nei viename mieste:Parašė Romas Rodyti pranešimą
Kol svarstoma apie vairavimo sąlygų bloginimą, represijas ir vairuotojų diskriminaciją (ir kur visai tai buvo girdėta ?...),statistika kalba už save.
Per prievartą mielas nebūsi.


https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R024#/
- Nebuvo padarytas joks progresas viešojo transporto srityje
- Neuždaryta nei viena gatvė
- Nei vienoje gatvėje nenutrauktas tranzitas
- Neįvestas nei taršos, nei įvažiavimo mokestis
- Parkavimo vietų nebuvo mažinama
- Nesuformuotas joks patogus dviračių takų tinklas
Buvo tik gerinamos sąlygos vairuotojams (keičiama važiuojamosios dalies danga), nenoriu net vardinti kiek buvo atidaryta objektų skirtų būtent automobilizacijai didinti.
Tad tokia ir statistika per pakankamai ilgą laiką.
Vistik Lietuvos didžiuosiuose miestuose vis dar yra patogiau rinktis asmeninę transporto priemonę, nes absoliučiai jokiose kitose srityse nėra pastebimo progreso.
Palinkėsiu būti pastabesniu.
- 16 patinka
Comment
-
Kažkaip dažnokai naudoji šią frazę (beje, lietuviškai neteisingai), ir nesuprantu kodėl, nes niekas lyg čia ir nesinervina (o ne nesinervuoja)?Parašė Romas Rodyti pranešimąNereikia taip nervuotis dėl kažkokios statistikos.
- 1 patinka
Comment
-
Nu Romai, koks tikslas meluoti? Tiltas liko tokio pat pločio, kaip buvęs, o Kalvarijų gatvėje sakyčiau net sumažėjo eismo po A juostų plėtros. Pats važiuoju Kalvarkėmis mašina beveik kasdien ir kaskart stebiuosi, kad tokioje svarbioje gatvėje tiek mažai mašinų. Tiesą sakant, pats renkuosi maršrutą pro Kalvarijų g., o ne Geležiaką, nes Kalvarkėse mažiau eismo ir greitesnė kelionė.Parašė Romas Rodyti pranešimąNereikia taip nervuotis dėl kažkokios statistikos.
Grįžtant į temą reikėtų paminėti susiaurintą Valakampių tiltą ir užkimštą Kalvarijų gatvę.
Bet tas nelabai padeda populiarinti VT, tai represijų mylėtojai nerimsta.
- 7 patinka
Comment
-
Tai kiekvienam važiavimui žmogus turės pateikti įrodymą, kokioje nors sistemoje kurios niekas neprižiūrės? Nelabai suprantu kokį kontrolės mechanizmą čia siūlaik.Parašė evvt Rodyti pranešimą
Nesiūliau kažko konkretaus, bet o ką jeigu būtų vienos subinės vežimo toks sakykim gražiau VIP mokestis ir jeigu neturi jo susimokėjęs tai pateik prašau įrodymus(tefono foto yra fotgrafavimo data pvz). Nu kažko ištobulinto ir jau gero nepasiūlysiu dabar ir čia, kaip minėjau už tai pinigų negaunu ir dar minėjau kad gal kažkas gauna už tai
Kokiomis? Daryti dar daugiau nesamonių eismo reguliavime ir infrastruktūroj kad būtų baisiai nepatogu visiem be išimčių?
Aš tai manau kad reikai gerinti VT eismą automobilių sąskaita ir taip perkelti keleivius iš automobilių į VT. Kaip ne kartą esu sakęs būtina statyti tramvajų.
Tai tik parodo kad situacija blogėja ir būtina automobilizmą riboti kuo skubiau.Parašė Romas Rodyti pranešimąKol svarstoma apie vairavimo sąlygų bloginimą, represijas ir vairuotojų diskriminaciją (ir kur visai tai buvo girdėta ?...),statistika kalba už save.
Kad jūs pats tą statistiką ir naudojote kaip argumentą.Parašė Romas Rodyti pranešimąNereikia taip nervuotis dėl kažkokios statistikos.
- 4 patinka
Comment
-
Nereikia čia išradinėti sudėtingų mechanizmų. Įvest paprastą įvažiavimo mokestį. Norit sutaupyt - važinėkit po kelis arba išvis VT. Mokestis turi kilti tol, kol piniginė prabils.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai kiekvienam važiavimui žmogus turės pateikti įrodymą, kokioje nors sistemoje kurios niekas neprižiūrės? Nelabai suprantu kokį kontrolės mechanizmą čia siūlaik.
Tokio pačio lygio argumentas, kaip ir avaringumas gi didėja, tai vadinasi radarus stato be reikalo.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad jūs pats tą statistiką ir naudojote kaip argumentą.
Comment
-
Na va, įvaižiavimo mokestis - visiškai sutinku. Bet evvt bandė siūlyti sistemą kur būtų skaičiuojamas keleivių skaičius tai ir bandžiau ištraukti iš jo kaip jis įsivaizduoja to kontrolę.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nereikia čia išradinėti sudėtingų mechanizmų. Įvest paprastą įvažiavimo mokestį. Norit sutaupyt - važinėkit po kelis arba išvis VT. Mokestis turi kilti tol, kol piniginė prabils.
Tokio pačio lygio argumentas, kaip ir avaringumas gi didėja, tai vadinasi radarus stato be reikalo.
Tiesiog truputi juokinga kai pats pateikia statistiką, tada kitame pranešime jau keista kodėl apie jo patiektą statistika yra diskusija.
Comment
-
Tai tas 4+ ir dingo nes nepavyko sukontroliuoti to. Užtai ir klausiu kaip jūs žadate daryti kontrolę.Parašė evvt Rodyti pranešimąbuvo pradzioj A juosose VT, elektromobiliai ir toks "4+" ar pan. Dabar tas 4+ lyg ir dinges. Gal del to kad sunku sukontrliuot ar dar del ko.
Dar turėtu dingti elektormobiliai iš A juostų.
- 3 patinka
Comment
-
Gan durna mintis butu fotografuoti su kiek keleiviu atvaziavai ir patikrinus pateikti foto kaip įrodymą kad ne vienas ir taip išvengti baudos kad be subinės VIP mokescio vazinnejai vienas po miesta. As gi sakiau kad cia tik kvaila pradine minti kuria gal būt galima istobulinti kad neatrodytu tokia nesamoniga.
Comment
Comment