Naujas šaligatvis nuo Č. Sugiharos g. link Žvėryno:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Dar galima pradėti naudoti plyteles, kurios nėra visiškas šlamštas, kaip tai daro bet kurios kitos ES šalies miestai. Kad ir Ryga. Su trinkelėmis irgi nematau problemos, jeiu jos būtų. Kaune daug kur trinkelės sudėtos ir viskas ok.Tiesą sakant einant net maloniau einasi, nei per tas plyteles.Parašė spekas Rodyti pranešimąJau esu siūlęs - gal vertėtų nebenaudoti plytelių jas pakeičiant pvz trinkelėmis - tada nebus kam skilinėti? Taip pat tada bus galima ramiai mechanizuotai valyti, nes nebeskils. Teliks tik pagrindus apkrovoms užtikrinti.
- 4 patinka
Comment
-
Deja, kokybė smarkiai krito, kai tik gamintojai suprato, kad europiniai normatyvai kelia gan žemus minimalius reikalavimus. Bet ne tik medžiagose bėdos. "Prioptimizuota" visur. Paimkim kad ir aukščiau įmestą taką. Plytelės be jokio skersinio perrišimo. Kol danai ar olandai net eglute klojamoms trinkelėms gamina trikampius galiukus kraštams, mūsiškiai net plyteles deda taupydami, kad nereiktų pusinių ir px kad išilgai tako siūlės skėsis. Apie pritaikymą traktoriams net nesiplėsim, esu beveik tikras, kad po tais borteliais net betono nerastumeParašė John Rodyti pranešimą
Dar galima pradėti naudoti plyteles, kurios nėra visiškas šlamštas, kaip tai daro bet kurios kitos ES šalies miestai. Kad ir Ryga. Su trinkelėmis irgi nematau problemos, jeiu jos būtų. Kaune daug kur trinkelės sudėtos ir viskas ok.Tiesą sakant einant net maloniau einasi, nei per tas plyteles.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.02.24, 20:14.
- 8 patinka
Comment
-
Žiauru. Tikrai atėjo metas savivaldybei išsikelti normalius reikalavimus savo šaligatviams. Dviračių takus kažkaip sugebėjo nukopijuoti nuo pavyzdinės šalies, tai kodėl negalima nukopijuoti standartų plytelių klojimui?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Deja, kokybė smarkiai krito, kai tik gamintojai suprato, kad europiniai normatyvai kelia gan žemus minimalius reikalavimus. Bet ne tik medžiagose bėdos. "Prioptimizuota" visur. Paimkim kad ir aukščiau įmestą taką. Plytelės be jokio skersinio perrišimo. Kol danai ar olandai net eglute klojamoms trinkelėms gamina trikampius galiukus kraštams, mūsiškiai net plyteles deda taupydami, kad nereiktų pusinių ir px kad išilgai tako siūlės skėsis. Apie pritaikymą traktoriams net nesiplėsim, esu beveik tikras, kad po tais borteliais net betono nerastume
O šituo konkrečiu atveju išvis nesuprantu, kodėl buvo būtinos plytelės. Toks takas per žaliąją zoną tikrai galėjo būti asfaltuotas ir platesnis: patogiau dviračiams, riedučiams. Gal net mažiau darbo valandų pareikalautų, negu plytelių klojimas?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
Comment
-
Neišeina sakyt, kad sugebėjo. Visi raudoni takai pilni defektųParašė taccido Rodyti pranešimąDviračių takus kažkaip sugebėjo nukopijuoti nuo pavyzdinės šalies, tai kodėl negalima nukopijuoti standartų plytelių klojimui?
- 3 patinka
Comment
-
Bet konceptualiai sugebėjo – kad būtų ne nupieštas, o asfaltuotas raudonas takas. Kai Talinas ar kiti miestai toliau išsidirbinėjo su šaligatvių padažymais, Vilnius pažengė žingsnį į priekį. Tik iškyla didelis klausimas, ar tokia pažanga įmanoma ir techninių reikalavimų/standartų srityje?Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNeišeina sakyt, kad sugebėjo. Visi raudoni takai pilni defektų100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Tai konceptualiai ir su šaligatviais viskas ok. Tiesiog jie subyra į šipulius po kelių mėnesių, kaip ir dviračių takai.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Bet konceptualiai sugebėjo – kad būtų ne nupieštas, o asfaltuotas raudonas takas. Kai Talinas ar kiti miestai toliau išsidirbinėjo su šaligatvių padažymais, Vilnius pažengė žingsnį į priekį. Tik iškyla didelis klausimas, ar tokia pažanga įmanoma ir techninių reikalavimų/standartų srityje?
- 1 patinka
Comment
-
Plytelių naudojimas išvis man nėra niekaip suprantamas. Trinkelių nereikia tokių aukštų (šaligatviams pilnai užtenka 50mm), tačiau net ir naudojant tokį patį aukštį, jos dažnu atveju pigesnės. Pvz, standartinės 375x375x70 plytelės 1m2 mažmeninė kaina yra 19,50€, kai tuo tarpu 200x100x70 trinkelių - 18,50€, o 200x100x50 - 13,20€.Parašė spekas Rodyti pranešimąJau esu siūlęs - gal vertėtų nebenaudoti plytelių jas pakeičiant pvz trinkelėmis - tada nebus kam skilinėti? Taip pat tada bus galima ramiai mechanizuotai valyti, nes nebeskils. Teliks tik pagrindus apkrovoms užtikrinti.
- 1 patinka
Comment
-
Atidariau šiandien dviračio sezoną ir prasinešiau per Vakarinę miesto dalį. Tai dėl šaligatvių - katastrofa. Nėra, kad kažkur prasčiau, o kažkur OK. Išskyrus keletą gabalėlių, visur ka ta stro fa. Čia ne apie stadionus reikia svajoti, o skubiai tvarkyti visus šaligatvius. Baisu ir kiemuose, ir palei gatves, stotelėse. Visur o.O
Tokia gėda apėmė. Ir liūdniausia, kad naujai daromi šaligatviai visiškas šūdas. Latvių gatvė - nė metro be broko. Aš nežinau, gal reikia tuos šaligatvius paskelbti sovietiniu paveldu oficialiam lygmeni ir gal tik tada kas nors keisis..? Bepigu paminklą nukelti ar gatvę pervadinti, o štai per keliasdešimt metų nesutvarkyti nei keliasdešimt procentų sovietų laikų gatvių infrastruktūros - tai čia, rodos, misija neįmanoma.
- 7 patinka
Comment
-
Kadangi aš irgi šiandien biškiuką prasimyniau pro visokias miesto vietas, tai pažiūrįkim, kaip mums sekasi judėti link Skandinavijos ir Nordicų pagal miesto aplinkos tvarkymą ir pėsčiųjų galimybes judėti. Spoiler alert: prastai
Savanorių pr. nuo žiedo judant link Kauno pusės ties Baltic Petroleum degaline

VMS dabar atsimazina nuo praktiškai visų pranešimų apie išbombarduotus ir sugriuvusius šaligatvius, aiškindami, kad šaligatviai tvarkomi pagal kažkokį jų "prioritetinį sąrašą". Įdomu, kurioje "prioritetų" sąrašo vietoje yra šitas šaligatvis?

Kas čia padaryta, tai išvis neaišku. Sakyčiau, tiesiog kažkokia ch**nia

Jeigu nenusisuksi kojos, tai gal ant tavęs užgrius supuvęs ir kiaurai perrūdijęs stulpas?



Šiaip randomly suverstos statybinės medžiagos ar tai atliekos

- 10 patinka
Comment
-
Kažkur toli nuo visko, kur dauguma vilniečių nėra buvę, Vaduvos gatvėje, yra šiek tiek aptvarkyto šaligatvio atkarpų, greta humanizuotos gatvės. Beje, ką reiškia šitoje vietoje pastatytas ženklas "Stovėti draudžiama"?

Atgal link centro kita Savanorių pr. puse. Situacija su šaligatviais irgi labai bloga

Kai kuriose vietose yra neblogos būklės šaligatvių, bet tik trumpose atkarpose, kaip suprantu, ties kai kuriais naujesniais pastatais, kur kažkokių projektų vystytojai sutvarkė ir šaligatvį greta savo objekto. Kad tokia sistema yra idiotiška ir elementariai neveikia in the grand scheme of thhings, yra aišku ir arkliui, bet nėra aišku VMS glušiams

Dar viena nedidelė gero šaligatvio atkarpa

Toliau toks šaligatvis

Kažkas buvo daroma su bortais. Sulaužyti nauji granitiniai bortai belenkaip sukišti į žemę

Granitinio borto gabalas padėtas ant laiptų, kurie iš esmės užkerta bet kokią galimybę šituo šaligatviu judėti neįgaliesiems vežimėlyje. How? Why? Šitie klausimai tuūrbūt niekada nebus atsakyti


Čia šiaip daugmaž tipiškas postakopaliptinis Vilniaus vaizdas
Paskutinis taisė John; 2024.02.25, 23:27.
- 17 patinka
Comment
-
Artėjant prie Savanorių žiedo, toks jau kaip ir prie geresnių Vilniaus šaligatvių

Dar viena turbūt kažkokio projekto vystytojo sutvarkyta trumpa šaligatvio atkarpa

Ir vėl back to normal


Vėl išmėtytos šaligatvio plytelės. Kas? Kaip? Kodėl? Who knows

Čia šaip griovys padarytas tiems, kad įkristų tamsoje, jei netyčia išliko gyvi ir sveiki eidami šituo šaligatviu

Neįgalieji? Kokie neįgalieji? F**k them
-VMS

Nuo Savanorių žiedo link Savanorių pr. Krasnuchos. Trumpa sutvarkyto šaligatvio dalis

- 11 patinka
Comment
-
Po trumpos gero šaligatvio atkarpos toks vaizdas. Sunku ką nors bekomentuoti

Kai šaligatvis naudojamas kaip PAPILDOMAS išvažiavimas iš PURVYNE esančio parkingo. New Nordics, tsakant

Čia jau artėjant link centro t.y. "normalių" miesto vietų. Vaizdas nelabai pagerėjo, negu tose "blogose" vietose, kur "niekas nevaikšto"

Nu ir pabaigai vienas tikrai geras šaligatvio pavyzdys (neskaitant sulpų). Kažkada, berods, early 2000s pastatytas šaligatvis, kuris yra geresnės būklės, nei visi iki vieno po ~2015 įrengti šaligatviai Vilniuje
- 22 patinka
Comment
-
Gal šiais metais grįš prie tų Savanorių pr. šaligatvių? Bet taip, vaizdas baisus ir net nesinori komentuoti. Šiandien centre prasilenkiau su viena baltarusių / ukrainiečių šeima, kurie žiūrėjo į belekaip išmaltą kiemą, kuriame dar stovėjo kažkokie griuvėsiai aptraukti žaliu tinklu ir sakė: "strašna". Būtent, "strašna". Kol kas "strašna". Pažiesim kaip bus po kelių metų, pažadai ir planai - dideli.
Comment
-
Ar šiais metais yra apskritai bent kokių šaligatvių tvarkymo projektų? Nes poreikis yra milžiniškas ir net "nauji" šaligatviai iš apgailėtinų medžiagų ir su atitinkama darbų kokybe, kurie buvo tvarkomi Šimašiaus kadencijų metu jau, iš esmės, reikalauja tvarkymo.Parašė Knope Rodyti pranešimąGal šiais metais grįš prie tų Savanorių pr. šaligatvių? Bet taip, vaizdas baisus ir net nesinori komentuoti. Šiandien centre prasilenkiau su viena baltarusių / ukrainiečių šeima, kurie žiūrėjo į belekaip išmaltą kiemą, kuriame dar stovėjo kažkokie griuvėsiai aptraukti žaliu tinklu ir sakė: "strašna". Būtent, "strašna". Kol kas "strašna". Pažiesim kaip bus po kelių metų, pažadai ir planai - dideli.
- 1 patinka
Comment
-
Savanorių pr. svarbu naujas asfaltas mašinytėms, tokia takų būklė jau 20 metų, gal daugiau, po asfaltavimo darbų dar labiau pablogėjo arba kaip matome supylė visas šiukšles.
2023 birželį buvau rašęs dėl takų, pažadėjo 2024 tęsti darbus, nes kažkokį mistinį atamų iškėlimo pirkimą nesėkmingai vykdo:
https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/310430
- 3 patinka
Comment
-
2024 rudenį tą patį atsakė.Parašė Kaid Rodyti pranešimąSavanorių pr. svarbu naujas asfaltas mašinytėms, tokia takų būklė jau 20 metų, gal daugiau, po asfaltavimo darbų dar labiau pablogėjo arba kaip matome supylė visas šiukšles.
2023 birželį buvau rašęs dėl takų, pažadėjo 2024 tęsti darbus, nes kažkokį mistinį atamų iškėlimo pirkimą nesėkmingai vykdo:
https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/310430
- 1 patinka
Comment
-
Matant jų fizinę būklę, nepanašu, kad jie labai judėtų pėsčiomis.Parašė digital Rodyti pranešimąŽurnalistai ir influenceriai (kaip Rokiškis ar Užkalnis), vietoje to, kad verktų dėl "siaurinamų" gatvių, galėtų geriau šaligatviais pasidomėti.
- 6 patinka
Comment
Comment