Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gerosios Vilties.
    Bet tai vis tiek nesugebėjo apželdinimo žemiau šaligatvio padaryt. Pirmoje nuotraukoje jau nešasi purvas į įvažiavimą.

    Savanorius pastebėjom bet ne visi yra prieš gatvių sutvarkymą, o vietos ten tikrai daug.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą


      Atrodo puikiai. Labai gaila, kad po kokių 2 metų viskas bus sutrupėję, nes buvo panaudotos pigiausios medžiagos. Dar nesu ten buvęs, bet manau jau dabar galima rasti suskilusių bortų, ypač tose parkingo "kišenėse".

      Labai tikiuosi, kad kita sostinės valdžia bus informuota apie tokios medžiagos kaip granitas egzistavimą.

      Comment


        Koks granitas? Taigi ne sau darom

        Comment


          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
          Koks granitas? Taigi ne sau darom
          Tai savo kiemą išsiklojot granitiniu grindiniu, o ne betoninėm trinkelėm? Nusileiskit jau ant žemės.

          Comment


            Koks dokumentas reglamentuoja greičio kalnelių tankumą? Parametrus? Gatvės kategoriją? Pvz. Geležiniame vilke galima prie pėsčiųjų perėjos įrengti?

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Tai savo kiemą išsiklojot granitiniu grindiniu, o ne betoninėm trinkelėm? Nusileiskit jau ant žemės.
              Va tokio atsakymo ir tikėjausi. Mintys jūsų trumpos kaip Buratino. Sau tai reiškia statome mūsų miestą, mūsų sostinę. Statome sau, visiems, mūsų vaikams ir anūkams. Taip kaip statė anksčiau, kaip grindė gatves, kurių danga ir po 100 metų dar visai padoriai atrodo. Kaip kad darė pastatų cokolius ir laiptus, kurie laiko iki šiol. O ne klijavo kaip dabar vonios plytelėmis.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Galima panašiu principu gatvėse parkavimą įrengti ir kitur, kur jo nėra ir aiškiai trūksta. Tarkim Šeškinės, Paberžės, Stanevičiaus ir panašiose gatvėse? Daug kur net nereiktų platinti visos važiuojamosios dalies, nes asfalto sočiai. Arba reiktų platinti nedaug.
                Nors bendrai minčiai pritariu, bet vėlgi: gatvėse, kur yra intensyvus VT eismas (Stanevičiaus), geriau parkavimo išvis vengti (taip, pasaulyje taip būna, bet tai nėra gera praktika), o tokiose gatvelėse kaip Paberžės tai turėtų būti tik su apsaugos zonomis (žr. donc postą temoje apie A juostas).

                Gerosios Vilties gatvė yra labai geras pavyzdis, kad kai daroma bent kiek su protu, gaunasi beveik puikiai. Ar yra VT eismas? Ne, ir niekam netrukdoma. Ar yra alternatyvūs maršrutai? Taip, dar 2008 nutiestas pietinis aplinkkelis ir jau po jo pastatymo Gerosios Vilties gatvė turėjo būti nuraminta. Dėl to tokio tipo gatvių humanizavimą vertinu tik teigiamai.

                Dėl to Šeškinėje (ir Pašilaičiuose) siūlyčiau kiek palaukti iki Šiaurinės statybų. Po to būtų galima žaisti su įdomesniais sprendimais ir sakykim padaryti iškreivinimus kokioje nors Musninkų gatvelėje.

                Kur galima tas gatves pertvarkyti, kartu kiek padidinant stovėjimo vietų skaičių - tai, pvz., Karoliniškėse. Po Vakarinio pastatymo ten (kalbu apie vakarai-rytai vidines gatveles) išvis neturėtų būti, tai galima būtų tarkim įvesti vienpusį eismą ir padaryti parkavimą iš abiejų gatvės pusių.


                Comment


                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                  Taip kaip statė anksčiau, kaip grindė gatves, kurių danga ir po 100 metų dar visai padoriai atrodo.
                  Nėra tokių gatvių.

                  Comment


                    Kadangi biudžetas ne guminis, o ribotas - prašom pasiūlyti iš kokios srities atimti pinigus granitui. Sveikatos apsaugos? Švietimo? Kultūros?

                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                    Va tokio atsakymo ir tikėjausi. Mintys jūsų trumpos kaip Buratino. Sau tai reiškia statome mūsų miestą, mūsų sostinę. Statome sau, visiems, mūsų vaikams ir anūkams. Taip kaip statė anksčiau, kaip grindė gatves, kurių danga ir po 100 metų dar visai padoriai atrodo. Kaip kad darė pastatų cokolius ir laiptus, kurie laiko iki šiol. O ne klijavo kaip dabar vonios plytelėmis.

                    Comment


                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                      Kadangi biudžetas ne guminis, o ribotas - prašom pasiūlyti iš kokios srities atimti pinigus granitui. Sveikatos apsaugos? Švietimo? Kultūros?


                      O kokiam biudžeto punktui priklauso šluotų sodinimas skiriamojoje juostoje ir vietoj dviračių tako?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą



                        Mašinos važiuoja lėtai, iš akies 30-40km/h, triukšmas belenkaip sumažėjęs, lyginant su anksčiau. Minusas, kad nėra dviračių tako, bet šaligatvio plotis neblogas, tai vietos užtenka.
                        Dažnai dviračiu pravažiuoju Gerosios vilties gatve. Dabar tikrai daug fainiau minti, kai danga tvarkinga ir pati gatvė jaukiau atrodo. Bet yra ir keletas minusų. Nors gatvė yra priskirta dviračių gatvei, maksimalaus 30 km greičio mažai kas laikosi ir važiuoja greičiau, automobiliai nuolat lenkia dviratininkus, nors negalima, tai kažkaip nematau dviračių gatvių pliusų dar. Iš techninės pusės, tai vis dėlto nekokybiškai padaryta vietom, pvz. jau nuo pat pradžių atsirado provėžos ties sankryža su Savanorių pr. o netoli sankryžos su Panerių gatve dar nuo darbų vykdymo vis dar yra keletas išvartytų bortų palikta.
                        Nepatinka nemokšiškai atliktas apželdinimas krūmais, kuomet įvairūs krūmai, skirtingo augumo (kai kurie augantys ir iki 3 metrų aukščio ir pločio) susodinti prie pat gatvės ar šaligatvių bortų ir po metų jau lips iš savo zonos bei kels nepatogumų tiek pėstiesiems, tiek važiuotiems. Ir aišku skiedrų ir medgalių mulčio sluoksnis yra kelis kartus storesnis nei turėtų būti. Pastarieji pastebėjimai dėl želdinimo tinka visoms vietoms Vilniuje, kur buvo naujai susodinti krūmai. Deja, bet nemokšiškas įgyvendinimas kompromituoja gerą idėją.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          O kokiam biudžeto punktui priklauso šluotų sodinimas skiriamojoje juostoje ir vietoj dviračių tako?
                          judumo manau

                          Comment


                            Parašė Marukas Rodyti pranešimą

                            Dažnai dviračiu pravažiuoju Gerosios vilties gatve. Dabar tikrai daug fainiau minti, kai danga tvarkinga ir pati gatvė jaukiau atrodo. Bet yra ir keletas minusų. Nors gatvė yra priskirta dviračių gatvei, maksimalaus 30 km greičio mažai kas laikosi ir važiuoja greičiau, automobiliai nuolat lenkia dviratininkus, nors negalima, tai kažkaip nematau dviračių gatvių pliusų dar.
                            Kad man atrodo toje gatvėje nėra dviračių gatvės ženklų, tad lenkti kaip ir galima.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Koks dokumentas reglamentuoja greičio kalnelių tankumą? Parametrus? Gatvės kategoriją? Pvz. Geležiniame vilke galima prie pėsčiųjų perėjos įrengti?
                              INŽINERINIŲ SAUGAUS EISMO PRIEMONIŲ PROJEKTAVIMO IR NAUDOJIMO REKOMENDACIJOS R ISEP 10

                              Geležiniame Vilke iš vis negali egzistuoti perėja

                              Comment


                                Parašė Marukas Rodyti pranešimą
                                Ir aišku skiedrų ir medgalių mulčio sluoksnis yra kelis kartus storesnis nei turėtų būti. Pastarieji pastebėjimai dėl želdinimo tinka visoms vietoms Vilniuje, kur buvo naujai susodinti krūmai. Deja, bet nemokšiškas įgyvendinimas kompromituoja gerą idėją.
                                Dėl šito tai būtų įdomu paklausti tų, kas geriau tai išmano, ar galima vietoje tų drožlių naudoti pvz akmens skaldą, kuri atrodytų žymiai estetiškiau ir pirmam vėjui papūtus neišskristų per visas apylinkes? Pvz Švedijoj ir Danijoj teko daug kartų matyt stambesnę skaldą po naujai sodinamais krūmais/medžiais.

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                  Dėl šito tai būtų įdomu paklausti tų, kas geriau tai išmano, ar galima vietoje tų drožlių naudoti pvz akmens skaldą, kuri atrodytų žymiai estetiškiau ir pirmam vėjui papūtus neišskristų per visas apylinkes? Pvz Švedijoj ir Danijoj teko daug kartų matyt stambesnę skaldą po naujai sodinamais krūmais/medžiais.
                                  Galima skaldą, bet galima ir kokosus. Wikipedijos straipsny yra įdomių paveiksliukų: https://en.wikipedia.org/wiki/Mulch Organinis mulčas susikompostuoja ir gerina dirvą, o akmenys priešingai.

                                  Comment


                                    Nustokit vartoti haliucinogenus.

                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    O kokiam biudžeto punktui priklauso šluotų sodinimas skiriamojoje juostoje ir vietoj dviračių tako?

                                    Comment


                                      Vis tik patinka, kad tvarkinga augmenija turi pirmumą prieš dviračių tako įrengimą.
                                      Pagrindas turėtų būti švarus miestas.
                                      Dviračių eismą organizuoti galima mąstyti ir per šalutinių smulkių gatvelių/kiemų maršrutus, kur auto greitis nedaug skiriasi nuo dviračio. Tereikia maksimizuoti eismo dalyvių matomumą. Nebijoti trapecinių kalnelių sankryžose.

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                        Vis tik patinka, kad tvarkinga augmenija turi pirmumą prieš dviračių tako įrengimą.
                                        Pagrindas turėtų būti švarus miestas.
                                        Dviračių eismą organizuoti galima mąstyti ir per šalutinių smulkių gatvelių/kiemų maršrutus, kur auto greitis nedaug skiriasi nuo dviračio. Tereikia maksimizuoti eismo dalyvių matomumą. Nebijoti trapecinių kalnelių sankryžose.
                                        Na bet to be fair tie berželiai galėjo būti susodinti ten pat kur ir krūmai. Dviračių tako nėra todėl, kad ir toliau yra subsidijuojamas automobilių saugojimas gatvėje visų gyventojų sąskaita. Tų parkavimo vietų ten iki tol nebuvo. Taigi ne tvarkinga augmenija, o automobilių parkingas turi pirmumą prieš dviračių tako įrengimą.

                                        Comment


                                          Parkingas išsprendžia 1,5 problemos.

                                          Daugmaž randi kur prisiparkuot nedarydamas nesąmonių, o kai tvarkingai įrengta gatvė, nesąmonių nedarysi, nes elementariai užstrigs eismas.

                                          0,5 problemos neišsprendžia, t.y. auto share nesisprendžia.
                                          Bet kaip vilnietiškam/lietuviškam sprendimui, daugiau patinka sprendimas nei nepatinka. Žmonės patys turi persiorientuoti ant tų darnaus judumo formų, jiems to nejaučiant. Jei labai demonstratyviai mažinsi auto pasiekiamumą, visuomenėje kurioje tokie sprendimai nepopuliarūs, tai greitai gali būti pakeisti tokiais, kurie iš vis visokius naujo amžiaus urbanistikos entuziastus siųs kuo toliau. Gausis Phoenix, Arizona ir tiek.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X