Parašė themanual
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforo lentelė su žalia rodykle
Collapse
X
-
Nesąmonė. Tiesiog normalus savisaugos jausmas. Galima pliurpti apie moralines atsakomybes, apie KET pažeidimus ir netgi baudžiamąsias atsakomybes, bet kas iš to, kad nubaus vairuotoją, kuris sužalos pėstįjį? Kas iš to tam pėsčiajam, jei jį užmuš ar sužalos? Galvoti reikia, o ne rašinėti tokias nesąmones.
- 1 patinka
-
Man ir be dviracio buvo analogiska situacija - bamperiu gaut per kojas nekoks jausmas. Moteris suko į dešinę per raudoną, aš ėjau per perėja per žalią. Moteris žiūrėjo ne į priekį, o kairėn.
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąGal kaltas ir per didelis dviračio greitis?
Sankryžose dar pusė bėdos, vairuotojai kažkiek dairosi, bet išvažiuodami iš kiemų (aikštelių) ir į juos sukdami vairuotojai vis dar "nemato" nei pėsčiųjų, nei dviratininkų.
- 4 patinka
Comment
-
Daugelis vairuotojų iki šiol įsitikinę, kad sukant į dešinę degant raudonam signalui, pėstiesiems dega raudonas signalas....Parašė Nitro Rodyti pranešimąMan ir be dviracio buvo analogiska situacija - bamperiu gaut per kojas nekoks jausmas. Moteris suko į dešinę per raudoną, aš ėjau per perėja per žalią. Moteris žiūrėjo ne į priekį, o kairėn.
Comment
-
Tai dabar stovėdami prie raudonos galės pergalvot iš naujo
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Daugelis vairuotojų iki šiol įsitikinę, kad sukant į dešinę degant raudonam signalui, pėstiesiems dega raudonas signalas....
- 1 patinka
Comment
-
Tai jūs čia nesąmones rašote. Geriau teisus, bet negyvas ar invalidas? Dar kartą kartoju, kad savisauga yra geras dalykas, o jūs čia siūlote elgtis taip, dėl ko nelaimių tik padaugės. Ir kas iš to, kad ten kažką nuteis ir pasodins? Sveikata ir gyvybė yra svarbiau ir jų neatlygins joks teismo nuosprendis kaltininkui. Jei pats nesisaugosi, tai niekas kitas irgi neapsaugos ir naivu ir kvaila yra laukti kažkokio tai "teisingumo". Maža kas ten kur europose. Žiūrėti reikia į viską logiškai ir praktiškai, o ne kaišioti čia visas tas europas. Nes net ir europose, nepaisant to, kas dauguma vairuotojų praleidžia, vis tiek vieną kartą atsiras ožys ar šiaip žioplys, kuris nukirs. Tai gal geriau pasisaugoti pačiam papildomai? Analogiškai ir perėjose, ir ypač kai buvo žalia lentelė su rodykle. Nukirs ir viskas. Ir dargi neįrodysi, kad ėjai per žalią, jei nebuvo kamerų ar neatsiras liudininkų. Bet netgi ir tai teismui kartais ne įrodymas, jei kaltininkas "savas". Nori būti pirmapraeiviu? Prašom, tik nekiškit šitų savo patarimų kitiems. Įdomu, labai džiaugsitės kokiu kojos protezu ir priteista kompensacija? Aš jau esu išbandęs kaip visa ta sistema veikia. Laimei, viskas baigėsi tik nubrozdinimu ir suteptais rūbais, bet mentai net nesiteikė ieškoti kaltininko, nors pareiškimą parašiau... Daugiau nenorėjau veltui gaišti laiko, nes mačiau, kad tai niekuo nesibaigs.Parašė themanual
Nu nereik vėl čia kišt tos nuvalkiotos retorikos, kad geriau gyvas nei teisus. Kalba eina apie išvažiavimus iš kiemų, kur greitis mažas, vairuotojai mato pėsčiuosius, o pėstieji atsistoja ir laukia, kol automobilis pravažiuos (nors jis dar tolėliau), arba automobilis sustoja praleisti, o pėstieji neina ir net ranka pamoja kad važiuoti. Tokios situacijos leidžia vairuotojams jaustis visagaliais ir visur kitur.
Vakarų Europoje pėstieji ir dviratininkai kažkaip sugeba turėti pirmumą, juo pasinaudoti ir būti nesužalotais, taip kad šita retorika neatitinka net praktinių pavyzdžių.Paskutinis taisė Al1; 2020.01.03, 13:31.
- 2 patinka
Comment
-
Nepradėkit teršti temos.
Kaune įjungta paskutinė papildoma sekcija pagal praeitų metų sąrašą H. ir O. Minkovskių g. – M. K. Čiurlionio tilto sankryžoje iš H. ir O. Minkovskių g.
Nauji metai, naujos sekcijos. Pirmadienį atsiras nauja papildoma sekcija Europos pr. - Vilties g. sankryžoje iš Vilties g.
Comment
-
Kai tingima dirbti ir mąstyti...
Siūloma grąžinti dešiniojo posūkio rodykles
https://m.ve.lt/naujienos/ekonomika/...ykles-1762056/Vilnius, Kaunas ir Klaipėda siūlo Vyriausybei svarstyti galimybę grąžinti dešiniojo posūkio rodykles, sako sostinės vicemeras Vytautas Mitalas.
- 4 patinka
Comment
-
Ta pati situacija ir su dešiniu posūkiu iš Narbuto į Laisvės pr. Gerai, kad bent dvi juostos jam yra, tačiau fazės sureguliuotos be ryšio. Kadangi posūkis atskirtas salele, galima būtų jam taikyti atskiras fazes nei šviesoforui tiesiai, arba tiesiog primontuoti papildomą sekciją (tokio sprendimo seniai prašinėju dešiniam posūkiui iš Laisvės pr. į Narbuto g.). Kadangi besikertančio srauto nėra, būtų galima lygioj vietoj minimaliomis priemonėmis padidinti pralaidumą. Tačiau Vilniuje tokia tragedija su šviesoforais, kad nesitikiu, jog tokį elementarų veiksmą padarys.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Kai rašiau Vilniaus miesto savivaldybei, Susisiekimo paslaugoms, kad modernizavimo projekte numatytos juodos rodyklės žaliame pagrindiniame signale ir neišnaudojamas pralaidumo potencialas nuo lapkričio 1 d., kopiją prisegiau ir merui. Iš mero susidomėjimo nesulaukiau. Pasirodo, po sausio 1 d. išaušo merų valanda - išlindo miestiečių gelbėtojai. Gal reikėtų labiau prižiūrėti savo komandas, kad nepridarytų kliauzių ir laiku pasiruoštų pokyčiams. Šiandien stebėjau Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryžos papildomų sekcijų veikimą. Blogai veikia. Mygtukai pėstiesiems kažkodėl aktyvuojasi kas 3-4 ciklą! Dviejose perėjose išvis nėra mygtukų, tai be reikalo stabdomas dešinysis posūkis. Gal vėliau sutvarkys, bet žmonėms reikia dabar įveikti šią sankryžą. O pėstieji netgi bėga per raudoną. Reportažas vėliau.Parašė Briedis Rodyti pranešimąKai tingima dirbti ir mąstyti...
Siūloma grąžinti dešiniojo posūkio rodykles
https://m.ve.lt/naujienos/ekonomika/...ykles-1762056/
- 8 patinka
Comment
-
Nemanau, kad merai žino visus niuansus, kaip tos lentelės ir sekcijos veikia. Jei komanda merui pasakė, kad be lentelių negerai, kodėl jis turėtų galvoti kitaip?Parašė dsanto Rodyti pranešimąPasirodo, po sausio 1 d. išaušo merų valanda - išlindo miestiečių gelbėtojai. Gal reikėtų labiau prižiūrėti savo komandas, kad nepridarytų kliauzių ir laiku pasiruoštų pokyčiams.
Nustebau, kad prie šio siūlymo sugrąžinti lenteles prisideda ir Kaunas.
Comment
-
Nesistebėk. Išaušo politikų valanda.Parašė Briedis Rodyti pranešimąNemanau, kad merai žino visus niuansus, kaip tos lentelės ir sekcijos veikia. Jei komanda merui pasakė, kad be lentelių negerai, kodėl jis turėtų galvoti kitaip?
Nustebau, kad prie šio siūlymo sugrąžinti lenteles prisideda ir Kaunas.
- 4 patinka
Comment
-
O kaip merai aiškina tai, kad per 5 metus beveik nieko nebuvo padaryta (ypač Vilniuje)? Paskutinę sekundę išsisukinėja kaip studentai prieš neišmoktą egzaminą.Parašė Briedis Rodyti pranešimąNemanau, kad merai žino visus niuansus, kaip tos lentelės ir sekcijos veikia. Jei komanda merui pasakė, kad be lentelių negerai, kodėl jis turėtų galvoti kitaip?
Nustebau, kad prie šio siūlymo sugrąžinti lenteles prisideda ir Kaunas.
Beje, juodų rodyklių kontūrai prilipdyti lipdukais pagrindinėje sekcijoje matosi prastai. Įtariu, kad dar gali ir nukristi po blogesnių orų. Rusijos ubagynuose šviesoforai jau dabar geresni nei pas mus.
- 7 patinka
Comment
-
Teoriškai taip, galima sukti i kairę irgi. Bet visi šviesoforai su sekcija pagrindiniame šviesofore turi rodykles, kurios neleidžia sukti į kairę. Kitokių neįrenginėjama.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąOk then, jei eks. lentele aka dabar papildoma sekcija nedega, bet man zalia, galiu sukti i desine visus praleidziant. Jei dega papildoma sekcija, galiu sukti i desine ant visu uzvaziuojant. Gerai, sita suprantu.
Kokia tvarka, kai kaba papildoma LED sekcija sukti i kaire? Ar as galiu sukti i kaire, jei man dega zalia o sekcija su rodykle nedega, bet visus praleidziant, kaip su posukiu i desine?
Tu sekciju i kaire visiskai nesimato per bloga ora. Nes jos pakabintos ant tolimiausiu sviesoforu kitoje sankryzos puseje. Tiesiog nera jokiu sansu atspeti kad nezinomoje sankryzoje tau dar turetu uzsidegti kazkokia tai lentele, kuri nakti tiesiog juoda.
Susisiekimo ministerijos Kelių ir oro transporto politikos grupės vyresnysis patarėjas Vidmantas Pumputis teigia, kad šviesoforai, kurie turi papildomą sekciją posūkiui į kairę, turėtų būti įrengiami taip, kad pagrindinis signalas būtų su kryptį nurodančiomis rodyklėmis. Dėl to į kairę sukti nedegant sekcijai nebūtų galimybės.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1227068?copied
Comment
-
Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryža.
Mokslininkų g. nuo Bajorų pusės pagrindinis žalias be rodyklių. Pėstiesiems įrengti mygtukai, bet jie suveikia kas 2-4 ciklą. Prieš man filmuojant moteriškės skundėsi, kad negali pereiti gatvės. Galiausiai teko eiti per raudoną. Pirmame video matosi, kaip prieina vaikinas ir paspaudžia mygtuką, bet per vėlai, nes šiame cikle jau negali pėstiesiems užsidegti žalias.
Tačiau kitame cikle pėstiesiems vis dar raudonas:
Dar kitame cikle pėsčiasis prieina paklausti manęs, ar čia kada nors dega žalias. Kaip tik tuo metu jis pagaliau užsidega
Geležinio Vilko g. nuo centro pusės yra rodyklė tiesiai pagrindiniame žaliame signale. Mygtukų pėstiesiems nėra, turbūt bus vėliau. Tad pėstiesiems užsidega žalias, nors jų ir nėra. Kyla klausimas, jei iš Mokslininkų g. pėstieji leidžiami su transporto priemonėmis, tai kuo šita perėja pavojingesnė, kad posūkis į dešinę atskirtas nuo pėsčiųjų?
Analogiškai iš Molėtų pl. pusės. Tik čia papildoma sekcija užsidega, užgesta ir vėl užsidega kelioms sekundėms
Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.04, 02:16.
- 2 patinka
Comment
-
Bet kodėl taip padaryta? Ribotos įrangos galimybės? Didelis pavojus pėstiesiems?Parašė dsanto Rodyti pranešimąGeležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryža.
<...>
Na negali būti, kad Vilniaus šviesoforininkams trūksta supratimo tinkamai sureguliuoti šviesoforus. Kažkur kitur šuo pakastas.
Comment
-
Nežinau, bet man asmeniškai buvo gėda žiūrėti, kaip veikia ši sankryža.Parašė Briedis Rodyti pranešimąBet kodėl taip padaryta? Ribotos įrangos galimybės? Didelis pavojus pėstiesiems?
Na negali būti, kad Vilniaus šviesoforininkams trūksta supratimo tinkamai sureguliuoti šviesoforus. Kažkur kitur šuo pakastas.
- 1 patinka
Comment
-
Kai nėra apsaugotos krypties, degti sekcija negali nei į dešinę, nei kitais atvejais. Sekcija/pilnas šviesoforas su krypčių rodyklėmis juodame fone nurodo apsaugotą judėjimo kryptį.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPasakykit gal klystu, kai dega žalia pagrindiniame šviesofore, galiu visada sukti į dešinę, net nedegant papildomai dešinės rodyklei.
Papildoma žalia užsidega-kuomet yra papildomas laikas sukti į dešinę?
Jei taip, kodėl, kad visiem būtų aišku ta žalia rodyklė negali degti abiem atvejais?
Kai darai paskutinę minutę ir paskubom, nėra laiko analizuot situaciją ir derint. Tokias žalių rodyklių nuėmimo pasekmės ir matome. Kai suskubta kažką daryti paskubom paskutinę savaitę/paskutinėm dienom.Bet kodėl taip padaryta? Ribotos įrangos galimybės? Didelis pavojus pėstiesiems?
Na negali būti, kad Vilniaus šviesoforininkams trūksta supratimo tinkamai sureguliuoti šviesoforus. Kažkur kitur šuo pakastas.
- 5 patinka
Comment
-
KET taisyklės, leidžiančios posūkį į dešinę nedegant sekcijai, priimtos nuo 2019-11-01. Faktiškai nuo tada savivaldybės galėjo pradėti keisti tvarką, ir per 2 mėn kalnų nenuversi. Kas trukdė KET pakeitimus padaryti anksčiau per tuos 5 metus, kai buvo priimtas sprendimas naikinti žalias rodykles? Tikėtina aišku, kad chaosas būtų prasidėjęs anksčiau ir tęstųsi iki pat dabar, nes būtų ir rodyklės, ir sekcijos, dvigubas bardakas.Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimąKai darai paskutinę minutę ir paskubom, nėra laiko analizuot situaciją ir derint. Tokias žalių rodyklių nuėmimo pasekmės ir matome. Kai suskubta kažką daryti paskubom paskutinę savaitę/paskutinėm dienom.
Kaip bebūtų, nauja tvarka yra labai toli nuo idealios, nes intuityviai esant sekcijai norisi sulaukti žalio signalo ( ir taip jau daugeliui įaugę į kraują, nes taip buvo nuo sekcijų atsiradimo); pėsčiųjų (ne)praleidimo problemos neišsprendžia. Rezultate kainuoja visiems daug (sekciją įrengt tai ne rodyklę pakabint), kamščiai didės, visi bus dėl to piktesni, ir to pasekoje įvyks daugiau avarijų.
Teisybė, kad ES nėra žalių rodyklių (išskyrus labai nedaug atvejų), bet leidžiamas posūkis per nedegančią sekciją manau taip pat yra naujiena užsieniečiams. Bent man neteko susidurt su tokiais atvejais PL, DE, NL, BE, IT, AU, CZ, CH ir dar daug kur teko važinėtis.
Paskutinis taisė myhorsegallery; 2020.01.06, 00:35.As much power as necessary, as much freedom as possible
- 2 patinka
Comment
-
Taip, naujos KET įsigaliojo lapkričio mėn. Bet kad Vilnius numatė senovines papildomas sekcijas, kur pagrindinis žalias su juodomis rodyklėmis. Tokius šviesoforus leidžiama įrengti nuo sovietinių laikų. Tad jie galėjo juos įrengti 2014 m. spalį, kai paaiškėjo, kad po 5 metų lentelių nebeliks.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
KET taisyklės, leidžiančios posūkį į dešinę nedegant sekcijai, priimtos nuo 2019-11-01. Faktiškai nuo tada savivaldybės galėjo pradėti keisti tvarką, ir per 2 mėn kalnų nenuversi. Kas trukdė KET pakeitimus padaryti anksčiau per tuos 5 metus, kai buvo priimtas sprendimas naikinti žalias rodykles? Tikėtina aišku, kad chaosas būtų prasidėjęs anksčiau ir tęstųsi iki pat dabar, nes būtų ir rodyklės, ir sekcijos, dvigubas bardakas.
Kaip bebūtų, nauja tvarka yra labai toli nuo idealios, nes intuityviai esant sekcijai norisi sulaukti žalio signalo ( ir taip jau daugeliui įaugę į kraują, nes taip buvo nuo sekcijų atsiradimo); pėsčiųjų (ne)praleidimo problemos neišsprendžia. Rezultate kainuoja visiems daug (sekciją įrengt tai ne rodyklę pakabint), kamščiai didės, visi bus dėl to piktesni, ir to pasekoje įvyks daugiau avarijų.
Teisybė, kad ES nėra žalių rodyklių (išskyrus labai nedaug atvejų), bet leidžiamas posūkis per nedegančią sekciją manau taip pat yra naujiena užsieniečiams. Bent man neteko susidurt su tokiais atvejais PL, DE, NL, BE, IT, AU, CZ, CH ir dar daug kur teko važinėtis.
Dėl naujos tvarkos neįprastumo normalu, kad reikia priprasti.
Dėl Jūsų išvardintų šalių esate visiškai neteisus. Šiame forume esu įdėjęs nemažai video iš keleto išvardintų šalių. Galite paieškoti.
- 2 patinka
Comment
Comment