Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuotraukose nesimato, bet dalį laiptų šitoje atkarpoje lygtais pašalino, ar ne?

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą

      400 m lankas gaunasi. Apvažiuojant palei pagrindinę gatvę aplink tą pievą, kur nuotrauka su šakom ir apsisukant ties matomu atrenovuotu monolitu. Visi lazdynai super kalvoti, tai ką visur ten pagal STR'us statyt pandusus ties laiptais? Aišku, kažką panašaus, kaip Viršuliškėse galėtų su tom nuovažom šalia laiptų padaryt, kad eitų lanku ir vistiek perdideliu nuolydžiu.
      Man irgi atrodo, jog dėl gradiento tie pandusai būtų labai gremėzdiški, kad atitiktų STR ir būtų saugūs neįgaliesiems, be to dėl to kaip sustatyti daugiabučiai jie būtų patogūs tik vieno namo gyventojams, arba reiktų prie kiekvienų laiptų juos įrenginėti, bet tuomet praktiškai neliktų atvirų šlaitų. Kažkokių traukos centrų terasų viduriuose nėra, jog būtų būtinybė kirsti kampą ir viskas pasiekiama judant palei Architektų gatvę.

      Viršuliškių variantas geras mamoms su vežimėliais ir dviratininkams, bet tokia infrastruktūra taip pat daug kam užkliūna nes neatitinka reikalavimų ir neįgaliesiems vis tiek ji netinkama. Žinant kiek turima lėšų ir kiek dar vietų laukia sutvarkymo, tai manau tiems patiems neįgaliesiems būtų daug svarbiau, jog primiausia kuo daugiau vietų nuleistų bordiūrus, o pandusai būtų su prioritetu įrengiami tose vietose, kurios neturi absoliučiai jokios alternatyvos ir yra visiškai jiems nepasiekiamos.

      Comment


        Kaip sprendžiamos nuolydžių problemos. "STR" ir "suderinti projektai" toliau siautėja.

        Prieš kelias savaites pranešiau apie "sename projekte" ir "viskas pagal suderintą projektą" daromą nesąmonę Linkmenų senvagės projekte: https://tvarkaumiesta.lt/problem/146628


        Nu tai sutvarkė. Pusiau. Padarė nuolydį vienoje pusėje, bet kitoje nebeišėjo. Neįgalieji galės nuvažiuoti nuo šaligatvio, bet užvažiavimo kitoje pusėje turės ieškoti kažkur kitur. Svarbiausia, kad "viskas atitinka STR" bei "pagal suderintą projektą"


        Paskutinis taisė John; 2020.06.23, 02:02.

        Comment


          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

          As tai net neturiu zodziu kokie cia degradai situ darbu uzsieme. Siaip manau butu gera ideja ikisti visus mulkius kurie uzsiema infrastrukturos projektais i neigaliuju vezymelius, duodi jiem vaiku vezymelius, ir pasodinti juos ant dviraciu kokius pora menesiu - kaip sakant "walk a mile in their shoes". Gal tada jie supras koki suda jie cia daro sitame mieste (siaip visur Lietuvoje) Kaip tokie lochai dar neatleisti nuo pareigu??
          Neabejoju, kad yra elementarūs ES standartai, kurių jie paprasčiausiai nesilaiko. Šiaip, pirmiausiai, tai vietinių seniūnų atsakomybė - kontroliuoti šiuo dalykus.

          Comment


            Lazdynams reiktų ne kosmetinio takų patvarkymo, bet esminio aplinkos ir namų pertvarkymo. Lazdynai savu laiku buvo prestižinis didžiausias miesto rajonas, gyventojų iki 40 tūkst., dabar labiausiai degraduojantis. Gerai, tik tai, kad daugumą gyventojų sudaro jau labai pagyvenę žmonės, tai jie tikrai nėra asocialūs ar alternatycaus gyvenumo būdo. Bet kai į Vilnių pradės važiuoti biedni imigrantai, tai Lazdynai kaip tik gali tapti vieta, kur jie koncentruotųsi ir turėtume Vakarų miestų geto tipo problemų

            Comment


              Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
              Lazdynams reiktų ne kosmetinio takų patvarkymo, bet esminio aplinkos ir namų pertvarkymo. Lazdynai savu laiku buvo prestižinis didžiausias miesto rajonas, gyventojų iki 40 tūkst., dabar labiausiai degraduojantis. Gerai, tik tai, kad daugumą gyventojų sudaro jau labai pagyvenę žmonės, tai jie tikrai nėra asocialūs ar alternatycaus gyvenumo būdo. Bet kai į Vilnių pradės važiuoti biedni imigrantai, tai Lazdynai kaip tik gali tapti vieta, kur jie koncentruotųsi ir turėtume Vakarų miestų geto tipo problemų
              Lazdynams, kai ir beje visiems kitiems rajonams, reikalinga reali, rimta urbanistinė analizė. Taip, kaip nesenai Naujininkai turėjo. Viską būtina išanalizuoti, būtinai viešinti, nusistatyti gaires ir tikslus ir judėti tą linkmę pagal finansinias galimybes.

              Reikėtų ir bendro viso miesto urbanistinės analizės, kuri apibendrintų ir sujungtu kiekvieno rajono analizes. Bendrasis planas yra kai kas kito.

              Naujininkų atveju analizė tikrai buvo rimta ir atitinkanti tikrąją situaciją. Tik dabar įdomu kiek jos laikysis.

              Comment


                Parašė stop.this.train Rodyti pranešimą
                Nuotraukose nesimato, bet dalį laiptų šitoje atkarpoje lygtais pašalino, ar ne?
                Tai matosi, pirma ir trečia nuotraukos. Pasirodo panaikino ten 8 pakopas laiptų, bet toks užvažiavimas neįgaliesiems keistas, nes vistiek visur atsiremiama į laiptus: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Dabar rengs Gerosios Vilties - Savanorių teritorijų ir Šnipiškių - Kalvarijų g. rajonų koncepcijas. Po to ateis eilė ir kitiems rajonams.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Dabar rengs Gerosios Vilties - Savanorių teritorijų ir Šnipiškių - Kalvarijų g. rajonų koncepcijas. Po to ateis eilė ir kitiems rajonams.
                    Kas iš tų koncepcijų. Naujininkuose rengė, ir kas? Jau šiemet įrengė tokį patį statų "pandusą" laiptuose, kur jo anksčiau net nebuvo. Svajotojai sau, o kolchoznikai sau.

                    Comment


                      Nes rajono koncepcija nenusakys kokį pandusą įrengt. Čia su ta buvusia diskusija apie pandusus išvis nesusiję. Tiesiog paminėjau kaip papildomą info prie Resutas komentaro.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Nes rajono koncepcija nenusakys kokį pandusą įrengt. Čia su ta buvusia diskusija apie pandusus išvis nesusiję. Tiesiog paminėjau kaip papildomą info prie Resutas komentaro.
                        Tai ir aš sakau - skirtingos galaktikos. Tarpusavyje nekontaktuoja žemė ir dangus.

                        Comment


                          Gal gali kas paaiškinti, ar tokie kelių metrų ilgio nuolydžiai skaitosi ok ir viskas čia gerai? Ar ne protingiau būtų kelti važiuojamąją dalį, darant paprasčiausią iškilimą viename lygyje su šaligatviu? Ar čia iš serijos "atitinka STR" ir "viskas pagal suderintą projektą"?

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Gal gali kas paaiškinti, ar tokie kelių metrų ilgio nuolydžiai skaitosi ok ir viskas čia gerai? Ar ne protingiau būtų kelti važiuojamąją dalį, darant paprasčiausią iškilimą viename lygyje su šaligatviu? Ar čia iš serijos "atitinka STR" ir "viskas pagal suderintą projektą"?

                            Čia nereikia nei girtam būti, kad netikėtai prigultum važiuojamoje dalyje. Dviratininkams irgi, kaip suprantu nebus pervažos, o jie turės pirma patapti pėsčiaisiais?

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Gal gali kas paaiškinti, ar tokie kelių metrų ilgio nuolydžiai skaitosi ok ir viskas čia gerai? Ar ne protingiau būtų kelti važiuojamąją dalį, darant paprasčiausią iškilimą viename lygyje su šaligatviu? Ar čia iš serijos "atitinka STR" ir "viskas pagal suderintą projektą"?
                              Parašė themanual Rodyti pranešimą
                              To leistino iki 2 % nuolydžio net nesigautų pamatyti plika akimi. "Neatitinka STR" ir "viskas pagal suderintą projektą".

                              Click image for larger version  Name:	2.png Views:	0 Size:	35,2 kB ID:	1811211
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Tai reiškia taip negali būti ir turės taisyti? Kaip formuluoti skundą, kad neatsimazintų?

                                Comment


                                  Viršija leidžiamą skersinį dangos nuolydį.

                                  Comment


                                    Šūdinai suprojektuota, turėjo būti kalniukas ir viskas, o tai kad suprojektuota pervaža bet pats dviračių takas prieš ją nutrūksta tai irgi nesąmonė. Čia gal ta moterėlė projektavo, kurios visi projektai itin prasti kalbant apie pėsčiųjų ir dviratininkų infrą, kur ji prideda savo ranką?

                                    Comment


                                      Prie https://citify.eu/vingriu-12/ padarė štai tokį ekstravagantišką šaligatvį/rampą/amerikietiškus kalnelius, pritaikytą smagiam nusileidimui nuo kalno su BMX:





                                      Ir kaip absurdiškai tai bebūtų, visai tikėtina, kad jis atitinka STR.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Gal gali kas paaiškinti, ar tokie kelių metrų ilgio nuolydžiai skaitosi ok ir viskas čia gerai? Ar ne protingiau būtų kelti važiuojamąją dalį, darant paprasčiausią iškilimą viename lygyje su šaligatviu? Ar čia iš serijos "atitinka STR" ir "viskas pagal suderintą projektą"?

                                        ziema ziauriai slidu eiti butent kampiniu nuolydziu kaip cia. Labai blogai.

                                        Comment


                                          Jei nėra 1 m tarp "laiptų" ir durų, tai neatitinka 1 m pločio šaligatvis yra išimtiniams atvejams, o 1,5 m plotis yra normalus minimumas.

                                          Click image for larger version

Name:	praeiti.jpg
Views:	915
Size:	234,5 kB
ID:	1811235

                                          Comment

                                          Working...
                                          X