Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    /\ nepyk bet šiek tiek vėjus rašai. Gavo 100% finansavimą iš ES ir tu siūlai, kad būtų įrengę čia kreivą viaduką, kurį po to už savus perdarinėti??? WTF?
    Net jei visiškoje pradžioje tik iki Justiniškių, tai vis tiek atsirastų papildoma jungtis, alternatyva kamščiui ties Gabijos gatve.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kodėl jau taip užlenki į norimą kritikuoti vaizdelį? Kodėl tik iki Justiniškių g. o ne iki Ukmergės g. ar bent jau Laisvės pr.?
    Visi iš esmės pripažista, kad VA pabaigoje nėra normalių jungčių su Justiniškėmis, Pašilaičiais ir pan.
    Manau duotų tikrai gerą įtaką, ypač jei sugebėtų iki GV įrengti. Negalima norėti visko čia ir dabar, be to prioritetas yra nuo miesto pusės, o ne už VA. Nereikia pamiršti ir to, kad Ozo ir Ateities yra labai apkrautos be realios alternatyvos.
    Aš abiem rankom už pilną suplanuoto gatvių tinklo įrengimą. Tačiau pradėjus Šiaurinės g. įrengima, ji pirmu etapu bus tiesiama tik iki Justiniškių g., ar aš klystu? Esmė ne jungčių nutiesime ir prioritete jas tiesti, bet realiame planavime kada jos gali atsirasti ir būti pilnai užbaigtos, bei funkcionuoti.
    Dabar VA susikirtime su Šiaurine g. įrengtas toks transporto mazgas, dėl kurio tenka apriboti leistiną greiti VA, o viaduko viršuje jis toks visiškai nereikalingas ir tiems srautams, kurie dabar ten važiuoja, kol kas būtų žymiai patogesnis kitoks sankryžos tipas. Projektuojant šią sankryžą buvo galima ją šiek tiek patobulinti, kad ateityje su minimaliomis išlaidomis ją paversti "keturlapio dobilo sankryža", o kol kas viaduko viršuje realizuoti vieno lygio susikirtimus (pvz. kaip Asanavičiūtės g. viadukas, arba dar geriau - 2 vnt. žiedinių sankryžų), kurie leistų sklandesnį eismą VA be papildomų greičio ribojimų.

    Dėl jungčių su Justiniškėmis ar Pašilaičiais, išsakytą mintį tikrai pripažįsta ne visi. Jungtis su Pašilaičiais realizuota pakankamai neblogai, tik reikalingas objekto pridavimas, bei perdavimas eksploatuoti VMS, kad būtų normaliai sureguliuoti šviesoforai. Tuo tarpu su Justiniškėmis jungtis irgi yra. Tai nėra plati B ar C kategorijos gatvė, tačiau funkciją atlieka.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Antroje nuotraukoje, kur platinamas įvažiavimas, bus šaligatvis?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Siūlyčiau atkreipti dėmesį į paryškintus žodžius ir dar kartą pergalvoti/perskaityti ką parašiau dėl perspektyvų. Nuties tą atkarpą iki Justiniškių g. ir ką tai iš esmės pakeis?
    Kodėl jau taip užlenki į norimą kritikuoti vaizdelį? Kodėl tik iki Justiniškių g. o ne iki Ukmergės g. ar bent jau Laisvės pr.?
    Visi iš esmės pripažista, kad VA pabaigoje nėra normalių jungčių su Justiniškėmis, Pašilaičiais ir pan.
    Manau duotų tikrai gerą įtaką, ypač jei sugebėtų iki GV įrengti. Negalima norėti visko čia ir dabar, be to prioritetas yra nuo miesto pusės, o ne už VA. Nereikia pamiršti ir to, kad Ozo ir Ateities yra labai apkrautos be realios alternatyvos.

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Čia taip tik nuotraukoje atrodo ar ten iš tikrūjų toks neblogas tramplynas?
    Atvaizdas
    Taip, šitoje vietoje ganėtinai stati įkalnė.
    Paskutinis taisė M1gdas; 2017.05.03, 18:32.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
    Arba siaurai suprantate perspektyvas, arba nežinote, tačiau viadukas neveltui pavadintas Šiaurinės g. vardu Apie šią gatvę galite pasiskaityti forume, darbų pradžia berods 2018m. planuojama (tikėkimės)
    Siūlyčiau atkreipti dėmesį į paryškintus žodžius ir dar kartą pergalvoti/perskaityti ką parašiau dėl perspektyvų. Nuties tą atkarpą iki Justiniškių g. ir ką tai iš esmės pakeis? Nejaugi kažkas tikisi, kad tada srautas išaugs dešimtimis kartų, kai kitoje Šiaurinės g. viaduko pusėje yra gatvelė, kuri visada ir liks tokia pati siaura, bei vedanti ten pat.
    Dabar tuos 5 metus, kol Šiaurinė g. ims generuoti bent kažkiek daugiau srauto važiuojančio per aptariamą viaduką, visi aplinkkelyje turės prilėtinti iki 70 km/h ir turės padidintą tikimybę patekti į avarinę situaciją. Visai tai dėl to, kad viršuje viaduko nebūtų tiesioginio transporto susikirtimo, kuris artimiausioje perspektyvoje nesukeltų jokių problemų. Kai tiesioginiai susikirtimai pagal išaugusį eismo intensyvumą nebeužtikrintų sklandaus ir saugaus eismo, būtų galima pakeitus kelis kelio ženklus, perbraižius linijas ir pašalinus kuoliukus transformuoti sankryžą į "keturlapio dobilo" tipo sankryžą, tačiau kol to nereikia, galima būtų naudoti ją žymiai patogesniu būdu.

    Komentuoti:


  • Griunvaldas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Žiūrint į tokias nuotraukas darosi be galo pikta, kad nesugebama normaliai projektuoti atsižvelgiant į trumpojo ir ilgojo laikotarpio perspektyvas, bei užtikrinti realaus eismo prioriteto, ten kur jis turi būti.
    Kažkodėl sugebama nubrėžti laikiną horizontalųjį ženklinimą ir susmaigstyti oranžinius kuoliukus, bet nesugebama to padaryti ten, kur to iš tiesų reikia.
    Kurių galų reikalinga čia "keturlapio dobilo" tipo sankryža, kai viršuje esanti gatvė iš abiejų pusių yra tik siaura gatvelė, be perspektyvos tapti rimta transporto arterija? Nejaugi nebuvo galima "laikinai" viršuje įrengti paprastų X formos sankryžų arba dviejų mini žiedinių sankryžų ir uždaryti užvažiavimus/nuvažiavimus po viaduku į aplinkkelį taip panaikinant persirikiavimo juostą ir 70 km/h ribojimą.
    Kažkodėl L.Asanavičiūtės sankryžoje su aplinkkeliu galima taip padaryti, o šioje beveik analogiškoje situacijoje - ne....
    Arba siaurai suprantate perspektyvas, arba nežinote, tačiau viadukas neveltui pavadintas Šiaurinės g. vardu Apie šią gatvę galite pasiskaityti forume, darbų pradžia berods 2018m. planuojama (tikėkimės)

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
    Nuotraukos darytos 2017 05 02

    Zujūnų pusėje vaizdas link Šiaurinės g. (Pašilaičiai/Justiniškės).
    Atvaizdas
    Žiūrint į tokias nuotraukas darosi be galo pikta, kad nesugebama normaliai projektuoti atsižvelgiant į trumpojo ir ilgojo laikotarpio perspektyvas, bei užtikrinti realaus eismo prioriteto, ten kur jis turi būti.
    Kažkodėl sugebama nubrėžti laikiną horizontalųjį ženklinimą ir susmaigstyti oranžinius kuoliukus, bet nesugebama to padaryti ten, kur to iš tiesų reikia.
    Kurių galų reikalinga čia "keturlapio dobilo" tipo sankryža, kai viršuje esanti gatvė iš abiejų pusių yra tik siaura gatvelė, be perspektyvos tapti rimta transporto arterija? Nejaugi nebuvo galima "laikinai" viršuje įrengti paprastų X formos sankryžų arba dviejų mini žiedinių sankryžų ir uždaryti užvažiavimus/nuvažiavimus po viaduku į aplinkkelį taip panaikinant persirikiavimo juostą ir 70 km/h ribojimą.
    Kažkodėl L.Asanavičiūtės sankryžoje su aplinkkeliu galima taip padaryti, o šioje beveik analogiškoje situacijoje - ne....

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Čia taip tik nuotraukoje atrodo ar ten iš tikrūjų toks neblogas tramplynas?

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Nuotraukos darytos 2017 05 02

    Zujūnų pusėje vaizdas link Šiaurinės g. (Pašilaičiai/Justiniškės).


    Ir vaizdai nuo Šiaurinės g. viaduko.
    Link Pilaitės pr.


    Užbaigiami apželdinimo darbai.


    Link Ukmergės g.

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Nuotraukos darytos 2017 05 02

    Toliau link Zujūnų Šiaurinės g. viaduku.


    Šioje pusėje (dešinėje) platus takas tiek dviratininkams tiek piestiesiems.






    Kitoje pusėje (kairėje) kur kas siauriau.


    Paskutinis taisė M1gdas; 2017.05.02, 18:25.

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Nuotraukos darytos 2017 05 02

    Ir šiek tiek vaizdų aplink/ant Šiaurinės g. viaduko.
    Dviračių ir pėsčiųjų takas link Zujūnų.






    Atsisukus atgal link būsimos Šiaurinės g.

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Nuotraukos darytos 2017 05 02

    Platinamas užvažiavimas nuo Talino g. ant Šiaurinės g. viaduko.
    Panašu, kad tuomet atsiras galimybė iškart patekti į nuvažiavimą į aplinkkelį link Ukmergės g.
    Talino g. Vaizdas link Pilaitės pr.


    Paisisukus į dešinę. Užvažiavimas ant Šiaurinės g. viaduko. Vaizdas link Zujūnų.


    Užlipus ant Šiaurinės g. viaduko. Vaizdas link Šiaurinės/Talino g. (Justiniškių).
    Paskutinis taisė M1gdas; 2017.05.03, 19:03.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
    Čia su kurio sklypo paėmimu buvo iškilę bėdų? 4A, 4 ar 2?
    Šita Helsinkio g. atkarpėlė yra likusi neužbaigta tiesiant Vakarinio aplinkkelio III etapą.
    Atvaizdas
    Ai, ačiū už patikslinimą. Aš kažkaip sumaišiau, maniau, kad čia savivaldybė tiesia.

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    /\ Tai vis gi nieko neišsprendė prie Helsinkio viaduko? Maniau, kad tą sklypą paėmė ir padarys normalią sankryžą...
    Čia su kurio sklypo paėmimu buvo iškilę bėdų? 4A, 4 ar 2?
    Šita Helsinkio g. atkarpėlė yra likusi neužbaigta tiesiant Vakarinio aplinkkelio III etapą.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Su tais pagriuvusių šiltnamių savininkais sudėtinga.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Tai vis gi nieko neišsprendė prie Helsinkio viaduko? Maniau, kad tą sklypą paėmė ir padarys normalią sankryžą...

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied
    Nuotraukos darytos 2017 04 27
    Link Helsinkio g. viaduko






    Link Talino g. (Justiniškės)




    Taip pat tvarkomos nuošliaužos ties Helsinkio g. viaduku, platinamas užvažiavimas iš Talino g. ant Šiaurinės g. viaduko.

    Komentuoti:


  • mayro
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Ar teritorijos (sankryžos) aplink III etapo trasą dar bus tvarkomos? Kaip pavyzdys - prie Pavilnionių viaduko teritorija labiau panaši į trasą-purvyną visureigiams nei į priduotą objektą.


    kaip tik praeita savaite pradejo tvarkyt prie pavilnioniu viaduko.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Turėtų, ten ir dviračių takas dar nebaigtas.

    Komentuoti:

Working...
X