Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Ar teritorijos (sankryžos) aplink III etapo trasą dar bus tvarkomos? Kaip pavyzdys - prie Pavilnionių viaduko teritorija labiau panaši į trasą-purvyną visureigiams nei į priduotą objektą.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai jei galima, tam skirtoje temoje prašom.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Statyti vėliau, ar kai prireiks ir dėl darbų uždarinėti aplinkkelio juostas visiškai neracionalu. Ukmergės g. ir M. Lietuvio sankryža čia vėl kaip pažiūrėsi. Visos problemos pasimatys, tik kai atsiras gatvė.
    Problema yra jau dabar. Visa Ukmergės g yra didelė problema.
    Aš ne prieš Helsinkio viaduką, bet prieš situaciją Ukmergės g. bendrai

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Statyti vėliau, ar kai prireiks ir dėl darbų uždarinėti aplinkkelio juostas visiškai neracionalu. Ukmergės g. ir M. Lietuvio sankryža čia vėl kaip pažiūrėsi. Visos problemos pasimatys, tik kai atsiras gatvė.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    /\ Nori pasakyt, kad Talino g. nereikalinga išvis ar tik viadukas? Šiaip be viaduko nebūtų ir tos gatvės, nes viename lygyje toks šunkelis kirstis su aplinkkeliu negali dėl reglamentų.
    Gal įžvelgi kaip Talino viaduku gali važiuoti nors kokia mašina dabar? Nebent to profesoriaus Back to the future
    Aš kalbu apie tai, kad į statinę medaus įdrėbė samtį deguto visiškai atmestinai užbaigus sujungimą su Ukmergės g.
    Tačiau įrengė šį viaduką kai šalia yra Šiaurinės viadukas. Aš nesakiau gi, kad viename lygyje šunkelis gali kirstis su VA.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ Nori pasakyt, kad Talino g. nereikalinga išvis ar tik viadukas? Šiaip be viaduko nebūtų ir tos gatvės, nes viename lygyje toks šunkelis kirstis su aplinkkeliu negali dėl reglamentų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Aš sunkiai įsivaizduoju projektuotojų bukumą, kai padaro tokį viaduką (Talino), bet visiškai užkala ant Ukmergės, M.Lietuvio ruožo. Gal aš kažko nesuprantu, čia turbūt yra slaptas masonų projektuotojų suokalbis įrengti kuo daugiau šulinių dangčių kaip VA iki Pilaitės ir šviesoforų Ukmergės g.
    VA III šulinių nepavyko, nes "sukilo" visuomenė. Bent jau čia

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Helsinkio g. atkarpa nuo Vakarinio aplinkelio iki Talino g.
    Nuotraukos darytos 2017 04 14














    Vaizdas nuo Talino g.

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Helsinkio g. atkarpa nuo Vakarinio aplinkelio iki Talino g.
    Nuotraukos darytos 2017 04 14












    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Ties Helsinkio g. viaduku
    Nuotraukos darytos 2017 04 14
















    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Nuotraukos darytos 2017 04 04

    Ir į istorijos archyvą keliaujantys buvusių taip vadinamųjų daržų likučių vaizdai.
    Aplink kolkas didžiulis sąvartynas: visur mėtosi metalo, plastiko, stiklo ir kt. medžiagų liekanos....










    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Nuotraukos darytos 2017 04 04

    Ir vaizdai nuo Talino g. link Vakarinio aplinkelio (Helsinkio g. viaduko)
    Būsima sankryžos vieta






    Tolumoje matosi Helsinkio g. viaduko apšvietimo stulpai
    Paskutinis taisė M1gdas; 2017.04.04, 18:18.

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Nuotraukos darytos 2017 04 04
    Valoma trasa Helsinkio g. atkarpai nuo Vakarinio aplinkelio iki Talino g. (apibrėžta raudonu kvadratu)


    Link Talino g. (Justiniškių)






    Komentuoti:


  • Mexas
    replied
    Skaitytojas 2017.01.15 14:51
    Šaukštas deguto aplinkkelio statinėje

    Justiniškių, Šeškinės ir ypač Pašilaičių gyventojams įsiliejimas į puikią aplinkkelio automagistralę pasirodė besąs nė kiek ne mažiau problemiškas negu skynimasis per kamščius prie Spaudos rūmų ir riedant Pilaitės prospektu. Pastarųjų seniūnijų, taip pat ir Fabijoniškių bei Santariškių vairuotojams, įsijungti į vakarinį aplinkkelį buvo numatyti trys taškai: Šiaurinės, Pavilionių ir Ukmergės gatvių viadukai.

    Taupant lėšas ir šiaurinio aplinkkelio statybos klausimą ilgam dedant į stalčius, pastarojo viaduko buvo atsisakyta, o Ukmergės gatve judantiems, Fabijoniškių bei Santariškių gyventojams, įsijungimui į vakarinį aplinkkelį, įrengta nepatogi, labai ilgais šviesoforo signalais reguliuojama, primityvi sankryža. Skurdžiai esame ir tiek, pagalvoja vairuotojai, laukdami eilėje atlikti kairįjį posūkį, šioje nepatogioje sankryžoje.

    Juk visa Ukmergės gatvės atkarpa nuo modernios prestižinės automagistralės iki puikiai įrengtos atkarpos Šeškinėje nutiesta primityviai ir nepatogiai; kentėti galima, na, o aplinkkelis traukiant į vakarus yra tikrai juk puikus. Visai kitokie reikalai yra aplinkkelio sankirtose su Pavilionių ir Šiaurine miesto gatve

    Pavilnonių g. bėdos
    Pavilionių gatvės jungtis su Justiniškių gatve per keletą dešimtmečių taip ir nebuvo sutvarkyta. Vairuotojams liejantis į pagrindinį miesto gatvių tinklą tenka net tris kartus sukinėtis 90 laipsnių kampu siauru nekokybišką dangą turinčiu keliuku. (...)

    Atidarius paskutinę aplinkkelio atkarpą, Justiniškių gyventojams judėjimo reikalai šiaurės bei vakarų kryptimi pagerėjo nepaprastai, tačiau primityviai Pavilionių gatvės vakarinei atkarpai ir visiškai nesutvarkytai jos jungčiai su Justiniškių gatve krūviai padidėjo keleriopai ir, žinoma, artimiausioje ateityje jie dar ženkliai didės.
    (...)

    Pašilaičių problema
    Judėjimas nuo pirmųjų aplinkkelio atidarymo dienų Pavilionių gatve, kaip jau sakyta, gerokai padidėjo ir žinoma augs. O gatvių tinklą, vedantį į Pavilionių gatvę, galima ir reikia vertinti kaip absurdišką. Pagrindinė problema čia ne ta, kad nėra pastatytos ištisos Perkūnkiemio ir Pavilionių gatvių atkarpos.
    Didžiausią problemą sudaro klaidingai suprojektuota ir transporto srautų tinkamai jau senai negalinti atlaikyti šiaurinė Gabijos gatvės, juosiančios žiedu trečiąjį Pašilaičių kvartalą, atkarpa. Pastaroji yra kone dvigubai siauresnė nei likusi didžioji Gabijos gatvės dalis, tačiau būtent šiaurine Gabijos gatvės dalimi į Ukmergės gatvę ir Laisvės prospektą, o taip pat ir į Fabijoniškes, juda pagrindiniai šios miesto dalies transporto srautai, pastarojoje Gabijos gatvės atkarpoje kyla dažni ir sunkiai išsisklaidantys transporto kamščiai. (...)

    Rygos, Talino gatvės
    Didžiausią nepasitenkinimą pajunta vairuotojai, kuomet judėdami vakariniu aplinkkeliu atsiduria ties būsimos stambios magistralinės Šiaurinės gatvės srautams aptarnauti skirtu transporto mazgu ir paklusę nuorodai sukti į Justiniškes, pakilę į viršų atsiremia į paraleliai einančią siaurutę Rygos gatvelę, aptarnaujančią priemiestinės Zujūnų seniūnijos gyventojus, traukiančius į miesto centrą bei Viršuliškes.

    Teko matyti kaip daugelis vairuotojų, sunkiai manevruodami, įsukdami į čia esančią Talino gatvelę, gręžėsi atgal ir leidosi viaduku žemyn į aplinkkelį Pavilionių gatvės link. Daugeliui pietinės Pašilaičių ir Vakarų Šeškinės seniūnijos vairuotojų, taip pat ir justiniškiečiams, bandantiems išvengti kamščių Viršuliškėse bei ties Lazdynų tiltu, judėjimas Rygos gatve į Vakarų aplinkkelį netrukus turės tapti pagrindiniu sprendiniu.

    Todėl siaurutė Rygos gatvės šiaurinė atkarpa greičiausiai bus nuolatos užkimšta, o judėjimas ja kels didelį avaringumo pavojų. Kol kas vairuotojai šio išvažiavimo į aplinkkelį dar nesurado, tačiau naujienas mėgstantys aktyvesnieji jau spėjo suvokti, kad judant aplinkkeliu į Lazdynų tiltą galima išvengti ir Viršuliškių, ir Laisvės prospekto jungtyje su Lazdynų tiltu susidarančių didelių kamščių (...)

    Šiaurinės gatvės poreikis
    Vertinant trečiosios vakarinio aplinkkelio atkarpos atidarymą, tenka konstatuoti, kad paruošiamieji darbai ketvirtadaliui sostinės gyventojų normaliai pasinaudoti modernia magistrale, visai kitaip nei kad atsitiko atidarant pirmąją ir antrąją aplinkkelio atkarpas, yra nepadaryti. Reikšmingai padėtį pakeisti galėtų tik strateginės Šiaurinės gatvės statybos pradžia. (...)

    Šiaurinės gatvės, pagrindinės ketvirtadalio vilniečių jungties su vakariniu aplinkkeliu, statybos reikalai gali būti atliekami etapais. Susidariusi padėtis reikalauja darbus pradėti vakarinėje Šiaurinės gatvės atkarpoje, kuri turėtų driektis nuo aplinkkelio iki Ukmergės gatvės Šeškinėje ribų.(...)

    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...eje-221-733502
    Paskutinis taisė Romas; 2017.01.15, 16:46.

    Komentuoti:


  • Mexas
    replied
    Parašė CowBoy Rodyti pranešimą
    Ukmergės pl. per daug judrus objektas, minėtus viadukus statė beveik niekam netrukdant.
    Manau prie buvusios giraites policijos ten labiau apkrautas mazgas, bet viaduka pastate.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė CowBoy Rodyti pranešimą
    Ukmergės pl. per daug judrus objektas, minėtus viadukus statė beveik niekam netrukdant.
    Tai kad Ukmergės g. ir Vakarinis aplinkkelis yra skirtingų kategorijų gatvės. Čia yra esmė.

    Komentuoti:


  • CowBoy
    replied
    Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
    Suprojektavus ir pastačius Helsinkio bei Girulių g. viadukus natūralu, kad kyla klausimas kodėl nebuvo suprojektuotas ir viadukas/tunelis į M. Lietuvio g.
    Ukmergės pl. per daug judrus objektas, minėtus viadukus statė beveik niekam netrukdant.

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Suprojektavus ir pastačius Helsinkio bei Girulių g. viadukus natūralu, kad kyla klausimas kodėl nebuvo suprojektuotas ir viadukas/tunelis į M. Lietuvio g.

    Komentuoti:


  • Rembo3
    replied
    Kas aplamai draudė VA suskaidyti į 4 etapus? 4 etapas būtų ML gatvė?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    Labai norint turbūt būtų galima vis tiek ten įrengti dviejų lygių sankryžą ir nenaudojant tų sklypų, bet taip, mažai realu.

    Atvaizdas
    Ar tam yra poreikis? Dviejų lygių sankryžos turėtų būti pirmiausia ties pagrindinėmis sankryžomis ar savaime aišku greito eismo aplinkkeliuose, bet ne eilinėse sankryžose.
    Tad prioritetas dabar turėtų būti Ukmergės g. mazgas su GV, o ne ML gatve.

    Komentuoti:

Working...
X