/\ Tokio dydžio sankryža ten nebetilps ir niekas tikrai neardys tos jungties su Ukmergės g., nes dabar jį kyla į viršų, o norint M. Lietuvio g. padaryti lygiu žemiau Ukmergės g., reikėtų gilinti.
P.S. Variantas, kad ir pačią gatvės dalį objekto vystytojams lieps nutiesti Aišku, reikia, kad atsirastų norintis ten kažką plėtoti.
Praduodami 4 sklypai šalia Ukmergės ir M. Lietuvio gatvių būsimos sankryžos. Neva puikiai tinka komerciniam objektui. Ten paskutinėj foto yra ir šiokie tokie galimi vaizdeliai su įvažiavimais, VT stotelėmis. Kategorija B1. Bet jeigu rimtai bus kažkoks prekybcentris su laiku, tai ta sankryža tampa visišku nesusipratimu. Spėju todėl ten ir net negalvojama apie jokią dviejų lygių sankryžą.
Delfi.lt 2017.01.04 Į naująjį Vilniaus aplinkkelį dalis vairuotojų patenka per klaidą
(...)
„Iš Vakarinio aplinkkelio į Ukmergės g. (link Mykolo Lietuvio g.) yra dvi juostos į dešinę. Vakarinis aplinkkelis įsilieja link Ukmergės plento (po Šiaurinės jungties viaduku ir Pietinės jungties viaduku) į tris Ukmergės g. eismo juostas (dvi iš Ukmergės g. ir viena iš Vakarinio aplinkkelio).Šie eismo sprendiniai priimti rengiant aplinkkelio techninį projektą pagal prognozuojamus transporto srautus viena ar kita kryptimi. Šiuo atveju prognozuotas didesnis transporto srautas nuo Ukmergės gatvės.
Artimiausiu metu 2017–2018 metais Lietuvos automobilių kelių direkcija planuoja rekonstruoti Ukmergės plentą, įrengiant papildomas eismo juostas, tuomet ir bus galima, pavyzdžiui, aplinkkeliui dviejom eismo juostomis susilieti su Ukmergės plentu“, – teigė V. Pauža.
Tuo metu nuvažiavimo nuo Vakarinio aplinkkelio į Pavilnionių gatvę jungtis projektuota atsižvelgiant į perspektyvinį gatvių tinklą tame rajone.„Kelio atkarpa nuo Pavilnionių gatvės perspektyvoje numatyta tiesti iki Tarandės rajono, bus projektuojamas trišalis ar mažo žiedo susikirtimas kelio nuo Pavilnionių gatvės ir nuvažiavimo nuo aplinkkelio vietoje“, – nurodė V. Pauža.
Aš nelabai suprantu kam ten tas takas reikalingas? Tipo aš, gyvendamas prie Laisvės pr., važiuosiu iki aplinkkelio, tada dviračių taku palei juo, ir galiausiai galutiniame taške sugrįšiu atgal į kokią Ateities g.?
Jau nekeliant klausimo kaip tas dviračių takas kirstų išvažiavimus iš aplinkkelio, gal pristatys šviesoforų ant kiekvieno nusukimo?
Šiaip tai niekas nedraudžia važiuoti aplinkkeliu - tai nėra nei greitkelis, nei autostrada. Dešinėje yra nenaudojama juosta - ja ir gali vykti saugus dviračių eismas. Ir tai visiškai normalu plentiniams dviračiams važiuojantiems 50km/h. Tokių pilna pvz Londono aplinkkeliuose. Tokiems, kurie nori tik "šiaip" rekreaciniais tikslais pasivažinėti į ten ir taip nelįs.
P.S. dėl maršrutų tai pvz važiuojant iš Gariūnų pusės dėl apgailėtinos infrastruktūros, trūkstamų takų, aplinkkelis yra patogiausia alternatyva važiuoti į šiaurinę pusę.
Taip, važiuoti reikia tokiu būdu. Jau kelis kartus taip sukau ratus. Juo labiau, kad sudėliojo raudonus stulpelius visur, tai dabar net KET negali pažeisti. Jei neklystu, stulpeliai sukalti ir VA prie išsukimo link Zujūnų.
Mano asmeninė nuomonė - III etapas važiuoti nuobodesnis nei II (tikriausiai todėl, kad labiau įgilintas dėl gyventojų abiejose pusėse), 90km/h per akis šitoje gatvėje, laiko sutaupymas aplenkiant spūstis - didžiulis.
Ta Lietuvos radijo laida buvo 2016.12.20, per atidarymą
Matosi, kad žurnalistai - net 15min portalo - tingi pakalbinti daugiau specialistų ar nuvažiuoti į vietą ir išsiaiškinti viską patiems. Spaudai šiais laikais pakanka poros PiaRinių pranešimų.
Vilniaus meras R.Šimašius irgi dairosi į ateitį: „Nutiesus aplinkkelį, savivaldybės darbai čia nesibaigia: reikės dar nutiesti nuvažiavimą nuo Girulių viaduko, įrengti palei aplinkkelį pėsčiųjų ir dviračių takus,
Ar pakankamai vietos padaryt nuo Ukmergės-VA-M.Lietuvio sankryžos dar dvi juostas link BIG'o? Ir iki kurios vietos tęstųsi visos keturios juostos - iki BIG'o, ar eitų tolyn link Senukų?
Vietos 3-4 juostoms tikrai pakanka iki neišpirkto namo. Tokio atstumo pilnai pakaktų persirikiuoti pasukusiems link BIGo nuo Vakarinio aplinkkelio.
Panaikinus šviesoforą (ar bent pastačius žalią rodyklę dešinėn) eismas pagerėtų Vakariniame ir gretimybėse - visų pirma Tarandės apsisukime.
Beje, daugelis važiuojančių nuo aplinkelio iki Tarandės apsisukimo turbūt tiesiog pravažiuoja posūkį į Fabijoniškes / Pašilaičius, nes nežino ir/arba nemato aukštai pakabintų mikroskopinių krypčių nuorodų.
Vilniaus vakarinis aplinkkelis: metų projektas su trūkumais
VGTU Logistikos ir transporto vadybos katedros vedėjas doc. Darius Bazaras LRT radijo laidoje „Ryto garsai“ išvardijo problemas, kurias sprendžia aplinkkelis: „Aplinkkelio pirminė paskirtis buvo nukreipti sunkiasvorį transportą iš miesto centro į aplinkkelius, kad sunkiasvorės mašinos nevažinėtų miesto gatvėmis ir t.t. Aplinkkelis sprendžia tris problemas: spūsčių – sumažiname automobilių skaičių mieste; ekologijos – judantis transportas be sustojimų ir įsibėgėjimų ekologiškai yra švaresnis; saugumo – palįsti aplinkkelyje po mašina yra sudėtingiau nei gatvėje.“
Grįždamas arčiau Vilniaus E.Skrodenis užsimena apie dar vieną eismo pagerinimą, susijusį ir su vakariniu aplinkkeliu: „Jau kitais metais tikimės kelyje Vilnius-Panevėžys, kur vakarinis aplinkkelis įsilieja į tą kelią, pastatyti požeminį Tarandės apsisukimą, nes šiandien tai yra vieno lygio apsisukimas. Taip pat žiūrime, kokios galėtų būti galimybės pagerinti išvažiavimą iš Balsių arba į Molėtų, arba į Nemenčinės pl.“ Vilniaus meras R.Šimašius irgi dairosi į ateitį: „Nutiesus aplinkkelį, savivaldybės darbai čia nesibaigia: reikės dar nutiesti nuvažiavimą nuo Girulių viaduko, įrengti palei aplinkkelį pėsčiųjų ir dviračių takus, nutiesti ne mažiau už aplinkkelį svarbias Šiaurinę g., kurią jau projektuojame, Mykolo Lietuvio g., kuri eis nuo Ukmergės g. Molėtų pl. link.“
Beje, važiuojant nuo Lazdynų link Ukmergės, ties sankryža su Pilaitės pr. vis dar bepakeisti kelio ženklai ir rodo, kad reikia sukti į dešinę norint važiuoti į Ukmergę/Panevėžį
Su laiku pakeis. Kaip ir nutiesus Tūkstantmečio gatvę, nuorodos link Kauno buvo sukti dešinėn kurį laiką
Diskusijos apie padidėjusius / sumažėjusius kamščius po Vakarinio aplinkkelio III etapo užbaigimo ar išpręstas / atsiradusias naujas eismo problemas tęsiamos atskiroje temoje: [VLN] Eismo pokyčiai atidarius Vakarinį aplinkkelį
Ant naujos aplinkkelio kelio dangos yra likę nemažai postambių akmenukų, kurie gana pavojingai atskrenda iš po priešais važiuojančių automobilių ratų. Beje, teko girdėti, kad jau yra nukentėjusių, kuriems buvo suskaldytas priekinis stiklas!
Gerai būtų kelininkams dar kartą pravalyti naują kelią...
Beje, važiuojant nuo Lazdynų link Ukmergės, ties sankryža su Pilaitės pr. vis dar bepakeisti kelio ženklai ir rodo, kad reikia sukti į dešinę norint važiuoti į Ukmergę/Panevėžį
Vakar teko pravažiuoti visu aplinkkeliu, tai pagrindinė probleminė vieta aišku įvažiavimas iš Oslo g., realiai 3 juosta egzistuoja ir galėtų būti naudojama nuo pat A1, bet baigiasi už tilto keli šimtai metrų iki nusukimo į aplinkkelį. Išvažiavimas į Ukmergės g. labai lengvas, nors daug kas čia dėl to labai pergyvenimo ir prognozavo spūstis, užtat jos dabar nemažos ties apsisukimu į Tarandę ir Avižienių viaduku. Visas video nuo A1 iki Visorių, III etapas nuo 5.40 iki 7.15:
Komentuoti: