Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Teko kelis šimtus metrų pasivaikščioti po pramoninį Aukštųjų Panerių rajoną, kur išvis nėra jokių šaligatvių.

    https://www.google.com/maps/@54.6196...1b1!2i30?hl=lt

    Žiemą vienintelis praėjimas pėstiesiems - tarpas tarp fūrų
















    Kažkas sakė, kad dabartinė miesto valdžia yra "liberali".
    Šiame rajone sukuriamos kelios dešimtys procentų mieste sukuriamo BVP ir didelė dalis sumokamų mokesčių, visų pirma FAPM, kuris keliauja į miesto biuudžetą.
    Tie verslo interesus atseit atstovaujantys "liberalai" nerado laiko nuvykti iki šios vietos ir pasirūpinti nukasti sniegą, nors dar vakar buvo rašyta, kad ten sustojęs eismas.

    Comment


      Parašė R.D. Rodyti pranešimą

      Atkarpomis tikrai geras šalitgatvis, siauras, bet nesudaužytas, 10x dėl kokių nors kabelių neperdėtas. Situacija bloga ten, kur lietvamzdžiai nuvesti be jokio griovelio (bet tai XIX a. Lietuvos raidos rudimentas) ir kur parkuojasi dviem ratais furgonai, t.y. prie "Humana", ten jau įdubusios plytelės.
      Tuomet matomai kaip minimum terminų neatitikimas ir/arba terminai neteisingi naudojami. Jei aš daryčiau šaligatvių vertinimą, į mano apibrėžimą įeitų ne tik plytelių būklė, bet ir jų plotis kaip minimum. Beje, net vertinant TIK Paco gatvės šaligatvio nuo šalia Olandų g esančios kavinės Sakwa iki Paco 5 būklę - ji net tokiu apibrėžimu vargiai ar yra gerai apibūdinta, nes šaligatvio plytelės yra ne tik žemiau grunto, bet ir žemiau vejos bortų. Kritulių metu 1 m pločio šaligatvis virsta akveduku. Pėstieji eilinį kartą gali pakilti į kosmosą ir tokiu būdu darniai keliauti.

      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1239
Size:	198,8 kB
ID:	2018267

      Arba čia žaidžia dar ir takų vertintojų nekompetencija, kurie nežino kaip konstrukciškai turi atrodyti geras šaligatvis. (Jei gerai pamenu, jei norima kad šaligatvis atlaikytų transporto priemones - 12 cm nurodyto sluoksnio storio nepakanka. Jei klystu - kas nors prašau pataisykite)

      Click image for larger version  Name:	saligatviu ir trinkeliu klojimas saligatvis auksciau grunto ir bortu.JPG Views:	1 Size:	26,9 kB ID:	2018266
      Paskutinis taisė spekas; 2022.12.17, 15:02.

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą
        Arba čia žaidžia dar ir takų vertintojų nekompetencija, kurie nežino kaip konstrukciškai turi atrodyti geras šaligatvis. (Jei gerai pamenu, jei norima kad šaligatvis atlaikytų transporto priemones - 12 cm nurodyto sluoksnio storio nepakanka. Jei klystu - kas nors prašau pataisykite)

        Click image for larger version Name:	saligatviu ir trinkeliu klojimas saligatvis auksciau grunto ir bortu.JPG Views:	1 Size:	26,9 kB ID:	2018266
        Pagal reglamentą (KPT SDK 19) minimalus tako konstrukcijos storis, kad galėtų būti aptarnaujamas technika, - 45 cm, minimalus skaldos sluoksnis - 15 cm.

        Comment


          Ar normalu, kai sąlyginai naujame šaligatvyje (konkrečiai Žalgirio g., atkarpoje nuo Linkmenų g. link Kernavės g.) juo einant šiek tiek juda plytelės ir net girdisi kaip jos dunksi į kažką (kitas plyteles ar pagrindą)? Neturėtų ten būti pripilta kokio žvyro ar mažų akmenukų, kurie skirti užpildyti tarpams tarp plytelių ir neleisti joms judėti bent jau kai šaligatviu eina pėstieji?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Ar normalu, kai sąlyginai naujame šaligatvyje (konkrečiai Žalgirio g., atkarpoje nuo Linkmenų g. link Kernavės g.) juo einant šiek tiek juda plytelės ir net girdisi kaip jos dunksi į kažką (kitas plyteles ar pagrindą)? Neturėtų ten būti pripilta kokio žvyro ar mažų akmenukų, kurie skirti užpildyti tarpams tarp plytelių ir neleisti joms judėti bent jau kai šaligatviu eina pėstieji?
            Ha, kaip tik galvojai pats dėl to rašyt komentarą. Bet ne dėl konkrečios vietos, o bendrai šitos situacijos. Įdomu kiek susiję su tuo, kad šaligatviai buvo valomi beveik vien tik traktoriukais. Tiesa, ką aš centre pastebėjau, tai visur buvo seni šaligatviai iškilnoti, su naujai klotais, daugmaž viskas gerai.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Ar normalu, kai sąlyginai naujame šaligatvyje (konkrečiai Žalgirio g., atkarpoje nuo Linkmenų g. link Kernavės g.) juo einant šiek tiek juda plytelės ir net girdisi kaip jos dunksi į kažką (kitas plyteles ar pagrindą)? Neturėtų ten būti pripilta kokio žvyro ar mažų akmenukų, kurie skirti užpildyti tarpams tarp plytelių ir neleisti joms judėti bent jau kai šaligatviu eina pėstieji?
              Oj, ne vien ten šitaip yra. Pilna mieste ne tik judančių plytelių, bet ir tokių, kurias užmynus iš po jos gražiai švirkšteli vanduo ir lieki šlapia koja.

              Tokią situaciją neseniai pamačiau garsiosios Hidrostatybos rekonstruotoje Vilniaus gatvėje. Šaligatvių plytelės ištisai linguoja taip, kad ant jų galima suptis. Taip jau yra, kad daryti kokybiškai ir saugoti rekonstruotą daiktą VIiniuje yra kažkas visiškai nesuprantamo. Anei statybos, anei takų valymo kokybės kontrolės nėra.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Tai kur nelinguos, kai dauguma net nesupranta jog 15 tonu fūra pilna sniego važiuojanti šaligatviu yra blogai, o ją kraunantis traktoriukas dar tave aprėks ko čia šaligatviu eini ir trukdai jį laužyti.

                Comment


                  Prasiėjau per lietų Algirdo g. ten naują šaligatvį ir dar kartą galime patvirtinti tai, kad durnumas, skupumas priveda nieko gero ilgoje perpektyvoje neduoda. Nes kaip buvo balos vietose, kur lietvamzdžiai nuleisti ant šaligatvio, taip ir vėl formuojasi, o ilgesneje perpetyvoje bus labiau įkritusios vietos:
                  Click image for larger version

Name:	A1.jpg
Views:	640
Size:	1,92 MB
ID:	2020239
                  Click image for larger version

Name:	A2.jpg
Views:	607
Size:	2,07 MB
ID:	2020240

                  Comment


                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                    Prasiėjau per lietų Algirdo g. ten naują šaligatvį ir dar kartą galime patvirtinti tai, kad durnumas, skupumas priveda nieko gero ilgoje perpektyvoje neduoda. Nes kaip buvo balos vietose, kur lietvamzdžiai nuleisti ant šaligatvio, taip ir vėl formuojasi, o ilgesneje perpetyvoje bus labiau įkritusios vietos:
                    Click image for larger version  Name:	A1.jpg Views:	54 Size:	1,92 MB ID:	2020239
                    Click image for larger version  Name:	A2.jpg Views:	53 Size:	2,07 MB ID:	2020240
                    Galimi sprendimai:
                    Atmazas nr.1- tai jau ne miesto, o pastato savininko problema, todėl atsikabinkit...
                    atmazas nr.2 - savininkui kreipiantis, reziumuojam, kad miesto vamzdynas nepakankamo pralaidumo, todėl per liūtis nespės priimti vandens, bet jau kažkaip jį priims jei pakeliui jis dar pratekės kitais paviršiais, prigriebdamas pakeliui šiukšlių, todėl atsikabinkit...
                    Apie infiltracinius tunelius, liūčių talpas ir panašius vandens overflow reguliavimo būdus negirdėjom ir girdėti nenorim, todėl atsikabinkit...

                    Comment


                      Gali būti, kad nenutirpęs ir suledėjęs sniegas užkiša normalų vandens nutiekėjimą, tą pačią vietą reikėtų nufotkinti kai sniegas nutirps tada aiškiai matysis ar čia dėl suledėjusio sniego, ar brokas.

                      Comment


                        Ypač gerai bus kai pašals

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Galimi sprendimai:
                          Atmazas nr.1- tai jau ne miesto, o pastato savininko problema, todėl atsikabinkit...
                          atmazas nr.2 - savininkui kreipiantis, reziumuojam, kad miesto vamzdynas nepakankamo pralaidumo, todėl per liūtis nespės priimti vandens, bet jau kažkaip jį priims jei pakeliui jis dar pratekės kitais paviršiais, prigriebdamas pakeliui šiukšlių, todėl atsikabinkit...
                          Apie infiltracinius tunelius, liūčių talpas ir panašius vandens overflow reguliavimo būdus negirdėjom ir girdėti nenorim, todėl atsikabinkit...
                          Kad yra realiu prolemų su teisiniu vandens nuvedimu nuo pastatų problemų ir tai netvarkoma daug metų, to neneigiu. Vėlgi toks XIX a. Lietuvos rudimentas, bet realiai juk galima buvo bent jau betoninius vandens nubėgimui latakus įrengti, kurie nukreiptų vandenį į tą veją ir bėgtų ant dviračių tako, kur yra šuliniai. Bet pasirinktas tiesiog variantas:
                          Click image for larger version

Name:	и так сойдет.jpg
Views:	546
Size:	201,1 kB
ID:	2020280

                          Comment


                            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                            Gali būti, kad nenutirpęs ir suledėjęs sniegas užkiša normalų vandens nutiekėjimą, tą pačią vietą reikėtų nufotkinti kai sniegas nutirps tada aiškiai matysis ar čia dėl suledėjusio sniego, ar brokas.
                            Sniegas kitoje šalgiatvio pusėje ir niekaip neįtakoja vandens patekimą ant šaligativo.

                            Comment



                              Man kartais net sunku suprasti kokius kosmusus tu rašai, bet geriausia turbūt net nesigilinti.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Kadangi tas įrengimas beveik niekad nebūna be trūkumų, tai teiginį laikyčiau neteisingu. Iš bėdos galima vartoti sąvoką "nėra toks jau ir didelis blogis"
                                Blogam šokėjui ir kojos trukdo.

                                Jeigu yra įrengiama blogai tai ne perėjos blogos, o įrengimas, projektas, užsakovai blogi.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Blogam šokėjui ir kojos trukdo.

                                  Jeigu yra įrengiama blogai tai ne perėjos blogos, o įrengimas, projektas, užsakovai blogi.
                                  Ir dar vartotojai būna blogi, nes nenori eit ten, kur blogi užsakovai, ptojektuotojai, rangovai padarė. Bet šiaip taigi gėris...

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Ir dar vartotojai būna blogi, nes nenori eit ten, kur blogi užsakovai, ptojektuotojai, rangovai padarė. Bet šiaip taigi gėris...
                                    Nu būna kas ir po mašinom šoka nes nesugeba paeiti 10 metrų į šoną iki perėjos.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Nu būna kas ir po mašinom šoka nes nesugeba paeiti 10 metrų į šoną iki perėjos.
                                      Nugi tikrai taip. Ir kai šaligatvis nutiesiamas stačiais kampais ir iš anksto įspėji projektuotojus, kad bus praminti takeliai, tai atsako, kad užtvers tvoreles. Taip ir gyvenam "gėryje"

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Nugi tikrai taip. Ir kai šaligatvis nutiesiamas stačiais kampais ir iš anksto įspėji projektuotojus, kad bus praminti takeliai, tai atsako, kad užtvers tvoreles. Taip ir gyvenam "gėryje"
                                        Tikrai taip, labai malonu gyventi kai be tvorelės žmogui kojos nukrenta jeigu jis 3 žingsnius į šoną paeina.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Tikrai taip, labai malonu gyventi kai be tvorelės žmogui kojos nukrenta jeigu jis 3 žingsnius į šoną paeina.
                                          Vat taip ir kuriam "gerovės valstybę" - taigi kojos nenukris jei nueis na...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X