Nėra kurnors brėžinių Gerosios vilties g. rekonstrukcijai? Jau pradėta, bet niekur nerandu brėžinių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Greičiausiai gatvės ašis keičiasi, t. y. slenkasi viskas į dešinę pusę (pagal foto).Parašė Mastttris Rodyti pranešimą
Comment
-
Įdomu, kodėl seną grindinį lupą lauk, o ne atkuria?Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Greičiausiai gatvės ašis keičiasi, t. y. slenkasi viskas į dešinę pusę (pagal foto).
- 1 patinka
Comment
-
O jūs pagalvokite.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu, kodėl seną grindinį lupą lauk, o ne atkuria?
Gatvė nėra KPD teritorijoje, projektą (greičiausiai) rengė vėl architektai be jokių derinimų ir panašiai ir kam gaišti laiką galvojant grindinio konstrukciją ir kaip jį atsatyti. Atvažiavo išlupo ir pamiršo.
- 2 patinka
Comment
-
O tu norėtum dardėti riedulių grindiniu?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu, kodėl seną grindinį lupą lauk, o ne atkuria?
Prie šiuolaikinių vėžėčių keliamų apkrovų matyt labai sunku kokybišką riedulių dangą padaryt, juolab kad ir triukšmo lygis yra ženkliai didesnis nei asfaltbetonio atveju.
- 2 patinka
Comment
-
Jūs rimtai, riedulių grindinys vertinga saugotina vertybė? Galima porą kartų per metus per Malūnų gatvę Užupyje pereit arba pervažiuot, kontaktas su senove greitai numalšina jos ilgesį. Jei nepadeda, galima pakartot elektriniu paspirtuku.Parašė Lettered Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl seną grindinį lupą lauk, o ne atkuria?
- 3 patinka
Comment
-
Jeigu tai ramaus eismo gatvė tai ar neturėtų tokie akmenys ar trinkelės būti privalomi ir ne viduryje juostų o tarp juostų ir pakankamai plačiai, jog automobiliai visada liptų ratais ant jos arba turėtų važiuoti viduriu apsižergę ją?Parašė Creatium Rodyti pranešimąGalėtų palikti juostų centrinėse dalyse, t.y. tarp ratų? Bet dėl dviratininkų ir paspirtukų klausimas yra stiprus, ar tai nebūtų saugumo problema (pvz., jeigu reikėtų apvažiuot kliūtį gatvėje, o toje vietoje bus rieduliai).
Ypač dabar jeigu gatvė slenkasi link tos pusės kur buvo šiek tiek platesnis šaligatvis ir buvo galima norint sutalpinti atskirą dviračių taką, bet kaip suprantu tai jau nebus daroma, nes gatvė D kategorijos. Tik įtariu jog absoliuti dauguma vaikų ir turbūt suagusiųjų rinksis minti pedalus šaligatviu, nes gatvėje tiesiog nebus pakankamai saugu, ypač kylant į kalną kuomet greičių skirtumas bus ženklus tarp automobilių ir paprastų dviratininkų.
Man atrodo jog tokios "ramaus" eismo gatvės su ženkliu gradientu, kur paliekamas tranzitas ir neatsiranda išilginė pastovi greičio mažinimo priemonė, dviratininkams neduoda visiškai nieko, nes jų tiesiog toje gatvėje neatsiras.
- 1 patinka
Comment
-
Ramaus eismo gatvė neprivalo gadinti automobilio pakabos.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Jeigu tai ramaus eismo gatvė tai ar neturėtų tokie akmenys ar trinkelės būti privalomi ir ne viduryje juostų o tarp juostų ir pakankamai plačiai, jog automobiliai visada liptų ratais ant jos arba turėtų važiuoti viduriu apsižergę ją?
Comment
-
Automobilio pakaba neprivalo riedėti ramaus eismo gatve.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ramaus eismo gatvė neprivalo gadinti automobilio pakabos.
Paplokim sau!
Comment
-
Dviračio pakaba irgi.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Automobilio pakaba neprivalo riedėti ramaus eismo gatve.
Paplokim sau!
- 1 patinka
Comment
-
gerai ir be ju bus, tiek N metu žvyrkelis buvo tai tegul džiaugiasi jog nors asfaltą pamate,Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimąo kur salygatviai ????
Comment
-
Gal yra parengti ir Smolensko bei Birželio 23-iosios g. "apraminimo" projektai? Abi gatvės primena kitas Naujamiestyje pertvarkomas gatves - 4+ juostų pločio, su visada užparkuotomis kraštinėms juostomis, tranzitiniu eismu (Smolensko g.). T. Ševčenkos g. projekte taip pat lyg ir matyti užuominos apie šių gatvių pertvarkymą.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Comment





Comment