Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taline požeminė perėja prie Baltijos turgaus bus perdaryta į dviračių parkingą, o pėstieji vaikščios viršuje. Estai ir Vilniui ir Kaunui eilinį kartą duoda į kailį. Nuoroda.

    Comment


      Parašė Blaze Rodyti pranešimą
      Taline požeminė perėja prie Baltijos turgaus bus perdaryta į dviračių parkingą, o pėstieji vaikščios viršuje. Estai ir Vilniui ir Kaunui eilinį kartą duoda į kailį. Nuoroda.
      Dubliuoti perėjas paviršiuje visuomet galima. Bet perdarinėti požemines perėjas į saugyklas reiktų tik jei tam yra realus poreikis, o ne tiesiog dėl idėjos.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Dubliuoti perėjas paviršiuje visuomet galima. Bet perdarinėti požemines perėjas į saugyklas reiktų tik jei tam yra realus poreikis, o ne tiesiog dėl idėjos.
        Straipsnyje parašyta, kad yra saugyklos poreikis. Ir, kad net jei nepavyks jos įrengti po žeme, tai vis tiek ji bus. O kitas požemines perėjas mieste svarstys kaip pritaikyti. Galbūt kaip slėptuves.

        Bet svarbiausia:
        "Bringing pedestrian traffic aboveground is part of city authorities' general policy of making the Estonian capital more accessible to pedestrians, the deputy mayor highlighted."

        Šviesmečiai mums iki tokio supratimo.

        Comment


          Parašė Blaze Rodyti pranešimą

          Straipsnyje parašyta, kad yra saugyklos poreikis. Ir, kad net jei nepavyks jos įrengti po žeme, tai vis tiek ji bus. O kitas požemines perėjas mieste svarstys kaip pritaikyti. Galbūt kaip slėptuves.

          Bet svarbiausia:
          "Bringing pedestrian traffic aboveground is part of city authorities' general policy of making the Estonian capital more accessible to pedestrians, the deputy mayor highlighted."

          Šviesmečiai mums iki tokio supratimo.
          Paradoksas, bet kalbant su estu kolega jis stebėjosi kaip mes Vilniuje esame pažengę toli su apželdinimo ir gatvių pertvarkos projektais ir kaip pas mus visa politika yra perorientuota į pėsčiuosius ir dviratininkus.

          Realybėje žolė žalesnė už sienos.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Paradoksas, bet kalbant su estu kolega jis stebėjosi kaip mes Vilniuje esame pažengę toli su apželdinimo ir gatvių pertvarkos projektais ir kaip pas mus visa politika yra perorientuota į pėsčiuosius ir dviratininkus.

            Realybėje žolė žalesnė už sienos.
            Šiaip Taline išties jie biškį atsilieka su humanizavimo dalykais ir visokiais dviračių takais. Bet taip tikriausiai buvo, nes Taline ir taip nebloga situacija su walkability ir accessibility, lyginant su Vilniumi, kuris buvo ir didele dalimi tebėra visiška katastrofa tiek dėl sugriuvusios ar neegzistuojančios infrastruktūros, tiek dėl mašinų parkavimo ant kažkada buvusios pėsčiųjų infrastruktūros.

            Comment


              Kai kuriais aspektais Vilnius lenkia Taliną, bet supratimo, kad laiptai kelia problemų dar nėra. Štai pavyzdys iš pagrindinės Naujamiesčio gatvės. Vienoje vietoje šaligatvis turi 3(!) skirtingus lygius. Viską čia reiktų rauti lauk ir išlyginti šaligatvį į vieną lygį, šiek tiek aukštesnį už gatvės. Bet taip nebus, nes savivaldybei tai atrodo neįmanoma.

              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230309-153844__01__01.jpg
Views:	1024
Size:	121,6 kB
ID:	2035935

              Comment


                Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                Kai kuriais aspektais Vilnius lenkia Taliną, bet supratimo, kad laiptai kelia problemų dar nėra. Štai pavyzdys iš pagrindinės Naujamiesčio gatvės. Vienoje vietoje šaligatvis turi 3(!) skirtingus lygius. Viską čia reiktų rauti lauk ir išlyginti šaligatvį į vieną lygį, šiek tiek aukštesnį už gatvės. Bet taip nebus, nes savivaldybei tai atrodo neįmanoma.

                Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230309-153844__01__01.jpg Views:	45 Size:	121,6 kB ID:	2035935
                Šią sankyžą visai neseniai viešino kartu su V. Kudirkos g. projektu.
                Siūliau visą sankryžos lygi pakelti, kad visi takai daugmaž susilygintu su gatvės lygiu, bet projektuotojams čia kažkoks kosmosas atrodė, o savivaldybė aiškino, kad sovietinės atraminės sienutės yra saugomos.

                Comment


                  Tai kad jie lygioje vietoje darydami nuo 0 nesugeba suvesti vieno šaligatvio skirtingų pusių į vieną lygį (Kernavės g. ir panašūs atvejai), ką jau čia kalbėti apie tokią vietą

                  Kernavės g., kur VISKAS daryta faktiškai nuo 0
                  Paskutinis taisė John; 2023.03.09, 16:31.

                  Comment


                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                    Šią sankyžą visai neseniai viešino kartu su V. Kudirkos g. projektu.
                    Siūliau visą sankryžos lygi pakelti, kad visi takai daugmaž susilygintu su gatvės lygiu, bet projektuotojams čia kažkoks kosmosas atrodė, o savivaldybė aiškino, kad sovietinės atraminės sienutės yra saugomos.
                    Prieš mėnesiuką rekonstruojant laiptus, ties jais išgriovė šias sienutes paprastame mikrorajone. Dabar kabo žemių sluoksnis, toks mini kanjonas gavos, nes taip pigiau ir patogiau buvo dirbt:
                    https://www.google.com/maps/@54.7166...!7i6720!8i3360
                    Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	986
Size:	1,25 MB
ID:	2035978

                    Nejau viršutiniame Naujamiestyje kažkaip įmanoma, kad saugo ne pastatus, bet (dar ir sovietinę) infrastruktūrą?
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                      Šią sankyžą visai neseniai viešino kartu su V. Kudirkos g. projektu.
                      Siūliau visą sankryžos lygi pakelti, kad visi takai daugmaž susilygintu su gatvės lygiu, bet projektuotojams čia kažkoks kosmosas atrodė, o savivaldybė aiškino, kad sovietinės atraminės sienutės yra saugomos.
                      Tai gal jie gali tada tas sienutes pasiimti ir išsivežti į muziejų saugoti? Ok, saugom tai saugom, bet žmonėms reikia normaliai praeiti, vėžimėliu pravažiuoti. Pikta, kai saugomas toks sovietinis "paveldas", o realūs žmonių poreikiai ignoruojami – na, kaip nors praeis, o jei ne, tegul automobiliu važinėja.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Iš arčiau pasižiūrėkim į naujus (paskutinių 2-3 metų) Vilniaus Šimaš-quality šaligatvius. Nežinau, ar visi atkreipė dėmesį, bet praktiškai visi per paskutinius kelis metus sukloti nauji/rekonstruoti šaligatviai, kuriais mėgsta pasigirti Šimašius, yra žiauriai nelygūs ir apgailėtinos kokybės, kokios turbūt nebuvo net sovietmečiu. Apie plytelių skilinėjimus net nekalbu, nes tai atskira tema. Tiesiog einant ir dedant koją, net per storą bato padą, jaučiasi, kad koja užmynė ant kažkokio nelygaus paviršiaus. Pasižiūrėjus su kamera iš arčiau, dar geriau pasimato šūdarankiška kokybė.

                        Visos foto darytos tik lygiose atkarpose t.y. ne prie įvažiavimų į kiemus, staigių reljefo pokyčių ar kitose sudėtingose situacijose. Viskas tik iš visiškai lygių ir nesudėtingų šaligatvių atkarpų, kur ką nors padaryti blogai ar nelygiai yra sunkiai įmanoma net ir stengiantis. Taip pat, ignoravau visas akivaizdžiai defektuotas vietas, kur, tarkim, atsiveria kokia nors duobė ar kitas akivaizdus darbų brokas. Viskas, ką tikrinau ir fotkinau, yra "geros" ir "kokybiškos" šaligatvių atkarpos. And yet, kažkokiu būtų tie šūdarankiai tai sugeba. Ir VMS šūdarankiai tai priima padėdami parašą kaip už kokybiškai atliktą darbą. Ir taip yra praktiškai su kas antra plytele visuose be išimties naujuose šaligatviuose

                        Kernavės g.

                        Sirtingo dydžio plyšiai tarp plytelių, skirtingi plytelių aukščiai


                        Skirtingi aukščiai


                        Vėl aukščiai nesueina apie 5mm






                        Plyšiai tarp plytelių


                        Šeimyniškių g.

                        Aukščių skirtumai





                        Sunku pasakyti, ar čia pagrindai taip siaubingai blogai sudėti, ar pačios plytelės tinkamai nesuklotos, bet atrodo, kad kažkas būtų papylęs krūvą plytelių ir jas daugmaž apytiksliai išstumdęs ir išlyginęs su šluota ar kitu atsitiktinių įrankiu. Visiškai nesuvokiama, kokiu būdu viskas nusirito iki tokio lygio, kad Vilniuje, ES šalies sostinėje, 2023 metais sugebama praleisti šitokį apgailėtiną mėšlą, kuris atrodo apgailėtinai net lyginant su sovietmečio chaltūromis. Kaip tai įmanoma? Kodėl viskas iki to daėjo?

                        Paskutinis taisė John; 2023.03.31, 00:30.

                        Comment


                          Čia irgi iš istorijos, kai pakloja naujus šaligatvius, paskui kažkokius tinklus tvarko ir "atstato" infrastruktūrą į pradinę būklę. Algirdo - Panerių gatvių sankryža.

                          Click image for larger version

Name:	20230328_180134.jpg
Views:	742
Size:	2,12 MB
ID:	2040723

                          Comment


                            Tokius visada reportinu, visada pataiso, kadangi įpareigoja dariusius remontus. Prie namų esantį šaligatvį netgi antrą kartą pareportinau, nes po pirmo karto tik ištiesino, bet įdubimo nesutvarkė - sakė sutvarkys.

                            Bet reportinant reikia prirašyti, kad kažkas darė rekonstrukciją ar remontą.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Tokius visada reportinu, visada pataiso, kadangi įpareigoja dariusius remontus. Prie namų esantį šaligatvį netgi antrą kartą pareportinau, nes po pirmo karto tik ištiesino, bet įdubimo nesutvarkė - sakė sutvarkys.

                              Bet reportinant reikia prirašyti, kad kažkas darė rekonstrukciją ar remontą.
                              Tai į forumą aš keliu jau pareportinęs. O naujiems darbams dažnas atsakymas: darbams taikoma 5 metų garantija. Tada aš paklausiu, kaip priėmėte darbus su akivaizdžiu broku? Kartais ir tris kartus reportini. Kartais būsena išnagrinėta, o atsakymo nėra. Visokių kuriozų pasitaiko. Dabar bus eilė žiemą klotiems šaligatviams, visiškas nonsensas, per patį įšalą dirbo. Dar nepriduota, bet jau linksmieji kalneliai.

                              Comment


                                Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                Čia irgi iš istorijos, kai pakloja naujus šaligatvius, paskui kažkokius tinklus tvarko ir "atstato" infrastruktūrą į pradinę būklę. Algirdo - Panerių gatvių sankryža.

                                Click image for larger version

Name:	20230328_180134.jpg
Views:	742
Size:	2,12 MB
ID:	2040723
                                Analogiška situacija katik įvyko ties Olandų ir Paco g sankryža.

                                Comment


                                  Aš katik reportinau atvejį ties Paco 3 kur katik statybas baigė. Ten išvažiavimas iš sklypo sujungtas su Paco gatve vienoje pusėje 90 laipsnių kampu. Aš nejuokauju. Tai tas kampas tiek išmaltas, kad jau stovi duobė grunte ir bordiūrai lenda į gruntą. Taip pat trinkelės sudėtos su tokiu nuolydžiu, kad pėstieji vos ne griūna žiemą, nes slysta. Kolkas būklė nagrinėjama.

                                  Comment


                                    Užvedėt ant minties, kad reikia pareportinti "atstatymo" darbūs, kurie buvo atlikti Algirdo-Kauno g., kai tiesė kažkokį beprotiškai ilgą elektros kabelį vos ne per pusę Naujamiesčio į Senamiestį.
                                    Atliko atstatymo darbus blogiausiu metų laiku, sudėjo plyteles prastai, nors iki to buvo idealus šaligatvis. Ko aš nesuprantu atstatymo darbų metu tai, kodėl net sąlyginai neblogai sudėjus plyteles, niekad atsijų neužberia ir nepaskirsto į tarpus, o su lauku tie tarpeliai žioja:

                                    Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	5 Size:	2,13 MB ID:	2040884
                                    Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	4 Size:	1,98 MB ID:	2040885
                                    Paskutinis taisė R.D.; 2023.03.31, 23:26.

                                    Comment


                                      Vėlyvo rudenio darbų rezultatai pavasarį. Pašilaičių g. Pareportinau.

                                      Click image for larger version

Name:	20230324_073009.jpg
Views:	490
Size:	2,79 MB
ID:	2041050
                                      Click image for larger version

Name:	20230324_073018.jpg
Views:	481
Size:	2,74 MB
ID:	2041051

                                      Comment


                                        Aš esu pastebėjęs, kad mano aplinkoje problematiškiausi atstatymai yra po apšvietimo tvarkymo.

                                        Comment


                                          Iš daugybės tokių situacijų mieste linkstu sakyti, kad teiginiai sakantys, kad vėlyvu rudens metu infrastruktūros įrenginėjimas visai neįtakojamas klimato neturi pagrindo. Pagalvojus, kaip gali neturėti įtakos - darbuotojų rankos galbūt grumba, dėl lietaus, prasto oro darbas bus daromas atmestiniau, jei temperatūra palei nulį - kai kur gali likti ar ertmės grunte, ar blogiau sutankinama ir panašiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X