
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.
Collapse
X
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąĮdomu ar paskendo tik paskutinio etapo trasa ar ir visas vietomis? Tiesą pasakius, rytinės liūtys gana didelės
Komentuoti:
-
Įdomu ar paskendo tik paskutinio etapo trasa ar ir visas vietomis? Tiesą pasakius, rytinės liūtys gana didelės
Komentuoti:
-
Parašė Haiku Rodyti pranešimąPirma rimtesnė liūtis ir turim bėdą - apsemtas ir nepravažiuojamas aplinkkelis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pirma rimtesnė liūtis ir turim bėdą - apsemtas ir nepravažiuojamas aplinkkelis.
Komentuoti:
-
Nuotraukos darytos 2017 05 30
Užvažiavimas nuo Talino g. ant Šiaurinės g. viaduko.
Įrengta papildoma juosta važiuojantiems nuo Talino g. link Ukmergės g.
Išplatintas posūkis.
Komentuoti:
-
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąTokį paprastą kelią daro labai ilgai, o ir nėra pratęsimo toliau link Buivydiškių, tai šiek tiek beprasmiška. Pinigų nėra ar kodėl nebuvo galima iškart vienu kartu nutiesti gatvę nuo Justiniškių iki Buivydiškių.
Yra paruoštas projektinis pasiūlymas daliai Helsinkio g. t. y. nuo Rygos viaduko (mano anksčiau įvardinto kaip Helsinkio g. viadukas) iki Helsinkio g. (šiuo metu palikta dauba) ir gatvės nuo Rygos viaduko iki Talino g. (nedidelė atkarpėlė likusi šalia Talino g.) Vilniuje. įrengimo (apie 280 metrų). Tam, kad įgyvendinti šitą projektą yra numatyta žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūra.
(paspaudus-didesnis)
Ir šiuo metu yra parduodamas sklypas Talino g. 2. šalia Helsinkio g. (Rygos?) viaduko, kartu su šalia esančiu sklypu.
Nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovės Newsec interneto svetainėje pateikta informacija:
"Žemės sklypo naudojimo būdas – gyvenamosios teritorijos bus keičiamas į verslo, gamybos ir pramonės teritorijos."
Kaip matoma nuotraukose anksčiau minėta atkarpa nuo Helsinkio g. (Rygos?) viaduko iki Talino g. patenka į šio parduodamo sklypo teritoriją (bent jau iš pateiktų pardavėjo nuotraukų). Mano apibrėžta raudonu stačiakampiu.
Paskutinis taisė M1gdas; 2019.03.15, 19:02.
Komentuoti:
-
Taigi dabar daro tai kas buvo nebaigta po vakarinis aplinkelis projektu, jungtim iki galo įgyvendinti yra atskiras projektas, ir jis čia forume buvo paskelbtas ir aptartas.
Komentuoti:
-
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąTai pradėjo darbus, po to pamatė, kad netvarka su nuosavybe? Ojej, bet kitoj pusėj link Buivydiškių irgi viadukas ore pakabintas.
Nors mane irgi erzina toks darbas. Ar bent judinami reikalai dėl tų nuosavybių tose keliose vietose? Susidaro įspūdis, kad judint pradės tada, kai jau bus per vėlu ir poreikis bus didelis.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPagal tai, kad "pritrūko" keliasdešimt metrų, sprendžiu, kad trukdo žemės nuosavybės klausimai.
Komentuoti:
-
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąTokį paprastą kelią daro labai ilgai, o ir nėra pratęsimo toliau link Buivydiškių, tai šiek tiek beprasmiška. Pinigų nėra ar kodėl nebuvo galima iškart vienu kartu nutiesti gatvę nuo Justiniškių iki Buivydiškių.
Komentuoti:
-
Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Nutraukos darytos 2017 05 22
Platinamas užvažiavimas nuo Talino g. ant Šiaurinės g. viaduko.
Vaizdas link Zujūnų.
Vaizdas link Šiaurinės/Talino g. (Justiniškių).
Komentuoti:
-
Nuotraukos darytos 2017 05 22
Link Helsinkio g. viaduko
Ir atgal link Talino g. (Justiniškės)
Vieta žemėlapyje.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą/\ nepyk bet šiek tiek vėjus rašai. Gavo 100% finansavimą iš ES ir tu siūlai, kad būtų įrengę čia kreivą viaduką, kurį po to už savus perdarinėti??? WTF?
Net jei visiškoje pradžioje tik iki Justiniškių, tai vis tiek atsirastų papildoma jungtis, alternatyva kamščiui ties Gabijos gatve.
Ne kreivo viaduko ar dar kažko reikia. Viadukas būtų toks pats, koks yra dabar, tereikėtų tik pakeisti keturių saugumo salelių viaduko viršuje išplanavimą ir taip pakeisti sankryžos tipą, laikinai uždarant du nuvažiavimus ir užvažiavimus ant viaduko, bei persirikiavimo juostas.
Atsiradus reliam poreikiui išmontuoti kuoliukus, pakeisti kelis vnt. ženklų, perbraižyti kokį 100 m linijų ir prisukti keliolika metrų bortų, tikrai nebūtų nepakeliama našta miesto biudžetui. Nes iš esmės panašius darbus reikės atlikti ir dabar, nutiesus plačią gatvę iki viaduko. T.y. perbraižyti linijas ant viaduko, numontuoti kuoliukus, pakeisti kelio ženklus.
Darbai kainuotų labai panašiai, o nauda butų kelis kart didesnė.
Komentuoti:
-
Pykstat, kad nežiūri į priekį, nes pastatė viaduką įvertindami ateities srautus. Whaa?
Komentuoti:
Komentuoti: