Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • HSV
    replied
    Antroji priežastis, anot V.Paužos, yra noras nuimti tranzitinio transporto srautą nuo Ukmergės gatvės. Pasirinktas sankryžos tipas lems, kad iš Panevėžio pusės parvažiuojantys automobiliai, norėdami pasiekti Justiniškes, Viršuliškes ar kitus vakarinius rajonus, greičiausiai rinksis važiavimą aplinkkeliu, o per Ukmergės gatvę judės tik į Pašilaičius ar Fabijoniškes.
    Kol pilnai nefunkcionuos Šiaurinės gatvės viadukas, tai atvažiuojant nuo Ukmergės ar Panevėžio pusės aplinkkeliu susisiekti su Justiniškėmis bus komplikuota, o į Viršuliškes patekti galima bus tik apsisukus ant Pilaitės prospetto viaduko. Ar nesirinks vairuotojai Laisvės prospekto?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kam be reikalo gasdinti tais kamščiais? Jei per didžiąsias šventes, kai būna didžiausi kamščiai, jie susidaro ne ties pirmu šviesoforu ties perkūnkiemiu, o prie BIG'o, nes ten ciklo reikia ilgiau laukti, čia reiks gerokai trumpiau, plius pusė srauto jau bus nusukę į aplinkkelį, ko dabar negalima daryti ir visi važiuoja pro BIG'ą.
    Čia jūsų argumentas aišku stiprus.
    Bet negalim atmesti ir to, kad atidarius aplinkkelį padaugės transporto, nes per jį bus greičiau nei kažkas dabar kratosi per sodus, per miškelį, Vievį ir pan.

    Man asmeniškai kliūva ne šviesoforas, o pati tendencija. Kiekvienam kiemui po šviesoforą į Ukmergės g.

    Sausio 9 bus matyti. Liko nedaug.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Keistai kvailas paaiškinimas. Mat, Mokslininkų g. užsikimšusi ir bloga.
    Suprask, miesto planuotojai čia ne prie ko??
    Bandysime daryti kažką panašaus...
    Jei jau taip buvo rūpinamasi išvengti tranzitinių srautų, tai Mykolo Lietuvio g. iš viso nereikėjo jungti su Ukmergės g., o prijungti prie normaliai sutvarkytos lygiagrečios vietinio eismo gatvės - S. Neries tęsinio...
    SN irgi bus prijungta ir prie ML, ir prie Ukmergės gatvių, viskas čia gerai.
    http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra

    Beje, oficialus atidarymo event'as:
    https://www.facebook.com/events/374940509517431/

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Užprogramuota spūstims: kodėl Vilniaus aplinkkelis baigiasi šviesoforu?


    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/s...oru-787-721942

    p.s. trumpai šnekant, specialiai padarė šūdiną situaciją iš Panevėžio ir VA centro kryptimi, kad mažiau ten važiuotų.
    Keistai kvailas paaiškinimas. Mat, Mokslininkų g. užsikimšusi ir bloga.
    Suprask, miesto planuotojai čia ne prie ko??
    Bandysime daryti kažką panašaus...
    Jei jau taip buvo rūpinamasi išvengti tranzitinių srautų, tai Mykolo Lietuvio g. iš viso nereikėjo jungti su Ukmergės g., o prijungti prie normaliai sutvarkytos lygiagrečios vietinio eismo gatvės - S. Neries tęsinio...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Pradėjo gerai, bet užbaigė nekaip.
    Kaip važiuos kam ryte reikės į Baltupius ("Ozo biurai"), Žirmūnus (vėl biurai), Šiaurės miestelį (kiek darbo vietų), Antakalnį (santykinai nėra darbo vietų, bet ligoninės), Šnipiškes (kiek ofisų), Šeškinę, Konstitucijos pr.(vien ofisai)? Aplinkkeliu ar visgi Ukmergės g,?

    Jei bus prasti šviesoforo ciklai, kamštis stovės iki Avižienių. Ir tada jau visi stovės - ar Baltupiai per Ukmergės, ar Justiniškės aplinkkeliu.
    Kam be reikalo gasdinti tais kamščiais? Jei per didžiąsias šventes, kai būna didžiausi kamščiai, jie susidaro ne ties pirmu šviesoforu ties perkūnkiemiu, o prie BIG'o, nes ten ciklo reikia ilgiau laukti, čia reiks gerokai trumpiau, plius pusė srauto jau bus nusukę į aplinkkelį, ko dabar negalima daryti ir visi važiuoja pro BIG'ą.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Pradėjo gerai, bet užbaigė nekaip.
    Kaip važiuos kam ryte reikės į Baltupius ("Ozo biurai"), Žirmūnus (vėl biurai), Šiaurės miestelį (kiek darbo vietų), Antakalnį (santykinai nėra darbo vietų, bet ligoninės), Šnipiškes (kiek ofisų), Šeškinę, Konstitucijos pr.(vien ofisai)? Aplinkkeliu ar visgi Ukmergės g,?

    Jei bus prasti šviesoforo ciklai, kamštis stovės iki Avižienių. Ir tada jau visi stovės - ar Baltupiai per Ukmergės, ar Justiniškės aplinkkeliu.
    Ukmergės gatvė yra jau ir dabar tragedija, iš esmės nelabai suįtakosi bendrą situaciją.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Antroji priežastis, anot V.Paužos, yra noras nuimti tranzitinio transporto srautą nuo Ukmergės gatvės. Pasirinktas sankryžos tipas lems, kad iš Panevėžio pusės parvažiuojantys automobiliai, norėdami pasiekti Justiniškes, Viršuliškes ar kitus vakarinius rajonus, greičiausiai rinksis važiavimą aplinkkeliu, o per Ukmergės gatvę judės tik į Pašilaičius ar Fabijoniškes. Tai padidins ir eismo saugumą čia gyvenantiems žmonėms, nes Ukmergės g. yra dviejų daugiabučių rajonų apsuptyje, o ją kerta ne tik daug automobilių, bet ir pėsčiųjų, ja vyksta intensyvus viešojo transporto eismas.
    Pradėjo gerai, bet užbaigė nekaip.
    Kaip važiuos kam ryte reikės į Baltupius ("Ozo biurai"), Žirmūnus (vėl biurai), Šiaurės miestelį (kiek darbo vietų), Antakalnį (santykinai nėra darbo vietų, bet ligoninės), Šnipiškes (kiek ofisų), Šeškinę, Konstitucijos pr.(vien ofisai)? Aplinkkeliu ar visgi Ukmergės g,?

    Jei bus prasti šviesoforo ciklai, kamštis stovės iki Avižienių. Ir tada jau visi stovės - ar Baltupiai per Ukmergės, ar Justiniškės aplinkkeliu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Užprogramuota spūstims: kodėl Vilniaus aplinkkelis baigiasi šviesoforu?


    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/s...oru-787-721942

    p.s. trumpai šnekant, specialiai padarė šūdiną situaciją iš Panevėžio ir VA centro kryptimi, kad mažiau ten važiuotų.
    Dobilas ten net nebūtų tilpęs, ypač pažiūrėjus, kiek vietos užima Šiaurinės ar Pilaitės tokie viadukai, plius pagrindinė kryptis A2-Vakarinis aplinkkelis. Kamščių ten dėl to tikrai nesusidarys, nes srautai nėra tokie dideli, o ciklai tik 2.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Užprogramuota spūstims: kodėl Vilniaus aplinkkelis baigiasi šviesoforu?
    Išvydę šioje vietoje statomus šviesoforus, tokiu sprendimu netruko pasipiktinti ir gyventojai, užvertę 15min redakciją ir Vilniaus savivaldybę laiškais, kuriuose klausiama, kodėl pasirinktas toks sprendimas – dobilo lapo tipo sankryža neva būtų daug efektyvesnė.

    Vienas 15min skaitytojas pasidalijo Vilniaus savivaldybės atsakymu į gautą užklausą. Miesto ūkio ir transporto departamento direktorius Virginijus Pauža išskyrė tris priežastis, kodėl buvo pasirinktas sprendimas daryti šviesoforu reguliuojamą sankryžą, o ne dobilo lapo formos ar kitą. Pirmoji – dviejų kelių, Ukmergės g. ir Vakarinio aplinkkelio, susikirtimo laidumas. Pasak V.Paužos, šis mazgas buvo suprojektuotas taip, kad važiuojantys iš Ukmergės gatvės į aplinkkelį (ir nuo Panevėžio, ir priešinga kryptimi) važiuotų tiesiai – toks transporto mazgas geriausiai užtikrina dviejų A kategorijos kelių laidumą. Dobilo tipo sankryža šiems dviem keliams būtų mažiau naudinga, nes didysis transporto srautas būtų praleidžiamas tik viena eismo juosta, o kiekvienam keliui pristatyti viadukų neįmanoma.

    Antroji priežastis, anot V.Paužos, yra noras nuimti tranzitinio transporto srautą nuo Ukmergės gatvės. Pasirinktas sankryžos tipas lems, kad iš Panevėžio pusės parvažiuojantys automobiliai, norėdami pasiekti Justiniškes, Viršuliškes ar kitus vakarinius rajonus, greičiausiai rinksis važiavimą aplinkkeliu, o per Ukmergės gatvę judės tik į Pašilaičius ar Fabijoniškes. Tai padidins ir eismo saugumą čia gyvenantiems žmonėms, nes Ukmergės g. yra dviejų daugiabučių rajonų apsuptyje, o ją kerta ne tik daug automobilių, bet ir pėsčiųjų, ja vyksta intensyvus viešojo transporto eismas.

    „Dobilo lapo sankryžoje patogi ir pagrindinė kryptis vėl būtų Ukmergės gatvė, todėl tikslas mažinti tranzitinį eismą šioje gatvėje nebūtų pasiektas ir aplinkkelio efektyvumas miesto susisiekimo sistemoje būtų mažai išnaudotas“, – rašė V.Pauža. Trečioji priežastis – Mykolo Lietuvio gatvė. Ji artimiausiais metais bus išasfaltuota, tačiau joje, pasak Vilniaus savivaldybės atstovo, tranzitinis eismas nepageidaujamas – ja turėtų naudotis tik žmonės, norintys patekti į Visorių, Jeruzalės ar Santariškių rajonus. Dobilo lapo formos sankryža aplinkkelio susikirtime su Ukmergės gatve paverstų pro mažaaukščius gyvenamuosius namus vingiuojančią Mykolo Lietuvio gatvę tranzitine, kurioje eismas padidėtų dešimtimis kartų, lyginant su šiandieniniu. Tuomet ji taptų antrąja Mokslininkų gatve: per sodus vingiuojančioje jos atkarpoje per parą pravažiuoja keliolika tūkstančių transporto priemonių, tarp kurių – nemažai sunkiasvorių. Pėsčiųjų srautas čia irgi didelis, tačiau šaligatvių nėra, o pačios gatvės plotis nesiekia nė dešimties metrų.
    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/s...oru-787-721942

    p.s. trumpai šnekant, specialiai padarė šūdiną situaciją iš Panevėžio ir VA centro kryptimi, kad mažiau ten važiuotų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
    Šaltinis: Šimašiaus FB



    http://itsalmo.st/#trafficjamtime_mdmtl
    Zuokas irgi paskelbė, turbūt ir atidaryme dalyvaus.

    https://www.facebook.com/Zuokas/posts/1490838220961031

    Komentuoti:


  • Griunvaldas
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Būtų galima ir šaltinį pridėti....



    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...lis-221-722888
    Šaltinis: Šimašiaus FB

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Gerai būtų uždėti automatinį mažėjantį laikrodį iki atidarymo, kaip iki olimpiados atidarymo
    http://itsalmo.st/#trafficjamtime_mdmtl
    Paskutinis taisė Griunvaldas; 2016.12.06, 14:52.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Būtų galima ir šaltinį pridėti....



    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...lis-221-722888
    Gerai būtų uždėti automatinį mažėjantį laikrodį iki atidarymo, kaip iki olimpiados atidarymo

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė kek Rodyti pranešimą
    Oficialu: Vilniaus vakarinis aplinkkelis bus pilnai atidarytas gruodžio 20 dieną 11 valandą.
    Būtų galima ir šaltinį pridėti....

    Didžioji diena Vilniaus miestui: paskelbta, kada bus atidarytas vakarinis aplinkkelis

    Gruodžio 20-ąją, 11 valandą, iki Kalėdų likus vos kelioms dienoms, Vilniuje bus atidaryta paskutinė vakarinio aplinkkelio atkarpa. Vakarinis aplinkkelis sujungs magistrales Vilnius-Kaunas-Klaipėda ir Vilnius-Panevėžys.

    Į aplinkkelio atidarymą socialiniame tinkle „Facebook“ pakvietė ir meras Remigijus Šimašius: „Oficialu: Vilniaus vakarinis aplinkkelis bus pilnai atidarytas gruodžio 20 dieną 11 valandą. Visus kviečiu į atidarymą išbandyti.“
    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...lis-221-722888

    Komentuoti:


  • kek
    replied
    Oficialu: Vilniaus vakarinis aplinkkelis bus pilnai atidarytas gruodžio 20 dieną 11 valandą.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    priimdama sprendimą, savivaldybė kartu su Lietuvos automobilių kelių direkcija nagrinėjo eismo situaciją, srautus ir jų greitį tiek vakarinio aplinkkelio atkarpose, tiek Gariūnų gatvėje, Vilniaus pietiniame aplinkkelyje, Kirtimų gatvėje. Pabaigus vakarinį aplinkkelį bus sujungti magistraliniai keliai A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, A15 Vilnius–Lyda bei A2 Vilnius–Panevėžys.
    Vis dėlto 90 km/val. greitis nebus leidžiamas visame vakariniame aplinkkelyje. Yra numatyta išimčių, kur greitis bus sumažintas iki 70 km/val. dėl saugumo: ties dviejų lygių sankryžomis su Šiaurine ir Ukmergės gatvėmis, ties persirikiavimo juostomis, Gariūnų gatvėje ties šviesoforais reguliuojama sankryža su Paneriškių gatve. Toks pat greitis yra numatytas ir Vilniaus Pietiniame aplinkkelyje ties persirikiavimo juostomis, nuovažomis.

    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...val-221-722770
    Derino, tarėsi.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Bet kodėl tada projektuojant padaromas kelias 120*, o visi spinduliai 40-60? Projektuotojas drąsos neturi? Ar projektuojama pagal principą "pirma pastatom, tada žiūrėsime kiek ne per daug"? Ir čia ne tik Vakarinio bėda, o Klp-Plng, Šiau-Radv., Nemenčinės pl. ir pan. Ant Vakarinio ryškiausiai matosi.

    *60 kmh keliui nereikia asfalto juostos avariniam stovėjimui. Jei ta juosta yra, reiškia gerokai didesnis greitis suplanuotas.
    Aplinkkelis eina per miestą, dėl ko automatiškai atsiranda daug kliūčių projektuojant, priešingai nei kur nors laukuose. Beto aplinkkelio tikslas ne maksimalus greitis, o susirinkti kuo daugiau tranzitinio transporto nuo vidinių miesto gatvių, dėl ko tų visų įvažiavimų/išvažiavimų gaunasi daugiau nei autostradoje.
    60, kaip ir 70 apskritai nieko nereikia, pvz. Plytinės g.:
    https://www.google.lt/maps/@54.73446...7i13312!8i6656
    80 yra Geležinio vilko g., bet ten nėra nei avarinės juostos, nei atitvarų, prastesnis apšvietimas, juostų žymėjimas, trumpos greitėjimo/lėtėjimo juostos, o kai kur iš vis jų nėra, taip pat apsisukimai, tad logiška, kad tokiame aplinkkelyje bent 90 būtų padaryta.
    Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.06, 12:16.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Toks greitis, kuriam jis buvo suprojektuotas. Jei projektinis greitis būtų 120 km/h, tai ir greitėjimo juostos ir posūkių kreivės turėtų būti atitinkamos. Bet perbraižius greitėjimo / lėtėjimo juostas, 90 km/h greitis turbūt nereikš katastrofos, turint omenyje, kad ir esant 80 km/h limitui, visi ir taip važiuotų greičiau.
    Bet kodėl tada projektuojant padaromas kelias 120*, o visi spinduliai 40-60? Projektuotojas drąsos neturi? Ar projektuojama pagal principą "pirma pastatom, tada žiūrėsime kiek ne per daug"? Ir čia ne tik Vakarinio bėda, o Klp-Plng, Šiau-Radv., Nemenčinės pl. ir pan. Ant Vakarinio ryškiausiai matosi.

    *60 kmh keliui nereikia asfalto juostos avariniam stovėjimui. Jei ta juosta yra, reiškia gerokai didesnis greitis suplanuotas.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    1. Tai jei jis paskelbė, kad atidarys, tai gal galvojate, kad jis ir fiziškai pastatė???
    2. Tai koks tas tinkamas Vakariniame greitis? Niekas neatsako. 60 kmh?
    Toks greitis, kuriam jis buvo suprojektuotas. Jei projektinis greitis būtų 120 km/h, tai ir greitėjimo juostos ir posūkių kreivės turėtų būti atitinkamos. Bet perbraižius greitėjimo / lėtėjimo juostas, 90 km/h greitis turbūt nereikš katastrofos, turint omenyje, kad ir esant 80 km/h limitui, visi ir taip važiuotų greičiau.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Ginthus
    Vis dar tiki, kad sprendimai visuomenės labui priiminėjami šimtamečių žiniuonių konferencijose? Veikiau jau vienas savimyla nepraleidžia progos O kažkas turbūt jau nes gi reiks dabar taip ir padaryt...
    1. Tai jei jis paskelbė, kad atidarys, tai gal galvojate, kad jis ir fiziškai pastatė???
    2. Tai koks tas tinkamas Vakariniame greitis? Niekas neatsako. 60 kmh?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    O kokie pasiūlymai? 60 kmh?

    Komentuoti:

Working...
X