Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Turbūt, kad koks žioplas vaikas nenuvažiuotų netyčia į gatvę, kur eismas vyksta 80+ km/h.
    https://maps.app.goo.gl/pzXZ4bsCXCBCD8jT8

    Ant tilto bus bortas, o 10 metrų už tilto - nebe

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

      https://maps.app.goo.gl/pzXZ4bsCXCBCD8jT8

      Ant tilto bus bortas, o 10 metrų už tilto - nebe

      Esminis skirtumas

      važiuoti šalia +-50 cm aukščio borto

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą

        Pagal tokią logiką, reiktų visame mieste atitvarų, kur šaligatvis neatskirtas nuo važiuojamosios dalies žalia juosta. Gali koja įstrigt tarp borto ir gatvinio transporto.
        Ant tiltų daug dažnesnis plikledis. Neretai niekur plikledžio nėra, tik ant tiltų.

        Comment


          Tiems, kam ten nereikia atitvarų siūlyčiau nueit ten ir pasivaikščiot per tą tiltą. Ir dar įsivaizduoti, kad su mažu vaiku tą darot.

          Comment


            Beje, greit per Google Maps peržiūrėjau bene visus Vilniaus, Kauno, Klaipėdos tiltus ir dar keletą smulkesniuose miestuose, tai vienintelėj Klaipėdoj radau du tiltus be atitvarų - Pilies g. ir Tiltų g., bet ten atitinkamai greitis ribojamas iki 40 ir 30 + eismo ribojimai. Nu tai tikrai tų atitvarų nelabai ir reikia. Nors, tiesą pasakius, Pilies g. tiltas Klaipėdoje gal ir galėtų turėti kažkokius turėklus, tiesiog dėl jaukumo.

            Comment


              Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
              Beje, greit per Google Maps peržiūrėjau bene visus Vilniaus, Kauno, Klaipėdos tiltus ir dar keletą smulkesniuose miestuose, tai vienintelėj Klaipėdoj radau du tiltus be atitvarų - Pilies g. ir Tiltų g., bet ten atitinkamai greitis ribojamas iki 40 ir 30 + eismo ribojimai. Nu tai tikrai tų atitvarų nelabai ir reikia. Nors, tiesą pasakius, Pilies g. tiltas Klaipėdoje gal ir galėtų turėti kažkokius turėklus, tiesiog dėl jaukumo.
              Tai čia Lietuvoje. Gal vertėtų pasižvalgyti kažkur į vakarus? Kiek pamenu pradedant pvz. nuo Varšuvos, tiltai ant kurių leidžiamas 50-60 km/h greitis - visi be atitvarų. Net ir patys didžiausi.
              Juo labiau, kaip ir rašyta, prasmės iš atitvarų ant tilto nėra, jeigu šaligatvis už tilto įrengtas taip pat palei važiuojamąją dalį ir ten jau atitvarų nebėra.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Juo labiau, kaip ir rašyta, prasmės iš atitvarų ant tilto nėra, jeigu šaligatvis už tilto įrengtas taip pat palei važiuojamąją dalį ir ten jau atitvarų nebėra.
                Aš gal paliksiu tiesiog šitą čia: Oslo g. - Google Maps

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Gal vertėtų pasižvalgyti kažkur į vakarus? Kiek pamenu pradedant pvz. nuo Varšuvos, tiltai ant kurių leidžiamas 50-60 km/h greitis - visi be atitvarų. Net ir patys didžiausi.
                  Nebuvo sunku. Varšuva, 9 tiltai, iš jų 7 su atitvarais, 2 be. Ant tų dviejų kur be atitvarų greitis 40 ir draudžiama važiuoti sunkesniais nei 2,5 tonos automobiliais.
                  Kur dar pažiūrėt?
                  Paskutinis taisė Valiukas; 2025.11.24, 14:47.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                    Tai čia Lietuvoje. Gal vertėtų pasižvalgyti kažkur į vakarus? Kiek pamenu pradedant pvz. nuo Varšuvos, tiltai ant kurių leidžiamas 50-60 km/h greitis - visi be atitvarų
                    Vienoje yra visur panašiuose tiltuose:
                    https://www.google.com/maps/@48.2493...oASAFQAw%3D%3D
                    https://www.google.com/maps/@48.2384...Il5baw!2e0!6sh
                    https://www.google.com/maps/@48.2273...tZ4yuQ!2e0!6sh
                    Paskutinis taisė Lettered; 2025.11.24, 15:09.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                      Nebuvo sunku. Varšuva, 9 tiltai, iš jų 7 su atitvarais, 2 be. Ant tų dviejų kur be atitvarų greitis 40 ir draudžiama važiuoti sunkesniais nei 2,5 tonos automobiliais.
                      Kur dar pažiūrėt?
                      Tiltas prie jų Nac. Stadiono. Iš kur ten 40?
                      Gal tada vertėtų parašyti, kiek per kitus, su atitvarais leistinas greitis? Nes du pamenu: 80 ir berods 90 km/h.
                      Paprastesnis sprendimas tada ir ant Valakampių tilto leisti tik 50 km/h. Jeigu jau čia kažkokios rizikos dėl greičio atsirado, nors iki remonto ir visų ribojimu ten irgi buvo galima 70 km/h ir tikriausiai dėl to kažkokių incidentų, nebuvo kilę. T.y. nebuvo ir rizikų.

                      O toliau, kaip ir sakiau, galima keliauti dar į vakarus. Pvz. Dresdenas. Ant visų tiltų, isskyrus magistralinių kelių, atitvarų nerasime. Kai pas mus net ir "magistralinis" Žvėryno tiltas įrėmina visus tarp plieno.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                        Tiltas prie jų Nac. Stadiono. Iš kur ten 40?
                        Vienam kadre ir stadionas ir tiltas ir 40. Ant paties tilto iš abiejų pusių po du greičio radarus, tai turbūt ženkliukas ne tik simbolinis. Al. 3 Maja - Google Maps

                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Gal tada vertėtų parašyti, kiek per kitus, su atitvarais leistinas greitis? Nes du pamenu: 80 ir berods 90 km/h.
                        O kam? Tai gali nors ir 130 būt, jei tvarkingai atitverta, nematau bėdos. Juk apie tai ir šnekam - ant tilto, kuriuo dideliu greičiu važiuoja automobiliai, reikia atitvarų.

                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Paprastesnis sprendimas tada ir ant Valakampių tilto leisti tik 50 km/h. Jeigu jau čia kažkokios rizikos dėl greičio atsirado, nors iki remonto ir visų ribojimu ten irgi buvo galima 70 km/h ir tikriausiai dėl to kažkokių incidentų, nebuvo kilę. T.y. nebuvo ir rizikų.
                        Ar tikrai paprastesnis? Nu va taip va tikrai, geriau greičio ribojimas nei paprasti turėklai, kad pėstieji/dviratininkai jaustųsi saugiau? Tikrai tikrai?

                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        O toliau, kaip ir sakiau, galima keliauti dar į vakarus. Pvz. Dresdenas. Ant visų tiltų, isskyrus magistralinių kelių, atitvarų nerasime. Kai pas mus net ir "magistralinis" Žvėryno tiltas įrėmina visus tarp plieno.
                        Galim, žinoma. Matau jau ne aš vienas šitą žaidimą žaidžiu
                        Pvz. Berlynas. Dauguma tiltų be atitvarų, bet su plačiais pėsčiųjų takais ir šalia jų dviračių juosta ir greitis 30 ar panašus. Londonas irgi panašiai, arba greitis mažas arba plačios patogios zonos dviračiams/pėstiesiems.
                        Tokio nejaukaus kaip Valakampių (didelis greitis ir be atitvarų) nu kol kas niekur neradau, o per šiandien jau kokį 100 tiltų apžiūrėjau

                        Comment


                          Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                          Vienam kadre ir stadionas ir tiltas ir 40. Ant paties tilto iš abiejų pusių po du greičio radarus, tai turbūt ženkliukas ne tik simbolinis.
                          Ok. Reiks panagrinėti, nes iš kitos pusės lyg ir nebuvo tokių ribojimu.
                          Galim, žinoma. Matau jau ne aš vienas šitą žaidimą žaidžiu
                          Nenoriu aš jokių žaidimų žaisti ar bandyti pritempti kažko tiesiog iš vizualinės atminties "vakaruose" nepamenu tiek tiltų miesto gatvėse su atitvarais, kaip mūsu regione. Jeigu neteisus - pripažįstu.
                          Tiesiog visi šie atitvarai statomi ne dėl pėsčiųjų, o dėl transporto saugumo, kad neįvažiuotų į upę. Išoriniai turėklai nieko nesulaiko. Taigi aukštį bortai ant Valakampių tilto jau iš esmės atlieka ši vaidmenį.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą

                            Tai čia Lietuvoje. Gal vertėtų pasižvalgyti kažkur į vakarus? Kiek pamenu pradedant pvz. nuo Varšuvos, tiltai ant kurių leidžiamas 50-60 km/h greitis - visi be atitvarų. Net ir patys didžiausi.
                            Juo labiau, kaip ir rašyta, prasmės iš atitvarų ant tilto nėra, jeigu šaligatvis už tilto įrengtas taip pat palei važiuojamąją dalį ir ten jau atitvarų nebėra.
                            Grynai spėjant iš teorinės pusės. Jei eini šalgiatviu ir į tave atlekia mašina ar pats paslysti su dviračiu - turi n+k variantų kur saugiai taikyti. Ant tilto visų tų variantų nėra.

                            Asmeniškai ant Valakampių tilto užskaityčiau atitvarus. Nežinau ar dėl atitvarų nebuvimo, ar dėl auto greičio, ar dėl tilto aukščio, bet nesijaučiu jaukiai ant jo nei pėsčias, nei su dviračiu. O ant kokio senojo Žvėryno tilto galėtų nuimt atitvarus. Be reikalo užima vietą.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Grynai spėjant iš teorinės pusės. Jei eini šalgiatviu ir į tave atlekia mašina ar pats paslysti su dviračiu - turi n+k variantų kur saugiai taikyti. Ant tilto visų tų variantų nėra.

                              Asmeniškai ant Valakampių tilto užskaityčiau atitvarus. Nežinau ar dėl atitvarų nebuvimo, ar dėl auto greičio, ar dėl tilto aukščio, bet nesijaučiu jaukiai ant jo nei pėsčias, nei su dviračiu. O ant kokio senojo Žvėryno tilto galėtų nuimt atitvarus. Be reikalo užima vietą.
                              Visa esmė, kad kaip ir minėjau, atitvarai įrengiami vien tik dėl transporto priemonių. Niekur normose jie netaikomi pėsčiųjų apsaugai išskiriant tiltus, nes tada ir šaligatvius mieste ir gatvėje už tilto reikėtų atitverti. Tai grynai yra techninė priemonė apsauganti transporto priemones dėl nuvažiavimo nuo tilto ar viaduko.

                              Dėl nejaukumo, tikriausiai visa tai dėl greičio. Aišku Valakampių tiltas yra toks, kad atitvarai ant jo, tarp važ. dalies ir šaligatvio kažkaip nekenktų ir turi teisę egzistuoti. Tačiau aš norėjau atkreipti dėmesį, kad būnant vakarų Europos šalyse, Skandinavijoje, galima pastebėti, kad ten mieste dauguma tiltų (išskyrus kokias magistrales ar magistralines gatves) neturi atitvarų tarp važ. dalies ir šaligatvių. Eilinis žmogus turbūt to net nepastebi, bet jausmas vaikštant per tokius tiltus yra kiek kitoks, nei einant pas mus. Ir man asmeniškai maloniau kai mieste tų atitvarų nėra. O pas mus net ir tokie tiltai kaip Žvėryno, tiltai per Vilnelė į Užupį, Mindaug ar pan. visi atitverti atitvarais, kažkokie atriboti. Nors pvz. atitvarai ant šio tilto yra didžiausias absurdas: 10 Malūnų g. - Google Maps
                              Neretai jie užima pakankamai nemažai vietos, kur ir šiaip šalitilčiai pėstiesiems praeiti yra apverktinai siauri.
                              Paskutinis taisė sleader; Vakar, 13:18.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                O pas mus net ir tokie tiltai kaip Žvėryno, tiltai per Vilnelė į Užupį, Mindaug ar pan. visi atitverti atitvarais, kažkokie atriboti. Nors pvz. atitvarai ant šio tilto yra didžiausias absurdas: 10 Malūnų g. - Google Maps
                                Neretai jie užima pakankamai nemažai vietos, kur ir šiaip šalitilčiai pėstiesiems praeiti yra apverktinai siauri.
                                Prisidedu. Užupio tiltai per Vilnelę tikrai atrodo absurdiškai, ypač, kad per juos yra vienpusis eismas – važiuojamąją dalį galima laisvai susiaurinti iki kokių 3,25 m ir turėsim didžiausius šaligatvius šonuose. Bet kur tau! Na, argi šitai yra normalu? Ir dar su surūdijusiais griozdais kažkokiais.

                                Arba Paupio tiltas – really? Vienai juostai? Kur net VT nevažiuoja?
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                  Prisidedu. Užupio tiltai per Vilnelę tikrai atrodo absurdiškai, ypač, kad per juos yra vienpusis eismas – važiuojamąją dalį galima laisvai susiaurinti iki kokių 3,25 m ir turėsim didžiausius šaligatvius šonuose. Bet kur tau! Na, argi šitai yra normalu? Ir dar su surūdijusiais griozdais kažkokiais.

                                  Arba Paupio tiltas – really? Vienai juostai? Kur net VT nevažiuoja?
                                  O susiaurinus kaip ten gaistrinė turės pravažiuoti jei ant tilto suges mašыna?

                                  Comment


                                    Varšuvoje teko praeiti senuoju tiltu per Vyslą ties nac. stadionu, tai be atitvarų susikūrė šioks toks nejaukumo jausmas, nes by design transportas norėdamas gali bėgėtis iki 70-90 km/h, man atrodo tik greičio apribojimas 50 km/h. Kiti tiltai Varšuvoje turi aptvertus šaligatvius.

                                    Jei tiltukas siauras, kur net norint neįsibėgėsi iki 50-60 km/h tai atitvarai nereikalingi, arba jie neturi atskirti šaligatvių (šaltičių) nuo važ. dalies
                                    Vilnelės tiltai tikrai turėtų būti platesniais šaligatviais su viena vienpusio eismo juosta (3,25 m pločio).

                                    Parašė Košutas Rodyti pranešimą

                                    O susiaurinus kaip ten gaistrinė turės pravažiuoti jei ant tilto suges mašыna?
                                    Yra net trys tilteliai per Vilnelę ir visas įmanomas pirmumas su žiburėliais
                                    Sugedusi mašыna - realus akstinas tvarkytis su per senu ir netvarkingu ES valstybei automobilių amžiumi.

                                    Comment


                                      Parašė Košutas Rodyti pranešimą

                                      O susiaurinus kaip ten gaistrinė turės pravažiuoti jei ant tilto suges mašыna?
                                      Arba jei degalai baigsis. Tada šakės, viskas. Kolapsas.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X