Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ArtisLT
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Šalia A1 nėra daug gyvenamųjų namų, o šalia aplinkkelio jų yra daug.
    Prie ko čia tie gyvenamieji namai? Kuo tie namai trukdo saugiai važiuoti 100-120 km/h greičiu? Gi įvažų į kiemus tai nėra.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Šalia A1 nėra daug gyvenamųjų namų, o šalia aplinkkelio jų yra daug.
    Plius, aplinkkelio išilginės ir posūkių kreivės aštresnės ir greitėjimo/lėtėjimo juostos trumpesnės.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    A1 atkarpa mieste yra 100, nors ji nėra tokia gera kaip Vakarinis.
    Šalia A1 nėra daug gyvenamųjų namų, o šalia aplinkkelio jų yra daug.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Pasirodo R. Šimašius yra eismo saugumo specialistas .
    Nemanau, kad jis vienas nusprendė. Jis tik paskelbė.

    A1 atkarpa mieste yra 100, nors ji nėra tokia gera kaip Vakarinis.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pasirodo R. Šimašius yra eismo saugumo specialistas .

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Remigijus Šimašius:

    Eismas turi būti leidžiamas tokiu greičiu, koks jis yra saugus.

    Vilniaus vakariniame aplinkkelyje, šį mėnesį pabaigus visus darbus, bus galima važiuoti didesniu, negu dabar, 90 kilometrų per valandą greičiu, nes tai nesukels jokio pavojaus eismo saugumui, o kaip tik geriau padės aplenkti miesto centrą.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Soprano Rodyti pranešimą
    Kur galima pažiūrėti projekta, kaip atrodys Rygos/ Helsinkio jungtis...
    Vilniaus infrastruktūros temoje:

    http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2782

    Komentuoti:


  • Soprano
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Tai būtų pinigų švaistymas, nes tiesiant Rygos/Helsinkio g. jungtį tektų viską ardyti. Dabartinis variantas optimaliausias finansine prasme, be to, panašu, kad viadukas toks stovės neilgai, nes jau paviešintas jungties projektas.
    Kur galima pažiūrėti projekta, kaip atrodys Rygos/ Helsinkio jungtis...

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Soprano Rodyti pranešimą
    Manau vietoj laiptu galėjo supilti nuovaža ,juk buvo išvežta milijonas kubiniu metru grunto ,manau grunto dar ten prireiks ,reiks iš kažkur atsivežti

    .jpg]Atvaizdas


    .jpg]Atvaizdas


    Kaip ir ties Helsinkio viaduko dauba,kas trukdė supilti gruntą,,,

    .jpg]Atvaizdas
    Tai būtų pinigų švaistymas, nes tiesiant Rygos/Helsinkio g. jungtį tektų viską ardyti. Dabartinis variantas optimaliausias finansine prasme, be to, panašu, kad viadukas toks stovės neilgai, nes jau paviešintas jungties projektas.

    Be to ir projekte jokios nuovažos nebuvo, o tai jau gana nemažas objektas. O laiptai paimti iš kokio sandėlio palyginus tik menkniekis.
    Paskutinis taisė Xedos; 2016.12.05, 10:22.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Matyt, bandyta prisilaikyti reikalavimų, kad projekto darbai neišeitų už apibrėžtų ribų.

    Komentuoti:


  • Soprano
    replied
    Manau vietoj laiptu galėjo supilti nuovaža ,juk buvo išvežta milijonas kubiniu metru grunto ,manau grunto dar ten prireiks ,reiks iš kažkur atsivežti





    Kaip ir ties Helsinkio viaduko dauba,kas trukdė supilti gruntą,,,

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Šaaaaa..... O jei rimtai, tai manau, kad juos galėjo "suveikti" ir savivaldybė, nes ilgalaikėje perspektyvoje ten bus normalus viadukas. Tai tik trumpalaikė priemonė pritaikyti brangų, izoliuotą inžinerinį statinį bent jau pėsčiųjų naudojimui.
    Visiškai teisingai. Panaudoti tam reikalui kokie seni laiptų blokai iš kažkur. Nematau tame nieko blogo. Orai dabar tokie, būtų geriau, juos net palygintų betonu spėčiau.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Jei turėklai seni, tai negalėjo gauti ES paramos jiems, nes iš fondų finansuojama tik nauja įranga.
    Šaaaaa..... O jei rimtai, tai manau, kad juos galėjo "suveikti" ir savivaldybė, nes ilgalaikėje perspektyvoje ten bus normalus viadukas. Tai tik trumpalaikė priemonė pritaikyti brangų, izoliuotą inžinerinį statinį bent jau pėsčiųjų naudojimui.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Tų laiptų net nebuvo projekte, tai tik trumpalaikė priemonė, kol bus nutiesta Helsinkio/Rygos g. jungtis. Ir tie laiptai tikrai ne pirmos jaunystės.
    Jei turėklai seni, tai negalėjo gauti ES paramos jiems, nes iš fondų finansuojama tik nauja įranga.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė lithuaniana Rodyti pranešimą
    Na didžioji dalis statoma iš ES lėšų ir manau gal yra reikalavimai kažkokie? Laiptai gi ne iš kažkokių papildomų pastatyti, nes padaryti statant aplinkkelį.
    O kiek girdėta viešojoj erdvėj, po atidarymo viską tvarkys. Laiptus, jungiamuosius kelius ir pan.
    Tų laiptų net nebuvo projekte, tai tik trumpalaikė priemonė, kol bus nutiesta Helsinkio/Rygos g. jungtis. Ir tie laiptai tikrai ne pirmos jaunystės.

    Komentuoti:


  • lithuaniana
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Kokie dar nauji . Bent man pasirodė, kad jie jau gerokai pagyvenę, matyt kur nors sėdėjo nebenaudojami tai bent kuriam laikui turės paskirtį.
    Na didžioji dalis statoma iš ES lėšų ir manau gal yra reikalavimai kažkokie? Laiptai gi ne iš kažkokių papildomų pastatyti, nes padaryti statant aplinkkelį.
    O kiek girdėta viešojoj erdvėj, po atidarymo viską tvarkys. Laiptus, jungiamuosius kelius ir pan.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė lithuaniana Rodyti pranešimą
    Laiptai nauji ir tik sudėti, o jau matosi nuskelti. Ir šiaip kažkokie su tarpais.
    Kokie dar nauji . Bent man pasirodė, kad jie jau gerokai pagyvenę, matyt kur nors sėdėjo nebenaudojami tai bent kuriam laikui turės paskirtį.

    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Atrodo, kad važiuojantys nuo aplinkkelio turės pirmumą prieš riedančius link Gineitiškių (žiūrėti ženklą). http://i1371.photobucket.com/albums/...psdqttpdzj.jpg

    O kaip su Girulių viaduku? Ten kokie nors keliai asfaltuojami ar taip pat kol kas atiteks pėstiesiems?
    Kokį ženklą ? Ten viskas bus organizuojama su šviesoforais.

    O Girulių viadukas dar kurį laiką tikrai neturės jungties su gatvių tinklu.

    Komentuoti:


  • lithuaniana
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Laiptai

    Atvaizdas
    Laiptai nauji ir tik sudėti, o jau matosi nuskelti. Ir šiaip kažkokie su tarpais.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Atrodo, kad važiuojantys nuo aplinkkelio turės pirmumą prieš riedančius link Gineitiškių (žiūrėti ženklą). http://i1371.photobucket.com/albums/...psdqttpdzj.jpg

    O kaip su Girulių viaduku? Ten kokie nors keliai asfaltuojami ar taip pat kol kas atiteks pėstiesiems?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Romas
    /\ Tai dar pačiam aplinkkelyje prie visų likusių sankryžų dar reikėtų sumontuoti po šviesoforą.
    Šviesoforai prie tokių sankryžų kaip Pavilnionių g. yra įprasta praktika, ypač ten kur trūksta vietos. Viršuje antrame lygyje pagrindinis srautas, o apačioje du šviesoforai, arba du žiedai, arba didelis vienas. Panašiai bus ir Geležinio Vilko/Šiaurinės g. sankryžoje ir Šiaurinės/Kalvarijų g.

    Komentuoti:

Working...
X