Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    pagal šitą cituojamą hierachiją želdinian yra svarbiau nei dviratininkai

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Klausimas ką dviračiui daryt važiuojant iš paskos autobuso, kai nebėra įvažų ir juosta vos 3,25, šiam sustojus stotelėje. Lįsti į antrą eismo juosta?
      Taip. Privalai važiuoti gatvės dešine, bet yra kažkoks bendrinis KET punktas, kad esant kliūčiai, gali nesilaikyti dešinės apvažiuojant kliūtį. Jeigu ten A juosta ir yra stora ištisinė linija, tai kirsti ją draudžiama, turi laukti už VT mašinos. Apvažiuojant geriau nestabdyk ir palaikydamas tą patį greitį pasižiūrėk atgal per petį, jei gale mašina toliau ir labai greit neartėja, tai iš anksto užsiimk vietą antroj juostoj. Blogiausiu atveju sustosi už autobuso, bet Vilniuje tikrai beveik visada įmanoma to išvengti. Analogiškai Kęstučio g., Žvėyne irgi tenka trūlikus apvažiuot gatvės viduriu, nes ten dviračių juostos nutrūksta ties stotelėmis (aišku, ten dažniauisiai dviratininkui nelegaliai kertant ištisinę).

      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      pagal šitą cituojamą hierachiją želdinian yra svarbiau nei dviratininkai
      Buvo Žaliųjų Ežergų g. iki Europos parko projektas apie 2019 m. Pritarė, bet po metų, 2020 m. skelbė naują viešinimą, kur dviračių (ir pėsčiųjų) taką siaurino, kreivino ir kitaip prievartavo, kad išsaugoti esamus medelius. Jau anas buvo ne pagal STR, tai šitą išvis sudrožė visais įmanomais aspektais. Jau turi statyt šiemet.

      Atsidariau tą gatvių standartą, tai koktu, norisi šliauką dėt ant ekrano. Ta prasme, dabar jau VT eismui galima skirti ir 2,75 m dar ir palei parkingą, kai LT STR ir Olandijos CROW numato vien įvažai 3 m? Ta prasme, Olandijoj shopping street'e min. 3,10 m ir tik išskirtiniais atvejais įmanoma įvaža 2,8 m.

      Fake'inis standartas:

      Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	2190
Size:	312,5 kB
ID:	1991043
      Nieks neminėjo, bet radau, jog STR dar numato apsaugos zoną pirmąjai eismo juostai esant parkingui gatvėje:
      37.2. apsauginė juosta (b1), įrengiama aukštos kategorijos gatvėse (12 lentelė). Kitur įrengiama kartu su automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis – 0,50 m;
      37.7. automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis parenkamas pagal 31 lentelės reikalavimus. Kartu su ja turi būti įrengiama apsauginė juosta b1 [čia gatvėse, o pagal 31 lentelę nereikia, nes ten įeina ir parkingų aikštelės šalia kelio]
      Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	820
Size:	55,5 kB
ID:	1991044
      Tas fake'inis standartas aišku be apsaugos zonų. Žodžiu, vyr. miesto inžinierius perkėlė savo dviračių takų tiesimo (be apsuagos zonų) metodiką ir autotransportui.

      Jei 30 km/h Gerosios Vilties g. tikrai neskauda galvos dėl tos apsaugos zonos nebuvimo, tai visur, kur vyksta VT eismas tai tikrai turėtų būti pagal STR (Didlaukio g., Naugarduko g.). Pvz. dėl Naugarduko g.: mašinos po to stato ant nukreipimo salelių ir dviračiai fiziškai užspaudžiami be saugumo zonos, o vyr. miesto inžinierius taip ir neįrengė ratų atmušėjų nors pripažino, kad jų reikia:
      2018-12-19 Anton Nikitin:
      Žiūrėjom, ar įmanoma išsiversti be jų. Matom, kad sunkokai, tai, deja, reikės organizuoti visoje gatvėje. Dėl valymo pastabą jau esame perdavę.
      Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	823
Size:	93,6 kB
ID:	1991046
      2019-01-17 Anton Nikitin:
      galvojom apie kuoliukus, matyt, reikės grįžti prie idėjos.
      Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	822
Size:	574,8 kB
ID:	1991045
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Kaip suprantu, standartinė A juosta, turi būti 3,5 m. Čia viena bėda.

        Antra bėda - kai keturių juostų kelyje yra išskiriamos dvi A juostos, tai likusios dvi juostos turi būti pritaikytos sunkvežimio pločiui - 3,5 m pagal STR. Nebent yra ženklas "Ribota masė" arba ten D kategorija.

        T.y.. minimalus keturių eismo juostų gatvės, kur dvi juostos dedikuotos A, bendras plotis yra 14 metrų (3,5+3,5+3,5+3,5).
        Ar klystu?

        Comment


          Manau, klysti, nebent pacituosi konkretų punktą, kad sunkvežimiui būtinos 3,5 m juostos. Regitros aikštelėje sunkvežimių vairuotojai egzaminuojami 3 m pločio juostose. A juostos (atskirtos ištisine, o ne autobusai privežamieji bendrame sraute) turi būti 3,5 m pločio, nes hierarchiškai VT stovi aukščiau, nes tai paliečia labai daug miesto žmonių, kai tuo tarpu sunkvežimyje vykstama po 1-2 darbuotojus, o skubėti jiems didelio reikalo nėra. Sunkvežimių kursavimo intensyvumas palyginus irgi labai mažas.

          EDIT: mano anksčiau pateiktoj lentelėj, kad sunkvežimių pravažiavimui reikia 3,5 m, gali reikšti, jog ten tik esant parkingo vietoms, nes jiems reikia manevruoti. Atskiro punkto nebuvau radęs, kad tiesioj gatvėj jiems būtinas 3,5 m plotis, nors A juostai (atskirtai) yra atskiras punktas su reikalvimu 3,5 m pločiui.

          Kas nežino, sukant su sunkvežimiu, jo subinė gali iki metro išsikišt į šoną. Su VT irgi išsikiša, bet gal mažiau. Staigiau sukant – daugiau išsikiša.
          Paskutinis taisė dondc; 2022.09.12, 21:43.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            EDIT: mano anksčiau pateiktoj lentelėj, kad sunkvežimių pravažiavimui reikia 3,5 m, gali reikšti, jog ten tik esant parkingo vietoms, nes jiems reikia manevruoti. Atskiro punkto nebuvau radęs, kad tiesioj gatvėj jiems būtinas 3,5 m plotis, nors A juostai (atskirtai) yra atskiras punktas su reikalvimu 3,5 m pločiui.

            Kas nežino, sukant su sunkvežimiu, jo subinė gali iki metro išsikišt į šoną. Su VT irgi išsikiša, bet gal mažiau. Staigiau sukant – daugiau išsikiša.
            Aš klausiau kiek aukščiau, bet niekas neatsakė. Iš STR apibrėžimų sunku suprasti, bet ar esi tikrai 100% tikras, kad nurodyti pločiai yra važiuojamosios dalies juostoms (nekalbant apie 1 juostos kelią), o ne tik toms pačioms parkingo vietoms? Nes tiek sunkvežimiai, tiek berods ir VT nėra atskirai išskirti eismo juostų pločių lentelėje, kas šiaip būtų labai logiška, jeigu jiems galioja kitokie reikalavimai. Juk ten eismo pločiai nustatyti pagal gatvių kategorijas (aka eismo greitį daugiau ar mažiau), tad lėtesnio eismo gatvėse teoriškai turėtų pilnai užtekti ir siauresnių VT juostų. Greičio ribojimai galioja visiems, o gatvės neturėtų leisti važiuot didesniu nei maksimalus nustatytas.

            Comment


              Greičiausiai yra STR "10 lentelė. Pagrindiniai gatvių techniniai parametrai"

              T.y. C kategorija, pvz. Kalvarijų, 3 metrai juostos plotis.

              https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Aš klausiau kiek aukščiau, bet niekas neatsakė. Iš STR apibrėžimų sunku suprasti, bet ar esi tikrai 100% tikras, kad nurodyti pločiai yra važiuojamosios dalies juostoms (nekalbant apie 1 juostos kelią), o ne tik toms pačioms parkingo vietoms? Nes tiek sunkvežimiai, tiek berods ir VT nėra atskirai išskirti eismo juostų pločių lentelėje, kas šiaip būtų labai logiška, jeigu jiems galioja kitokie reikalavimai. Juk ten eismo pločiai nustatyti pagal gatvių kategorijas (aka eismo greitį daugiau ar mažiau), tad lėtesnio eismo gatvėse teoriškai turėtų pilnai užtekti ir siauresnių VT juostų. Greičio ribojimai galioja visiems, o gatvės neturėtų leisti važiuot didesniu nei maksimalus nustatytas.
                Toje 10-oje lentelėje nurodyti bendrieji reikalavimai. Sunkvežimių 3,5 m pravažiavimas nurodytas kitoje lentelėje kartu aprašant jų parkavimą, tai, sakykim, ten kalba apie LEZ'ų, parkingų projektavimą. Gatvėms jiems atskirų reikalavimų nėra, bet VT gi yra atskiri net 2 punktai, t. y. 10-oje lentelėje bendri reikalavimai, o VT traktuotini, kaip papildomieji (specialieji) reikalavimai:

                Imam praktinį pavyzdį pagal fake'inį standartą ir STR. Standartrinė kiekvieno mikrorajono D kat. gatvę. Standartas sako:

                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                • viešajam transportui -3,25 m, kai yra dvi eismo juostos.
                https://gatviustandartas.vilnius.lt/...standartas.pdf
                Atnaujintas STR D kat. gatvei numato tik 2 eismo juostas:
                Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	762
Size:	55,6 kB
ID:	1991174

                201. Viešasis transportas miesto gatvėse organizuojamas vadovaujantis 11 lentele. C ir D kategorijų gatvėmis planuojami tik autobusų maršrutai, jeigu važiuojamosios dalies plotis ne mažesnis kaip 6,5 metrai (3,5 m esant vienpusiam eismui).
                Pagal 11-ą lentelę, D kat. gatvėje gali būti autobusų eismas bendrame sraute (6,5 m važiuojamojoje dalyje), bet įrengiant A juostas, juostos dar platėtų pagal kitą puntą ir važiuojamoji dalis būtų 7 m:
                202. Viešojo transporto eismo juostos plotis – 3,50 (3,00) m.
                Akivaizdu, kad pvz. D kat. gatvėje privalo būti 2 eismo juostos po 2,75 m (jeigu būtų parkingas šonuose – pagal 37.2 ir 37.7 punktus reiktų platinti kiekvieną juostą po 0,5 m apsaugos zonoms), bet organizuojant viešąjį transportą (tiek pagal standartą, tiek pagal STR) privalo būti 2 eismo juostos po 3,25 m (jeigu nėra parkingo juostų, esant (pagal STR) – turi irgi platėti papildomai).

                ĮDOMIAUSIA DALIS:
                organizuojant viešąjį transportą fake'inis standartas numato D kat. 2-jų eismo juostų gatvėje juostas po 3,25 m (pagal STR tik ir gali būti 2 eismo juostos D kat. gatvėje) – tada kodėl standartas gatvės profilyje numato 2,75 m juostas viešąjam transportui, jeigu D kat. įmanomos tik 2 eismo juostos, o aukšesnių kat. gatvėse juostos pagal (atnaujintą!) STR platėja nuo 3 m ir daugiau?

                Tai yra įrodymas ir faktas, kad fake'inis standartas ne tik prieštarauja daugybinėms STR nuostatoms, DJMP (citavau anksčiau), bet dabar įrodžiau, kad prieštarauja ir pats sau, nes tekste mini, jog organizuojant VT eismą siaurose vietose minimaliausias galimas plotis 3,05 m, bet gatvės pjūvyje plotis nurodytas 2,75–3,25 m [žr. 20 pav. standarte].

                Supraskim. Vyr. miesto inžinierius yra žurnalistinio išsilavinimo. Jo užduotis kurti turinį. Tą standartą sukūrė, kaip žurnalą, leidinį soc. medijoms. Jis neturi praktinio suvokimo, kaip veikia eismas, saugumas. Nenumato žingsnių į priekį. Klaidingai interpretavo kelis šaltinius, liepė VMS dizaineriams gražiai nubraižyti schemas pagal savo įsivaizdavimą, nufotografavo nekokybiškai ne pagal STR realizuotus infrastruktūros pavyzdžius (dvirtakiai be apsaugos zonų su kliūtimis ir pan.) ir viso labo sukūrė žunralistinį turinį. Keisčiausia, kad VMS infrastruktūros vedėjai, Pakalniai ir admin. direktoriai su merais mano, kad čia viskas gerai. Ta prasme, ne tik visi velniop pasiuntė susisiekimo ministeriją su jų STR, bet net nesivadovauja Olandų CROW (tiek pagal VT, tiek pagal dvirtakius). Kam tas standartas, jei kopijuodami Olandiją galėjo tiesiog paimti jų rekomendacijas ir čia padaryti Olandiją? Dabar gaunas šizofrenija kažkokia: parengė nekokybišką dokumentą (standartą) ir jau nėra kur trauktis atgal.







                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Nežiūrėkim į tą Vilniaus standartą trumpam, o grynai STR panagrinėkim. Ir galim praleisti dabar situacijas, kai yra ir dviračių eismas arba šalia lygiagretus automobilių parkingas. Tam kartui, baziniam pločiui išsiaiškinti.

                  Svarbu: aš neteigiu nei vienaip, nei kitaip, bandau suprasti iš kur tu prieini prie savo išvadų. Nes aš suprantu kitaip skaitydamas tą patį dokumentą (čia jau dokumento problema).

                  202. Viešojo transporto eismo juostos plotis – 3,50 (3,00) m. - iš nesančių žodžių sunku būtų padaryti išvadą, kad 3 metrai nurodyti įvažoms. Lygiai taip pat gali būti ir siauroms vietoms (nes kitur skliausteliuose nurodytas siaurų vietų plotis).

                  30. punktas ir jo 2 paveikslas nurodo, kad autobusui reikia 3,05 metrų pločio eismui (čia su veidrodėliais, t.y. be papildomų apsauginių zonų). Dviem autobusams - 6,5 metro, t.y. 3,25 m. juostai (bet čia jeigu yra po vieną juostą kiekviena kryptimi, nes jeigu yra po 2 juostas ir kita juosta VT nevažiuos, tai automatiškai galėtų mažėti, nes kitoms juostoms yra mažesni reikalavimai).



                  33 punkte, 331 nurodyta, kad vienos juostos pravažiavimuose (t.y. kai yra viena juosta viena kryptimi su nevažiuojama dalimi iš abiejų pusių) yra 3,5m arba 3m siaurose vietose.

                  Tuomet tavo cituota 32 lentelė "Sunkvežimių ir autobusų stovėjimo vietų parametrai". Joje kalbama apie stovėjimo vietų parametrus, ne eismo juostas.


                  Ar kažką praleidau?

                  Comment


                    Siaruose vietose Londone nebijoma 3 m pločio A juostų. Autobuso veidrodėlis išlindęs į kitą juostą.
                    https://goo.gl/maps/SinrrG5JimZQPvtv5

                    Comment



                      201. Viešasis transportas miesto gatvėse organizuojamas vadovaujantis 11 lentele. C ir D kategorijų gatvėmis planuojami tik autobusų maršrutai, jeigu važiuojamosios dalies plotis ne mažesnis kaip 6,5 metrai (3,5 m esant vienpusiam eismui).

                      202. Viešojo transporto eismo juostos plotis – 3,50 (3,00) m


                      11 lentelė:

                      Viešojo transporto eismas: B* - galimas eismas bendrame sraute su stotelėmis įvažose arba viešojo transporto juostose; B – galimas eismas bendrame sraute arba viešojo transporto juostose;

                      STR išvadėlė:
                      B, C, D gatvė gali turėt bendro srauto juostą 3,25 m (t.y.6,5 m abiem kryptim).

                      Gal tas 202 punktas yra "Pylimo gatvė"? Vieniša priešpriešinė VT juosta?

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Nežiūrėkim į tą Vilniaus standartą trumpam, o grynai STR panagrinėkim. Ir galim praleisti dabar situacijas, kai yra ir dviračių eismas arba šalia lygiagretus automobilių parkingas. Tam kartui, baziniam pločiui išsiaiškinti.

                        Svarbu: aš neteigiu nei vienaip, nei kitaip, bandau suprasti iš kur tu prieini prie savo išvadų. Nes aš suprantu kitaip skaitydamas tą patį dokumentą (čia jau dokumento problema).

                        202. Viešojo transporto eismo juostos plotis – 3,50 (3,00) m. - iš nesančių žodžių sunku būtų padaryti išvadą, kad 3 metrai nurodyti įvažoms. Lygiai taip pat gali būti ir siauroms vietoms (nes kitur skliausteliuose nurodytas siaurų vietų plotis).
                        Daug išvadų priėjęs, nežinau su kuriomis nesutinki. Visgi buvau atsakęs, kad nėra svarbu kas skliausteliuose, nes:

                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                        Reziumuoju: niekad nesakiau, kad 3,25 m viešojo transporto eismui yra nelegalus. Jis legalus, bet tik bendrame sraute. Tvirtinu, kad būtent A juostoms (kur juosta kelyje atskirta ištisine linija ir pažymėta A raide arba A+) privalo pagal įstatymą būti 3,5 m, dėl savo tikslų. Net jei 3 m skliausteliuose reikštų ne įvažas ir parkavimą – siaurinimas gali būti tik lokalus toje trumpoje atkarpoje (pvz. senamiestyje), precedentas DJMP išaiškinimas dėl dviračių takų siaurinimo.

                        Esmė, kad VMS'as dabar visame mieste visur darys 3,25 m juostas. Jau galim laukt ir Laisvės pr. siaurinimo, nors ten greitis padidintas, kaip ir T. Narbuto g.
                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        30. punktas ir jo 2 paveikslas nurodo, kad autobusui reikia 3,05 metrų pločio eismui (čia su veidrodėliais, t.y. be papildomų apsauginių zonų). Dviem autobusams - 6,5 metro, t.y. 3,25 m. juostai (bet čia jeigu yra po vieną juostą kiekviena kryptimi, nes jeigu yra po 2 juostas ir kita juosta VT nevažiuos, tai automatiškai galėtų mažėti, nes kitoms juostoms yra mažesni reikalavimai).
                        Tai pilnai pritariu. Tegu mažėja bendras plotis. Galėtų būti C kat. su dvejomis atskiromis važiuojamosiomis dalimis atskirtomis centrine skiriamąja juosta: 3 + 3,5 esant A juostai, arba būti siauriau 3 + 3,25 nesant A juostai (bet vykdant VT eismą). Nevykdant VT eismo būtų išvis 3 + 3.

                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        33 punkte, 331 nurodyta, kad vienos juostos pravažiavimuose (t.y. kai yra viena juosta viena kryptimi su nevažiuojama dalimi iš abiejų pusių) yra 3,5m arba 3m siaurose vietose.

                        Tuomet tavo cituota 32 lentelė "Sunkvežimių ir autobusų stovėjimo vietų parametrai". Joje kalbama apie stovėjimo vietų parametrus, ne eismo juostas.


                        Ar kažką praleidau?
                        Ten kalbama ir apie stovėjimo vietas (3,5 m (3 m siauroje vietoje)) ir apie manevravimą (pravažiavimą parkinge), bet ne būtinai eismo juostas, kur irgi tie patys 3,5 m. Jeigu sunkvežimis važiuotų tiesioje gatvės juostoje be jam skirto parkingo, tai 3,5 m pravažiavimas jam nebereikalingas. Ilgam autobusui toje lentelėje nurodytas ir 8 m plotis pravažiavimui. Taigi, apie sunkvežimius pamirškim, jie neaktualūs ir tikrai miesto gatvėje jiems užtenka siauresnių, pvz. 3,25 m juostų (3,05 m gabaritas ir 20 cm manevratimui).

                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Siaruose vietose Londone nebijoma 3 m pločio A juostų. Autobuso veidrodėlis išlindęs į kitą juostą.
                        https://goo.gl/maps/SinrrG5JimZQPvtv5
                        1) Prie tos A juostos Londone yra metro stotelės, todėl autobusai ten tik priveža mažą atstumą, todėl siaura mažo greičio A juosta nėra problema ir ten yra 20 mi/h (30 km/h);
                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	688
Size:	2,58 MB
ID:	1991321

                        2) Olandų CROW irgi numato siauresnes A juostas, bet tik prie mažesnio greičio (ir olandai irgi turi metro, tramvajus ir pan.);

                        Taigi, o kodėl Vilniuje projektuojamos juostos yra siauresnės net nei siauriausi įmanomi variantai Olandijoje, kai projektuojama Vilniaus net ne siaurose vietose bei greitis dar net didesnis už įprastą 50 km/h?

                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        201. Viešasis transportas miesto gatvėse organizuojamas vadovaujantis 11 lentele. C ir D kategorijų gatvėmis planuojami tik autobusų maršrutai, jeigu važiuojamosios dalies plotis ne mažesnis kaip 6,5 metrai (3,5 m esant vienpusiam eismui).

                        202. Viešojo transporto eismo juostos plotis – 3,50 (3,00) m


                        11 lentelė:

                        Viešojo transporto eismas: B* - galimas eismas bendrame sraute su stotelėmis įvažose arba viešojo transporto juostose; B – galimas eismas bendrame sraute arba viešojo transporto juostose;

                        STR išvadėlė:
                        B, C, D gatvė gali turėt bendro srauto juostą 3,25 m (t.y.6,5 m abiem kryptim).

                        Gal tas 202 punktas yra "Pylimo gatvė"? Vieniša priešpriešinė VT juosta?
                        Viešojo transporto eismo juosta yra viešojo transporto eismo juosta. Tokios sąvokos, kaip vieniša priepriešinė VT juosta išvis nėra. Nežinau, kaip pritempei, man nesigauna.

                        Klausimas: net neatsižvelgiant į tai, kad Vilnius neturi greitesnės rūšies transporto, kaip Londonas ar Olandija – kodėl visame mieste VMS projektuoja siauresnes būtent A juostas (dėl bendro srauto su VT 3,25 m juostose aš nepyktsu) nei nurodo STR ir pavyzdinis Olandų CROW, nors tos vietos nėra siauros, o greitis 50 km/h arba net didesnis?
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Atsakymas iš projektuotojų dėl VT eismo organizavimo Goštauto/J.T.Vaižganto gatvių sankryžoje:

                          2022 09 14: Papildyta atsakymu po infrastruktūros komisijos posėdžio, įvykusio 2022 08 23:

                          Posėdžio metu buvo aptarti eismo organizavimo ir viešojo transporto koregavimo pasiūlymai, gauti iš visuomenės atstovų. Kadangi minima dalis nepatenka į šio projekto apimtį ir sąlygas, posėdžio metu nutarta į šį pasiūlymą neatsižvelgti. Pritariame, kad miesto centrinėje dalyje prioritetas turėtų būti skirtas viešajam transportui, ir tikimės, kad ateityje pertvarkant viešojo transporto schemą, bus numatyta daugiau A juostų, pritaikant šio projekto sprendinius.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Atsakymas iš projektuotojų dėl VT eismo organizavimo Goštauto/J.T.Vaižganto gatvių sankryžoje:

                            1.Suskirstai visus remontus į atkarpas nuo sankryžos iki sankryžos.
                            2. Į visas pastabas atsakai, kad kita sankryžos pusė jau už projekto ribų, todėl nieko keisti negalima.
                            3. Profit.

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Kaip į cirką atvažiavau pažiūrėti, nereikėjo net ilgai laukt - su kiekvienu žaliu šviesoforu tos pačios situacijos.


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Kaip tik šiom dienom teko ten važiuoti, nuo Ozo į GV. Taip ir likau nesupratęs, ar čia reikia iš anksto persirikiuoti į A juostą, ar tik ant viaduko šokti iš 2 juostos į greitėjimo/lėtėjimo juostą. Plius prisideda įsukantys iš GV į Ozo g., su kuriais reikia prasikeisti. Pavojinga vieta.
                              Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                              Pilnai sutinku kad rikiuotis reiktu išanksto i A juosta, o poto tik i lėtėjimo/greitiejimo juosta. Šaut per dvi juostas kad nusukt visiška nesamone. A juosta dar gali stebet per veidrodeli, o kas vyksta lėtėjimo/greitiejimo juostoje jau reikia sukt galva kas tokiame trafike labai pavojinga.
                              ​​​
                              Panašios avarinės situacijos, kai reikia persirikiuoti per kelias juostas, yra ir Pilaitės prospekte prie didžiosios išparduotuvės

                              P.S. Diskusiją geriau tęsti "A" juostų temoje
                              ​​​​​​

                              Comment


                                Bet net ir darant visą atkarpą naujai, pas mus sugalvoja palikt asfalto lauką, atitvertą kuoliukais.. Nu kodėl negalėjo ten tiesiog žolės palikti?

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                  Panašios avarinės situacijos, kai reikia persirikiuoti per kelias juostas, yra ir Pilaitės prospekte prie didžiosios išparduotuvės

                                  ​​​​​​
                                  Pilaitės pr. prie šviesoforo panaikino A juostą ir paliko 3 tiesiai visiems. Tai dabar rikiuotis per dvi juostas tereikia sukantiems dešinėn į Pociūno g - Daug sklandžiau vyksta eismas.

                                  Klausimas kas bus, kai imsis daryti pėsčiųjų ir dviračių viaduko Pilaitės pr. dobile, nes ten iš esmės planuoja tokį patį eismą kaip Ozo g - pridėti A juostą naikinant esamus šaligatvius.

                                  Tad Ozo g. dabar gera vieta vertinti ir bandyti keletą variantų - eismas stebimas nuo Akropolio tilto nukreipta kamera.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Tad Ozo g. dabar gera vieta vertinti ir bandyti keletą variantų - eismas stebimas nuo Akropolio tilto nukreipta kamera.
                                    Na bet ar tikrai reikia eksperimentuoti ir žiūrėti su kamera, suveiks ar ne? Vilnius nėra vienintelis miestas pasaulyje, Europoje pilna miestų su patirtimi, iš kurios galima mokytis. O dabar padaromas eksperimentas, kuris sukuria daug pavojingų situacijų. O dar šalia yra pėsčiųjų perėjos, tai neduokdie dar sužalos ką nors

                                    Comment


                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-09-23 at 23-17-31 Vilniaus A juostų pertvarka į A+ kam daugiau „pliusų“, o kam „minusų“ KOMENTARAI.png
Views:	1044
Size:	26,4 kB
ID:	1993888

                                      Comment


                                        O A juosta bus tik iki stoteles Narbuto?

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220923_230930.jpg
Views:	252
Size:	200,9 kB
ID:	1993890 Click image for larger version

Name:	IMG_20220923_231005.jpg
Views:	241
Size:	186,2 kB
ID:	1993891

                                        Comment


                                          Taip, iki stotelės. Toliau tęsti A juostą ir įrengti priešinga kryptimi planuota atskiru projektu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X