Manau, kad geriausia būtų aplinkkelio pabaigos ir Ukmergės gatvės susiliejimą padaryti analogiškai, kaip dabar yra kylant nuovaža į Ukmergės g. kalną iš Geležinio Vilko gatvės. Net ir pagrindinio/šalutinio kelių padėtys sutampa.
Sunkvežimiai ir lėtesnis transportas iš aplinkkelio važiuotų pirmąja (aplinkkelio) juosta, paskui, už susiliejimo, galėtų iš vidurinės juostos rikiuotis dešiniau - vietos pakaktų.
Tikėkimės, kad panašiai ir bus padaryta "tobulinant" aplinkkelį, jei to negalima padaryti iki oficialaus atidarymo pagal "ES patvirtintą" projektą.
O tai keliomis juostomis turėtų būti įsiliejimas? 2? Kur tada dėsis Ukmergės g. srautas? Čia kaip tik viskas padaryta gerai, priešingai nei Oslo g., kur įsiliejimo juostos žiauriai trumpos.
Mano nuomonė ;turėtu eiti keturios juostos link Ukmergės iki Sudervės posūkio tuomet butu2+2...
Įdomu, kaip po III etapo pabaigimo planuoja perpruojektuoti šią sankryžą su ML gatve? Ar bus tunelis iš aplinkkelio į ML po Ukmergės gatve? Kaip tada kitos jungtys? Ten juk vietos nekažką...
Tam reiktų išpirkti daug privačios žemės, kurios kaina, kaip visada, bus kosminė. Jau yra istorija su Ateities/Ukmergės g. nuvažiavimais. Tai čia tas pats variantas. Tunelio/viaduko nesuprojektavo todėl, kad žemės paėmimas būtų užtrukęs dešimtmečiais, o to rezultate tektų daryti laikiną sankryžą, kurios pralaidumas garantuotai būtų mažesnis nei dabar suprojektuotos...
Įdomu, kaip po III etapo pabaigimo planuoja perpruojektuoti šią sankryžą su ML gatve? Ar bus tunelis iš aplinkkelio į ML po Ukmergės gatve? Kaip tada kitos jungtys? Ten juk vietos nekažką...
Galiu lažintis, kad nieko nebus ženkliai keičiama n metų.
Nemanau, kad ten bus didelių problemų, aplinkkelis 3x3 tik iki Šiaurinės g., toliau 2x2, nes srautai gerokai mažesni. A2 intensyvumas žymiai mažesnis nei A1 ar Oslo g. Jei srautas 1 juosta dobilu pravažiuoja iš/į A1 į Gariūnų g., tai čia viskas bus žymiai laisviau. Kur kas didesnė bėda gali būti ne per siauras įsiliejimas, o siaura ir žvyruota ML gatvė ir pati šviesoforinė sankryža.
Įdomu, kaip po III etapo pabaigimo planuoja perpruojektuoti šią sankryžą su ML gatve? Ar bus tunelis iš aplinkkelio į ML po Ukmergės gatve? Kaip tada kitos jungtys? Ten juk vietos nekažką...
Tai bus 1 iš aplinkkelio ir 2 iš Ukmergės, manau turėtų būti 2 ir 2. Kai trijų juostų kelias susilieja į vieną, problemos neišvengiamos. Reik nepamiršti, kad ten ir sunkusis transportas važinės. Manau jau po poros mėnesių pamatysim, kad reikės dar vieną juostą prilipdyti.
Nemanau, kad ten bus didelių problemų, aplinkkelis 3x3 tik iki Šiaurinės g., toliau 2x2, nes srautai gerokai mažesni. A2 intensyvumas žymiai mažesnis nei A1 ar Oslo g. Jei srautas 1 juosta dobilu pravažiuoja iš/į A1 į Gariūnų g., tai čia viskas bus žymiai laisviau. Kur kas didesnė bėda gali būti ne per siauras įsiliejimas, o siaura ir žvyruota ML gatvė ir pati šviesoforinė sankryža.
Tai bus 1 iš aplinkkelio ir 2 iš Ukmergės, manau turėtų būti 2 ir 2. Kai trijų juostų kelias susilieja į vieną, problemos neišvengiamos. Reik nepamiršti, kad ten ir sunkusis transportas važinės. Manau jau po poros mėnesių pamatysim, kad reikės dar vieną juostą prilipdyti.
2 juostos į vieną bus. Trys juostos neina iki pat Ukmergės g., viena juosta išnyksta berods prie Pavilionių viaduko ar gal net prie Šiaurinės, neatsimenu tiksliai.
Tai čia irgi taip bus, kaip matom 3 juostos gana ilgai tęsiasi ir vėliau susilies į 2. Spėju iš Ukmergės g. srautas bus didesnis, geriausiu atveju vienodas, tad vien tik iš aplinkkelio palikti 2 nėra tikslo, svarbu kaip ir minėjau, kad juostos ilgos priešingai nei Oslo g.
Tai bus 1 iš aplinkkelio ir 2 iš Ukmergės, manau turėtų būti 2 ir 2. Kai trijų juostų kelias susilieja į vieną, problemos neišvengiamos. Reik nepamiršti, kad ten ir sunkusis transportas važinės. Manau jau po poros mėnesių pamatysim, kad reikės dar vieną juostą prilipdyti.
Tai čia irgi taip bus, kaip matom 3 juostos gana ilgai tęsiasi ir vėliau susilies į 2. Spėju iš Ukmergės g. srautas bus didesnis, geriausiu atveju vienodas, tad vien tik iš aplinkkelio palikti 2 nėra tikslo, svarbu kaip ir minėjau, kad juostos ilgos priešingai nei Oslo g.
Turbūt projektas pasikeitė, nes tame projekte, kuris pateiktas Viešųjų pirkimų sistemoje, tiek aplinkkeliui, tiek Ukmergės g. lieka po vieną juostą, kurios susilieja į 2. Gal kas nors pasikeitė.
O kuris kelias pagrindinis aplinkkelis ar Ukmergės g.? Nekalbant kat tikrai turėjo 2 ir 2 daryti, ir kokį puse kilometro 4 juostos, paskui puse kilometro 3 ir tada susieti į 2. Taip daroma ten kur normaliai projektuoja didelių srautų kelius.
Geras pavyzdys aplinkkelis Oslo g. kur nesąmonės pridarytos, tai gerai kad kitais metais žada ištaisyti.
Tai čia irgi taip bus, kaip matom 3 juostos gana ilgai tęsiasi ir vėliau susilies į 2. Spėju iš Ukmergės g. srautas bus didesnis, geriausiu atveju vienodas, tad vien tik iš aplinkkelio palikti 2 nėra tikslo, svarbu kaip ir minėjau, kad juostos ilgos priešingai nei Oslo g.
O tai keliomis juostomis turėtų būti įsiliejimas? 2? Kur tada dėsis Ukmergės g. srautas? Čia kaip tik viskas padaryta gerai, priešingai nei Oslo g., kur įsiliejimo juostos žiauriai trumpos.
O kuris kelias pagrindinis aplinkkelis ar Ukmergės g.? Nekalbant kat tikrai turėjo 2 ir 2 daryti, ir kokį puse kilometro 4 juostos, paskui puse kilometro 3 ir tada susieti į 2. Taip daroma ten kur normaliai projektuoja didelių srautų kelius.
Geras pavyzdys aplinkkelis Oslo g. kur nesąmonės pridarytos, tai gerai kad kitais metais žada ištaisyti.
Šviesoforas Ukmerges viaduko nesusipratimas,pasirodo dar įsiliejimas i Ukmergės gatve su (kakleliu) iš vienos juostos ,kaip buvo galima patvirtinti toki projektą ....
O tai keliomis juostomis turėtų būti įsiliejimas? 2? Kur tada dėsis Ukmergės g. srautas? Čia kaip tik viskas padaryta gerai, priešingai nei Oslo g., kur įsiliejimo juostos žiauriai trumpos.
Projektas patvirtintas jau prieš dešimtmetį. Galėjo, aišku, koreguoti. Bet gal trukdė, tai, kad ES remiamų projektų negalima keisti? Kitaip kyla abejonės dėl projektuotojų kompetencijos.
Žiūrėsim, kokie bus kamščiai, kai atidarys.
Gerai, kad visuose šiuose projektuose asfaltas klojamas plačiau, tai nesunku perdaryti, tik juostas perpiešti ir ženklus pakeisti.
Šviesoforas Ukmerges viaduko nesusipratimas,pasirodo dar įsiliejimas i Ukmergės gatve su (kakleliu) iš vienos juostos ,kaip buvo galima patvirtinti toki projektą ....
Projektas patvirtintas jau prieš dešimtmetį. Galėjo, aišku, koreguoti. Bet gal trukdė, tai, kad ES remiamų projektų negalima keisti? Kitaip kyla abejonės dėl projektuotojų kompetencijos.
Šviesoforas Ukmerges viaduko nesusipratimas,pasirodo dar įsiliejimas i Ukmergės gatve su (kakleliu) iš vienos juostos ,kaip buvo galima patvirtinti toki projektą ....
Komentuoti: