Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2020.01.02
    Panaikinus „žaliąsias rodykles“ miestai prognozuoja didesnes spūstis

    Eismui sostinėje po švenčių grįžtant prie įprasto ritmo, Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ prognozuoja, kad labiausiai spūstys gali išaugti dešimtyje intensyviausių sostinės sankryžų:
    Ozo – Buivydiškių – Ąžuolyno gatvių,
    Liepkalnio – Dunojaus – Dzūkų gatvių,
    Laisvės prospekto – Viršuliškių gatvės,
    Ateities – Baltupio gatvių,
    Antakalnio – Šilo gatvių,
    Liepkalnio – Žirnių gatvių ir Minsko plento
    Dariaus ir Girėno – Pelesos gatvių,
    Nemenčinės plento – Saulėtekio alėjos,
    Geležinio Vilko – Mokslininkų – Molėtų plento,
    Eišiškių – Metalo gatvių.
    (...)

    Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius BNS sakė, kad nuėmus apie 120 žaliųjų rodyklių, kai kuriose vietose jau matyti padidėjusios spūstys.
    (...)

    Klaipėdos miesto savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda BNS pastebėjo, kad panaikinus 106 žaliąsias rodykles, sankryžose susidaro didesnės nei anksčiau automobilių eilės.


    Šešiose svarbiausiose uostamiesčio sankryžose įrengus papildomas šviesoforų sekcijas, vairuotojai naujovių dar nėra įsisąmoninę ir vis tiek lūkuriuoja prie sankryžų. „Vairuotojai laukia, kol užsidegs papildoma žalia sekcija, kuri duoda papildomą laiką posūkiui, bet pagrindinis posūkio laikas yra su paprastu žaliu šviesoforo signalu. Vairuotojai dar nepripratę prie šių naujų taisyklių – nors informacijos pateikiama nemažai, žmonės nelabai ja domisi. Geriausia informacija vis dar yra, kai iš galo kas nors papypina“,
    (....)


    Susisiekimo ministerijos Kelių ir oro transporto politikos grupės vyresnysis patarėjas Vidmantas Pumputis BNS pabrėžė, kad permainos Lietuvoje įvedamos ne dėl europinių direktyvų, kaip įprasta manyti, o po 2014 metais atlikto eismo saugumo tyrimo sankryžose su žaliosiomis rodyklėmis. (...)

    Specialistas pabrėžia, kad savivaldybėms duotas pakankamas laikas pasiruošti permainoms, rastas ir kompromisas papildant taisykles leidimu sukti į dešinę degant žaliam šviesoforo signalui, net jei nėra užsidegusi papildoma posūkio sekcija.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...is-221-1254676
    Apklausa 2019.11.11

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ma-221-1230006

    Apklausa 2019.12.30

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...is-221-1252546

    Comment


      Kokia situacija Vilniuje pirmomis dienomis? Daug sukančių per raudoną, didelės eilės?

      Comment



        Delfi.lt 2020.01.02
        Visa tiesa apie žalias rodykles: tokio ES reikalavimo niekada nebuvo
        Nuo sausio 1 d. Lietuvoje nebeliko metalinių prie šviesoforų įrengtų lentelių su žaliomis rodyklėmis. Pastarosios leido vairuotojams sukti į dešinę net ir šviečiant raudonam šviesoforo signalui. Ne vieną kartą viešai buvo sakyta, kad tą daryti Lietuvą verčia Europos Sąjungos (ES) direktyvos. Tačiau paaiškėjo, kad tai – netiesa, lentelės nukabintos pačios Lietuvos valdininkų iniciatyva. (...)

        Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo skyriaus vedėjas Vidmantas Pumputis, , pabrėžė, kad ministerija niekuomet nėra kalbėjusi apie tai, kad lentelės naikinamos, mat taip nurodo ES direktyvos. Paklaustas, kodėl tokio sprendimo reikėjo, V. Pumputis akcentavo, kad lentelės išnaikintos norint užtikrinti pėsčiųjų ir dviratininkų saugumą.

        Kelių ir transporto tyrimų institutas 2014 m. atliko tyrimą „Šviesoforo lentelių su žalia rodykle poveikis eismo dalyvių elgsenai ir saugumui“. Šio tyrimo metu buvo analizuotos 24 sankryžos, (...)

        „Labiausiai vairuotojai skirtumus pajaučia ten, kur nepadaryta nieko – tik nuimta rodyklė. Jei nėra sumontuota jutiklių, daviklių, nepakeistos fazės pagrindiniame kelyje, tada taip – žmonės jaučia, – sakė V. Pumputis. – Savivaldybės turėjo galimybę tą padaryti, nes turėjo daugiau nei metus patvirtintus KET pakeitimus, pagal kuriuos galėjo įrengti prie šviesoforų papildomas sekcijas.“ (...)

        https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=83173517

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
          Kokia situacija Vilniuje pirmomis dienomis? Daug sukančių per raudoną, didelės eilės?
          Dariaus ir Girėno/Brolių sankryžoje buvo nuimta rodyklė išvažiuojant iš troleibusų žiedo. Anksčiau autobusai-troleibusai be problemų pasukdavo į miesto pusę, dabar jiems tenka laukti net iki 2 min (nors automobilių D&G tuo metu nėra, todėl eidamas pro šalį aš visada specialiai paspaudžių pėsčiųjų šviesoforo mygtuką, kad jiems sutrumpėtų laukimo laikas).
          Paskutinis taisė Aleksio; 2020.01.02, 20:05.

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Kokia situacija Vilniuje pirmomis dienomis? Daug sukančių per raudoną, didelės eilės?
            Minant dviračių takais nuo Santariškių iki Lazdynų saugesnės berods 4 sankryžos. Nebereikia mosikuoti vairuotojams, kad tuoj užsidegs žalia pėstiesiems. Bet dar anksti vertinti pokyčius, nes per raudoną iš įpročio sukančių yra, pasitaikė ir vos neužvažiavusių.

            Spūstys turėtų pasijusti nuo pirmadienio, dabar dar daug kas nedirba.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Šiandien per pietus važiavau Lužių g ir sukau link spaudos rūmų į Justiniškių g. Tai teko tik kokius 3 raudonus atstovėti, ten net atskira sekcija sukti iš Justiniškių g. į Lužių yra, o čia va pvz nesuspėjo padaryti po sukiui iš Lužių g., tai nuo pirmadienio ragas bus Justiniškiečiams. Ir tokiu sankryžų daug, šykart Kaunas tiek neapsišiko kaip Šimašius.
              Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

              Comment


                Ok then, jei eks. lentele aka dabar papildoma sekcija nedega, bet man zalia, galiu sukti i desine visus praleidziant. Jei dega papildoma sekcija, galiu sukti i desine ant visu uzvaziuojant. Gerai, sita suprantu.
                Kokia tvarka, kai kaba papildoma LED sekcija sukti i kaire? Ar as galiu sukti i kaire, jei man dega zalia o sekcija su rodykle nedega, bet visus praleidziant, kaip su posukiu i desine?

                Tu sekciju i kaire visiskai nesimato per bloga ora. Nes jos pakabintos ant tolimiausiu sviesoforu kitoje sankryzos puseje. Tiesiog nera jokiu sansu atspeti kad nezinomoje sankryzoje tau dar turetu uzsidegti kazkokia tai lentele, kuri nakti tiesiog juoda.
                Paskutinis taisė SoulMulticast; 2020.01.02, 23:03.

                Comment


                  Vilkpėdės-Savanorių pr. tiesiog nuėmė lenteles. Nors buvo žadėta, kad kažką pertvarkys, bet aš jokių pokyčių nepastebiu. Kitur tiesiog nuimta ir tiesiog atvirai nieko nesuplanuota.
                  Vis dar stebiuosi, ar per 5 metus nuo nutarimo nebuvo galima padaryti mažiau?
                  Juolab šiuolaikinėmis technologijomis viskas yra padaroma nepalyginamai pigiau ir geriau nei Brežnevo laikais, kai šie šviesoforai įrengti, ir tokiais liks dar ko gero ilgai, esant tokiam požiūriui.
                  Pubrolio anūkas penktokas jau yra suprogramavęs šviesoforų veikimą sankryžoje. Ko dideli dėdės dar neišmoko, ar trūksta X šimtų tūkstančių eurų.
                  Paskutinis taisė Sula; 2020.01.03, 07:50.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Kokia tvarka, kai kaba papildoma LED sekcija sukti i kaire? Ar as galiu sukti i kaire, jei man dega zalia o sekcija su rodykle nedega, bet visus praleidziant, kaip su posukiu i desine?

                    Tu sekciju i kaire visiskai nesimato per bloga ora. Nes jos pakabintos ant tolimiausiu sviesoforu kitoje sankryzos puseje. Tiesiog nera jokiu sansu atspeti kad nezinomoje sankryzoje tau dar turetu uzsidegti kazkokia tai lentele, kuri nakti tiesiog juoda.
                    Klausiau policijos facebooke, tai atsakė, kad degant žaliai sukti gali, o papildomų sekcijų į kairę neglai būti, nes to nenumato įstatymas.

                    Comment


                      Ko jūs čia parinatės - nesuspėjo padaryti, nedarė, neišmanėliai valdininkai... Jūs valdžiažmogių nežinote? Reikia konkurso - viešojo pirkimo. Reikia milijonų ar bent šimtų tūkstančių. Prieš tai reikia plano. Tada ir bus daroma. Be to jei nekvepia pinigais, tai ir nedaro. Nuimti lenteles daug nekainavo, be to įstatymai įpareigojo ir tai buvo padaryta. O kompensuoti tuos nepatogumus eismui dėl lentelių nuėmimo niekas neįpareigoja. Gali daryti papildomas sekcijas, o gali ir nedaryti. Taip ir bus - dalyje miestų niekas nieko ir nedarys, o didmiesčiuose kažką darys, bet tik tada, kai tam bus išskirti pinigai ir įvyks tarptautiniai konkursai... Abejoju, ar šiemet bus kas nors iš esmės daroma. Gal vienoje kitoje ypač probleminėje sankryžoje kažką ir padarys iš esamų pinigų šviesoforų priežiūrai.
                      Paskutinis taisė Al1; 2020.01.03, 09:18.

                      Comment


                        Feisbukas ne pats patikimiausias informacijos šaltinis. Aš matyt kažko nesuprantu, bet gerai pamenu ne vieną sankryžą, kur (nuo mano vairavimo pradžios 2002 metais) yra ir veikia papildomos šviesoforo sekcijos posūkiams į kairę. Ir joms nedegant sukt tikrai negali

                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Klausiau policijos facebooke, tai atsakė, kad degant žaliai sukti gali, o papildomų sekcijų į kairę neglai būti, nes to nenumato įstatymas.

                        Comment


                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                          Feisbukas ne pats patikimiausias informacijos šaltinis. Aš matyt kažko nesuprantu, bet gerai pamenu ne vieną sankryžą, kur (nuo mano vairavimo pradžios 2002 metais) yra ir veikia papildomos šviesoforo sekcijos posūkiams į kairę. Ir joms nedegant sukt tikrai negali
                          Sutinku, kad nepatikimas, bet nemanau, kad lietuvos policijos paskyra meluotų apie eismo tvarką. Taip, tokių sankryžų ir aš matau kasdien, todėl ir kilo klausymas ir atsakymas pasirodė juokingas. Taip taip išeina kad teoriškai savivladybė turi demontuoti?

                          Comment


                            Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                            Feisbukas ne pats patikimiausias informacijos šaltinis. Aš matyt kažko nesuprantu, bet gerai pamenu ne vieną sankryžą, kur (nuo mano vairavimo pradžios 2002 metais) yra ir veikia papildomos šviesoforo sekcijos posūkiams į kairę. Ir joms nedegant sukt tikrai negali
                            Taip, neabejotinai. Kitas dalykas, kad žalios sekcijos į kairę lyg ir neuždraustos. O ar jos bus kažkaip liekančios (skirtingai nuo viso šviesoforo į kairę) pagal naujoviškus standartus, tai bala žino.

                            Comment


                              Tikslas yra didinti spūstis ir skatinti naudotis viešuoju transportu . Argumentai dėl pėsčiųjų saugumo yra juokingi. Juk sukant per raudoną į dešinę pėstiesiems irgi paprastai dega raudona ir jie per gatvę neina.

                              Comment


                                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                Juk sukant per raudoną į dešinę pėstiesiems irgi paprastai dega raudona ir jie per gatvę neina.
                                Pėstieji eina skersai, nes ta kryptimi dega žalia.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                  Feisbukas ne pats patikimiausias informacijos šaltinis. Aš matyt kažko nesuprantu, bet gerai pamenu ne vieną sankryžą, kur (nuo mano vairavimo pradžios 2002 metais) yra ir veikia papildomos šviesoforo sekcijos posūkiams į kairę. Ir joms nedegant sukt tikrai negali


                                  Jau buvo diskutuota: sukti į kairę galima, jeigu papildoma sekcija nedega, bet dega pagrindinis šviesoforas su sąlygą, kad pagrindis nedraudžia (žaliame signale rodykle nenurodyta kryptis, jog leidžiama tik tiesiai ir dešinę/ tiesiai). Bet aš paskutniiu metu tokių sankryžų jau nebematau.

                                  Comment


                                    O degant žaliai ir sukant į dešinę pėstieji eina per tą gatvę, į kurią sukama. Realiai jokio skirtumo - pėsčiųjų yra bet kokiu atveju .

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                      Jau buvo diskutuota: sukti į kairę galima, jeigu papildoma sekcija nedega, bet dega pagrindinis šviesoforas su sąlygą, kad pagrindis nedraudžia (žaliame signale rodykle nenurodyta kryptis, jog leidžiama tik tiesiai ir dešinę/ tiesiai). Bet aš paskutniiu metu tokių sankryžų jau nebematau.
                                      Anksčiau lygtais nebuvo galima. Bent jau aš per 27 metus vairavimo stažo niekada nesukau į kairę nešviečiant rodyklei
                                      Kas daroma, jeigu tiksliai nesimato (ypač tamsoje ar esant blogom sąlygom, purvinam/šlapiam šviesoforui), ar yra ant žaliojo signalo rodyklės ar ne?
                                      P.S. šiaip jau potencialiai situacija labai pavojinga, gręsianti priešpriešiniu įstrižiniu susidurimu.
                                      P.S.S. pasitikrinau, tikrai taip, KET p. 75 "Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui." panaikintas nuo 2019-11-01
                                      Paskutinis taisė Sula; 2020.01.03, 10:18.

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        O degant žaliai ir sukant į dešinę pėstieji eina per tą gatvę, į kurią sukama. Realiai jokio skirtumo - pėsčiųjų yra bet kokiu atveju .
                                        Sukant su žalia rodykle pėsčiųjų dvigubai daugiau, eina tiek skersai, tiek išilgai. Atitinkamai ir pėstiesiems einant per žalią užtenka pažiūrėti tik į vieną pusę, nebereikia bijoti, kad kas nenudauš dar ir iš kitos atvaręs per raudoną.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Aš važiuodamas dviračiu esu patekęs į pavojingas situacijas abejais atvejais, dabar bent pusę sankryžos bus galima saugiai įveikti.
                                          Gal kaltas ir per didelis dviračio greitis? Sankryžose dar pusė bėdos, vairuotojai kažkiek dairosi, bet išvažiuodami iš kiemų (aikštelių) ir į juos sukdami vairuotojai vis dar "nemato" nei pėsčiųjų, nei dviratininkų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X