Klaipėda bandys eiti į karą su kamščiais, nors jis jau seniai pralaimėtas, dar kažkada ~1950s-1960s. Na bet debilai mokosi iš savo klaidų. Gaila tik kad eigoje bus prašikta daug pinigų ir laiko, pakol bus susigaudyta, kad rekia normaliai vystyti VT.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip tose sankryžose, kur vietoje lentelių įrengti šviesoforai su atskiromis sekcijomis sukti į dešinę, pralaidumas net padidėjo, jau nekalbant apie saugumą. Pvz. nuo Kalvarijų g. nusileidus nuo kalno pasukti į Žalgirio g. seniau su ta lentele būdavo nuolatinis kamštis, užkišdavęs dar ir A juostą, dabar ten beveik nebebūna didesnės eilės pasukti.Parašė John Rodyti pranešimąKlaipėda bandys eiti į karą su kamščiais, nors jis jau seniai pralaimėtas, dar kažkada ~1950s-1960s. Na bet debilai mokosi iš savo klaidų. Gaila tik kad eigoje bus prašikta daug pinigų ir laiko, pakol bus susigaudyta, kad rekia normaliai vystyti VT.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip pat ir posūkyje iš Pilies g. į Minijos g., lentelę pakeitus į šviečiančią sekciją, pralaidumas buvo žymiai padidėjęs.Parašė Lettered Rodyti pranešimąŠiaip tose sankryžose, kur vietoje lentelių įrengti šviesoforai su atskiromis sekcijomis sukti į dešinę, pralaidumas net padidėjo, jau nekalbant apie saugumą. Pvz. nuo Kalvarijų g. nusileidus nuo kalno pasukti į Žalgirio g. seniau su ta lentele būdavo nuolatinis kamštis, užkišdavęs dar ir A juostą, dabar ten beveik nebebūna didesnės eilės pasukti.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bėda ta, kad kai pėstiesiems ir dviratininkams šviečia žalia, daugelis tų sekcijų taip pat sėkmingai šviečia žaliai. Ir čia ne šiaip kažkokiuose užkampiuose, bet, pvz., prie Taikos pr. daugelyje vietų, įskaitant sankryžoje su Kauno gatve. Iš esmės visur ir visada reikia Klaipėdoje nuolat žvalgytis, ar neparlekia automobilis – net jei tau dega žalia.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Šiaip tose sankryžose, kur vietoje lentelių įrengti šviesoforai su atskiromis sekcijomis sukti į dešinę, pralaidumas net padidėjo, jau nekalbant apie saugumą. Pvz. nuo Kalvarijų g. nusileidus nuo kalno pasukti į Žalgirio g. seniau su ta lentele būdavo nuolatinis kamštis, užkišdavęs dar ir A juostą, dabar ten beveik nebebūna didesnės eilės pasukti.Paskutinis taisė 1252; 2023.10.30, 20:42.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienareikšmiškai kažką painiojate. Pėstiesiems ir dviratininkams žalia gali degti tik tuomet, kai transporto priemonėms dega žalias pagrindinis (papildoma sekcija išjungta). Tame ir esmė, kad degant sekcijai, posūkis apsaugotas. Bet jei nedegant, į dešinę galima sukti per žalią blyną.Parašė 1252 Rodyti pranešimą
 Bėda ta, kad kai pėstiesiems ir dviratininkams šviečia žalia, daugelis tų sekcijų taip pat sėkmingai šviečia žaliai. Ir čia ne šiaip kažkokiuose užkampiuose, bet, pvz., prie Taikos pr. daugelyje vietų, įskaitant sankryžoje su Kauno gatve. Iš esmės visur ir visada reikia Klaipėdoje nuolat žvalgytis, ar neparlekia automobilis – net jei tau dega žalia.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gali būti. Tada nelabai suprantu, kaip ta sekcija naudojama. Yra sekcija, pvz., posūkiui į dešinę reguliuoti, bet ji, matyt, užsidega raudonai tik tada, kai reikia praleisti iš priekio į kairę važiuojančius ir žaliai, kai nereikia praleisti važiuojančių tiesiai ir į kairę. T. y., tos sekcijos visiškai nenaudojamos tam kad pėsčiųjų ir dviratininkų eismas nesikirstų su į dešinę sukančiųjų automobilių eismu. Nes pėstiesiems ir dviratininkams užsidegus žaliai, automobilių vairuotojams sekcija nebešviečia nieko ir jie vadovaujasi „blynu“, kuris rodo žalią, leidžiančia važiuoti į dešinę, taip sukeliant nemalonias ir pavojingas situacijas.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
 Vienareikšmiškai kažką painiojate. Pėstiesiems ir dviratininkams žalia gali degti tik tuomet, kai transporto priemonėms dega žalias pagrindinis (papildoma sekcija išjungta). Tame ir esmė, kad degant sekcijai, posūkis apsaugotas. Bet jei nedegant, į dešinę galima sukti per žalią blyną.Paskutinis taisė 1252; 2023.10.30, 22:39.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Papildoma sekcija naudojama tam, kad būtų leidžiama papildomai sukti į dešinę per raudoną. Nieko praleisti tuomet nereikia.Parašė 1252 Rodyti pranešimą
 Gali būti. Tada nelabai suprantu, kaip ta sekcija naudojama. Yra sekcija, pvz., posūkiui į dešinę reguliuoti, bet ji, matyt, užsidega raudonai tik tada, kai reikia praleisti iš priekio į kairę važiuojančius ir žaliai, kai nereikia praleisti važiuojančių tiesiai ir į kairę. T. y., tos sekcijos visiškai nenaudojamos tam kad pėsčiųjų ir dviratininkų eismas nesikirstų su į dešinę sukančiųjų automobilių eismu.
 
 Kai papildoma sekcija nedega, o dega žalias blynas, tai tas pats, kas jos nebūtų: sukant į dešinę reikia praleisti pėsčiuosius ir dviratininkus - lygiai taip pat, kaip esant šviesoforams be papildomų sekcijų.Parašė 1252 Rodyti pranešimąNes pėstiesiems ir dviratininkams užsidegus žaliai, automobilių vairuotojams sekcija nebešviečia nieko ir jie vadovaujasi „blynu“, kuris rodo žalią, leidžiančia važiuoti į dešinę, taip sukeliant nemalonias ir pavojingas situacijas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet tai koks čia skirtumas pėstiesiems/dviratininkams atsirado nuo paprastos žalios rodyklės, jei tas papildomas sekcijas visada išjungia, kai pėstieji/dviratininkai kerta gatvę? Prie žalios rodyklės irgi turi praleisti, bet visi žinom, koks „saugus“ ir „malonus“ tas malimasis su į dešinę sukančiais automobiliais (ypač dviratininkams). Kartais, kai lėčiau eini, tai tie „turintys praleisti“ vos ne pervažiuoti grasina stumdami savo snapus link kojų. Gaunasi tokia vos ne pusiau nereguliuojama perėja faktiškai, kai lyg ir turi tave praleisti, bet realiai dar ir prasibrauna į tarpą tarp pėsčiųjų, dviratininkų, lipa ant kojų ir pan.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
 Papildoma sekcija naudojama tam, kad būtų leidžiama papildomai sukti į dešinę per raudoną. Nieko praleisti tuomet nereikia.
 
 Kai papildoma sekcija nedega, o dega žalias blynas, tai tas pats, kas jos nebūtų: sukant į dešinę reikia praleisti pėsčiuosius ir dviratininkus - lygiai taip pat, kaip esant šviesoforams be papildomų sekcijų.Paskutinis taisė 1252; 2023.10.31, 01:05.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Skirtumas toks nuo lentelių, kad transporto priemonės pėsčiųjų/ dviratininkų eismą kerta tik pasukę į dešinę, be to - pėstiesiems ir dviratininkams žalias signalas uždegamas anksčiau, suteikiant pirmenybę. Su lentelėmis transporto priemonės dar kerta pėsčiųjų eismą prieš pasukdamos (skersine kryptimi).Parašė 1252 Rodyti pranešimą
 Bet tai koks čia skirtumas pėstiesiems/dviratininkams atsirado nuo paprastos žalios rodyklės, jei tas papildomas sekcijas visada išjungia, kai pėstieji/dviratininkai kerta gatvę? Prie žalios rodyklės irgi turi praleisti, bet visi žinom, koks „saugus“ ir „malonus“ tas malimasis su į dešinę sukančiais automobiliais (ypač dviratininkams). Kartais, kai lėčiau eini, tai tie „turintys praleisti“ vos ne pervažiuoti grasina stumdami savo snapus link kojų. Gaunasi tokia vos ne pusiau nereguliuojama perėja faktiškai, kai lyg ir turi tave praleisti, bet realiai dar ir prasibrauna į tarpą tarp pėsčiųjų, dviratininkų, lipa ant kojų ir pan.Paskutinis taisė dsanto; 2023.10.31, 01:28.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai, supratau, skirtumas tarp nedegančios sekcijos į dešinę ir degančio žalio blyno, yra tik toks, kad automobilių vairuotojams leidžiama įvažiuoti truputį vėliau nei leidžiama įžengti pėstiesiems nei su žalia rodykle.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
 Skirtumas toks nuo lentelių, kad transporto priemonės pėsčiųjų/ dviratininkų eismą kerta tik sukdamos į dešinę, be to - pėstiesiems ir dviratininkams žalias signalas uždegamas anksčiau, suteikiant pirmenybę. Su lentelėmis transporto priemonės dar kerta pėsčiųjų eismą prieš pasukdamos (skersine kryptimi).
 
 Na, saugumo tai, be abejo, prideda. Bet šiaip tai, mano nuomone, neturėtų, vardan švento pralaidumo, tokiu sekcijų reguliavimu būti aukojamas kitų eismo dalyvių patogumas ir saugumas. Ar aš čia labai įsifantazuoju, kad man nepatinka maltis su į dešinę sukančiais automobiliais, kertant perėjas/pervažas?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ilgės laukimo ciklai pėstiesiems...Parašė Romas Rodyti pranešimąDelfi.lt 2023.10.30
 Klaipėda imasi priemonių spūstims mažinti – eismo situacija stebima ir dronais, numatomi pokyčiai sankryžose
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai padeda vietose, kur gausu pėsčiųjų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Šiaip tose sankryžose, kur vietoje lentelių įrengti šviesoforai su atskiromis sekcijomis sukti į dešinę, pralaidumas net padidėjo, jau nekalbant apie saugumą. Pvz. nuo Kalvarijų g. nusileidus nuo kalno pasukti į Žalgirio g. seniau su ta lentele būdavo nuolatinis kamštis, užkišdavęs dar ir A juostą, dabar ten beveik nebebūna didesnės eilės pasukti.
 Vilniaus centre, kuris 2023 metais prasideda kažkur ties Žalgirio-Kalvarijų - naudinga. Padeda 1G važiuot.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šviečiant sekcijai dešinysis posūkis yra netgi saugesnis, nei šviečiant tik žaliam blynui, tad nelabai aišku kur čia problema? Nuėmus sekciją saugumas nepadidės, bet sumažės transporto pralaidumas.Parašė 1252 Rodyti pranešimąBet šiaip tai, mano nuomone, neturėtų, vardan švento pralaidumo, tokiu sekcijų reguliavimu būti aukojamas kitų eismo dalyvių patogumas ir saugumas. Ar aš čia labai įsifantazuoju, kad man nepatinka maltis su į dešinę sukančiais automobiliais, kertant perėjas/pervažas?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai nesiūlau sekcijos naikint. Kaip tik siūlau ją naudot, t. y., einant pėstiesiems per perėją, įjungti raudoną rodyklę automobiliams sukantiems į dešinę, o ne tą sekciją išjunginėt.Parašė Briedis Rodyti pranešimąŠviečiant sekcijai dešinysis posūkis yra netgi saugesnis, nei šviečiant tik žaliam blynui, tad nelabai aišku kur čia problema? Nuėmus sekciją saugumas nepadidės, bet sumažės transporto pralaidumas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai reikia apsaugoti pėsčiuosius ir dviratininkus, naudojami trijų sekcijų šviesoforai į dešinę:Parašė 1252 Rodyti pranešimą
 Tai nesiūlau sekcijos naikint. Kaip tik siūlau ją naudot, t. y., einant pėstiesiems per perėją, įjungti raudoną rodyklę automobiliams sukantiems į dešinę, o ne tą sekciją išjunginėt.
 
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Net nežinau, kur toks Klaipėdoje yra. Reikės paieškot. Bet nenustebčiau, jei išvis tokio nėra, jei intensyviausio pėsčiųjų ir dviratininkų eismo vietose nėra trijų sekcijų šviesoforų.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Minijos g. ir Baltijos pr. sankryžos posūkyje iš Minijos g. į uosto pusę turbūt vienintelė vieta, kur yra tokie atskiri dešiniojo posūkio šviesoforai.Parašė 1252 Rodyti pranešimąNet nežinau, kur toks Klaipėdoje yra. Reikės paieškot. Bet nenustebčiau, jei išvis tokio nėra, jei intensyviausio pėsčiųjų ir dviratininkų eismo vietose nėra trijų sekcijų šviesoforų.
 
 Įdomu, kuris dešiniojo posūkio reguliavimo būdas užtikrintų ilgesnį žalios šviesos laiką pėstiesiems - atskiras dešiniojo posūkio šviesoforas, šviečianti sekcija ar lentelė su rodykle?
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sekcijas galima reguliuoti, bet dažniausiai padaro gana ilgas važiavimo trukmes automobiliams. Net nuspaudus mygtukus tenka labai ilgai laukti. Vietomis net vengiu naudotis dviračiu taku (nors tikrai nesu kažkoks sportininkas ir važinėju daugiausia senu kledaru) ir, planuodamas į priekį, tiesiog įlendu iš kokios įvažos į važiuojamąją dalį, kad nereikėtų ilgai laukti ir spaudyti mygtukų, kurie po 1-2 minučių leis pravažiuoti.Parašė Briedis Rodyti pranešimąMinijos g. ir Baltijos pr. sankryžos posūkyje iš Minijos g. į uosto pusę turbūt vienintelė vieta, kur yra tokie atskiri dešiniojo posūkio šviesoforai.
 
 Įdomu, kuris dešiniojo posūkio reguliavimo būdas užtikrintų ilgesnį žalios šviesos laiką pėstiesiems - atskiras dešiniojo posūkio šviesoforas, šviečianti sekcija ar lentelė su rodykle?
 Comment





 
			
			
		
 
			
			
		
Comment