Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Vat taip ir kuriam "gerovės valstybę" - taigi kojos nenukris jei nueis na...
    Na jeigu bėgsi per gatvę nežiurėdamas ar kas atvažiuoja tai gali ir nukristi.

    O šiaip manau mes čia apie skirtinga sitaucijas šnekam. Tu apie tai kur suprojektuota blogai, o aš apie tai kad ir kai gerai suprojektuota pėstieji jaučiasi nemirtingais dievais.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Na jeigu bėgsi per gatvę nežiurėdamas ar kas atvažiuoja tai gali ir nukristi.

      O šiaip manau mes čia apie skirtinga sitaucijas šnekam. Tu apie tai kur suprojektuota blogai, o aš apie tai kad ir kai gerai suprojektuota pėstieji jaučiasi nemirtingais dievais.
      Mes abu apie tą patį. Negali būti suprojektuota "gerai", jei projektuotojas laiko žmones savo priešais, kuriems kojos nenukris

      Comment


        Nepadariau foto, bet naujas šaligatvis Šeimyniškių g. tarp Kalvarijų ir Rinktinės, deja pasižymi jau tradicinėmis naujų Vilniaus šaligatvių savybėmis: nelygiai suklotos plytelės, kai tiesiog eidamas jauti, kad plytelės nelygios. Taip pat kai kur jos jau susmegusios tikriausiai dėl atbularankiškai padaryto pagrindo. Šiaip sunku suprasti, kaip TOKS šūdas praeina ir kodėl VMS nevykdo absoliučiai jokios kokybės kontrolės ar realaus (ne vien uždedant parašą) darbų priėmimo?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Šiaip sunku suprasti, kaip TOKS šūdas praeina ir kodėl VMS nevykdo absoliučiai jokios kokybės kontrolės ar realaus (ne vien uždedant parašą) darbų priėmimo?
          Taip.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Vat taip ir kuriam "gerovės valstybę" - taigi kojos nenukris jei nueis na...
            Yra dar ,,geriau'' - kai tiesė šaligatvį ir jį užbaigė tiesiai į gelžbetoninį stulpą, kuomet šalia vietos buvo nutiesti šaligatviui ir man pasakius, kad taip negerai, VMS Eksploatacijos poskyris atsakė, kad ,,gyventojai nenumirs''. Taigi, galite būti ramūs: ir kojos liks sveikos, ir net mirštamumą mažina... Darnu.

            Comment


              kaip netikėta, straipsnis apie problemą, kuri egzistuoja jau kokius 20 gerų metų ir visiems pa barabanu

              „Perkame brangų granitą ir jį sulaužome“: vilnietis teigia, kad šaligatviai valomi netinkama technika
              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nkama-technika

              Apdaužyti nauji šaligatvių borteliai, apgadinta tvora, į gėlyną supiltas druskingas sniegas – toks vaizdas neprasprūdo pro akis LRT.lt kalbintam vilniečiui. Valymo paslaugas teikiančios įmonės teigė, jog naudoja tinkamą techniką, o darbuotojus prieš žiemos sezoną apmoko, kaip tinkamai valyti teritoriją. udojamos technikos šaligatviams valyti.
              „Vienu metu gatvėse buvo pasirodžiusi sunkioji statybinė technika, kuri nėra pritaikyta komunaliniams reikalams – ant kaušų, peilių neturi gumų, apsaugų ir nėra pritaikyta dirbti ten, kur yra infrastruktūra. Traktoriai padarė nemažai žalos šaligatviams“, – rašė sostinės gyventojas.
              Karolis LRT.lt komentavo, kad šaligatviai yra pernelyg gremžiami. Pasak jo, taip pat kyla problema, jog darbuotojai sniegą supila bet kur – pavyzdžiui, sostinės Žvėryne esančio privataus namo teritorijoje vairuotojas krautuvu supylė sniegą su druska į gėlyną. Pasak pašnekovo, jei, padedant seniūnijai, nepavyks susitarti dėl sugadintų dangų sutvarkymo, galbūt gyventojai kreipsis į policiją dėl sugadinto turto – ir dėl viešo, ir dėl privataus – kaimynams dėl valymo buvo apgadinta tvora.
              „Praėjusią vasarą įrengti šaligatviai jau yra apgadinti keliose vietose. Žvėryne dirbo komunaliniams poreikiams nepritaikytas ir 2,5 tonos sveriantis „Bobcat“ tipo minikrautuvas, skirtas atlikti kasimo, statybos, žemės ūkio darbus, o ne mieste valyti sniegą. Juo dirbant buvo padaryta žalos. Tačiau kitose miesto vietose dirbo ir 5, ir 6 tonas sveriantys krautuvai, dažnai matomi statybvietėse ar tiesiant kelius. Tokio dydžio traktoriams šaligatviai ir kita mažoji infrastruktūra nėra pritaikyta“, – kalbėjo jis.
              Anot sostinės gyventojo, Lukiškių, Kudirkos aikštėse dažnos granito plokštės kampas yra nulaužtas, nes valoma per sunkia, per grubia technika, kuri daugiau laužo nei sukuria naudos.
              „Ar mes esame tokie turtingi, kad galime užsienyje pirkti, brangiai kloti granitą ir per kelerius eksploatavimo metus jį sulaužyti, kai tokios plokštės gali tarnauti šimtą ir daugiau metų?“ – svarstė sostinės gyventojas.
              Lygiai tas pats su šaligatviais bet kur: perkloja nauju šaligatiu ir visokie logistai, prekių išvežiotojai (kriems tikrai garantuota vieta pragare) stato dviem šoniniais ratais ir apdaužo, įspaudžia dangas, bordiurus. Bet kadangi esame labai turtingi ir kultūringi, tai problemos nėra.

              Comment


                Nieko, šalia seimo važinėjo 30 tonų krovininės mašinos, bandė sniegą pasikrauti (čia tos kur paprastai važinėja kasyklose). Viskas gerai, juk mūsų valdžiai patinka kuo labiau sugadinta infrastruktūra.

                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Mes abu apie tą patį. Negali būti suprojektuota "gerai", jei projektuotojas laiko žmones savo priešais, kuriems kojos nenukris
                Tai papasakokite kaip reikia suprojektuoti gerai, jeigu yra perėja, tada kita perėja už 30 metrų, bet žmogus vis tiek nesidairęs lekia per vidurį nes jam taip patogiau? Visos gatvės gyvenosios zonos teritorijos turi būti ar kaip? Žmones ne priešai, bet deje daug žmonių yra tiesiog debilai.

                Comment


                  Puikiai suprantu, kad kol darbai nebaigti (tiesiamas naujas šaligatvis Pašilaičių g.), purvo neišvengsi, visgi naujos infros naudojimas štai taip, atrodo žostkai. Šitą pravažiavimą padarė statybų transportas, kuris ir toliau juo naudojasi. Atskiras klausimas, kaip gyventojams negaila važiuoti į tokį laidarą savo mašinomis ir čia parkuoti...

                  Click image for larger version

Name:	image_129462.jpg
Views:	1207
Size:	1,97 MB
ID:	2024447

                  Comment


                    Nieko jiems negaila, "geriau botus užsidėsiu nei už parkigą mokėsiu" yra ne išgalvota frazė.

                    Comment


                      Man tai labai keista kaip istisus desimtmecius nesugeba tokiu paprastu problemu isspresti. Cia net Serbijoj neberasi tokiu purvynu. Argi zmonem nera geda literalioje kiaulideje gyventi? Bet turbut ir kaimo parsai svaresneje aplinkoje gyvena...

                      Comment


                        Kai kuriems tikrai atrodo normalu net užstrigti, o kitiems normalu ištraukti
                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1096
Size:	101,4 kB
ID:	2024525

                        Comment


                          Vilniuje pritarė universalaus dizaino strategijai

                          https://structum.lt/vilniuje-pritare...o-strategijai/

                          Iniciatyva gera, bet labai abejoju ar kas keisis (bent artimu metu). Taip sakau iš patirties 2019-2020 kai bendravau su Eksploatacijos poskyriu dėl šaligatvių įrengimo ir jų klojimo ypatumų dvejose Vilniaus gatvėse. 2022 ir dar vienoje. Tai tokių teiginių iš jų susilaukiau... Jie manęs klausinėjo kodėl prašau nuleisti bortus, kodėl įvažiavimus į sklypus reikia daryti ne asfalto, o plytelių ar trinkleių ir pakeltus, kodėl šaligatvį užbaigti į elektros stulpą kuomet šalia yra vietos tiesti šaligatvį yra blogai, kodėl reikia iškelti iš valstybinės žemės tvorą, kad atsirastų plotelio bent 1,2 m pločio šaligatvį įrengti gatvėje vos ne miesto centre, kodėl Ds kategorijos vienos krypties gavtelėje eismo juostai yra sočiai 3 m pločio ir tt..
                          Aš taip pat jų klausiau kaip jie nežino šių dalykų, klausiau ar jie bent matė savivaldybės puslapyje esančią brošiūrą kaip reikia tiesti gerai funkciuonuojančią infrastruktūrą ir tt., tai atsakė, kad ne...

                          Man net žodžių pritrūksta su jais bendrauti. Ir čia skyrius, kuris būtent atsakingas už šiuos darbus. Vien su Antakalnio šaligatviais kas padaryta prieš kelis metus remontuojant gatves...

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą
                            Aš taip pat jų klausiau kaip jie nežino šių dalykų, klausiau ar jie bent matė savivaldybės puslapyje esančią brošiūrą kaip reikia tiesti gerai funkciuonuojančią infrastruktūrą ir tt., tai atsakė, kad ne...
                            Tai gal dabar jau perskaitys naują strategiją.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Tai gal dabar jau perskaitys naują strategiją.
                              Kodėl skaitys naują jei savo laiku neskaitė senos?

                              Comment


                                Parašė Knope Rodyti pranešimą
                                Puikiai suprantu, kad kol darbai nebaigti (tiesiamas naujas šaligatvis Pašilaičių g.), purvo neišvengsi, visgi naujos infros naudojimas štai taip, atrodo žostkai. Šitą pravažiavimą padarė statybų transportas, kuris ir toliau juo naudojasi. Atskiras klausimas, kaip gyventojams negaila važiuoti į tokį laidarą savo mašinomis ir čia parkuoti...

                                Click image for larger version

Name:	image_129462.jpg
Views:	1207
Size:	1,97 MB
ID:	2024447
                                Būkite toks mielas, padarykite nuotraukų „Einu prie savo MAšinos“ ciklą šioje vietoje. Neturiu abejonių, kad ne vieną (net tarptautinį) prizą gausite, plius šalies garsinimas...

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Kodėl skaitys naują jei savo laiku neskaitė senos?
                                  Paprastai yra dokumentų valdymo sistemos, kur tarkim darbuotojui privaloma susipažinti su tam tikru dokumentu. VMS lyg ir naudoja Avilį.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Paprastai yra dokumentų valdymo sistemos, kur tarkim darbuotojui privaloma susipažinti su tam tikru dokumentu. VMS lyg ir naudoja Avilį.
                                    Apie Avilį konkrečiai nežinau, bet bendrai kaip tokios sistemos veikia:

                                    1. Laikas 00:00:00 - Atsidarai dokumentą;
                                    2. Laikas 00:00:03 - Uždarai dokumentą;
                                    3. Laikas 00:00:05 - Jei reikia, pažymi varnelę sistemoje, jog susipažinai/perskaitei/peržiūrėjai.

                                    ?. Galimas žingsnis, jei dokumentai atidaromi sistemos skaityklėje: nuo 00:00:00 iki 00:00:10 - greitai nuvažiuoji nuo pirmo dokumento lapo iki paskutinio.

                                    Comment


                                      Tai ir sakau "gal perskaitys". O gal ir neperskaitys. Nors jei tai svarbus dokumentas, vadovo vietoje reikalaučiau, kad visi perskaitytų ir susipažintų, ir per susirinkimus aptarčiau.

                                      Comment


                                        Šimaš-krachabor-quality standarto šaligatviai Lazdynuose. Erfurto g. kitoje gatvės pusėje nuo baseino



                                        Įdomiausia, kad tas praėjimas nuo daugiabučio link pagrindinio šaligatvio buvo padarytas su nuolydžiu į tuo metu ten buvusį seną šaligatvį (2019 Streetview)


                                        Bet remontuojant pagrindinį šaligatvį krachoborai nusprendė, kad nx tas nuolydis ir padarom viską tiesiog taip

                                        Comment


                                          Koks skirtumas tas šaligatvis. Vistiek visi vaikščios žole, nes šaligatviu negali praeiti dėl galu priparkuotų mašinų. O pridėt kelias papildomas plyteles - per daug raketų mokslas.

                                          Ir primeskit kaip būtų pasikeitęs vaizdas ir jausmas jei šaligatvis būtų ties laiptinės durim per +/- laiptų plotį.
                                          Paskutinis taisė mantasm; 2023.01.25, 10:12.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X