Skelbimas apie kvietimą pabendrauti dėl minimo dvirtakio kabojo vms puslapyje? Tikiuosi nepraleisiu kai bus Paco g eilė.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vargšai, jie nežinojo apie galimybę siaurinti gatves ir linijinius parkusParašė Romas Rodyti pranešimąRomualdas Rakauskas (1941 - 2021)
 Iš ciklo "Vilniaus šiokiadieniai" 1965
  
 https://lost-vilnius.livejournal.com/Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiesiog neįtikėtina, kaip žurnalistas važinėjantis viešuoju transportu, gali rašyti tokius vėjus...
 
 Tačiau vilniečiams labiau reikia patogaus susisiekimo. Dar 2013 metais jie pasirašė peticiją dėl skubotų savivaldybės veiksmų, kai vieną dieną P.Vileišio gatvėje buvo nubraižyti dviračių takai.
 Šia gatve vilniečiai buvo įpratę automobiliais aplenkti transporto grūstis Olandų žiede.
 Nubraižius dviračių takus automobiliams liko viena eismo juosta, tačiau pertvarkų iniciatoriai nepasirūpino kelio ženklais, tad nebuvo aišku, į kurią pusę automobiliais galima važiuoti. Ir tada savivaldybė tikino, kad eismo organizavimo pakeitimai nustatomi siekiant pagerinti dviračių eismo infrastruktūrą Neries upės pakrantėje.
 https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...jamas-28731877
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Anton Nikitin kyla pareigose: tampa Vilniaus miesto savivaldybės tvarumo vadovu
 
 Na ką, dabar jau oficialiai galima atsisveikinti su viltimis, kad iki 2027 Vilniuje bus daroma kažkas apart "paprastojo remonto" ir automobilizacijos skatinimo...Vilniui siekiant tvaraus miesto tikslų, savivaldybės tvarumo vadovu tampa Anton Nikitin. Iki šiol jis beveik trejus metus ėjo vyriausiojo inžinieriaus pareigas. A. Nikitin rūpinsis darnios plėtros klausimais, miesto tvarumo ir atsparumo klimatui strategija bei kitų tvarumo metodikų įgyvendinimu. 
 
 Tikiuosi dar į Antono vietą pasodins tą vyr. debilą iš aplinkos tvarkymo skyriaus - būtų labai simboliška asValdo VMS  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tu matai kaip įdomiai gaunasi ...Parašė ttttt Rodyti pranešimąAnton Nikitin kyla pareigose: tampa Vilniaus miesto savivaldybės tvarumo vadovu[/URL]
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šia tema diskutuojama Vilniaus miesto savivaldybės temoje, pora dienų jauParašė ttttt Rodyti pranešimąAnton Nikitin kyla pareigose: tampa Vilniaus miesto savivaldybės tvarumo vadovu
 
 
 
 Na ką, dabar jau oficialiai galima atsisveikinti su viltimis, kad iki 2027 Vilniuje bus daroma kažkas apart "paprastojo remonto" ir automobilizacijos skatinimo... 
 
 Tikiuosi dar į Antono vietą pasodins tą vyr. debilą iš aplinkos tvarkymo skyriaus - būtų labai simboliška asValdo VMS 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Problema ne siaurinime, o kad neužtenka proto padaryt taip, kaip jau dešimtmečiais daro normalūs žmonės...
 
 
 
 Visos "vidinės salelės" tokiose sankryžose turi būti išgrįstos bruku (geriausia ne tokiu lygiu kaip mano pateiktam pavyzdy, o tokiu kaip Senamiestyje, pvz Ligoninės g.) ir su granitiniais bortais (ne labai aukštais, kad nebūtų sunku pravažiuot jeigu tikrai kažkas biškį netilpo, bet ir ne tokiais žemais, kad žmonės galėtų tiesiog nestabdydami važiuot per juos), tada visi tie kolūkiečiai anti-siaurintojai prarastų visus savo argumentus prieš, o mitologinė būtybė autobuso vairuotoja Janina pagaliau atgautų ramybę.
 - 19 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, gyveni ir mokaisi. Kol nebuvo tokių salelių, jos atrodė gera mintis neo-urbanistams. Dabar ir mums ir jiems žinomi ir trūkumai. Kitą kartą atsižvelgs ir darys geriau.
 
 Čia kaip sugauna eilinį vyr gydytoją su kyšiu. Vieni verkia, kaip pas mus viskas korumpuota, kiti džiaugiasi, kad vienu kyšininku sumažėjo, kad korupcija nebetoleruojama, reikalai taisosi. Priimkit šituos žingsnius pro šalį kaip progreso dalį.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bėda tik, kai tais (pačiais) žingsniais pro šalį pradedi mylias skaičiuoti, nepaisant nuolatinio baksnojimo pirštais. Na ir dar bėda, kad yra šalių, kurios jau seniai nuėjo daugumą tų klystkelių ir dabar mums tereikia vadovautis jų pavyzdžiais. Bet mes, kaip sakant, metam kelią (pvz., išmoktas pamokas Nyderlanduose) dėl nuosavo išminto takelio (pasitelkiam savo „kūrybiškumą“).Parašė alga Rodyti pranešimąPriimkit šituos žingsnius pro šalį kaip progreso dalį.Paskutinis taisė 1252; 2023.10.27, 15:17.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Problema, kad tuo progresas ir pasibaigė, dabar bent iki 2027 metų turėsim infrastruktūros degradaciją ir rusifikaciją.Parašė alga Rodyti pranešimąNa, gyveni ir mokaisi. Kol nebuvo tokių salelių, jos atrodė gera mintis neo-urbanistams. Dabar ir mums ir jiems žinomi ir trūkumai. Kitą kartą atsižvelgs ir darys geriau.
 
 Čia kaip sugauna eilinį vyr gydytoją su kyšiu. Vieni verkia, kaip pas mus viskas korumpuota, kiti džiaugiasi, kad vienu kyšininku sumažėjo, kad korupcija nebetoleruojama, reikalai taisosi. Priimkit šituos žingsnius pro šalį kaip progreso dalį.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu gerai skamba. O bent šitą sutvarkys kaip nors ar tik mokysis kažką?Parašė alga Rodyti pranešimą... Dabar ir mums ir jiems žinomi ir trūkumai. Kitą kartą atsižvelgs ir darys geriau.
 ...
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O čia kažkas iš esmės skirtingo nuo pvz. skylės asfalte? tvarkaumiesta.lt ir tegu tvarko.Parašė evvt Rodyti pranešimąNu gerai skamba. O bent šitą sutvarkys kaip nors ar tik mokysis kažką?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai gyvenau Maskvoj, ten visi šaligatviai buvo asfaltiniai. Dabar pradėjo kloti visokias plyteles, bet taip, kad po kiekvienos žiemos reikia perklot. Tai nzn, labiau Rusija europeizuojasi.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
 Problema, kad tuo progresas ir pasibaigė, dabar bent iki 2027 metų turėsim infrastruktūros degradaciją ir rusifikaciją.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O ant tų granitinių salelių reikėtu dar pridėti spyglių, kad visi "anti-siaurintojai" dar prarastų ir padangas, o Janina išmoktų pasukti vairą.Parašė ttttt Rodyti pranešimąVisos "vidinės salelės" tokiose sankryžose turi būti išgrįstos bruku (geriausia ne tokiu lygiu kaip mano pateiktam pavyzdy, o tokiu kaip Senamiestyje, pvz Ligoninės g.) ir su granitiniais bortais (ne labai aukštais, kad nebūtų sunku pravažiuot jeigu tikrai kažkas biškį netilpo, bet ir ne tokiais žemais, kad žmonės galėtų tiesiog nestabdydami važiuot per juos), tada visi tie kolūkiečiai anti-siaurintojai prarastų visus savo argumentus prieš, o mitologinė būtybė autobuso vairuotoja Janina pagaliau atgautų ramybę.
 
 - 1 patinka
 Comment









Comment