Parašė dsanto
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pėsčiosios kaltė nebent ta, kad prieš eidama į gatvę neapsidairė. Asmeniškai VISADA įsijungus žaliam pėsčiųjų šviesoforo signalui aš pirmiausia atsisuku į kairę žvilgtelėti ar nėra automobilių, kurių vairuotojas nori baigti manevrą ir atlikti posūkį arba išvažiuoti iš sankryžos, kertant mano kelią. Pėstieji per daug pasitiki šviesoforais, neatsakingai ir per daug skubėdami žengia į gatvę.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šitos rodyklės yra geras dalykas sukantiems į dešinę, tačiau vairuotojai turi laikytis šių taisyklių.
a) Jeidu dega raudona šviesa, su pakabinama rodykle. Gali važiuoti tik įsitikinę, jog tai saugu, praleisti mašinas, bei pėsčiuosius. Eismo įvykio metu sukantis į dešinę bus kaltas.
b) Jeidu dega raudona šviesa, su pakabinama rodykle. Gali važiuoti tik įsitikinę, jog tai saugu, praleisti mašinas, pėsčiuosius. Eismo įvykio metu sukantis į dešinę bus kaltas.
Tačiau yra ir tokia situacija:
c) Pačiam šviesofore įrengta papildoma sekcija su užsidegančia rodykle į kairę/dešinę. Šiuo atveju vairuotojas bus kaltas tik tada, jei užkabintų per žalią šviesą einantį žmogų(mažai tikėtina, nes tokiais atvejais pėsčiajam dega raudona). Todėl šiuo atveju galima drąsiai važiuoti, tik dėl visa ko reikai stebėti aplinkinius.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pėsčiosios neatidumas neatleidžia nuo atsakomybės sukančiojo į dešinę per raudoną.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąPėsčiosios kaltė nebent ta, kad prieš eidama į gatvę neapsidairė. Asmeniškai VISADA įsijungus žaliam pėsčiųjų šviesoforo signalui aš pirmiausia atsisuku į kairę žvilgtelėti ar nėra automobilių, kurių vairuotojas nori baigti manevrą ir atlikti posūkį arba išvažiuoti iš sankryžos, kertant mano kelią. Pėstieji per daug pasitiki šviesoforais, neatsakingai ir per daug skubėdami žengia į gatvę.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Teisiškai, bet praktiškai iš dalies taip. Juk gali pulti neapsidairęs į kokią Geležinio vilko gatvę, kur greitis 80km/h, ir jei toje perėjoje būsi nutrenktas, irgi formaliai būsi nekaltas, nors dažnai tokiose situacijose vairuotojai yra išteisinami. Beje, įdomu, ar čia negalioja taisyklė, jog vienas eismo dalyvis, nors jam užsidegė žalia, turi praleisti kitą, kuris įvažiavęs į sankryžą ir baigia manevrą? Yra tokių sankryžų, kur labai dažnai 3-5 sec. jau dega žalia šviesa, bet dar baiginėja manevrą kiti automobiliai sankryžoje.Parašė dsanto Rodyti pranešimąPėsčiosios neatidumas neatleidžia nuo atsakomybės sukančiojo į dešinę per raudoną.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nemaišyk, jei jie įvažiavo degant žaliam signalui. Šiuo atveju vairuotojas įvažiavo degant raudonam signalui.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTeisiškai, bet praktiškai iš dalies taip. Juk gali pulti neapsidairęs į kokią Geležinio vilko gatvę, kur greitis 80km/h, ir jei toje perėjoje būsi nutrenktas, irgi formaliai būsi nekaltas, nors dažnai tokiose situacijose vairuotojai yra išteisinami. Beje, įdomu, ar čia negalioja taisyklė, jog vienas eismo dalyvis, nors jam užsidegė žalia, turi praleisti kitą, kuris įvažiavęs į sankryžą ir baigia manevrą? Yra tokių sankryžų, kur labai dažnai 3-5 sec. jau dega žalia šviesa, bet dar baiginėja manevrą kiti automobiliai sankryžoje.
KET:
81. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau jie privalo duoti kelią ir nesudaryti pavojaus kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems.
Transporto priemonės vairuotojas neturi jokios pirmenybės ir manevrą turi atlikti tokiu greičiu, kad prireikus spėtų sustabdyti automobilį.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
šitą aplinkybę žino toli gražu ne visi vairuotojai, o apie pėsčiųjų žinias net nekalbu.Parašė Lettered Rodyti pranešimąBeje, įdomu, ar čia negalioja taisyklė, jog vienas eismo dalyvis, nors jam užsidegė žalia, turi praleisti kitą, kuris įvažiavęs į sankryžą ir baigia manevrą?
manau teisus turėtų būti mažiausiai apsaugotas t.y. pėstysis, o vairuotojas, patogiai ir šiltai sėdintis mašinoje, galėtų atidžiau stebėti eismo situaciją ir "nesidraskyti".
nupiešta žalia rodyklė nesuteikia pirmumo, o tik galimybę...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai geras pavyzdys, kaip lentelė gali kelti pavojų pėstiesiems, ypač kai yra didelis posūkio spindulys, t.y. vairuotojas suka dideliu greičiu. Kol nebuvo lentelės, pėstiesiems žalias užsidegdavo 1 s anksčiau ir jie ramiai įeidavo į perėją, o automobiliai privažiuodavo vėliau. Kai uždėjo lentelę, automobiliai suka nuolat ir dideliu greičiu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip pėsčiasis ir kaip vairuotojas nematau tame jokių problemų. Greičiausiai tie, kurie jas kelia, yra tik vienoje pusėje. Visada viską darau tik su protu, jei reikia - palaukiu (gi nedega kojos) ir niekas man niekada nemaišo. Nereikia pult akis išdegus tiek pėstiesiems, tiek vairuotojams, o jei matai gatvėj debilą - duok kelią, nes gi savo sveikata rizikuoji, o ne kito kaltumo pripažinimu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pritariu, žymiai nesaugiau yra paprastos pėsčiųjų perėjos, čia automobiliai visada pristabdo iki 1-2 pavaros ar apskritai sustoja, įdomu, ką to video autorius mano apie paprastas parėjas einančias net per 6 juostas toje pačioje Jonavos gatvėje Kaune, kur automobiliai tikrai nevažiuoja vienas paskui kitą 1-2 pavara, o lekia visomis tomis juostomis abiem kryptimis? Kas saugiau?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKaip pėsčiasis ir kaip vairuotojas nematau tame jokių problemų. Greičiausiai tie, kurie jas kelia, yra tik vienoje pusėje. Visada viską darau tik su protu, jei reikia - palaukiu (gi nedega kojos) ir niekas man niekada nemaišo. Nereikia pult akis išdegus tiek pėstiesiems, tiek vairuotojams, o jei matai gatvėj debilą - duok kelią, nes gi savo sveikata rizikuoji, o ne kito kaltumo pripažinimu.Paskutinis taisė Lettered; 2013.03.04, 16:41.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pėsčiųjų perėjas, kai reikia iškart pereiti 6 eismo juostas, galima vadinti "savižudžių perėjomis". Pagal galiojančias taisykles tokių įrengti negalima. Tačiau negalima vienos problemos ignoruoti, nes kažkur yra didesnių problemų. Apskritai nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas dažnu atveju galima vertinti kaip tik sukeliančias daugiau pavojų, nei saugumo, tačiau tai ne šios temos diskusijaParašė Lettered Rodyti pranešimąPritariu, žymiai nesaugiau yra paprastos pėsčiųjų perėjos, čia automobiliai visada pristabdo iki 1-2 pavaros ar apskritai sustoja, įdomu, ką to video autorius mano apie paprastas parėjas einančias net per 6 juostas toje pačioje Jonavos gatvėje Kaune, kur automobiliai tikrai nevažiuoja vienas paskui kitą 1-2 pavara, o lekia visomis tomis juostomis abiem kryptimis? Kas saugiau?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gerbiamieji, nenukrypkime nuo temos apie reguliuojamas sankryžas. Nereguliuojamos sankryžos ar perėjos, be abejo yra nesaugiau. Bet jei kalbant apie nereguliuojamas perėjas, tai turime sovietinį gatvių palikimą, kai žmogaus sveikata ar gyvybė buvo niekas prieš ekonominius svertus. Normaliame pasaulyje intensyvaus eismo gatvėse niekas nestato nereguliuojamų perėjų, pvz.: Vokietijoje jos gali būti įrengtos tik neintensyviose gatvėse, kuriose yra ne daugiau nei viena eismo juosta viena kryptimi.Parašė Lettered Rodyti pranešimąPritariu, žymiai nesaugiau yra paprastos pėsčiųjų perėjos, čia automobiliai visada pristabdo iki 1-2 pavaros ar apskritai sustoja, įdomu, ką to video autorius mano apie paprastas parėjas einančias net per 6 juostas toje pačioje Jonavos gatvėje Kaune, kur automobiliai tikrai nevažiuoja vienas paskui kitą 1-2 pavara, o lekia visomis tomis juostomis abiem kryptimis? Kas saugiau?
Bet grįžkime prie temos - kalba eina apie reguliuojamas sankryžas su lentelėmis. O reguliuojama sankryža tam ir yra įrengiama, kad būtų išvengta nereguliuojamose sankryžose kylančių pavojų. O lentelė su žalia rodykle reguliuojamą sankryžą paverčia iš dalies nereguliuojama.
Degant papildomai sekcijai, paprastai Lietuvoje posūkis apsaugotas, bet gali būti ir neapsaugotas, jei dega raudonas ar geltonas šviesoforo signalas.Parašė 0570043 Rodyti pranešimąTačiau yra ir tokia situacija:
c) Pačiam šviesofore įrengta papildoma sekcija su užsidegančia rodykle į kairę/dešinę. Šiuo atveju vairuotojas bus kaltas tik tada, jei užkabintų per žalią šviesą einantį žmogų(mažai tikėtina, nes tokiais atvejais pėsčiajam dega raudona). Todėl šiuo atveju galima drąsiai važiuoti, tik dėl visa ko reikai stebėti aplinkinius.
KET:
35. Reguliuojamoje sankryžoje ar pėsčiųjų perėjoje, kai šviesoforo ar reguliuotojo signalai leidžia važiuoti, vairuotojas privalo duoti kelią nespėjusiam pereiti važiuojamosios dalies pėsčiajam, kuris įžengė į ją esant leidžiančiam eiti signalui. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią pėsčiajam.
167. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.Paskutinis taisė dsanto; 2013.03.04, 19:42.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žalių rodyklių naikinimo metas. Išliks mažuma
Šaltinis:Prie šviesoforo įrengta net ir degant raudonam šviesoforo signalui leidžianti pasukti į dešinę lentelė su žalia rodykle Lietuvos vairuotojams šmėžuoja daugybėje sankryžų ir, regis, tapo neatsiejama transporto organizavimo sistemos dalimi. Vis dėlto pernai pasirodžiusios Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės skelbia, kad tokių lentelių Lietuvoje vis mažės. Neliepiama nukabinti visų lentelių, tačiau taisyklėmis bus vadovaujamasi įrengiant naujas arba rekonstruojant senas šviesoforais reguliuojamas sankryžas.
Kauno diena.
http://kauno.diena.lt/dienrastis/pri...-mazuma-483841
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Beje, siame video zalia pestiesiems uzsidega kartu su zalia automobiliams - taigi, ne prie ko cia pati zalia rodykle. Kaip tik, kai raudona pestiesiems - zalia rodykle leidzia sukti i desne.Parašė dsanto Rodyti pranešimąLabai geras pavyzdys, kaip lentelė gali kelti pavojų pėstiesiems, ypač kai yra didelis posūkio spindulys, t.y. vairuotojas suka dideliu greičiu. Kol nebuvo lentelės, pėstiesiems žalias užsidegdavo 1 s anksčiau ir jie ramiai įeidavo į perėją, o automobiliai privažiuodavo vėliau. Kai uždėjo lentelę, automobiliai suka nuolat ir dideliu greičiu.
Youtube video
Saugumo delei taip - butu geriau atskira sekcija sukti i desine.
Bet pati zalia rodykle cia saugumo situacijos nepablogina.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš ko sprendi, kad pėstiesiems ir automobiliams kartu užsidega žalias? Nieko panašaus. Pėstiesiems šioje sankryžoje žalias užsidega 1 s anksčiau, o tik tada automobiliams. Jei nebūtų lentelės, vairuotojas startuotų nuo 0 km/h ir perėją privažiuotų jau tada, kai į perėją yra įžengęs pėstysis. Lentelė su žalia rodykle niekais paverčia 1 s perstūmimą, nes į dešinę sukama non stop ir pėstiesiems žalias užsidega netikėtu automobiliams laiku.Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimąBeje, siame video zalia pestiesiems uzsidega kartu su zalia automobiliams - taigi, ne prie ko cia pati zalia rodykle. Kaip tik, kai raudona pestiesiems - zalia rodykle leidzia sukti i desne.
Saugumo delei taip - butu geriau atskira sekcija sukti i desine.
Bet pati zalia rodykle cia saugumo situacijos nepablogina.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
dsanto, ar jau surinkai statistiką kiek partrenktų žmonių sukant per žalią rodyklę, ar ir toliau mojuoji tik teorija?? dirbama tik dėl pliusuko, o realiai pėstieji toliau žūna keliuose
su 1,35 m ūgio vaikiškom kėdutėm irgi panašiai, dirbama, kad pliusiuką užsidėti, o kur skaičiai?? kiek vaikų žuvo, sužalota, vien kad dėl mažo ūgio jų neapsaugojo suaugusiems skirti diržai??Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš neatlieku tyrimų. Tą daro mokslininkai. 2011 m. VGTU atliko tyrimą, kurio rezultatai verčia susimąstyti:Parašė geriantis Rodyti pranešimądsanto, ar jau surinkai statistiką kiek partrenktų žmonių sukant per žalią rodyklę, ar ir toliau mojuoji tik teorija?? dirbama tik dėl pliusuko, o realiai pėstieji toliau žūna keliuose
su 1,35 m ūgio vaikiškom kėdutėm irgi panašiai, dirbama, kad pliusiuką užsidėti, o kur skaičiai?? kiek vaikų žuvo, sužalota, vien kad dėl mažo ūgio jų neapsaugojo suaugusiems skirti diržai??
Antanas Klibavičius, Lina Juknevičiūtė-Žilinskienė.
INVESTIGATION OF CROSSROADS REGULATED BY TRAFFIC-LIGHTS WITH AN
ATTACHABLE ARROW IN TERMS OF ROAD ACCIDENT RATE AND PERVIOUSNESS
http://leidykla.vgtu.lt/conferences/...ilinskiene.pdf
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O būtinai kažkas turi žūti ar būti sužeistas, kad užsiimti pertvarkomis? Jau čia ne vieną karta minėti visi faktoriai kuo tos rodyklės nėra priimtinos ir tai apima ne tik tiesioginį pavojų pėstiesiems, bet ir eismo reguliavimo principus.Parašė geriantis Rodyti pranešimądsanto, ar jau surinkai statistiką kiek partrenktų žmonių sukant per žalią rodyklę, ar ir toliau mojuoji tik teorija?? dirbama tik dėl pliusuko, o realiai pėstieji toliau žūna keliuose
su 1,35 m ūgio vaikiškom kėdutėm irgi panašiai, dirbama, kad pliusiuką užsidėti, o kur skaičiai?? kiek vaikų žuvo, sužalota, vien kad dėl mažo ūgio jų neapsaugojo suaugusiems skirti diržai??
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dauguma šitų minėtų faktorių yra viso labo bla-bla-bla. Yra kelių eismo taisyklės - reikia jų visiems laikytis ir nebus nei žuvusiųjų nei sužeistųjų.Parašė sleader Rodyti pranešimąO būtinai kažkas turi žūti ar būti sužeistas, kad užsiimti pertvarkomis? Jau čia ne vieną karta minėti visi faktoriai kuo tos rodyklės nėra priimtinos ir tai apima ne tik tiesioginį pavojų pėstiesiems, bet ir eismo reguliavimo principus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kas ką nori, tas tą mato. Eismo inžinieriams geriau matyti.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąDauguma šitų minėtų faktorių yra viso labo bla-bla-bla.
Comment
 
Comment