Panašu, kad tiesioginio patekimo tiek iš aplinkelio į M. Lietuvio g., tiek iš M. Lietuvio g. į aplinkelį nebus.
Dar nebūčiau visiškai tuo garantuotas. Šviesoforas nuo ML pusės stovi, dar įmanomas variantas, kad ir iš Ukmergės g. pusės bus galima pasukti, reikia palaukti horizontalaus žymėjimo. Bet nuo aplinkkelio pusės patekti į ML greičiausiai nebus galima.
Manau tiesiog viską pastūmė į dešinę, kad į kairę į aplinkkelį būtų dvi juostos, vienos tikrai ten per mažai. Juolab iš pačio aplinkkelio posūkis į dešinę į Ukmergės g. iš kart buvo numatytas dviem juostom.
Aš manau šiek tiek kitaip. Link Ukmergės pl. buvo numatytos dvi, bet tik per sankryžą, už jos buvo planuota, kad viskas susiaurės iki vienos, po vieną Ukmergės g. ir aplinkkeliui. Turbūt pakeitė projektą, Ukmergės g. paliko dvi, todėl viską ir perstūmė dešiniau. Tuo pačiu ir į aplinkkelį padarė dvi. Visgi įdomiausia dėl nuovažos į ML g. likimo.
Dvi tiesiai, o į dešinę ? Projekte buvo viena atskira juosta į dešinę. Kai atsiras horizontalus ženklinimas bus aišku ar bus leidžiama sukti į ML gatvę.
Manau tiesiog viską pastūmė į dešinę, kad į kairę į aplinkkelį būtų dvi juostos, vienos tikrai ten per mažai. Juolab iš pačio aplinkkelio posūkis į dešinę į Ukmergės g. iš kart projekte buvo numatytas dviem juostom.
Trijų juostą atkarpa turėtų eiti iki Toyota/Lexus centro
Viskas padaryta taip, kad norint čia įrengti po dvi juostas nuo aplinkkelio ir nuo Ukmergės g. reikėtų tiesiog kalnus nuversti. Ir manau, kad to nebus....
Įdomu, ar bus uždarytas įvažiavimas į ML gatvę ir iš pačios Ukmergės g.
Gali būti, kad einama link to. Nuo Ukmergės g. link aplinkkelio bus po dvi juostas, turėjo būti tik viena.
Dvi tiesiai, o į dešinę ? Projekte buvo viena atskira juosta į dešinę. Kai atsiras horizontalus ženklinimas bus aišku ar bus leidžiama sukti į ML gatvę.
Bet šviesoforas tai stovi.....
Paaukojo sustojimo juostą vardan dar vienos eismo juostos.
Logiška, jei net neplanuojama leisti važiuoti į ML gatvę. Projektas tikrai daug kur keitėsi, dabar, kai jau artėja darbų pabaiga, tai aiškiai matosi.
Bus galutinai aišku, kai įjungs šviesoforus arba dar anksčiau, jei ženkluose uždengs rodyklę rodančią kryptį tiesiai į ML.
Xedos pranešimo #2030 pirmoje nuotraukoje puikiai matosi, kad nuvažiavimas tiesiai į ML gatvę atskirtas ištisine linija nuo dviejų juostų posūkio į dešinę. Pasižiūrėjus, kad dar ir tos dvi juostos į dešinę atsišakoja kaip išplatėjimas iš kraštutinės dešinės juostos į dvi juostas, tai į tą trečią juostą, iš kurios pagal matomus ženklus galima važiuoti tiesiai į ML gatvę, patekti bus labai sunku, nes atstumas mažas, įkalnė ir atsišakojimas iš kraštutinės dešinės juostos... Kažkas nelogiško
Logiška, jei net neplanuojama leisti važiuoti į ML gatvę. Projektas tikrai daug kur keitėsi, dabar, kai jau artėja darbų pabaiga, tai aiškiai matosi.
Buvo numatyta taip:
O padarė taip:
Bus galutinai aišku, kai įjungs šviesoforus arba dar anksčiau, jei ženkluose uždengs rodykles rodančias kryptį tiesiai į ML.
Komentuoti: