Parašė gangstarr
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Tarp Zuoko ir Vileiko buvo ir daugiau merų.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
tą patį Zuoką kuris užleido šaligatvius iki tokio lygio?
Dabar jau antras netgi ir po Zuoko.
Comment
-
T.y. kad šimtai senų automobilių su euro 4 standartu (vidutinis Lietuvoje registruotų automobilių amžius siekia 15 metų, kas yra euro 4), kasdien važinėjančių į Vingio parką jums nekliūna, bet čia primeskite, pravažiuos trys nauji autobusai per valandą su nauju euro 7 ir jau bus katastrofa? Primenu kad nauji euro standartai išmetamąsias daleles sumažina ne procentais, o kartais.Parašė Nitro Rodyti pranešimąBet bent jau nesvarstė dūmų kamuoliais besispjaudančių autobusų per Vingio parką paleist.
Visiems ne vilniečiams - Vingio parkas, kur trys nauji autobusai per valandą sukels katastrofą:
Mano nuorodose subirę šaligatviai 2012-tais, o abonentas sėdėjo meruose 2000-2003, 2003-2007 ir 2011-2015. Koks vargšas zuokas pasirodo, kažkas nuo 2007-tų per penkis metus jam visus prieš tai buvusius idealius šaligatvius sugriovė. Ot niekadėjas, net prie prezidentūros pasistengė:Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tarp Zuoko ir Vileiko buvo ir daugiau merų.
Dabar jau antras netgi ir po Zuoko.
Upd - gaunu taisyti komentarą nes forumas gadina nuorodas. Gal kažką darau neteisingai, nežinau.Paskutinis taisė Maalinauskas; 2023.09.21, 10:07.
- 5 patinka
Comment
-
Nėra šaligatvio bortelių. Po žiemos šoninės plytelės susmigs kampu į žemę.Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Kokia problema? Kad kampai statūs?
Comment
-
Mildos g ištisinio asfaltavimo epas yra puiki iliustracija kas būna kai ignoruoji principą ,,Daryk gerai arba išvis nedaryk.''. Kaip jau esu minėjęs, čia darbų išvis nereikėjo net pradėti be gatvės paslinkimo link miško (kur platūs ardai žolės), gatvės vos vos paplatinimo, šaligatvių išdėstymo pakeitimo ties daugiabučiais ir dar kur reikia ir taip toliau...
- 7 patinka
Comment
-
Moka Dumalakas ir normalesnių straipsnių parašyti - Baisisi ištrupėjusiomis Vilniaus gatvėmis: kur jūs tai matėte normalioje valstybėje?
Šalia Prezidentūros esančioje S.Skapo gatvėje gyvenanti Irena Skripetienė pasakojo, kad per dieną po kelis kartus mato užkliuvusius už netvarkingų trinkelių ir klupinėjančius turistus.
Siaubingas ir Liejyklos gatvės šaligatvis šalia Prezidentūros, o Šv.Jono gatvėje tebėra sovietinės bent trijų dydžių ir atspalvių trinkelės. O juk tai – gatvės pačioje miesto širdyje.
Bet savivaldybė giriasi, kad remontuoja miesto pakraštyje esančią Panerių gatvę, kur reta praeivių, o vicemerė Donalda Meiželytė aiškina, jog suremontuoti Senamiesčio šaligatvius – ilgas ir sudėtingas procesas.
Bet vicemerė skėsčiojo rankomis sakydama, kad be Kultūros paveldo departamento pritarimo gali Senamiestyje pakeisti daugiausia 2–4 kvadratinius metrus trinkelių. Mat Vilniaus senamiestis yra kultūros paveldo teritorijoje, todėl keičiant kelių dangą būtina rengti techninius projektus, gauti leidimus, o tam reikia laiko.
Kitas savivaldybės atsikalbinėjimas – Senamiestyje yra gerokai per 100 gatvių, kurių daugelis grįstos senovinėmis trinkelėmis. Tokių gatvių remontas esą reikalauja ypač didelių finansinių ir laiko išteklių.
Kad tai prasilenkia su tikrove, nesunku įsitikinti minėtose Liejyklos, S.Skapo ar Šv.Jono gatvėse, kuriose suskilinėjusios, kreivos trinkelės – sovietmečio.
- 2 patinka
Comment
-
Šaligatvis ties Kauno g. 32A (https://citify.eu/lt/) Ties sankryža su Vytenio g. šaligatvis gražiai sueina viename lygyje su įėjimais į komerciją, tačiau toliau nuo sankryžos šaligatvis palei gatvę iškyla aukščiau. Manyčiau būtų buvę tikslinga įrengti ir 1-2 automobilių sustojimo vietas palei Kauno ar Vytenio gatvę komercijos aptarnavimui.
Comment
-
Nereikia, tokie parkingai tiesiai is pagrindines gatves labai negraziai stabdo trafika, yra ziauriai unfriendly pestiesiems. Plius 1-2 stovejimo vietos nepakeicia visiskai NIEKO.Parašė Bluefox Rodyti pranešimąŠaligatvis ties Kauno g. 32A (https://citify.eu/lt/) Ties sankryža su Vytenio g. šaligatvis gražiai sueina viename lygyje su įėjimais į komerciją, tačiau toliau nuo sankryžos šaligatvis palei gatvę iškyla aukščiau. Manyčiau būtų buvę tikslinga įrengti ir 1-2 automobilių sustojimo vietas palei Kauno ar Vytenio gatvę komercijos aptarnavimui.
- 1 patinka
Comment
-
Sutvarkė takus Švitrigailos g. palei Cyber City (Švitrigailos g. 32)
1. Takas nuo Vienaragių st. iki Kauno g. siauras, su stulpais ir priparkuotais paspirtukais. Danga neeilinė Vilniui, atrodo gražiai ir kokybiškai.

2. Vienaragių stotelė. Apstatyta kuom tik įmanoma. "Vazonai "bus skirti tik augalams, nes visi pripildyti dirvožemiu, mačiau kaip vyras atėjęs į stotelę, norėjo pasidėti tašę ant vazonų, bet pamatės dirvožemį, persigalvojo.

3.

4. Kažkodėl susodinę krūmus sugalvojo dar kabelį kažkokį permesti. Atramos atitinkamos - su rūdimis.
Visos patalpos pirmuose aukštuose jau veikiančios, kiek tenka važiuoti pro čia, visada pilna žmonių.

5. O čia pasirodo buvo bendras pėsčiųjų-dviračių takas
Įvažiavimas į parkingą išskirtas kitokiomis trinkelėmis ir spalva, įrengti įspėjamieji paviršiai, galima suprasti, kad automobiliams pirmumas.

6. Kol nėra Švitrigailos g. 30 pastato - tol purvo parkavimo aikštelė...

7. ... su šlogbaumu. Dangos taip pat išskirtos.

8. Įvažiavimai tako lygyje, bet svarbiausia nebuvo užmiršta latakų išvesti tiesiai pėstiesiems po kojom

9. Visos geriausios praktikos vienoje vietoje.

10. Dar buvo sutvarkyta dalis Naugarduko g. tako. Žiauriai per siauras, visi vos telpa.

11. Ir niekaip nesuprantu, kam A juostoje palieka įvažas stotelėse. Dabar supratau. Kad sugedę automobilai turėtų, kur sustoti.
- 19 patinka
Comment
-
Nelabai suprantu, VMS sugalvojo naudoti tuos olandiškus bortus įvažaivimuose, bet iki šiol visus projektus įskaitant ir šį tvirtino su palankiausiais bortais automobiliams. Pėsčiųjų ėjimui patogus plotis ne visas išnaudojamas dėl atsikišusio borto. Įdomi filosofinė transformacija. Ar tai reiškia, kad VMS savo nuožiūra visokiuose "siaurinamose humanitarinėse gatvėse" tik patiems rekonstruojant naudos tuos mašinas pristabdančius bortus?Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Aišku, ir toliau nesuprantu, kodėl nenaudoja to paties granito 45° bortų, kaip Gedimino pr., kurie nei kiek nesiaurina pėsčiųjų tako ir taip pat yra vos žemesni, kaip tie olandiško tipo
Galim sakyti, Švitrigailos g. darė greitesnius išsukimus iš gatvės, kad nestabdyti eismo, bet tokie įvažiavimai ir užkampyje, kaip Lietaus g., kodėl pastarojoje nenaudojo 45° bortų, kol dar nebuvo pradėti naudoti olandiški?
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
-
Na turiu omenyje turėti porą vietų iškrovimui, komercijos aptarnavimui, keleivių paėmimui. Nebūtinai iš Kauno g., galima ir iš Vytenio g. Kita vertus, jei būtų buvę pasinaudota proga juostas padaryti juostas pagal STR, atsirastų per akis vietomis parkavimui ir pėstiesiems ar tiesiog žaliąjai erdvei. Tačiau kažkodėl buvo nuspręsta palikti beveik 4 m pločio juostas Kauno g. bei 14 m pločio 2 eismo juostų važiuojamąją dalį D kategorijos Vytenio g. Be to, dar ir uždėtas sustoti draudžiantis ženklas. O kitoje Vytenio g. pusėje prie kito rekonstruoto objekto paliktas statmenas parkavimas sumažinant gatvės dalį pėstiesiems iki apsurdo.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Nereikia, tokie parkingai tiesiai is pagrindines gatves labai negraziai stabdo trafika, yra ziauriai unfriendly pestiesiems. Plius 1-2 stovejimo vietos nepakeicia visiskai NIEKO.
Comment
-
Tiesiog nesuprantama, kaip tokiame take gali stovėti šitas ženklas. Ten net pėstiesiems vietos trūksta... Reikia kreiptis, kad jį nukabintų, nes atrodo kaip pasityčiojimas.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Jei pastebit, toje vietoje sovietmečiu buvo padarytas važiuojamosios dalies išplatėjimas neva kažkokiai tai lėtėjimo juostai posūkiui į Naugarduko gatvę. Tai, aišku, jį paliko, nors jis visai nereikalingas, bet va, VT juosta čia platesnė nei kitur Švitrigailos g. Kitas nefunkcionalus išplatėjimas priešingoje gatvės pusėje prie ankstesnės valdžios buvo panaikintas.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Apibendrinus – norėjom kaip geriau, išėjo – kaip visada. Be tvarkos, be standartų, be kontrolės. Apgailėtina.Lietuva visiems.
- 11 patinka
Comment
-
Na del nesamoningu ivazu, tai nezinau ar sita vieta galima kazkaip perspjauti. Dabar idejo ir granito bordiurus. Nors sustoti aplink ir autobusams ir siaip masinoms vietu belekiek. Autobusai turi savo parkinga palei gatve prie Operos teatro kriokliu, o masinoms yra nemazas Operos parkingas.
Numanau kad sovietmeciu cia buvo VT stotele ir aisku ivaza taip ir paliko per N "paprastuju remontu". Na o dabar dar ir iformino i granita. Medziai salia leisgyviai, nes dedant naujus bortus greiciausiai pakapojo ir saknu. Ivaza palikt aisku buvo svarbiau.
- 16 patinka
Comment
-
Vien jau silpnaregių vedimo paviršius turėtų uždegti raudoną lemputę, nes pagal jį takas kažkodėl padaro posūkį ir dingsta, o praeiti galima tik per troleibuso duris.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
- 5 patinka
Comment
-
Kas nors esat matę silpnaregį, besinaudojantį tomis trinkelėmis? Kažkaip įtariu, kad, jei ir kas bandė, tai greitai įsitikino, kad jomis pasikliauti pavojingiau ir mažiau patogu negu tiesiog visur baksnoti lazdele paprastuoju būdu. O dar turint omeny, kiek pridaryta tokių paviršių, nurodančių nebeegzistuojančias ar niekada neegzistavusias pėsčiųjų perėjas...Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Vien jau silpnaregių vedimo paviršius turėtų uždegti raudoną lemputę, nes pagal jį takas kažkodėl padaro posūkį ir dingsta, o praeiti galima tik per troleibuso duris.Paskutinis taisė 1252; 2023.10.01, 12:09.
- 3 patinka
Comment
-
Dabar tiesiog prisimenam/įsivaizduojam kiek Vilniuje jau yra/dar bus užasValduota panašiai beprasmiškų vietų ir kiek mums visiems, kaip mokesčių mokėtojams, tai kainuosParašė SoulMulticast Rodyti pranešimąNa del nesamoningu ivazu, tai nezinau ar sita vieta galima kazkaip perspjauti. Dabar idejo ir granito bordiurus. Nors sustoti aplink ir autobusams ir siaip masinoms vietu belekiek. Autobusai turi savo parkinga palei gatve prie Operos teatro kriokliu, o masinoms yra nemazas Operos parkingas.
Numanau kad sovietmeciu cia buvo VT stotele ir aisku ivaza taip ir paliko per N "paprastuju remontu". Na o dabar dar ir iformino i granita. Medziai salia leisgyviai, nes dedant naujus bortus greiciausiai pakapojo ir saknu. Ivaza palikt aisku buvo svarbiau.
- 4 patinka
Comment
-
O kam tas šlakbaumas jeigu automobiliai važiuoja aplinkui (nutraukdami stop juostą)Parašė Kaid Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
O kam ten tos parkingo vietos?? Už kampo, Vytenio g. jų tiek, kad ir vežimu vežk
Comment