Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Matant jų fizinę būklę, nepanašu, kad jie labai judėtų pėsčiomis.
    Šiaip man tas keista: jeigu supuvęs sovietinis VVT tikrai neaktualus bent kiek normalesnes pajamas gaunantiems, tai šaligatviais mažiau daugiau pasinaudoja visi. Ir visiems viskas tinka. Kokie žemi žmonių standartai savo aplinkai ir miesto valdžiai...

    Comment


      Parašė Nikas Rodyti pranešimą

      Šiaip man tas keista: jeigu supuvęs sovietinis VVT tikrai neaktualus bent kiek normalesnes pajamas gaunantiems, tai šaligatviais mažiau daugiau pasinaudoja visi. Ir visiems viskas tinka. Kokie žemi žmonių standartai savo aplinkai ir miesto valdžiai...
      Apie ką čia Jūs? Dauguma suka ratus automobilyje, kol atsilaisvina vieta arčiau durų, nors per tą laiką galėjo senai atžingsniuoti nuo toliau, tik kad su galimybe išsipurvinti, paslysti ar išvis susižaloti. Vat toks vat balsavimas kojomis, arba tiksliau ratais.

      Comment


        Sprendimo variantas, nors vėl gi, čia taip reiktų kone visus šaligatvius papuošti =D Bet būtų smagu bent stoties aikštę papuošti Valdo ir Remygos veidukais.

        https://www.thisiscolossal.com/2012/...x-the-streets/

        Comment


          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
          Sprendimo variantas, nors vėl gi, čia taip reiktų kone visus šaligatvius papuošti =D Bet būtų smagu bent stoties aikštę papuošti Valdo ir Remygos veidukais.

          https://www.thisiscolossal.com/2012/...x-the-streets/
          Mažiau ruskij mir, daugiau vakarietiško požiūrio į šitą problemą

          Click image for larger version

Name:	3045488-inline-i-1-anonymous-activist-wanksy-gets-copy.0.0.1430580385.jpg
Views:	518
Size:	208,5 kB
ID:	2113241

          Comment


            Turbūt labiausiai į šaligatvių temą tiks. Netoli namų gruodžio mėnesį įrenginėjo požeminę atliekų aikštelę, tomis dienomis lauke buvo apie -10 laipsnių. Tai po maždaug savaitės taip pasidarė, šaligatvis nelabai pasisekė:

            Click image for larger version

Name:	IMG_7897.jpg
Views:	512
Size:	3,62 MB
ID:	2113268

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Ar šiais metais yra apskritai bent kokių šaligatvių tvarkymo projektų?
              Panašu Nemenčinės pl. prasideda darbai, kur reikalingas gatvės platinimas iš 2 į 4 juostas, tai ne tik rekonstruos naujai, bet bus atskiriamas šaligatvis nuo dvirtakio. Dabar ten bendras eina.

              Dėl Savanoriu pr., tai su dviračiu 2023-07-10 dar nardžiau tarp visų trijų juostų kamštyje, tai teko skalda važiuot. Tai visai suprantama, kad šaligatviai dar nesutvarkyti. Visgi labai apmaudu, kad deklaruoja viso rajono planuojamą konversiją, bet vėl ir vėl prieštaraujant DJMP magistralinį dviračių eismą organizuos bendrame take (kaip "Tvarkau miesto" pranešime nurodyta). Pagal pirminį Eurovelo11 planą, iš vis turėjo palei upę eit dvirtakis su labai šauniais vaizdais.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Mažiau ruskij mir, daugiau vakarietiško požiūrio į šitą problemą

                Click image for larger version

Name:	3045488-inline-i-1-anonymous-activist-wanksy-gets-copy.0.0.1430580385.jpg
Views:	518
Size:	208,5 kB
ID:	2113241
                Labai vakarietiška. Labiau net, kaip John sako, new Nordic. Sėkmės piešiant pimpalus.

                Comment


                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                  Labai vakarietiška. Labiau net, kaip John sako, new Nordic. Sėkmės piešiant pimpalus.
                  Reiktų tikėtis, kad Grinda lygiai tokie patys pimpalofobai ir paskubėtų paslėpti tokius meninius performansus

                  Comment


                    Įdomu ar toje Kintų gatvėje nebūtų buvę pigiau užsakyti vieną, bet gerą projektą, negu 2, bet blogus. Gal tada ir medžiagas būtų pavykę geresnes sudėti, ir daugiau darbininkų liktų aplinkinių šaligatvių tvarkymui?

                    Comment


                      Praeitą savaitę buvau Bratislavoje (Slovakijos sostinė). Neturėjau aukštų lūkesčių, galvojau mes kažkiek geriau gyvenam. Tai ne. Grįžus namo ir matant visus tuos Vilniaus purvynus, išmaltus kiemus, subyrėjusius šaligatvius nu tiesiog nevilties jausmas kažkoks apima. ANT TIEK.

                      Comment


                        Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                        Praeitą savaitę buvau Bratislavoje (Slovakijos sostinė). Neturėjau aukštų lūkesčių, galvojau mes kažkiek geriau gyvenam. Tai ne. Grįžus namo ir matant visus tuos Vilniaus purvynus, išmaltus kiemus, subyrėjusius šaligatvius nu tiesiog nevilties jausmas kažkoks apima. ANT TIEK.
                        BVP augimas tėra vienas (ir ne pats svarbiausias) rodiklis. Mūsų kultūra, habitusai, deja, arčiau Maskolijos, kad ir kaip skaudu tai būtų.

                        Comment


                          Parašė Knope Rodyti pranešimą

                          BVP augimas tėra vienas (ir ne pats svarbiausias) rodiklis. Mūsų kultūra, habitusai, deja, arčiau Maskolijos, kad ir kaip skaudu tai būtų.
                          Tai ne augimas, o dydis vienam gyventojui. Aišku, pati Bratislava nuo likusios Slovakijos yra atsiplėšusi per 2,5 karto, Vilniaus atotrūkis nuo šalies vidurkio yra mažesnis, nu bet vis tiek, visose srityse kažkaip geriau ir kokybiškiau pasirodė. Ir viešasis tvarkingai, patogiai ir laiku važiuoja (važinėja iir tramvajai ir autonominiai troleibusai ir traukiniai), ir dviračių takai gatvėse bortais atskirti, ir šaligatviai neišbyrėję, nėra ten visų tų beprasmiškų purvynų tarp gatvių ir namų, ir senamiestis be automobilių, net požeminės perėjos - ir tos patogios, su eskalatoriais, veikiančiais liftais ir prekyba. Nu žodžiu, atrodo, kad ten viskas jau padaryta apie ką mes dešimtmečiais diskutuojam ir planuojam.

                          Comment


                            Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                            Tai ne augimas, o dydis vienam gyventojui. Aišku, pati Bratislava nuo likusios Slovakijos yra atsiplėšusi per 2,5 karto, Vilniaus atotrūkis nuo šalies vidurkio yra mažesnis, nu bet vis tiek, visose srityse kažkaip geriau ir kokybiškiau pasirodė. Ir viešasis tvarkingai, patogiai ir laiku važiuoja (važinėja iir tramvajai ir autonominiai troleibusai ir traukiniai), ir dviračių takai gatvėse bortais atskirti, ir šaligatviai neišbyrėję, nėra ten visų tų beprasmiškų purvynų tarp gatvių ir namų, ir senamiestis be automobilių, net požeminės perėjos - ir tos patogios, su eskalatoriais, veikiančiais liftais ir prekyba. Nu žodžiu, atrodo, kad ten viskas jau padaryta apie ką mes dešimtmečiais diskutuojam ir planuojam.
                            Aš suprantu, kas yra BVP ir kad jis auga, arba krenta Slovakija, žinoma, turėjo kitas startines pozicijas 1990 m., na, bet užknisa tuo visad teisinti(is). Tai ilgų metų aplaidumo rezultatas.

                            Comment


                              Pas mus yra priešingai. Ne Vilnius atsiplėšęs, bet dažnu atveju pagal infrastruktūros būklę yra atsilikęs nuo mažesnių miestų ar net gyvenviečių. Čia tokia decentralizacijos pasekmė, kai investicijų proporcijos nėra tolygiai paskirstomos.

                              Comment


                                Prie ko čia tas BVP? Į žemėlapį užtektų pažiūrėt kur Slovakija, o kur Lietuva
                                ...o ir pagal BVP per capita ilgai buvo geresnis Slovakijoje, geresnės startinės pozicijos.
                                Niekur tas faktorius "arčiau/toliau Europos" nedingo. Esam vienoje atokiausių pozicijų Europos Sąjungoje, jos pagr. centrų atžvilgiu+arčiau rusijos mėgstančios pakariaut. Tačiau nesiūlau dėl to graužtis, kartais ta saviplaka jau tiesiog atrodo kartais tik dėl saviplakos. Matau skirtumą nuo 1990s ir 2000s, norisi tikėtis, kad pavyks stabiliai investuoti į viešą infrą.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Ne Vilnius atsiplėšęs, bet dažnu atveju pagal infrastruktūros būklę yra atsilikęs nuo mažesnių miestų ar net gyvenviečių.
                                  Gal taip atrodo, nes forume 80% pranešimų yra apie Vilnių, 15% – apie Kauną ir 5% – apie likusią Lietuvą?

                                  Comment


                                    Parašė Babaras Rodyti pranešimą

                                    Gal taip atrodo, nes forume 80% pranešimų yra apie Vilnių, 15% – apie Kauną ir 5% – apie likusią Lietuvą?
                                    Užtenka pasivaikščiot po eilinį rajono centrą ar net smulkesnį miestelį. Po to pasivaikščiot po Vilniaus centrą.

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Prie ko čia tas BVP? Į žemėlapį užtektų pažiūrėt kur Slovakija, o kur Lietuva
                                      ...o ir pagal BVP per capita ilgai buvo geresnis Slovakijoje, geresnės startinės pozicijos.
                                      Niekur tas faktorius "arčiau/toliau Europos" nedingo. Esam vienoje atokiausių pozicijų Europos Sąjungoje, jos pagr. centrų atžvilgiu+arčiau rusijos mėgstančios pakariaut. Tačiau nesiūlau dėl to graužtis, kartais ta saviplaka jau tiesiog atrodo kartais tik dėl saviplakos. Matau skirtumą nuo 1990s ir 2000s, norisi tikėtis, kad pavyks stabiliai investuoti į viešą infrą.
                                      Prie to, kad dažnai šiuo rodikliu matuojamas atseit valstybės išsivystymas. Gi giriamasi, jau pralenkėm Graikiją, Portugaliją, ir Italiją su Ispanija tuoj pralenksim. Sakau, kad tai tik vienas iš rodiklių. Palikim tą BVP, neesmė juk.

                                      Comment


                                        BVP pasivijom, bet aplinkos lygiu pralenksim tik tada, kai tas BVP ilgai išbus tokio lygio.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          BVP pasivijom, bet aplinkos lygiu pralenksim tik tada, kai tas BVP ilgai išbus tokio lygio.
                                          BVP nepadės nesiparkuoti ant žolės. Kita vertus, BVP padės asfaltuoti žolę. Bet kai žolės mieste nebelieka, žmogus ieško žolės kitur...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X