Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Mldc meras. 6 metrų pločio juostos ir kėglių daužymas net nepristabdžius važiuojant per žalią rodyklę. Pralaidumas svarbiausia.
    Įdomu, ar tuo pačiu bus trumpinamos pėsčiųjų fazės bei naikinamos perėjos, keturšalėse sankryžose paliekant max dvi vietoje keturių?
    Pilnatis? Kažkokios iškreiptos kraugeriškos mintys pas tamsta. Susiaurėjo protas visiškai Niekas nedaužo kupetom tavo pėsčiųjų. 100 metų eismas taip vyksta ir visi senai prisitaikė prie to. Gerinti eismą reikia mažinant automobilių skaičių ir statant modernų VT, o ne rėkiant dėl nesusiaurinto prospekto. Gali neatrašinėti. Neįdomi siauruko nuomonė
    Aš neliūdnas - aš blaivus

    Comment


      Parašė geriantis Rodyti pranešimą

      Pilnatis? Kažkokios iškreiptos kraugeriškos mintys pas tamsta. Susiaurėjo protas visiškai Niekas nedaužo kupetom tavo pėsčiųjų. 100 metų eismas taip vyksta ir visi senai prisitaikė prie to. Gerinti eismą reikia mažinant automobilių skaičių ir statant modernų VT, o ne rėkiant dėl nesusiaurinto prospekto. Gali neatrašinėti. Neįdomi siauruko nuomonė
      Taigi sunku, kai protėvių patirtys šaukia Pavakarys, rasota žolė ir siauras, siauras takelis per pievą link pirties pamiškėje. o jei rimčiau, tai keistas toks aklas radikalizmas. Jei kažkas nepatinka, tai siūlyk geresnes alternatyvas, geresnį eismo organizavimą, VT platų pasirinkimą. Tiesiog bukai bandant pakenkti vienai sričiai, kitos patrauklesne nepadarysi, tik supriešinsi visus.

      Comment


        Tai kad žalios rodyklės yra nebegaliojančios. Vis tiek niekas negalės per raudoną sukti.

        Parašė geriantis Rodyti pranešimą

        Pilnatis? Kažkokios iškreiptos kraugeriškos mintys pas tamsta. Susiaurėjo protas visiškai Niekas nedaužo kupetom tavo pėsčiųjų. 100 metų eismas taip vyksta ir visi senai prisitaikė prie to. Gerinti eismą reikia mažinant automobilių skaičių ir statant modernų VT, o ne rėkiant dėl nesusiaurinto prospekto. Gali neatrašinėti. Neįdomi siauruko nuomonė
        Iškreiptos kraugiariškos mintys pas Benkūnską šiaip.

        Automobilių skaičių mažinti galima tik prastinant jiems sąlygas mieste.


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Taigi sunku, kai protėvių patirtys šaukia Pavakarys, rasota žolė ir siauras, siauras takelis per pievą link pirties pamiškėje. o jei rimčiau, tai keistas toks aklas radikalizmas. Jei kažkas nepatinka, tai siūlyk geresnes alternatyvas, geresnį eismo organizavimą, VT platų pasirinkimą. Tiesiog bukai bandant pakenkti vienai sričiai, kitos patrauklesne nepadarysi, tik supriešinsi visus.
        Geresnės alternatyvos yra ne tik siūlomos bet ir diegiamos - šviesaforų rodyklės. Beje pėsčiųjų fazės yra apibrėžtos konveicijoje kurią Vilnius pasirašė, taigi geresnė alternatyva ne tik yra bet esame įsipareigoję jos laikytis.


        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Tai kad žalios rodyklės yra nebegaliojančios. Vis tiek niekas negalės per raudoną sukti.
          Bijau, kad kažką painioji. Jasinskio g. trūlikai net į antrą juostą dažnai stoja, kad neužlaikyt sukančių per raudoną į Tauro kalną: https://www.google.lt/maps/@54.68769...8192?entry=ttu
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Kol Benkunskas šneka, Klaipėda bando imtis veiksmų

            Klaipėdoje nori grąžinti žaliąsias rodykles: atsirastų ne tik centre
            https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...centre-1148075
            Klaipėdos savivaldybė Transporto kompetencijų agentūrai pateikė prašymą grąžinti vadinamąsias žaliąsias rodykles į beveik 20 uostamiesčio sankryžų. Vilniaus transportininkai atsakymą žada pateikti po savaitės.
            <...>
            Šilutės plente prašoma sugrąžinti vadinamąsias žaliąsias rodykles, leidžiančias sukti į dešinę, trijose sankryžose – ties Vingio gatve, ties Statybininkų prospektu ir Debreceno gatve.
            Lentelę norima pakabinti Priestočio ir S. Nėries gatvių sankryžoje.
            Smiltelės gatvės sankryžose su Vingio, Laukininkų ir Reikjaviko gatvėmis taip pat prašoma posūkį į dešinę leidžiančių lentelių.
            Iš Taikos prospekto prašoma lentelių sankryžose su Smiltelės, Kauno ir Rūtų gatvėmis.
            Herkaus Manto gatvėje galėtų būti sugrąžintos net keturios lentelės – sukant į Liepų gatvę, S. Daukanto, J. Janonio ir Parko gatves.
            Lentelių, leidžiančių sukti į dešinę, prašoma Šiaurės prospekto ir Kretingos gatvės sankryžoje. Toliau važiuojant Kretingos gatve, lentelė praverstų sankryžoje su Panevėžio gatve.
            Kamšatis mažinti galima būtų taip pat Joniškės ir Mokyklos gatvių sankryžoje.
            Į sąrašą įtraukta ir Liepų–Artojų gatvių sankryža. Danės gatvėje taip pat galėtų atsirasti tokia lentelė ties sankryža su Herkaus Manto gatve.

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Kol Benkunskas šneka, Klaipėda bando imtis veiksmų

              Klaipėdoje nori grąžinti žaliąsias rodykles: atsirastų ne tik centre
              https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...centre-1148075
              Tikiuosi, kad TKA užteks kompetencijos atmesti visus tokius idiotiškus prašymus ir siūlyti įrengti papildomas šviesoforų sekcijas vietoje visiems pavojingos žalios rodyklės.

              Comment


                Į Vilniaus gatves sugrįš žalios rodyklės: jų bus dar daugiau

                https://madeinvilnius.lt/transportas...s-dar-daugiau/

                Comment


                  Parašė Žurnalistai-kopijuotojai
                  Po metų į Vilnių sugrąžinta daugiau nei 100 rodyklių
                  Click image for larger version  Name:	Screenshot_20231115_223845_Brave.jpg Views:	35 Size:	214,7 kB ID:	2090279
                  Šaltinis: TKA (visų miestų lentelė ir su 2023m.)

                  Turėjo likti tik nestandartinėse vietose, o kitur iki rekonstrukcijos kur adekvatu įrengti papildomas sekcijas.

                  Šiaip įdomu kodėl Jasinskio g. neperdaro į dedikuotas juostas viena tiesiai ir viena į dešinę. Jeigu troleibusai geba apvažiuoti antra juosta, o didžioji visos dienos srauto dalis pagal Judu srautų žemėlapius suka į dešinę. Nebent ten koks ryto pikas pagrinde link Pamėnkalnio g. vyksta. Jei nerekonstruos kartu su Kudirkos g. tai keista, kad TKA patvirtino tą vietą.

                  Įdomu kokias naujas vietas VMS siūlo ar judrias pėsčiųjų, ar dar kokias nestandartines sugalvojo. Nes jei lieps įrengt sekcijas tai turbūt gerai, kad atnaujins kokią užsilikusią spragą.
                  Paskutinis taisė Riedis; 2023.11.16, 05:19.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Įdomu, jeigu už kiekvieną žalią rodyklė Benkunskas būtų po vieną kartą nutrenktas automobilio, ar susimastytu, ar toliau darytu nesąmones?

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Įdomu, jeigu už kiekvieną žalią rodyklė Benkunskas būtų po vieną kartą nutrenktas automobilio, ar susimastytu, ar toliau darytu nesąmones?
                      Kiek kartų patį jau nutrenkė einant per sankryžą su žalia rodykle?
                      Mano blogas

                      Comment


                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                        Kiek kartų patį jau nutrenkė einant per sankryžą su žalia rodykle?
                        Kol kas tik vieną (prieš jas panaikinant).

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Kol kas tik vieną (prieš jas panaikinant).
                          Na tada bent jau galima suvokti paties neapykantos automobiliams priežastį... atkreipsim dėmesį diskusijose..

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            Na tada bent jau galima suvokti paties neapykantos automobiliams priežastį... atkreipsim dėmesį diskusijose..
                            O jei ir patį trankė ir pats trankiau? Abi pusės užbanins?

                            Comment


                              Aš aiškiai durnas, nes visiškai nesuprantu, kodėl "tiesiog" nedaromos papildomos dešinio šviesoforo signalo sekcijos? Sankryžose, kuriose jos buvo įrengtos po žalių rodyklių panaikinimo, ir buvo tinkamai suprogramuotos, beveik nesijaučia skirtumo tarp to, kas buvo, ir to, kas yra dabar. Negi papildomos sekcijos pridėjimas gali reikšmingai kainuoti?

                              Comment


                                Reikia planuoti, rengti projektą, jas įrenginėti... Gali užsitęst. Su rodyklėm paprasčiau - numeti Grindai ir per porą dienų užkabins.

                                Comment


                                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                  Aš aiškiai durnas, nes visiškai nesuprantu, kodėl "tiesiog" nedaromos papildomos dešinio šviesoforo signalo sekcijos? Sankryžose, kuriose jos buvo įrengtos po žalių rodyklių panaikinimo, ir buvo tinkamai suprogramuotos, beveik nesijaučia skirtumo tarp to, kas buvo, ir to, kas yra dabar. Negi papildomos sekcijos pridėjimas gali reikšmingai kainuoti?
                                  Kam tos sekcijos, jei yra pigus, paprastas ir beveik unikalus pasaulyje sprendimas - žalios rodyklės. Sunku net suvokti, kodėl vakaruose niekas jų nesirenka. Matyt, dėl korupcijos, kad daugiau pinigėlių praplautų įrengiant visokias šviesoforų sistemas, apgaudinėjant žmones, kad taip yra saugiau ir dar galima valdyti srautus. (čia liūdna ironija )

                                  Comment


                                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                    Kam tos sekcijos, jei yra pigus, paprastas ir beveik unikalus pasaulyje sprendimas - žalios rodyklės. Sunku net suvokti, kodėl vakaruose niekas jų nesirenka. Matyt, dėl korupcijos, kad daugiau pinigėlių praplautų įrengiant visokias šviesoforų sistemas, apgaudinėjant žmones, kad taip yra saugiau ir dar galima valdyti srautus. (čia liūdna ironija )
                                    Šiaip žinoma būtų pamatyti statistiką, kurios turbūt nerasim... kiek pėsčiųjų nukentėdavo, kai automobilis prie šviesoforinės sankryžos partrenkia pėsčiąjį, kai nestabteli praleisti, ir kiek įvykių būdavo jau pasukus į kairę arba dešinę? Nes bent vizualiai matyti dažnesni incidentai, kai automobilis jau pasukęs nepastebi pėsčiųjų.

                                    Comment


                                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                      Kam tos sekcijos, jei yra pigus, paprastas ir beveik unikalus pasaulyje sprendimas - žalios rodyklės. Sunku net suvokti, kodėl vakaruose niekas jų nesirenka. Matyt, dėl korupcijos, kad daugiau pinigėlių praplautų įrengiant visokias šviesoforų sistemas, apgaudinėjant žmones, kad taip yra saugiau ir dar galima valdyti srautus. (čia liūdna ironija )
                                      Nu dar net rytų vokietijoje jų vis dar galima rasti, tai kaip ir nunulina argumentą

                                      Comment


                                        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                        Aš aiškiai durnas, nes visiškai nesuprantu, kodėl "tiesiog" nedaromos papildomos dešinio šviesoforo signalo sekcijos? Sankryžose, kuriose jos buvo įrengtos po žalių rodyklių panaikinimo, ir buvo tinkamai suprogramuotos, beveik nesijaučia skirtumo tarp to, kas buvo, ir to, kas yra dabar. Negi papildomos sekcijos pridėjimas gali reikšmingai kainuoti?
                                        Likusiose vietose Vilniuje nėra atskiros juostos į dešinę, o degant sekcijai, negali niekas blokuoti eismo toje juostoje.

                                        Saltoniškių Benkunskas kol kas nutraukė, o ten iš vis liks tik žiedas.

                                        O Mickevičiaus g. su sekcija nepagerėtų pralaidumas, nes nėra atskirų juostų iš kitų krypčių, kurios galėtų degti kartu. Tai ten matyt be esminių eismo pokyčių Žvėryne nelabai dabar yra pralaidesnių sprendinių.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                          Kam tos sekcijos, jei yra pigus, paprastas ir beveik unikalus pasaulyje sprendimas - žalios rodyklės. Sunku net suvokti, kodėl vakaruose niekas jų nesirenka. Matyt, dėl korupcijos, kad daugiau pinigėlių praplautų įrengiant visokias šviesoforų sistemas, apgaudinėjant žmones, kad taip yra saugiau ir dar galima valdyti srautus. (čia liūdna ironija )
                                          Nuskambės šventvagiškai, bet kai kur tai tikrai pakeitus sekciją rodykle niekas nepasikeistų. Štai ši sankryža su Minties gatve, pavyzdžiui - kiek čia esu važiavęs, bet kokiu laiku ir iš bet kokios krypties, vis tiek visada dega arba papildoma sekcija, leidžianti sukti į dešinę, arba pagrindinis šviesoforo signalas, leidžiantis sukti į dešinę praleidus pėsčiuosius. Tai kuo čia ne rodyklė?

                                          https://www.google.com/maps/@54.7038...8192?entry=ttu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X