Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Čekijos, Slovakijos, Vengrijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    CZ. Nr. 20 Karlovy Vary - Bečov nad Teplou - (Plzeň)
    Foto 2025.05
    Tolumoje matosi geležinkelio Karlovy Vary - Bečov nad Teplou tiltas




    Kelias eina palei Teplos upę, kuri teka ir per Karlovy Varų centrą


    Březová įlanka prie Teplos upės užtvankos






    Gaivios žalumos siena












    Bečov nad Teplou. Čia aplankėme dvigubą pilį


    Paskutinis taisė Romas; 2025.10.19, 21:44.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pasivažinėjome po Vakarų Bohemiją

    www.mapy.cz

    Foto 2025.05
    Pirmasis kelionės tikslas - Loket pilis
    Į ten nuvažiavome keliu Nr.21 ir, nukirtę kampą dėl kamščio ties Chebu, autostrada D6


    Senovinis tiltas per Ohře upę


    Nedidelė autostrados D6 Cheb - Karlovy Vary atkarpa




    Įkalnėje atsiranda 3-a juosta














    Išsukame į kelią Nr.20 Karlovy Vary - Bečov nad Teplou - Plzeň

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Klausimas. Jei vyksti iš LT į Prahą, koks būtų kelias greičiausias ir ar reikia pirkti CZ vinjetę? Ačiū!
    Taip, vinjetę reikia pirkti nes yra autostradų ir greitkelių
    https://edalnice.cz/en/map-of-toll-r...html#/road_map

    Pagal kelio numerį E67 trasa yra tokia: LT/PL - Suwałki S61 - Ostrów Mazowiecka - S8 - Warszawa - S8 - Piotrków Trybunalski - A1- S8 - Wrocław - S8 - PL/CZ Kudowa Słone / Náchod - 33 - Jaroměř - D11 - Praha.
    Praktikoje dauguma už Varšuvos važiuoja trumpesniu keliu Warszawa - A2 - Stryków -A1 - Łódź Południe - S8
    Senąja "Gierkuvka" S8 nuo varšuvos verta važiuoti, jei toje atkarpoje užsinorės pavalgyti.

    Už Vroclavo navigacija rodo važiuoti A4 - kažkur kirsti kampą DW 363 arba DK5, toliau S3, kirsti sieną PL/CZ Lubawka - Královec - 16 - trutnov - 37 Jaroměř - D11 - Praha
    Dėl šito varianto nebūčiau labai tikras, nes į vakarus nuo Vroclavo dėl didelio intensyvumo yra reto bjaurumo 2*2 kelias, vietomis be avarinių juostų.
    Čekai pagaliau pradėjo savo D11 statybas Královec - Trutnov, tai gali būti stabdomas eismas dėl iš statybvietės išvažiuojančių sunkvežimių.

    Dar navigacija siūlo maršrutą aplinkui (apie 100 km ilgesnis)
    Warszawa - S8 - Piotrków Trybunalski - A1- Gliwice - A1 - PL/CZ Ostrava - D1 - Lipník nad Bečvou - D35 - Olomouc - D46 - Brno - Praha.
    Praktikoje jis tikrai ilgesnis 100 km. o ar greičiau tai dar neaišku:
    - Lenkiškoje A1 dėl itin banguotos dangos 15-20 km ruože tarp Katovicų oro uosto (Pyrzowice) ir Bytomo / Piekary Śląskie mazgo yra ribojamas greitis iki 70 km/ h
    - Už Glivicų link Čekijos apie 10 km ruože irgi yra prasta kelio danga, ribojimas iki 80 km/ h
    - Čekijoje prieš mėnesį strigome kokiam pusvalandžiui tarp Olomouco ir Lipniko - ten, kur sueina D1 ir D35 keliai; todėl to maršruto tikrai nerekomenduoju važiuojant link namų.

    Didžiausi kamščiai visuose variantuose yra Varšuvos S8 Torunės trasa (trasa Toruńska), tai planuojant kelionę reikia stengtis ten neįstrigti.

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Klausimas. Jei vyksti iš LT į Prahą, koks būtų kelias greičiausias ir ar reikia pirkti CZ vinjetę? Ačiū!

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Sicilijoj irgi nemoka:

    Click image for larger version

Name:	20251018_151212.jpg
Views:	360
Size:	1,52 MB
ID:	2225603 Click image for larger version

Name:	20251018_151307.jpg
Views:	350
Size:	1,48 MB
ID:	2225604

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Griovys yra, atitvaras tik dėl varnelės - baisus aplaidumas. Tegul iš LAKD pasimoko.
    Taip, ir čia labai trūksta atitvarų


    Lietuvoje yra gerų pavyzdžių, kaip tai turėtų būti daroma

    https://maps.app.goo.gl/C4f9niRMDrkXLT737
    https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/6312-lt-aplinkkeliai-lietuvoje?p=2223284#post2223284

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    CZ. 21. Bor - Planá - Mariánské Lázně
    Foto 2025.05
    Per šią kelionę labai pasitaisė nuomonė apie Čekijos kelininkus
    21 kelias (silnice I. třídy I/21) yra tiesiog tobulas - lygutėlė danga, aiškus žymėjimas

    Griovys yra, atitvaras tik dėl varnelės - baisus aplaidumas. Tegul iš LAKD pasimoko.

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Kas man gražu - kai žolė prieina iki pat kelio.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    CZ. 21. Bor - Planá - Mariánské Lázně
    Foto 2025.05
    Per šią kelionę labai pasitaisė nuomonė apie Čekijos kelininkus
    21 kelias (silnice I. třídy I/21) yra tiesiog tobulas - lygutėlė danga, aiškus žymėjimas




    Už Planos yra keista sankryža, kur posūkis į kairę uždraustas, krypčių nuorodos rodo sukti į kairę, o nukreipiantis ženklas - į dešinę


    Susiradau, kaip ta keista vieta atrodo Google gatvių vaizduose (GSW)

    https://maps.app.goo.gl/SHeDTDh1tYZaoh31A

    Už vietovės Chodová Planá sukome į vietinį keliuką link Marianskių Laznių


    Plzeno ir Karlovy Varų administracinių kraštų (kraj) riba






    Kelionės tikslas - Mariánské Lázně
    Paskutinis taisė Romas; 2025.10.19, 11:57.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D5. Praha - Plzeň - Rozvadov - (Nürnberg)


    Foto 2025.05
    Tunelis pietiniame Plzeno pakraštyje.
    Dabar atkreipiau dėmesį į tai, kokio pločio avarinė juosta yra tikroje čekiškoje autostradoje D (dálnice).
    Buvusiuose greitkeliuose (iki 2016 m. žymėti R raide, o dabar irgi D raide) tos juostos turbūt siauresnės






    Viena iš nedaugelio poilsio aikštelių yra už Plzeno tunelio




    Kažkas nubraukė kelio ženklą








    Sukame į 21 kelią link Mariánské Lázně, buv. Marienbado


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Grįžtame į kelionę per Čekiją iš Šiaurės Moravijos į Vakarų Bohemiją
    Už Prahos

    www.mapy.cz

    D5. Praha - Plzeň - Rozvadov - (Nürnberg)
    Foto 2025.05


    Dėl remonto perbrauktas ženklas su saugaus atstumo nuoroda








    Į kalną darytą ir trečia juosta




    Artėja pagrindinis įvažiavimas į Plzeną iš vakarų
    Beje, čia kilometražas nurodytas ne nuo Prahos centro, o nuo Prahos aplinkkelio D0


    Plzeno pietiniai priemiesčiai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pertrauka pasakojant apie Čekijos kelius
    Vietoj anosnso






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D0. Pražský okruh / Prahos aplinkkelis
    Įdomios konfigūracijos 23. mazgas su išvažiavimais 23A, 23B ir 23C

    www.mapy.cz

    Foto 2025.05




    Važiuojant į Plzeną reikės atsiskaičiuoti trečią posūkį
    1.


    2.


    3.
    Sėkmnigai pasukome į autostradą D5 Praha - Plzeň - Nürnberg

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D0. Pražský okruh / Prahos aplinkkelis
    Pajudame.
    Komožanų tunelis / Komořanský tunel (~1900 m)








    Neillgas tunelis pavadintas šalia esančio miško vardu - tunel Šabatka




    Didelis mazgas Nr. 10 su 4 keliu Praha - Strakonice
    Toliau matosi tiltas per Vltavą


    Lochovo tunelis / Lochkovský tunel (1,6 km)


    Išvažiavimas į 15 ir 16 mazgus




    Kelio remontai




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D0. Pražský okruh / Prahos aplinkkelis
    Foto 2025.05




    Trumpam sustojame. Mašinos atsitraukia į kraštus, kad galėtų pravažiuoti tarnybos




    60 km/h


    O čia sustojome ilgiau


    Galim išlipti ir pramankštinti kojas


    Per vidurį paliktas didelis tarpas


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D0. Pražský vnější okruh / Prahos išorinis aplinkkelis
    Tarp kelių D1 Praha - Brno ir D5 Praha - Plzeň
    Atstumas - 30 km, navigacija rodo 19 -20 minučių, faktiškai važiavome 43 minutes


    www.mapy.cz

    Foto 2025.05
    Fūroms leidžiama važiuoti tik dešine juosta. ten viskas stovi. Vienas rumunas iššoko į antrą juostą ir užkimšo visą kelią












    Pralinksmino ženklas "120"


    Kažkur čia prasideda Prahos išorinio aplinkkelio kilometražas


    Tikri kamščiai tik prasidės

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D1 Praha - Dobřejovice - (Brno)
    Pavažiavus nuoroda į aplinkkelį ne iš karto sužvietė, kad čia joks aplinkkelis, o važiuojame atgal į pietryčius - autostrada D1 lik Brno ir tolstame nuo Plzeno kelio D5.
    Keliu D1 važiavome apie 12 kilometrų iki mazgo Nr. 10/76 ties Dobřejovice

    Foto 2025.05
    Prahos ofisynai


    Mazgas Nr. 2


    Mazgas Nr. 6


    Mazgas Nr. 6


    Mazgas Nr. 10 / 76 Dobřejovice






    Įsiliejame į Išorinį Prahos aplinkeklį


    Aplinkkelyje jau buvo pilna "fūrų", nors iš anos pusės aplinkkelis dar nenutiesas - vadinasi, jos čia galėjo patekti tik D1 nuo Brno pusės
    Čia ir prasidėjo įspūdingiausia tos dienos kelionės per Čekiją dalis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelionės per Prahą trasa yra keistai kreiva, ir tas maršrutas nebuvo greitas.
    Kažkada savaitgalį Prahą miesto vidiniu aplinkkeliu pervažiavome per pusvalandį, o dabar kelionė užtruko virš valandos
    Tiesiog buvo nepakankami pasiruošta ir pasikliauta kelių nuorodomis bei navigacija. Būtų greičiau važiuoti vidiniu Prahos miesto aplinkkeliu MO.
    www.mapy.cz

    Foto 2025.05
    Iš autostrados D1 sklandžiai įsiliejome į išorinį Prahos aplinkkelį D0 Pražský vnější okruh


    Prasideda kamščiai




    Už posūkio - jau vidinis Prahos miesto centro aplinkkelis MO Pražský vnitřní okruh


    Kelio nuorodos tiesiai rodo (tai būtų žymiai greičiau) rodo kažkokį Braniką ir Krčą , o nuorodos mandagiai siunčia į Prahos išorinį aplinkkelį D0, o iš tiesų į D1 link Brno
    .
    Pirmą kartą nusukti į D0 (ištiesų - į D1 link Brno) kviečiama ties Spořilovská gatve

    https://www.google.com/maps/place/IB...oASAFQAw%3D%3D

    Kitas nusukimas į išorinį aplinkkelį D0 - ties 5. května (Gegužės 5-osios) gatve. Čia fūroms išvis uždrausta važiuoti tiesiai ir liepama sukti link išorinio aplinkkelio (t.y. autostradą D1 lik Brno).
    Turbūt čekai specialiai nerašo, raudoname fone kad tai kelias D1 - tam kad visokie tranzitai važiuotų kuo toliau nuo Prahos.
    Tai ir nusukau kartu su fūromis...

    https://www.google.com/maps/place/IB...oASAFQAw%3D%3D
    Paskutinis taisė Romas; 2025.09.01, 23:57.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    D0. Pražský okruh / Prahos aplinkkelis
    A
    pie šį aplinkkelį yra daug informacijos ne tik Vikipedijoje

    Prahos aplinkelis yra žymimas gražiu dinamišku aplineklio ženklu primenančiu baronką.

    Praktikoje tai yra gerokai apgraužta baronka - tiksliau, iki šiol nesuformuota "baronka".
    Šis varganas "aplinkeklis" jau senia neatitinka eismo srautų, jo negalima lyginti, pvz. su Budapešto, Berlyno aplinkkkeias ar net Varšuvos trasa Toruńska, kur kelio susiaurėjimuose nuolat būna yra kamščiai.

    Dabartinis Prahos aplinkkelio baigtumas

    www. mapy.cz

    Yra daug informacijos apie Prahos aplikeklio koncepcijas dar nuo kokių 1939-1940 metų, kai Praha buvo Vokietijos okupuoto Bohemijos ir Moravijos protektorato centras
    Apie 1980 metus


    Apie 2004 aplinkelio vizija D0 įgavo panašius kontūrus.
    Pažymėtas ir vidinis miesto centro aplinkkelis MO

    https://rozumnadoprava.cz/mapy-okruh...ricky-prehled/

    Nuo to laiko iki dabar per 20 metų nuteisti vakarinis ir pietinis aplinkkelio ruožai (tarp kelio D1 į Brno ir D7 į Chomutovą), bei maža atkarpa tarp kelio D10 į Liberecą ir kelio Nr, 12 į Koliną
    Šiuo metu vyksta darbai raudonai pažymėtoje atkarpoje . kada bus užbaigta aplinkkelis, niekas dorai ir nežino.
    Projektas vėluoja - netyčia išgūglinau panašų, tik ankstesnį žemėlapį, tai ten buvo nurodytos ankstesnės datos.
    https://kraje.rsd.cz/stredocesky/wp-...tah_tisk_1.jpg

    Dar nebaigus aplinkkelio D0 atsiranda poreiki turėt dar labiau išorinį aplinkeklį, bet čia nenagrinėsime tolimų perspektyvų
    Kažkas panašaus į Vilniaus stadioną, tik šiek tiek geriau

    https://www.prazskyokruh.info/#domu

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    MO. Městský okruh. Pražský vnitřní okruh
    Miesto centro aplinkkelis, Prahos vidinis aplinkkelis


    https://cs.wikipedia.org/wiki/M%C4%9Bstsk%C3%BD_okruh_(Praha)

    D0. Pražský vnější okruh
    Prahos išorinis aplinkkelis


    https://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1lnice_D0
    Paskutinis taisė Romas; 2025.10.29, 23:21. Priežastis: Patikslinta nuoroda į MO Městský vnitřní okruh

    Komentuoti:

Working...
X