Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Elementaru, kad nereiktų pjauti plytelės per pusę kas antroje gretoje.
    Ypač soviemečiu, kai nebuvo nei pakankamai pjovimo mašinų, nei diskų deimantinių.
    O švedai kvailiai daro kaip sudėtingiau. Man atrodo tikslas dedant skersai yra surišt plyteles taip kaip reikia per rišamąsias įpjovas. Mačiau man atrodo Ozo kvartale, kur šaligatvis tiesiog nuo kalvos išsiskėtęs išilgai suklotų plytelių.

    Comment


      Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

      O švedai kvailiai daro kaip sudėtingiau. Man atrodo tikslas dedant skersai yra surišt plyteles taip kaip reikia per rišamąsias įpjovas. Mačiau man atrodo Ozo kvartale, kur šaligatvis tiesiog nuo kalvos išsiskėtęs išilgai suklotų plytelių.
      Tikriausiai ne kvailume reiklas, o mūsų taupyme (na ir ojektyviame skurdume lyginant su Švedija) ten kur nereikia, kaip visada.

      Comment


        Nežinau į kurią temą dėti. Iš anksto dėkoju jei perkelsite į tinkamesnę.

        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1025
Size:	76,0 kB
ID:	2213928

        https://atliekukultura.lt/naujienos/...ybu-taisykles/

        Atliekos gali virsti vertingu statybiniu resursu. Tuo įsitikinusi „Kauno švara“, kuri iš nepavojingųjų atliekų deginimo gautus pelenus ir šlaką siūlo naudoti kelių tiesybos bei infrastruktūros projektuose. Kas vakar buvo atlieka, šiandien tampa kelių tiesybos medžiaga. Tai – ekonomiška ir tvari alternatyva įprastoms kelių tiesybos medžiagoms.

        Lietuvos kogeneracinėse jėgainėse kasmet sudeginama šimtai tūkstančių tonų mišrių komunalinių atliekų. Po šio proceso lieka pelenai ir šlakas – anksčiau laikyti tiesiog nepanaudojamais likučiais, šiandien tampa svarbia žaliava statybai. „Kauno švara“ kartu su partneriais juos paruošia ir į rinką tiekia kaip statybinį produktą, tinkamą kelių nesurištųjų pagrindo sluoksnių ir kitų infrastruktūros objektų įrengimui.

        „Iš sudegintų atliekų, pasitelkiant partnerius, išgauname kelių tiesybai tinkamą statybinę medžiagą. Tai, kas vakar buvo atlieka, šiandien – kelių tiesybos medžiaga. Pelenų ir šlako mišinių taikymas – galimybė tiesti tvarius, pigesnius ir pažangesnius kelius jau šiandien“, – sako UAB „Kauno švara“ generalinis direktorius Saulius Lazauskas.

        Comment


          vos ne buratino auksas... o siaip tai sunkiuju metalu paduos ir dioksino i aplinka jei paplaus ta pagrinda
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            O dėl privalumų niekam nerūpi, nes VMS kokybės ir panašių dalykų niekaip netikrina, o "garantija" pasibaigia vos prasidėjusi, tai būtų neprotinga daryti kaip nors kitaip, nei dabar.
            O koks konkrečiai privalumas taip klojamų plytelių?

            Comment


              Parašė Pankolis Rodyti pranešimą

              O koks konkrečiai privalumas taip klojamų plytelių?
              Geresnis rišimas t.y. geresnis viso šaligatvio integralumas ir stabilumas, mažiau skilinėjimo, geresnė estetika ir t.t.

              Comment


                Iš savivaldybės protokolų:

                1. SVARSTYTA: Dėl Ozo g. / Gelvonų g. sankryžos projekto.

                Infrastruktūros grupės vadovas Ilja Karužis pristatė atnaujintą informaciją apie projekto eigą. Taip pat pristatytas UAB „Akropolis Group“ kvietimas organizuoti susitikimą siekiant aptarti pateiktus siūlymus – svarstyti pėsčiųjų tilto įrengimą per Ozo/Gelvonų g. sankryžą, kuris galimai padėtų užtikrinti pėsčiųjų saugumą, atskirtų konfliktuojančius srautus, sumažintų automobilių eismo trikdžius, pagerintų bendrą miesto viešosios erdvės kokybę ir mobilumo infrastruktūrą.

                Svarstytos įvairios struktūrinės galimybės: dviejų lygių antžeminio srauto (eismas ratu) sprendinys, dviejų lygių sprendinys su X formos pėsčiųjų tiltu bei kiti galimi variantai.
                Vyriausioji architektė Laura Kairienė akcentavo, kad UAB „Akropolis Group“ svarbūs pėsčiųjų saugumo bei žemės sklypų (servitutų) klausimai. Pakomentavo galimus sprendimus.
                UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ generalinė direktorė Laura Joffė pateikė atnaujintą informaciją apie Mamutų parko projekto eigą.
                Vyko diskusija, kurios metu klausimus uždavė ir pasisakė: V. Benkunskas, A. Šataitė, L. Kairienė, I. Karužis, A. Nikitin, L. Joffė, A. Grigonis.

                NUTARTA:
                1. Projektuoti dviejų lygių sankryžą.
                2. Vicemerui Andriui Grigoniui organizuoti susitikimą su UAB „Akropolis Group“ atstovais siekiant aptarti galimus Ozo g. / Gelvonų g. sankryžos sprendinius ir automobilių parkavimo sprendimų keitimo variantus. Į susitikimą kviesti ir UAB „Hanner“ atstovus – aptarti transformatorinės perkėlimo klausimą.
                3. Pavesti Infrastruktūros grupei artimiausiu metu parengti ir pristatyti pėsčiųjų eismo galimybių nuo Senamiesčio iki Mamutų parko schemą, įvertinant pakabinamos Gembės galimybes.
                Paskutinis taisė digital; 2025.08.11, 13:27. Priežastis: tilto dalis perkelta į kitą temą

                Comment


                  Kas ta "pakabinamos Gembės" galimybė?

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Kas ta "pakabinamos Gembės" galimybė?
                    Keltuvas, kurį siūlė Zuokas. Na aišku kas ten iš tiesų nežinia, bet gal.

                    Comment


                      Žvalgų gatvėClick image for larger version

Name:	20250812_190255.jpg
Views:	382
Size:	2,73 MB
ID:	2215078

                      Comment


                        Labai reikalingas takas. Dabar Žvalgų g. kaip kokia juodoji skylė pasiekiamumo prasme tiek dviračiu, tiek pėsčiomis. Pagaliau bus patogu į Norfą nuvažiuoti

                        Comment


                          Bet tai koks vairuotojų genocidas ir siaurinimas. Dabar eilinis fūristas negalės savo samasvalo ir fūros priparkuoti kur papuolė šalikelėje.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Bet tai koks vairuotojų genocidas ir siaurinimas. Dabar eilinis fūristas negalės savo samasvalo ir fūros priparkuoti kur papuolė šalikelėje.
                            Tiesa.
                            Nesu niekad matęs, kad važiuotų ar stovėtų, bet jie tokie:

                            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	254
Size:	145,1 kB
ID:	2215091

                            Comment


                              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                              Tiesa.
                              Nesu niekad matęs, kad važiuotų ar stovėtų, bet jie tokie:
                              Tavo prieš tai įdėtoje nuotraukoje matosi du sunkiasvoriai ir vienas lengvasis automobilis stovintys kelkraštyje
                              Šiaip faktas, kad tuos šešių metrų pločio kelkraščius ne pėstiejį išmynė.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Tavo prieš tai įdėtoje nuotraukoje matosi du sunkiasvoriai ir vienas lengvasis automobilis stovintys kelkraštyje
                                Šiaip faktas, kad tuos šešių metrų pločio kelkraščius ne pėstiejį išmynė.
                                O geras, nepastebėjau net, važiavau kirsdamas gatvę, bet ne pačia Žvalgų gatve. O kiek tenka važiuot, tai nematau, kad ten stovėtų kažkas, bet pasirodo sustoja

                                Comment


                                  Vasaros g remonto istorijos tęsinys.

                                  2025 08 13

                                  Foto prasideda nuo Olandų g.

                                  Jie ne tik nesumažino plytelių plotų kaip prašiau ir buvau nubraižęs su siūlymu apželdinti, bet dar ir, panašu, padidino... Nes nu negi mažinsi įkaistančių kietųjų dangų plotą, dulkes, lietvamzdžių apkrovimą kritulių metu, taupysi pinigus, kursi jaukesnę aplinką. O kad maža nepasirodytų, tai nors jie išardė visą posūkio bortą, bet pastatė jį toje pačioje vietoje taip palikdami nesveiko pločio asfaltą, kur eina žmonės - atkarpoje telpa apie 4-5 automobiliai sustatyti lygiagrečiai vienas kito...

                                  Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	151,2 kB ID:	2215147
                                  Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	200,9 kB ID:	2215157
                                  Click image for larger version

Name:	Vasaros g remontas nuo Olandu iki Vasaros 7 sklypo 2025 04 05 01.jpg
Views:	69
Size:	200,1 kB
ID:	2215366

                                  PS.
                                  Kaip kitaip galima įvardinti tokią veiklą nei kaip barbarizmas, kenkimas ir tt.?
                                  Paskutinis taisė spekas; 2025.08.14, 15:03.

                                  Comment


                                    Žvilgsnis į kairę:

                                    Click image for larger version

Name:	PhotoPictureResizer_81325_1.jpg
Views:	191
Size:	451,5 kB
ID:	2215149

                                    Comment


                                      Nors visoje gatvėje šaligatvis ne platesnis nei 1,5 m, čia reikėjo įkalti apie 2-2,5 m pločio praėjimuką į kitoje gatvės pusėje esančius pastatus. Prašiau įrengti 1,5 m pločio praėjimą... Ir tikrai ne per šulinį, kuris dar ir be reikalo aprėmintas bortais... Galės pvz žiemą vartytis ant to šulinio bortų senyvo amžiaus žmonės, kurie ten gyvena...

                                      Click image for larger version  Name:	PhotoPictureResizer_81325_2.jpg Views:	0 Size:	619,0 kB ID:	2215151
                                      Paskutinis taisė spekas; 2025.08.13, 18:59.

                                      Comment


                                        Nors čia yra vietos įrengti 1,5 m pločio šaligatvį, bet ne - reikėjo būtinai ties vienu medžiu susiaurinti iki 1,1 m...

                                        Click image for larger version

Name:	PhotoPictureResizer_81325_3.jpg
Views:	194
Size:	519,8 kB
ID:	2215153

                                        Comment


                                          Net šaligatvio tiesia linija nebesugeba įrengti. Prieš kelis metus dar sugebėjo...

                                          Click image for larger version

Name:	PhotoPictureResizer_81325_4.jpg
Views:	194
Size:	662,9 kB
ID:	2215155

                                          Comment

                                          Working...
                                          X