Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
    Sveiki, ar kas pildote A juostų pažeidėjus? Gal kas turi pomėgį po grįžimo namo po kamščio išsitraukti video medžiagą iš registratoriaus ir išsiųsti medžiagą į e-policiją? Šiandien prikaupiau medžiagos. Gal kas supažindins, ar galiu siųsti visus vienu pranešimu ar kiekvieną atskirai? Ir ar labai ten sudėtinga supildyti viską, jeigu kiekvienam atskirai?
    Kaip galima fiksuoti A juostos pažeidėjus? Siunčiate foto ar video?

    Jei video - kokia kokybe jie priima? Koks failo dydis?
    Jei foto - kaip įrodyti, kad nebus kontrargumento "stovėjau nes užgeso ir sugedo su avariniu nuotraukoje nesimato avarinio"?

    Comment


      Sugedęs savo dešiniausioj juostoj turi likt stovėt, bet ištisinės kirst negali. Pvz. Gedimino pr. sustoja dažnai "sugedę", tai tokios pačios plačios ištisinės kirsti ir stoti ant dviračių juostos irgi negali.
      ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Sugedęs savo dešiniausioj juostoj turi likt stovėt, bet ištisinės kirst negali. Pvz. Gedimino pr. sustoja dažnai "sugedę", tai tokios pačios plačios ištisinės kirsti ir stoti ant dviračių juostos irgi negali.
        Realybė yra kitokia.
        Sugedus mašinai ištisinės kirsti negalima, bet jei autoįvykis techninis, kažkas kažkam į galą, ir policija neatvažiuoja reguliuoti eismo, visi turi stovėti kol susifotografuos dalyviai ir apsispręs kas kaltas? Pvz. Kalvarijų g. kur 1A+1+1+1A (ar Saulėtekio al.). Nes IŠTISINĖS kirsti negalima.

        Na taip nebus

        Turi būti taisyklės adekvačiau parašytos. Traktorių ant 25 km/h aplenkti galima (kai yra ištisinė+kelio ženklas "Lenkti draudžiama").

        Comment


          Užtat traktoriaus lenkti nebuvo galima, jei buvo tik ištisinė, be draudžiamojo ženklo. Dabar jau įsigaliojo arba ketino priimti ir netrukus įsigalios, kad galima kirsti ištisinę ir be ženklo. Tai taip, mašinos turėtų stovėti sugedusios savo juostoj, o jau kam reikia, tas pasirinks, kaip apvažiuoti – ar pro kairę išvažiuojant į priešpriešą arba A juosta. Tokiu atveju, A juosta VT ir toliau važiuos be trikdžių.

          Realybėje, pvz. Gedimino pr. dauguma stoja tik trečdalį dviračių juostos užėmę, kiti stoja ištisinės nekirtę nei kiek.
          ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Realybėje, pvz. Gedimino pr. dauguma stoja tik trečdalį dviračių juostos užėmę, kiti stoja ištisinės nekirtę nei kiek.
            Realybėje stovinčios viduryje prospekto mašinos (atseit netrukdo dviratininkams "dviračių take" kurių per darganą nebūna,išskyrus paspirtukais lakstančius bolt-woltus) gerokai užkemša kelią lygioje vietoje.
            Bet čia jau nutolta nuo temos apie "A" juostas, nes prospekte yra ne "A" juosta, o dvigubas kurjerių paspirtukų (vasarą buv. dviračių) takas.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Realybėje stovinčios viduryje prospekto mašinos (atseit netrukdo dviratininkams "dviračių take" kurių per darganą nebūna,išskyrus paspirtukais lakstančius bolt-woltus) gerokai užkemša kelią lygioje vietoje.
              Ar tokiu atveju pateisini ištisinės kirtimą?

              Comment


                Linija yra tokia pati iš KET (storoji, plačioji) ar A juosta, ar autostrada, ar dviračių juosta.

                Papildant: būtų galima manyti, jog KET (jau ar netrukus) leidžiant kirsti ištisinę, būtų legalu lūžusiai mašinai stovėti A juostoj. Visgi, dauguma gatvių, kur yra A juosta, turi po dvi juostas mašinoms, tai tikrai turėtų būti (gal ir yra) saugiklis, kad lūžusi mašina turi stovėti mašinų dalyje, kaip iki šiol, nes A juosta visais atvejais bus tik viena.

                Prieš porą metų ant T. Narbuto g. kalno centro kryptimi pačioje viršukalnėje išėjo oras iš "Senukai" sunkvežimio. Sugalvojo fūristas pasitraukti į A juostą, kad netrukdyti mašinoms. Matyt vėlai sumąstė (nes dingus orui, stabdžiai užsibklokuoja), tai atsistojo įstrižas per pirmą mašinų juostą ir A juostą. Tai troleibusai negalėjo jo apvažiuoti, nes laidai pakabinti arčiau A juostos centro, o ne per vidury tarp abiejų juostų. Troleibusų virvės būtų kabinusios vilkiko puspriekabę. Tai nutįso troleibusų eilė beveik nuo stotelės iki Spaudos rūmų. Juokingiausia, kad buvo 5 val. ryto, t. y. mašinų net nebuvo savo dviejose juostose, o troleibusų keliasdešimt susigrūdo.
                ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                Comment


                  /\ Gerai, kad iš Gedimino prospekto (kur nėra jokių "A" juostų) pavyko gana rišliai sugrįžti į temą apie "A juostas.

                  Comment

                  Working...
                  X