Parašė liootas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Geras pastebėjimas, vienos krypties gatvių tinklas gerokai praleidesnis, pvz. dabar nėra jokių kamščių problemos Mindaugo, Vasario 16-osios gatvėse net per pagrindinį piką, kai šalia esančios gatvės užsikemša.Parašė themanual Rodyti pranešimąTaip jau gaunasi, kai gatvės ne guminės, o norisi viską sutalpinti. Sutalpinti daugiau mažiau viską galima, jeigu pakaktų drąsos padaryti daugiau vienakrypčių gatvių. Aš manau, jog toks eismo organizavimas būtų įmanomas, VT kursuotų ir toliau įprastomis trasomis, visa centrinė miesto dalis būtų išvaduota nuo tranzitinio eismo, o Pylimo gatvėje liktų tik VT ir pėstieji su dviratininkais.
- 2 patinka
Comment
-
Ne tik kad nėra, bet Mindaugo gatvės dvi iš trijų juostų praktiškai nenaudojamos dėl šulinių bei parkuotojų. Absoliučiai ne pagal paskirtį užimama erdvė. Ten vienas iš tų atvejų, kai galima būtų įrengti A juostą ne platinant, o netgi siaurinant.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Geras pastebėjimas, vienos krypties gatvių tinklas gerokai praleidesnis, pvz. dabar nėra jokių kamščių problemos Mindaugo, Vasario 16-osios gatvėse net per pagrindinį piką, kai šalia esančios gatvės užsikemša.
Comment
-
Kaip Vakarinis aplinkkelis neišsprendė kamščių Laisvės pr. ir Geležiniam Vilke, taip ir Šiaurinė nepakeis situacijos. Tų gatvių reikia, nieko nesakau, bet induced traffic fenomenasParašė Lettered Rodyti pranešimą
Kai bus nutiestos Šiaurinė ir M. Lietuvio gatvės, nebebus problemų su susisiekimu šia kryptimi.
Paskutinis taisė liootas; 2020.05.06, 10:49.
Comment
-
Įvažų reikia ten, kur nestoja greitieji. Pvz. Narbuto st. įvažų nebeliks, nes ten stoja visi. Kitas klausimas - kodėl ties Erelių g. nauja VT juosta baigiasi ne dabartinėje, o pirmoje automobilių juostoje? Atrodo kaip neapsižiūrėjimas.Parašė liootas Rodyti pranešimą4 juostos automobiliams vidury miško, kur mažai pėsčiųjų - visiškai normalu, be to, kaip sakė, čia vienas iš kelių vakarų-rytų sujungimų. Geriau jau panaikintų stotelių įvažas. Kam jų reikia iš viso kai yra A juosta ištisinė???Lietuva visiems.
Comment
-
Išsprendė, pvz. seniau vakarais Laisvės pr. kamštis būdavo nuo tilto iki spaudos rūmų, dabar ten tuščia. Rytais nuo fabų irgi pan. situacija pasikeitė. Dėl GV, tai vien trumpas praplatinimas ties Ukmergės sankryža davė didelį efektą, rytais kamštis juda kokius 3-4 kartus greičiau. Plius dar nepamirškim, kad Vilniaus regione kasmet daugėja gyventojų apie 10 tūkst., auga ekonomika, daugiau fūrų, ofisų ir pan., didėja mobilumas, tai sakyti, kad va pastatėm viaduką prieš 10 metų ir dabar vėl kamščiai tokie pat nelabai teisinga, nes be to viaduko dar 5 kartus kamščiai būtų didesni.Parašė liootas Rodyti pranešimą
Kaip Vakarinis aplinkkelis neišsprendė kamščių Laisvės pr. ir Geležiniam Vilke, taip ir Šiaurinė nepakeis situacijos. Tų gatvių reikia, nieko nesakau, bet induced traffic fenomenas
Paskutinis taisė Lettered; 2020.05.06, 11:45.
- 1 patinka
Comment
-
Laisvės pr. išsprendė. Vieninteliai kamščiai beliko sukant nuo Spaudos rūmų link Pilaitės pr. (bet čia jau VA projekto trūkumas, kad nebuvo numatytas išsukimas nuo Šešuolių gatvės link Gariūnų) bei vakare ties Rygos/Laisvės sankryža, kas irgi priklauso ne tik nuo VA, bet ir nuo tos pačios Šiaurinės g. trūkumo. Nėra kamščio prieš Pilaitės/Laisvės prospektų sankryžą, kuris kartais būdavo nuo Lazdynų tilto. Tuo tarpu Geležinio Vilko gatvė ir jos kamščiai nėra susiję su VA; užtat eismas tikrai labai pralaisvėjo Ukmergės gatvėje, tranzitinio eismo nebeliko išvis.Parašė liootas Rodyti pranešimą
Kaip Vakarinis aplinkkelis neišsprendė kamščių Laisvės pr. ir Geležiniam Vilke, taip ir Šiaurinė nepakeis situacijos. Tų gatvių reikia, nieko nesakau, bet induced traffic fenomenas
- 3 patinka
Comment
-
Na nepasakyčiau, kad neišsprendė. Laisvės pr. galima važiuoti visiškai non-stop, neskaitant jau pabaigos prie Lazdynų tilto.Parašė liootas Rodyti pranešimą
Kaip Vakarinis aplinkkelis neišsprendė kamščių Laisvės pr. ir Geležiniam Vilke, taip ir Šiaurinė nepakeis situacijos. Tų gatvių reikia, nieko nesakau, bet induced traffic fenomenas
Anksčiau reisinė mašina į Rygą vakarinio piko metu važiuodavo 1-1,5 h per Vilnių, dabar pavyksta ir per 20 min. (jei nebūna kamštuko Tūkstantmečio g.)
- 1 patinka
Comment
-
Labai nesunkiai galima pritaikyti ir atvirkštinę logiką. Per dešimt metų padidėjęs mobilumas yra vadinamas induced demand. O be to viaduko gal kamščiai nebūtų padidėję, o būtų rasti kiti sprendimai? Nes čia gaunasi diskusija, kad jei vakar būtume paėmę dar vieną butelį, tai šiandien nebūtų reikėję atsipagirioti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Išsprendė, pvz. seniau vakarais Laisvės pr. kamštis būdavo nuo tilto iki spaudos rūmų, dabar ten tuščia. Rytais nuo fabų irgi pan. situacija pasikeitė. Dėl GV, tai vien trumpas praplatinimas ties Ukmergės sankryža davė didelį efektą, rytais kamštis juda kokius 3-4 kartus greičiau. Plius dar nepamirškim, kad Vilniaus regione kasmet daugėja gyventojų apie 10 tūkst., auga ekonomika, daugiau fūrų, ofisų ir pan., didėja mobilumas, tai sakyti, kad va pastatėm viaduką prieš 10 metų ir dabar vėl kamščiai tokie pat nelabai teisinga, nes be to viaduko dar 5 kartus kamščiai būtų didesni.
- 2 patinka
Comment
-
Geležiake neišsprendė, nes nėra Mykolo Lietuvio gatvės, kuri Vakarinį sujungtų su GV naudojamais rajonais. Atsiras ML - kamščiai prie Pedagoginio sumažės kitą rytą. O kol kas iš Santariškių važiuojant į Kauno/Klaipėdos pusę greičiausia varyt per centrą...Parašė liootas Rodyti pranešimą
Kaip Vakarinis aplinkkelis neišsprendė kamščių Laisvės pr. ir Geležiniam Vilke, taip ir Šiaurinė nepakeis situacijos. Tų gatvių reikia, nieko nesakau, bet induced traffic fenomenas
- 1 patinka
Comment
-
Dideli pokyčiai judriausiose sostinės gijose: atsiras A juostos, bus platinama T. Narbuto gatvė
Dar vienas straipsnis, ten plačiau komentuojami želdynai.
Bet galvojau, įrengiant naują stotelę Konstitucijos - Kalvarijų sankryžoje, kaip turėtų keistis greitųjų autobusų sustojimai? 1G labai daug stotelių išeina, turbūt turėtų 1G praleisti Kalvarijų turgų, stoti tik Žalgirio, naujojoje stotelėje ir Žaliajame
Be to, kvaila, kad stotelė atsiranda Š-P kryptimi, šalia Lvovo stotelė, bet visi nuo Centro važiuojantys 3G, 56 ir kt. sukantys į kairę, stos tik Europos aikštėje? Keistoka
- 1 patinka
Comment
-
Bet kam tada Europos aikštės stotelė šalia? Reikėtų ją naikinti tada ir perkelti Lvovo šalia Jablonskio skvero. Žmonių srautas tiesiog įprastu paeiti tuos 200 metrų, manauParašė abruo Rodyti pranešimąGalėtų Lvovo stotelę perkelti iš karto už sankryžos, ten kaip tik yra niekam nereikalinga greitėjimo juosta. O sukantys į kairę iš Šeimyniškių g. į Kalvarijų g. vis tiek joje nestoja.
Comment
-
Minėjo berods dar per pristatymą kad priėmė pasiūlymą nedaryti įvažų.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGavau atsakymus į PP pasiūlymus. Tiek Ozo g., tiek Kalvarijų g. įrengiant A juostas stotelėse, kuriose stoja visas VT, nebus įrengiamos įvažos!
Comment
-
Dar trumpai apie Kalvarijų g.: siaurins juostas, likusį plotą skirs šaligatvių platinimui, dėl kintamo bendro kelio pločio svarstys galimybę įrengti dviračių taką ar bent vieną juostą, svarstys galimybę įrengti daugiau žalumos dėl siaurinamos gatvės, kairių posūkių daug kur neliks, kad nestrigtų automobilių eismas, nukreipimo salelių nežymės – pavers saugumo salelėmis įremintomis bortais viduryje gatvės.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 5 patinka
Comment
Comment