Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tiek prie dabartinio, tiek prie planuojamo gyventojų skaičiaus gatvių tinklas atrodo visiškai adekvatus, nesuprantu ko jūs pasigendate, ko nebūtų jau priplanuota ir numatyta pagal bendrąjį planą?

    O kalbant apie spūstis (esamas ir būsimas) tikroji problema yra aukšta automobilizacija ir pirmiausia reikia tvarkyti VT - įrengti A juostas, paleisti didesnės talpos ir dažniau kursuojančius troleibusus ar autobusus. Nuo vėžio vitaminai nepadės.

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą
      Tiek prie dabartinio, tiek prie planuojamo gyventojų skaičiaus gatvių tinklas atrodo visiškai adekvatus, nesuprantu ko jūs pasigendate, ko nebūtų jau priplanuota ir numatyta pagal bendrąjį planą?
      O kalbant apie spūstis (esamas ir būsimas) tikroji problema yra aukšta automobilizacija ir pirmiausia reikia tvarkyti VT - įrengti A juostas, paleisti didesnės talpos ir dažniau kursuojančius troleibusus ar autobusus. Nuo vėžio vitaminai nepadės
      Gatvėje turim po dvi juostas į vieną pusę. Abi užsikimšusios. Vieną juostą atiduodam VT. Į jį persėda 30 % iš vienos buvusios juostos. Rezultatas - likusi juosta dar labiau užsikemša (+ 70 % iš panaikintos). End of game, insert coin.
      Paskutinis taisė digital; 2021.10.16, 01:16. Priežastis: citavimas

      Comment


        Parašė Edvardas128 Rodyti pranešimą
        Nepades ten tas ziedelis uz 200 metru. jis tik vienu dvejais procentais kazka palengvins. Is esmes nedaug ka padetu ir jei netu butu padarytas isvaiavimas ir praplatinimas i Kareiviu gatve nuo Valakampiu tilto, bei atskiras isukimas is pakilimo link Zirmunu 111. Ta vieta yra neissprendiama is esmes. Ten nei estakada Kareiviu-Zirmunu sankryoje neissprestu, nei ziedas. Nepamirskite, jog Dar pristatys esamoje Autobusu parko teritorijoje, Kareiviu gatveje, Centrinio banko bustines naujas pastatas Kad ten kaka realiai pakeisti, ta zirmunu dalies infrastruktura reikia perstatineti is esmes. Pravaiavus Valakmapiu tilta padaryti ivaziavima i tuos geltonus Kareiviu gatves namus, Issisakojima nuo jos ir ivaiavima i kalna linka pacios mokyklos, link 117-121 namu. Galimybe apsisukti po tiltu ir pro zirmunu pliaza nuvaiuoti i Zirmunu 81-105. Ir daug daug kitu nusukimu. Tai is ismes rajono perstatymas. Jei vystytojai nori didmescio realiju, reikia priimineti didmescio realiju sprendimus. Bet to niekas nedarys
        Jeigu norit sugadinti visą Žirmūnų patrauklumą - patogų priėjimą prie gamtos ir ramias rekreacines zonas, ir dar labiau užkimšti aplinkines gatveles skatinant automobilizaciją, ištaškant eilę pinigų nereikalingoms gatvėms, tai prašom siūlyti, įdomu kaip sureaguos vietos gyventojai

        Comment


          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

          Jeigu norit sugadinti visą Žirmūnų patrauklumą - patogų priėjimą prie gamtos ir ramias rekreacines zonas, ir dar labiau užkimšti aplinkines gatveles skatinant automobilizaciją, ištaškant eilę pinigų nereikalingoms gatvėms, tai prašom siūlyti, įdomu kaip sureaguos vietos gyventojai
          Sureaguos labai teigiamai. Zirmunu gyventojas.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą

            Kaip ir rašiau, eilės nei sankryžoje su Žirmūnų g. nei to kiemo nesusidarytų arba bent jau sklandžiau judėtų, jeigu automobiliai bandatys pasukti iškart link Kareivių - Žirmūnų sankryžos to padaryti negalėtų ir turėti važiuoti iki žiedelio ir jame apsisukti. Tik dabar esantis Verkių g. yra tolokai, už 400 metrų, bet jei įrengtų tą kuris buvo planuotas arčiau (už 200 metrų) tuomet toks eismo organizavimas būtų daug sklandesnis ir įveikti tuos 400 metrų (pirmyn atgal) užtruktų greičiau nei laukti kol keliolika automobilių padarys sudėtingą kairį posūkį į užkimštą (arba su intensyviu judėjimu) gatvę.

            T.y. situacija negera jau dabar ir tokių vietų kaip ten organizuojamas eismas dabar neturėtų būti nepriklausomai nuo to ar bus ar nebus nauji daugiabučiai.
            Vertėtų gyvai pabandyti savo siūlomą nesąmonę. Ties ta gatvele ir taip viskas stovi tai kelionę, kad ir iki Žirmūnų g. išsišakojimo (ale numuilinto žiedelio) yra 12 min. tik pirmyn. Ta žiedelio vieta ir taip apkrauta labai nėra ten ko siųsti bereikalingo srauto. Reikia šviesoforo ir jungties už Impulso į Kareivių g. ir į Verkių g. Tiesa gali būti kad didieji vystymo genijai nepaliko vietos.

            Comment


              Labai geras Šimašiaus postas FB:

              Kodėl daugiau medžių gatvėse reiškia ir mažiau spūsčių?

              Kaip sumažinti spūstis Vilniuje? Ir kodėl automobilių fanai turėtų džiaugtis kiekvienu nauju medžiu, kiekvienu dviratininku, paspirtukininku, ar kitu, išlipusiu iš automobilio?
              https://www.facebook.com/SimasiusRem...10355187129191

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                Labai geras Šimašiaus postas FB:
                Kodėl daugiau medžių gatvėse reiškia ir mažiau spūsčių?
                https://www.facebook.com/SimasiusRem...10355187129191
                Labai neblogai viskas išaiškinta, bet komentarai tai į vienus vartus neigiami...

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Labai neblogai viskas išaiškinta, bet komentarai tai į vienus vartus neigiami...
                  Patiktukų daugiau ant posto nei ant komentarų. Manau dauguma nesivargina ne tik komentuoti bet net ir skaityti tuos komentarus, nes tai daryti po viešais postais tas pats kas skaityti delfi komentarus.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                    Labai geras Šimašiaus postas FB:

                    Kodėl daugiau medžių gatvėse reiškia ir mažiau spūsčių?



                    https://www.facebook.com/SimasiusRem...10355187129191
                    Yra už ką Šimašių kritikuot ir dar kaip, bet ten jis kalba teisingai. Užtat tik kas šeštas komentatorius parašo kažką racionalaus ir grįsto faktais, daugiau tai vien megėjiškos nuomonės, grįstos nesupratimu ir emocijomis. Galvoju, kad gal kai meras yra tokia kontraversiška asmenybė, tai ir lojama bile, kad paloti.

                    Comment


                      Jeigu kažkas kaip rimtą alternatyvą siūlo pavažiuoti priešinga kryptimi ir tuomet apsisukinėti, tai galima suprasti, kad pasiūlymas prastas. Problema yra neišspręsta Šiaurinės g. trasos dalis tarp Kalvarijų ir Žirmūnų g., dėl ko tiek daug mašinų laukia ties Žvalgų/Verkių ir Verkių/Žirmūnų žiedu.
                      Beje, projektui leidimas, anot Žirmūnų gyventojų FB grupių nebus suteiktas.

                      Comment


                        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                        Jeigu kažkas kaip rimtą alternatyvą siūlo pavažiuoti priešinga kryptimi ir tuomet apsisukinėti, tai galima suprasti, kad pasiūlymas prastas. Problema yra neišspręsta Šiaurinės g. trasos dalis tarp Kalvarijų ir Žirmūnų g., dėl ko tiek daug mašinų laukia ties Žvalgų/Verkių ir Verkių/Žirmūnų žiedu.
                        Beje, projektui leidimas, anot Žirmūnų gyventojų FB grupių nebus suteiktas.
                        Prastas neprastas bet pagal Šiaurinės g. pirmąjį pasiūlymą, kuriame buvo sprenžiama ir ši atkarpa, posūkis į kairę būtų irgi naikinamas ir važiuotum apsisukinėti ne į žiedą, o į šviesoforinę sankryžą su Verkiu g., nes ties numuilinto žiedelio vieta nedarytų fazės vien apsisukimui, nebent suktum visą Žirmūnų kilpą ir tuomet toje sankryžoje darytum kairį posūkį.

                        Apie kokias 12min rašė tas žmogus aš nesuprantu, turbūt turėjo omeny 1-2min bet manau jog panašiai laiko būtų sutaupyta ant to kad nereiktų laukti išsukti, nes nesusidarytų eilė prie išvažiavimo jeigu visi galėtų tik dešinėn sukti.

                        Nežinau ar tai rimtas sprendimas bet tai sprendimas bent tam laiko tarpui iki kol pajudės Šiaurinė g. šioje vietoje. Iki tol jokių didesnių pokyčių niekas nedarys, nes pagal BP Šiaurinė g. ir yra tas didysis pokytis kuris suplanuotas (na ok, dar yra dviejų lygių Kareivių / Žirmūnų sankryža, bet jau matom Liepkalnyje jog tokiose sankryžose realus pagerėjimas atsiranda tik tunelio kryptimi).

                        Aš ne meras ir jokių sprendimų nederau, jei gyvenčiau šalia, tuomet norėčiau jog jau šiandien atsirastų tas žiedelis, nes suprantu kad Šiaurinė g. toje vietoje bus geriausiu atveju už kokio dešimtmečio, o dabar galiu tik palinkėti sėkmytės laukiant kelioliką min vien tam kad iš kiemo išvažiuoti, jeigu nenorit girdėti nerimtų pasiūlymų
                        Paskutinis taisė themanual; 2021.10.18, 18:32.

                        Comment


                          Prisipažinsiu, gyvenu tiesiai ties sankryža, apie kurią eina kalba. Ne dėl sukimo į kairę pusę didžiausia problema - tiesiog į visas puses nuolatinis srautas, o piko valandomis, kamštis nuo Žvalgų/Verkių g. prasideda jau ties Lidlu Žirmūnų gatvėje, o į kitą pusę - nuo Žvalgų g. prieš sankryža su Verkių gatve (kur reikia duoti kelią atvažiuojantiems Verkių gatve) ir Verkių gatvėje praktiškai nuo naujo Hanner kvartalo, nes labai daug norinčių sukti į kairę link tilto į Antakalnio pusę. Taip pat dalis srauto atvažiuoja nuo Žirmūnų žiedo pusės. Tai reiktų visų pirmą tą atkarpą taisyti, nes ten prarandama daugiausia laiko. Gatvelę, apie kurią kalbame, rytais beprotiškai apkrauna į Pliaterytės mokyklą vaikus vežantys tėvai, taip pat didesnių gabaritų transportas. Mokyklinukus vežantys tėveliai ten sugeneruoja beprasmišką eismą - žymiai greičiau būtų vaiką paleisti ties Valakampių tilto stotele, negu kad grūstis iki pat mokyklos, apsisukinėti ir tuomet stovėti kamštyje (be to, gatvelėje sunkiai prasilenkia dvi mašinos).

                          Comment



                            Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

                            Gera žinia, kad dar išasfaltuos kelias aplinkines gatves:
                            Vilniuje šį rudenį bus išasfaltuota dar šeši kilometrai žvyrkelių
                            https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...acebook&campai gn_content=post&fbclid=IwAR3g9gANQLg6ln9g-3gk_33y8LYuFW598Je8u8AmH_2qxLetkUo1d202Q60&copied

                            Tikrai gera žinia...žinant kad trečdalis Vilniaus gatviu neasfaltuotos...tai tik 500 km žvyrkeliu...žiurekit per 50-60 metu ir išasfaltuos, aišku.. jei Vilnius nebesiples...
                            Pasitikrinus gatves, panašu labiausiai nuskilo pačiam Vilniaus pakraščiui tarp Keturiasdešimt Totorių ir Pabrade:
                            Papildomos lėšos leis išasfaltuoti Kopūstėlių g. ir Šernų g. atkarpą (nuo Apuokų g. iki Pagairės g.), Veisiejų g., Kunigiškių g. nuo Jaunystės g. sankryžos iki Povilo Matulionio g. sankryžos, Bičių g., Verbų skg., Arimų g. (nuo A. Kojelavičiaus g. link Baniškių g.). Bendras asfaltuojamų atkarpų ilgis sieks apie 6 km.
                            Plius dar pavieniai sodai pagal 50 / 50 finansavimo programą.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Bendraujant kita tema nuo forumiečio Dondc buvo gauta info (pats neieškojau) apie žvyrkeliu asfaltavimą, Vilniaus miesto, Bičių g., Verbų skg.(nebus foto), Arimų g. (nuo A. Kojelavičiaus g. link Baniškių g.) ne seksiu darbu, tiesiog bus foto prieš/po,

                              foto 10,24,

                              pradžiai bičių g, už nugaros naujoji g, kairei pusei užkiemio, judam link R.Mackonio g.



                              Click image for larger version

Name:	10.24.01.jpg
Views:	1839
Size:	2,34 MB
ID:	1922505
                              Click image for larger version

Name:	10.24.02.jpg
Views:	1839
Size:	2,46 MB
ID:	1922507
                              Click image for larger version

Name:	10.24.03.jpg
Views:	1843
Size:	2,09 MB
ID:	1922508
                              Click image for larger version

Name:	10.24.04.jpg
Views:	1851
Size:	3,07 MB
ID:	1922511
                              Click image for larger version

Name:	10.24.05.jpg
Views:	1842
Size:	2,10 MB
ID:	1922509
                              Click image for larger version

Name:	10.24.06.jpg
Views:	1853
Size:	2,47 MB
ID:	1922510
                              Click image for larger version

Name:	10.24.07.jpg
Views:	1837
Size:	2,64 MB
ID:	1922506





                              Maps.lt yra Interneto žemėlapių svetainė, skirta interaktyviai navigacijai teritorijoje, geografinės vietos paieškai žemėlapiuose, susipažinimui su geografinėmis duomenų bazėmis bei skaitmeniniais žemėlapiais. Interaktyvi žemėlapių svetainė sukurta ArcGIS technologijos programinės įrangos pagrindu.

                              Comment


                                Ir arimų g, nuo Kojelavičiaus g. link Baniškių

                                Click image for larger version

Name:	10.24.01.jpg
Views:	1839
Size:	2,68 MB
ID:	1922517

                                foto daryta 2021,10,24 o remonto darbai bus baigti 2021,04mėn, labai informatyvus ženklas

                                Click image for larger version

Name:	10.24.02.jpg
Views:	1871
Size:	3,44 MB
ID:	1922529
                                Click image for larger version

Name:	10.24.03.jpg
Views:	1841
Size:	3,55 MB
ID:	1922521
                                Click image for larger version

Name:	10.24.04.jpg
Views:	1836
Size:	2,37 MB
ID:	1922519
                                Click image for larger version

Name:	10.24.05.jpg
Views:	1839
Size:	2,83 MB
ID:	1922520
                                Click image for larger version

Name:	10.24.06.jpg
Views:	1841
Size:	3,09 MB
ID:	1922530
                                Click image for larger version

Name:	10.24.07.jpg
Views:	1842
Size:	2,35 MB
ID:	1922524
                                Click image for larger version

Name:	10.24.08.jpg
Views:	1841
Size:	2,20 MB
ID:	1922525

                                pati Baniškių g.

                                Click image for larger version

Name:	10.24.09.jpg
Views:	1833
Size:	2,32 MB
ID:	1922522
                                Click image for larger version

Name:	10.24.10.jpg
Views:	1842
Size:	3,59 MB
ID:	1922523

                                nuo Baniškių link Kojelavičiaus g.

                                Click image for larger version

Name:	10.24.12.jpg
Views:	1844
Size:	2,65 MB
ID:	1922532
                                kadaise buvo pervažą į pramonės g, gaila jog nera,

                                Click image for larger version

Name:	10.24.11.jpg
Views:	1829
Size:	2,19 MB
ID:	1922518


                                Click image for larger version

Name:	10.24.13.jpg
Views:	1841
Size:	2,60 MB
ID:	1922526
                                Click image for larger version

Name:	10.24.14.jpg
Views:	1838
Size:	2,94 MB
ID:	1922527


                                Attached Files
                                Maps.lt yra Interneto žemėlapių svetainė, skirta interaktyviai navigacijai teritorijoje, geografinės vietos paieškai žemėlapiuose, susipažinimui su geografinėmis duomenų bazėmis bei skaitmeniniais žemėlapiais. Interaktyvi žemėlapių svetainė sukurta ArcGIS technologijos programinės įrangos pagrindu.

                                Comment


                                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                  Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.
                                  Miesto centre dar yra gatvių be kietos dangos, jau nekalbant apie šaligatvius (kurių apskritai niekas nesiruošia įrenginėti).

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Miesto centre dar yra gatvių be kietos dangos, jau nekalbant apie šaligatvius (kurių apskritai niekas nesiruošia įrenginėti).
                                    su tokiu argumentu tuomet ir žvyrkelių regionuose nereiktų asfaltuoti, nes Vilniaus centre yra gatvių be kietos dangos. Turėjau omenyje sutvarkyti pagrindines tranzitines gatves sodų teritorijose, o ne išasfaltuoti kiekvieną Liepų ar kokių nors Šermukšnių sodų 9-ąją gatvę

                                    Comment


                                      Šiaip tai reikėtu išasfaltuoti visas mieste esančias gatves, nepriklusomai jos buvę sodai ar ne, jau vien dėl to kad iš tokių neasfaltuotų gatvių yra nešama labai daug purvo, kuris virsta dulkėmis kurias kvepuojate visi.

                                      Comment


                                        Taip ir žinojau, kad tiesiant tuos visus dviračių takus, šaligatvius, o dabar ir siaurinant gatves net nenuvykstama į vietą. Taigi, atsirado pilna aklųjų zonų dviračių takų ir šaligatvių susikirtimuose: L. Asanavičiūtės g. ties Ugniagesių gelbėtojų mokykla, Žemynos progimnazija Laisvės pr.; Šimulionio g. aklas susikirtimas su perėja prie Kačialovo gimnacijos, etc, o dviračių takų apeksuose šulinių dangčiai. Senose topografinėse nuotraukose lietaus latakai neįžiūrimi, tad ir juos daug kur išnaikino. Vietoj vieno 2,25 m. šaligatvio pločio suderinto Justiniškių g. natūrore atsirado 3 skirtingi pločiai. Įdomu, kaip atrodo tas siaurinimas pramoniniuose rojonuose, gal kas turit foto prieš ir po? Ten tikrai jau nėr ko lįst – kokybinis šuolis būtų nenutrūkstantys ir normalaus pločio šaligatviai darbuotojams ir nuleisti bortai ar nekintamas aukštis ties kiemais.

                                        Šimašiaus gatvių vizija piktina rekonstrukcijų rangovus ir tuština miesto biudžetą – vien augalams skirta 470 tūkst. eurų
                                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...470-tukst-euru
                                        LRT TELEVIZIJOS laida „Savaitė“ turi vidinį savivaldybės valdininkų susirašinėjimą dėl darbų rangovų skundų. Gatvių rekonstrukciją atliekantys kelininkai piktinasi, kad jiems pateikiamos schemos, kurios neatitinka tikrovės, nes jas rengiant naudojamos senos topografinės nuotraukos. Brėžiniuose dažnai neatsižvelgiama į esamus inžinerinius tinklus, net ESO elektros atramas.

                                        Laiško autorius praneša, kad dėl šių priežasčių rangovas atsisako vykdyti darbus. Anot laidos šaltinių, nuo kitų metų kai kurie savivaldybės Eismo organizavimo ir Infrastruktūros skyrių specialistai atsisako dirbti be projektų pagal nubraižytas schemas. Savivaldybės administracijos direktorė Lina Koriznienė šią informaciją nei patvirtino, nei paneigė.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          dondc čia berods apie Lentvario g. kalba. šiek tiek matosi per LRT laidą Savaitė. Straipsnyje yra video
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X